Voor alles heb ik aanwijzingen....quote:De persoon Bassos post vanuit een andere lokatie dan thuis en zijn ware identiteit word dus geheim gehouden De persoon Bassos is een goede IP spoofer met kennis van zaken. De persoon Bassos wordt door de MODS in bescherming genomen en kan zijn gang gaan
Dit is natuurlijk heel goed mogeljik en sluit ik zeker niet uit. Dimitri... Bastard onzer alle lieve goede vader, een familieman, zit tot in zijn nek in het complot... dit kan niet anders...En Yogi als helpende hand natuurlijk.quote:Maar eh, zou het niet Bastard kunnen zijn, met een os erachter als sneer naar michielos ?
Antwoordquote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:57 schreef Michielos het volgende:
Andere theorieën zijn:
Mediaconsument: Het gehalte van irritatie is voor de meeste mensen net zo hoog als bij deze rakker. Het feit dat hij gebanned is, doet hier niets aan af.
Michielos: Bassos en michielos klinken hetzelfde. het zou echter wel erg obvious zijn.
Manke: Dezelfde schrijfstijl, inclusief enters tussen de regels door. Hier gaat naar mijn voorkeur naar uit(een soort supertroll)
Het kan ook zo zijn dat Bassos gedurende de dag als een normaal persoon post (op zijn werk) en pas in de avond onder zijn Bassos account.
Antwoordquote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:58 schreef _Led_ het volgende:
Het zou natuurlijk ook kunnen dat iemand juist expres de namen van 2 bekende TRU'ers mixt (Bastard en michielos) om de verdenking op hen te gooien, of omdat ie met beiden denkt een appeltje te schillen te hebben
Antwoordquote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:00 schreef Michielos het volgende:
Om de verdenking niet op hem te gooien reageert hij wel eens op topics maar moet hij zich eerst excuseren zodat hij niet de heletijd tussen 2 accounts hoeft te switchen.
Dat dit soort topics in de air blijven, is hierbij enkel een bevestiging.
Dit was slechts vingeroefening... En wellicht om ons op het verkeerde been te zetten...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:15 schreef Michielos het volgende:
[..]
Is dit.... bassos????
Zijn wrok jegens mods begon al vroeg, wellicht in zijn vroege childhood ...
Er is een nieuwe verdachte inzicht bij onze TRU rechercheurs en onderzoekers. Onzer aller Mediaconsument claimed Bassos te zijn en dit kan wel eens zeer goed kloppen. Mediaconsument die momenteel gebanned is, is dus nog steeds actief op het TRU forum. Alle puzzelstukjes lijken op hun plek te vallen;quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:21 schreef Exoteria het volgende:
Onderwerp: roep maar dat ik bassos ben
Wed 19 August 2009 14:45u door mediaconsument
Omdat die forums kapot moeten!
uit mijn PM, met toestemming.
Ja, maar denk aan reverse-psychology - het zou obvious zijn, dus zou je dat nooit doen, zou men denken - dus een goede reden om het wel te doen, want niemand zou geloven dat het zo simpel zou zijn !quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:57 schreef Michielos het volgende:
Michielos: Bassos en michielos klinken hetzelfde. het zou echter wel erg obvious zijn.
boze tongen beweren dat het om een afrekening gaat!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:58 schreef _Led_ het volgende:
Het zou natuurlijk ook kunnen dat iemand juist expres de namen van 2 bekende TRU'ers mixt (Bastard en michielos) om de verdenking op hen te gooien, of omdat ie met beiden denkt een appeltje te schillen te hebben
Ik geef toe, ik zou ertoe in staat zijn. Maar ik ben het bij deze echt niet. Jullie geloven dit toch?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:59 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ja, maar denk aan reverse-psychology - het zou obvious zijn, dus zou je dat nooit doen, zou men denken - dus een goede reden om het wel te doen, want niemand zou geloven dat het zo simpel zou zijn !
Je weet dat ik een maroc ben?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:03 schreef _Led_ het volgende:
Aan de andere kant is er nog steeds het vermoeden dat bassos niet-caucasisch is aangezien hij de racisme-kaart soms uitspeelt.
Dan vallen ik, michielos en bastard al af.
Is dit.... bassos????quote:bassos
17 vrijdag 30 mei 2008 @ 00:22 (#59)
erm, ik had een account gemaakt en een link gepost naar een gratis excel sheet.
Die post is gelocked.
Geen idee waarom.
Wellicht het uberhaubt posten van een link.
in de 'closed topics' staat een post met "ek 2008 excel sheet".
Geen idee of verwijzen naar gelockte topics verboden is.
Excel sheet in die post is nog steeds precies wat je zoekt en compleet gratis.
Graag zou ik weten waarom mijn vorige topic gelocked is.
(zodat ik in de toekomst die fout kan voorkomen)
ZO bruin ben ik ook weer niet in thailand geworden hoorquote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:03 schreef _Led_ het volgende:
Aan de andere kant is er nog steeds het vermoeden dat bassos niet-kaukasisch is aangezien hij de racisme-kaart soms uitspeelt.
Dan vallen ik, michielos en bastard al af.
Dus media post onder een kloon tijdens bantijd? Slim van m danquote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:21 schreef Exoteria het volgende:
Onderwerp: roep maar dat ik bassos ben
Wed 19 August 2009 14:45u door mediaconsument
Omdat die forums kapot moeten!
uit mijn PM, met toestemming.
mediaconsument heeft 2 weken geleden een ban van een maand gekregen, zie banmeldtopic.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:06 schreef _Led_ het volgende:
Aha, dus mediaconsument heeft een ban ?
Ja, gezien mijn vorige post (bassos en mediaconsument lijken even idioot) staat mediaconsument dan opeens hoog op mijn verdachten-lijstje
Deze zaak is echt ziek!!!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:06 schreef _Led_ het volgende:
Aha, dus mediaconsument heeft een ban ?
Ja, gezien mijn vorige post (bassos en mediaconsument lijken even idioot) staat mediaconsument dan opeens hoog op mijn verdachten-lijstje
er zijn natuurlijk zat mensen die of van ip veranderen, of die zowel een werk als thuis adres hebben, of die in de vakantie op het huis van de ouders passen, of zoals één van de truthers af en toe bij pa en af en toe bij ma verblijft.... tal van optiesquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:43 schreef _Led_ het volgende:
Ik bedenk net, ik zou natuurlijk gewoon vanavond m'n oude kloon-detector weer eens op kunnen graven
Maar Yvonne ofzo kan volgens mij ook zo een kloonscan doen, da's een stuk minder moeite.
Yvonne zei dat Bassos geen kloon was maar dat valt te omzeilenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:43 schreef _Led_ het volgende:
Ik bedenk net, ik zou natuurlijk gewoon vanavond m'n oude kloon-detector weer eens op kunnen graven
Maar Yvonne ofzo kan volgens mij ook zo een kloonscan doen, da's een stuk minder moeite.
Yvonne zit niet in complotten.. als Yvonne iets met een complot van doen heeft, dan zit ze er OP.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:49 schreef Flammie het volgende:
[..]
Yvonne zei dat Bassos geen kloon was maar dat valt te omzeilen
En Yvonne kan natuurlijk ook in dit complot zitten...
Nee, da's geen mogelijkheid.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:49 schreef Flammie het volgende:
[..]
Yvonne zei dat Bassos geen kloon was maar dat valt te omzeilen
En Yvonne kan natuurlijk ook in dit complot zitten...
Bassos laat van zich horen...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:24 schreef Michielos het volgende:
ik kreeg deze pm van media
[..]
tering wat een debiel![]()
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:24 schreef Michielos het volgende:
ik kreeg deze pm van media
[..]
tering wat een debiel![]()
interesseert me niet. Hij stalkt me zelfs via PM na een ban.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:31 schreef Exoteria het volgende:
[..]
wat platvloers..... volkspraat...
tuberculose bedoel je.
Dat noemt men smaakquote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:35 schreef Exoteria het volgende:
ja hoor....
mijn zoontje van 3 jaar kreeg (hij heeft zijn bordje helemaal leeg), een KINDER chocoladereepje van mij....
"Nee!" zegt hij....
ieder kind vindt chocolade lekker!
"die andere in de koelkast wil ik eten"het prinsje..... die andere "in de koelkast"... das een Cote D'Or reep van 3,49
met dat soort uitspraken moet je spaarzaam omgaan.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:04 schreef jogy het volgende:
"De persoon Bassos wordt door de MODS in bescherming genomen en kan zijn gang gaan"
Wut?.
Verder gok ik dat michielos de creator is van bassos, zomaar. Hjij probeert al een tijdje over te komen als een 'believer' dus is goed met het omkeren van een perspectief, is geïnteresseerd in het 'foppen' van mensen en is vast wel slim genoeg om zoiets simpels te doen als anonieme proxies te vinden, zeker in firefox is het easy.
En anders is het een origineel, ook goed.
Wolla ik zweer swa...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:04 schreef jogy het volgende:
"De persoon Bassos wordt door de MODS in bescherming genomen en kan zijn gang gaan"
Wut?.
Verder gok ik dat michielos de creator is van bassos, zomaar. Hjij probeert al een tijdje over te komen als een 'believer' dus is goed met het omkeren van een perspectief, is geïnteresseerd in het 'foppen' van mensen en is vast wel slim genoeg om zoiets simpels te doen als anonieme proxies te vinden, zeker in firefox is het easy.
En anders is het een origineel, ook goed.
Zijn schoenen lopen onderhand in Australië terwijl hij in NL rondloopt hoorquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:09 schreef Exoteria het volgende:
[..]
met dat soort uitspraken moet je spaarzaam omgaan.
je wil het toch niet aanwakkeren dat meneer Michielos naast zijn schoenen gaat lopen?
arme michielosquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:10 schreef jogy het volgende:
[..]
Zijn schoenen lopen onderhand in Australië terwijl hij in NL rondloopt hoor.
Zelfs mijn oma zou het kunnen. Ok, overdrevenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:09 schreef Michielos het volgende:
[..]
Wolla ik zweer swa...
ik heb geen bal.. maar dan ook geen bal verstand van computers... dit kun je flammie vragen![]()
![]()
Verder zou ik het nooit zo overduidelijk maken
australiequote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:10 schreef jogy het volgende:
[..]
Zijn schoenen lopen onderhand in Australië terwijl hij in NL rondloopt hoor.
De kloonscan gaat zeker niet alleen uit van IP adres overigens. Zelfs de mindere goden (ikquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:11 schreef Exoteria het volgende:
ow, maar je beaamt hier eigenlijk dat die hele kloonscan geen bal voorstelt, aangezien iedere Exoteria user met firefox (om even bij jouw vb te blijven) anoniem kan zijn.
een andere laptop, computer whatever en je bent je mac adres van je computer ook kwijt.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:15 schreef jogy het volgende:
[..]
De kloonscan gaat zeker niet alleen uit van IP adres overigens. Zelfs de mindere goden (ik) mogen de formule niet weten waar het nou wel op zoekt
.
Klopt, maar de beste kloonscan is eigenlijk gewoon het herkennen van de schrijfstijl, negen van de tien kunnen hun postgedrag moeilijk blijvend wijzigen voor ze terugvallen in hun 'basisgedrag'. Ik ben er één van, ik zou mijn gedrag niet kunnen veranderen om een kloon te verbergen ookal kreeg ik er geld voorquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:17 schreef Exoteria het volgende:
[..]
een andere laptop, computer whatever en je bent je mac adres van je computer ook kwijt.
(en zelfs dat kan je zelf gewoon wijzigen...)
dat is een prima regel vind ikquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:17 schreef jogy het volgende:
Oh en we hebben wel een soort regel dat zolang een kloon niet gaat baggeren niemand hoeft te weten wie erachter zit, maakt het ook alleen maar leuker eigenlijk. Dus alle gokjes van modjes zijn ook echt alleen dat, gokjes.
Hij doet niets strafbaars an sich, dus hoef ik ook niet te weten of er een ander achter zit, als dat al zo is hoor. Het zou me niets verbazen als het een kloon is van iemand al vind ik het dan wel knap gedaan maar voorlopig ga ik er vanuit dat het een originele user is.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:19 schreef Exoteria het volgende:
[..]
dat is een prima regel vind ik![]()
ik hoop alleen niet dat je hiermee ook bedoeld dat je vindt dat bassos niet baggert
Ik welquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:19 schreef jogy het volgende:
[..]
Klopt, maar de beste kloonscan is eigenlijk gewoon het herkennen van de schrijfstijl, negen van de tien kunnen hun postgedrag moeilijk blijvend wijzigen voor ze terugvallen in hun 'basisgedrag'. Ik ben er één van, ik zou mijn gedrag niet kunnen veranderen om een kloon te verbergen ookal kreeg ik er geld voor.
Ooh echt niet! Jij lachte me uit omdat ik het zei..tsssquote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:30 schreef Michielos het volgende:
Ik zei die connectie overigens al eerder
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:37 schreef Raug het volgende:
[..]
Ooh echt niet! Jij lachte me uit omdat ik het zei..tsss
quote:
ohw?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:45 schreef Raug het volgende:
[..]
![]()
Het slaat eigenlijk helemaal nergens op dat ik, als Fok broekie aan het meelezen ben hier. Ik ken al die namen die er genoemd worden toch niet.
Stel nou dat er straks wordt gezegd: Bassos = noemeenwillekeurigenaam, dan weet ik toch niet wie dat is.
uh uh ...don't even think about itquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:05 schreef Exoteria het volgende:
[..]
ohw?
jij bent dus ook nieuw... net als bassos....
knaag knaag
Ik vind mensen uitschelden strafbaar?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:21 schreef jogy het volgende:
[..]
Hij doet niets strafbaars an sich, dus hoef ik ook niet te weten of er een ander achter zit, als dat al zo is hoor. Het zou me niets verbazen als het een kloon is van iemand al vind ik het dan wel knap gedaan maar voorlopig ga ik er vanuit dat het een originele user is.
Hij noemt mensen pipo, nou, boehoequote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:30 schreef Flammie het volgende:
[..]
Ik vind mensen uitschelden strafbaar?
Waarom stel je anders een TRU netiquette opZodat sommige mensen kunnen uitschelden en andere niet ofzo?
Ik vind dat Bassos, kloon of niet, te vaak strafbaar bezig geweest is tbh...
Maaaaar
Ik vind hem ook heel erg grappig en hij is een attractie en lokt nieuwe users naar TRU dus dat is dan wel weer een + punt. Ik zou hem ook niet bannen, wellicht soms een beetje aansturen/modereren, maar om nou te zeggen dat hij niks fouts doet gaat me net een beetje te ver
netetiquette ??? Lol , trek die lijn dan algemeen door en hou er niet een paar een handje boven het hoofd die hetzelfde doen, zij het op een zogezegd iets ludiekere manier ...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:30 schreef Flammie het volgende:
Ik vind mensen uitschelden strafbaar?
Waarom stel je anders een TRU netiquette opZodat sommige mensen kunnen uitschelden en andere niet ofzo?
Ik vind dat Bassos, kloon of niet, te vaak strafbaar bezig geweest is tbh...
en dan 20x hetzelfde in 1 thread en 1000x pipo zonder dat de thread ook maar ERGENS heen gaat.quote:Stel een vraag en ik beanwoord hem
"wat is de zin van het leven"
INHOUDELIJKE VRAAG.. PIPO.....
Ik denk niet dat TRU slim genoeg is om me te kunnen volgen
Ik ben nu al een paar minuten aan het proberen om op een bassos achtige manier te reageren maar ik krijg het niet voor elkaar.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:25 schreef Michielos het volgende:
het kan kloppen.. hij is wel opeens online, en keurt dit gedrag goed
Pipo.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:58 schreef Flammie het volgende:
Post het eens... of ben je bang om ontmaskerd te worden!!!!???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |