abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72005654
Hier bespreken we een van de best bewaarde geheimen van TRU tot dusver.. de identiteit van Bassos..
In deze thread puzzelen we wie er schuil gaat achter deze, inmiddels, legendarische poster.

Ik heb een aantal aanwijzingen die ik hier mededeel....

We gaan ervan uit dat Bassos een kloon is....en dan zijn er nogal wat mogelijkheden te over:
quote:
  • De persoon Bassos post vanuit een andere lokatie dan thuis en zijn ware identiteit word dus geheim gehouden
  • De persoon Bassos is een goede IP spoofer met kennis van zaken.
  • De persoon Bassos wordt door de MODS in bescherming genomen en kan zijn gang gaan
  • Voor alles heb ik aanwijzingen....

Laten we beginnen met punt 1:

De persoon Bassos post vanuit een andere lokatie dan thuis en zijn ware identiteit word dus geheim gehouden

Het kan natuurlijk zo zijn dat Bassos, wanneer hij op Bassos wil trollen, even zijn computer op het werk gebruikt. Hierdoor is het goed mogelijk dat hij zijn ware identiteit geheim houd en dus ongestoord en kloonloos zijn gang kan gaan. Dit is ook tegen te spreken want Bassos is online op late tjdstippen zoals 23:15 (dit is kun je recentelijk terugchecken). Dit geeft natuurlijk ook te denken want een jongen van 17 jaar oud hoort dan in bed te liggen in plaats van te fokken.... Dit geeft eensch te meer aan dat Bassos niet echt 17 is maar een ordinaire kloon. Laten we verder gaan;

De persoon Bassos is een goede IP spoofer met kennis van zaken.

Bij deze mogelijkheid dacht ik aan _LED_. Hij lijkt me zoals ik al eerder aangaf het type dat een dergelijke grap lang kan volhouden en met zijn verstand van computerzaken zou hij dit ook kunnen uitvoeren. Hij heeft ook de nodige ervaring op zjin naam staan.

Het moeilijke bij deze is dat tegenwoordig iedereen wel kan leren hoe hij of zij dit principe kan bewerkstelligen dus naast _LED_ is eigenlijk iedereen wel verdacht. Het is dus de manier van trollen en schrijven waarop we meer moeten letten bij deze... Bassos is een geduldig iemand die de tijd neemt om te reageren (ontwijkend, dat wel) op zijn kritiek. Verder lijkt het erop dat Bassos een soort van persiflage is op heel TRU. Iemand die vind dat TRU volzit met dit soort argumenten en daar nogal een wrok voor heeft wil ons laten voelen hoe het is als er zo met argumenten omgegaan word.. TRU is nu zijn wereld geworden waar hij/zij al zijn of haar wraakgevoelens rustig kan botvieren. _LED_; je bent verdacht !

De persoon Bassos wordt door de MODS in bescherming genomen en kan zijn gang gaan

Hier ook zijn vele outs...

Het eerste dat opvalt aan Bassos en dat aan iemand gelinked kan worden (en in deze categorie valt) is het gebrekkige Engels van Bassos en de 2nd language opbouw die niet erg "native" aanvoelt. Dit doet me sterk denken aan Darkwolf.... Jawel een oude bekende.. Bassos eerste threads gingen over Excel 2008 spreadsheets zo las ik en ik weet dat Darkwolf ook enige interesse in computers heeft. Verder is hij zo iemand die wel door de MODS in bescherming genomen word.

Het gaat nog veel dieper... Als de MODS betrokken zijn en iemand diplomatieke onschendbaarheid kunnen geven.... waarom zouden ze dit dan niet zelf doen... Misschien zitten Bastard en Yogi er dieper in dan we allemaal dachten.. _LED_ die eerder een verdachte was gaf het volgende weg:
    quote:
    Maar eh, zou het niet Bastard kunnen zijn, met een os erachter als sneer naar michielos ?
    Dit is natuurlijk heel goed mogeljik en sluit ik zeker niet uit. Dimitri... Bastard onzer alle lieve goede vader, een familieman, zit tot in zijn nek in het complot... dit kan niet anders...En Yogi als helpende hand natuurlijk.

Verder.. Dragorius is nu BNW MOD en kan heel goed ook de dader zijn... Volledig geinfiltreerd in de FOK kaste weet hij door de mazen te slippen. Bassos en dragorius... het zou zo maar kunnen

Wat anders

Ik zelf denk ook dat de Illuminati en Reptilians zeker hun bijdrage hebben.
    In deze thread proberen we de waarheid naar boven te halen. Iedereen kan meepuzzelen. Verzamel op FOK AL je bewijs en post dit hier.. Graaf in de geschiedenis van members en post je bevindingen!!
    Ik zal deze OP aanvullen met nieuw bewijs onder deze lijn:

------------------------------------------------- BEWIJS ----------------------------------------------------------
    quote:
    Op woensdag 19 augustus 2009 11:57 schreef Michielos het volgende:
    Andere theorieën zijn:

Mediaconsument: Het gehalte van irritatie is voor de meeste mensen net zo hoog als bij deze rakker. Het feit dat hij gebanned is, doet hier niets aan af.

Michielos: Bassos en michielos klinken hetzelfde. het zou echter wel erg obvious zijn.

Manke: Dezelfde schrijfstijl, inclusief enters tussen de regels door. Hier gaat naar mijn voorkeur naar uit(een soort supertroll)

Het kan ook zo zijn dat Bassos gedurende de dag als een normaal persoon post (op zijn werk) en pas in de avond onder zijn Bassos account.
    Antwoord

Van wie is Manke dan een kloon?
    quote:
    Op woensdag 19 augustus 2009 11:58 schreef _Led_ het volgende:
    Het zou natuurlijk ook kunnen dat iemand juist expres de namen van 2 bekende TRU'ers mixt (Bastard en michielos) om de verdenking op hen te gooien, of omdat ie met beiden denkt een appeltje te schillen te hebben
    Antwoord

Dat zou inderdaad goed mogelijk zijn...
    quote:
    Op woensdag 19 augustus 2009 12:00 schreef Michielos het volgende:

Om de verdenking niet op hem te gooien reageert hij wel eens op topics maar moet hij zich eerst excuseren zodat hij niet de heletijd tussen 2 accounts hoeft te switchen.
    Dat dit soort topics in de air blijven, is hierbij enkel een bevestiging.
    Antwoord

Inderdaad... en zo blijft hij buiten schot! Ieder ander zou gebanned zijn En hij hoeft niet te haasten met het switchen van acc omdat hij zichzelf buiten het toneel houd... dmv : Bastard je mag hier NIET posten...
    Dus hij kan op alle gemak zijn troll bezigheden botvieren...

Dit kan heel goed!
    quote:
    Op woensdag 19 augustus 2009 12:15 schreef Michielos het volgende:

[..]

Is dit.... bassos????

Zijn wrok jegens mods begon al vroeg, wellicht in zijn vroege childhood ...

Dit was slechts vingeroefening... En wellicht om ons op het verkeerde been te zetten...

===================MEDEDELING... UPDATES=======================================
    quote:
    Op woensdag 19 augustus 2009 15:21 schreef Exoteria het volgende:
    Onderwerp: roep maar dat ik bassos ben

Wed 19 August 2009 14:45u door mediaconsument
    Omdat die forums kapot moeten!

uit mijn PM, met toestemming.

Er is een nieuwe verdachte inzicht bij onze TRU rechercheurs en onderzoekers. Onzer aller Mediaconsument claimed Bassos te zijn en dit kan wel eens zeer goed kloppen. Mediaconsument die momenteel gebanned is, is dus nog steeds actief op het TRU forum. Alle puzzelstukjes lijken op hun plek te vallen;

- Wrok jegens Mods
    - Irritante schrijfstijl
    - Hij wil deze forums dood hebben

Onze agenten speuren momenteel verder. Bedankt aan Exoteria voor deze bijdrage!!!

Bassos... je bent de klos!

[ Bericht 1% gewijzigd door Flammie op 21-08-2009 11:02:09 ]
      woensdag 19 augustus 2009 @ 11:53:15 #2
    112790 Koepert
    Parttime Nutcase
    pi_72005734
    Oeh.. Dit volg ik ff..
    It starts with a shiver, an itch, a slow boil
    pi_72005753
    It wasn't me ...
    I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
    pi_72005860
    Andere theorieën zijn:

Mediaconsument: Het gehalte van irritatie is voor de meeste mensen net zo hoog als bij deze rakker. Het feit dat hij gebanned is, doet hier niets aan af.

Michielos: Bassos en michielos klinken hetzelfde. het zou echter wel erg obvious zijn.

Manke: Dezelfde schrijfstijl, inclusief enters tussen de regels door. Hier gaat naar mijn voorkeur naar uit(een soort supertroll)

Het kan ook zo zijn dat Bassos gedurende de dag als een normaal persoon post (op zijn werk) en pas in de avond onder zijn Bassos account.
    Michielos topics zijn als het eten van oesters.
      woensdag 19 augustus 2009 @ 11:58:09 #5
    31101 _Led_
    Visje aaien niemand zeggen
    pi_72005871
    Het zou natuurlijk ook kunnen dat iemand juist expres de namen van 2 bekende TRU'ers mixt (Bastard en michielos) om de verdenking op hen te gooien, of omdat ie met beiden denkt een appeltje te schillen te hebben
    zzz
      woensdag 19 augustus 2009 @ 11:59:54 #6
    31101 _Led_
    pi_72005918
    quote:
    Op woensdag 19 augustus 2009 11:57 schreef Michielos het volgende:
    Ja, maar denk aan reverse-psychology - het zou obvious zijn, dus zou je dat nooit doen, zou men denken - dus een goede reden om het wel te doen, want niemand zou geloven dat het zo simpel zou zijn !
    zzz
    pi_72005930
    quote:
    Op woensdag 19 augustus 2009 11:58 schreef _Led_ het volgende:
    boze tongen beweren dat het om een afrekening gaat!

bastard zou het best kunnen zijn

Bastard + michielos = Bassos!!!

Om de verdenking niet op hem te gooien reageert hij wel eens op topics maar moet hij zich eerst excuseren zodat hij niet de heletijd tussen 2 accounts hoeft te switchen.
    Dat dit soort topics in de air blijven, is hierbij enkel een bevestiging.
    pi_72005970
    quote:
    Op woensdag 19 augustus 2009 11:59 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Ja, maar denk aan reverse-psychology - het zou obvious zijn, dus zou je dat nooit doen, zou men denken - dus een goede reden om het wel te doen, want niemand zou geloven dat het zo simpel zou zijn !
    Ik geef toe, ik zou ertoe in staat zijn. Maar ik ben het bij deze echt niet. Jullie geloven dit toch? (haha zo overdreven).

Nee ik ben het niet.
      woensdag 19 augustus 2009 @ 12:01:51 #9
    264516 Waldkorn
    Daar zit wat in
    pi_72005978
    Ik heb het geprobeerd te volgen maar ik moet toch eerst aan de paddo's denk.
    stom
      woensdag 19 augustus 2009 @ 12:03:35 #10
    31101 _Led_
    pi_72006021
    Aan de andere kant is er nog steeds het vermoeden dat bassos niet-kaukasisch is aangezien hij de racisme-kaart soms uitspeelt.
    Dan vallen ik, michielos en bastard al af.
    zzz
      woensdag 19 augustus 2009 @ 12:04:58 #11
    214682 Michielos
    Rustige jongen
    pi_72006054
    quote:
    Op woensdag 19 augustus 2009 12:03 schreef _Led_ het volgende:
    Aan de andere kant is er nog steeds het vermoeden dat bassos niet-caucasisch is aangezien hij de racisme-kaart soms uitspeelt.
    Je weet dat ik een maroc ben?

Bassos is verder een degelijke oerhollandse naam. Althans, indien hij Bas heet. Of Bastard for that matter
    pi_72006155
    Even meer over zijn oude threads....

EK 2008 excel sheet

Wat hier opvalt is dat hij zijn OP erased heeft... Hij wist dat wij dit ooit zouden gaan onderzoeken en veegt elke vorm van bewijs voor onze voeten weg.... Hij is ons telkens een stapje voor...
    Er zijn echter -gelukkig voor ons- sporen die niet te verwijderen vallen...

Hier valt weer op; het erg late tijdstip waarop hij post... 17 jarige jongetjes horen in bed te liggen...

Deze 17 jarige jongen maakt zelfs threads aan om 2:00....

Dit geeft te denken
      woensdag 19 augustus 2009 @ 12:15:07 #13
    214682 Michielos
    Rustige jongen
    pi_72006346
    quote:
    bassos
    17 vrijdag 30 mei 2008 @ 00:22 (#59)
    erm, ik had een account gemaakt en een link gepost naar een gratis excel sheet.
    Die post is gelocked.
    Geen idee waarom.
    Wellicht het uberhaubt posten van een link.
    in de 'closed topics' staat een post met "ek 2008 excel sheet".
    Geen idee of verwijzen naar gelockte topics verboden is.

Excel sheet in die post is nog steeds precies wat je zoekt en compleet gratis.

Graag zou ik weten waarom mijn vorige topic gelocked is.
    (zodat ik in de toekomst die fout kan voorkomen)
    Is dit.... bassos????

Zijn wrok jegens mods begon al vroeg, wellicht in zijn vroege childhood ...

pi_72006352
    quote:
    Op woensdag 19 augustus 2009 12:03 schreef _Led_ het volgende:
    Aan de andere kant is er nog steeds het vermoeden dat bassos niet-kaukasisch is aangezien hij de racisme-kaart soms uitspeelt.
    ZO bruin ben ik ook weer niet in thailand geworden hoor

Maar misschien is Summers wel...een neger????
    pi_72007628
    en wat nou als jullie allemaal naar het zogenaamd verborgen (maar opzettelijk duidelijk linkbare) kijken en het juist iemand is van wie je het níet zou verwachten.

iemand mt 2 pc's naast elkaar....beide inglogd, stevig meediscussierend n de grootste lol hebbende.

bassos klinkt overigens wel mannelijk, dus Summers kan geelimineerd worden.

en natuurlijk om de eerder genoemde reden... _Led_
    Never be bullied into silence. Never allow yourself to be made a victim. Accept no one's definition of your life; define yourself.
    pi_72011011
    ik weet wie bassos is!
    serieus
    Never be bullied into silence. Never allow yourself to be made a victim. Accept no one's definition of your life; define yourself.
    pi_72011555

woensdag 19 augustus 2009 @ 15:47:17 #18
    31101 _Led_
    pi_72012187
    Dat vind ik nog wel eenkanshebber inderdaad, alhoewel het een slechte relkloon zou zijn aangezien mediaconsument's statements meestal praktisch net zo idioot zijn als die van bassos.
    Dus waarom ie een relkloon zou aanmaken om net zo dom te doen als gewoonlijk zie ik dan weer niet.
    zzz
      woensdag 19 augustus 2009 @ 15:54:43 #19
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_72012379
    quote:
    Op woensdag 19 augustus 2009 15:21 schreef Exoteria het volgende:

Dus media post onder een kloon tijdens bantijd? Slim van m dan
    The truth was in here.
      woensdag 19 augustus 2009 @ 16:06:25 #20
    31101 _Led_
    pi_72012696
    Aha, dus mediaconsument heeft een ban ?

Ja, gezien mijn vorige post (bassos en mediaconsument lijken even idioot) staat mediaconsument dan opeens hoog op mijn verdachten-lijstje
    zzz
    pi_72012953
    quote:
    Op woensdag 19 augustus 2009 16:06 schreef _Led_ het volgende:

Ja, gezien mijn vorige post (bassos en mediaconsument lijken even idioot) staat mediaconsument dan opeens hoog op mijn verdachten-lijstje
    mediaconsument heeft 2 weken geleden een ban van een maand gekregen, zie banmeldtopic.
    pi_72013367
    Mijn OP is geupdate...
    dit is inderdaad zeer betrouwbare informatie...

bedankt voor jullie bijdrages in dit puzzelstuk, een complot dat zelfs de illuminati nog te boven gaat...
    pi_72013490
    quote:
    Op woensdag 19 augustus 2009 16:06 schreef _Led_ het volgende:

Deze zaak is echt ziek!!!
    pi_72013575
    en nu kijken of bassos in de vorm van bassos nog opduikt!

Aan zijn postpatroon te zien zal bassos vanavond weer verschijnen!

(vampieren mijden het daglicht ook!! ... en hebben vampieren niet een overeenkomend gebid als reptielen....? REPTILIANS!!)

bassos neem je masker af!

woensdag 19 augustus 2009 @ 16:39:44 #25
    31101 _Led_
    pi_72013645
    mediaconsument est mort, vive bassos !
    zzz
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')