quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:21 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb wel weer zin in colleges
quote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja ik wilde eerst een jezus dat heb ik nu al 100keer gezegd post doen, maar ik dacht die Mikkie kan ook niet alles onthouden dus ik zal maar vriendelijk blijven.
Wacht maar totdat je full-time werktquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:06 schreef SLP_ het volgende:
Nog maar 2 weken vakantieIk kijk echt op tegen school
Klein kantoor + awesomeass aircoquote:
En nu niet meer internetten maar van het weer genietenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:17 schreef motorbloempje het volgende:
met een paulaner op het terras van Samson![]()
Optiefen, kuthoer.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:17 schreef motorbloempje het volgende:
met een paulaner op het terras van Samson![]()
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja, en het is ook nog een gevoelig onderwerp ook. Zo ben jij he!
Nog maar twee weken?! Da's meer dan ik in anderhalf jaar heb gehad!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:06 schreef SLP_ het volgende:
Nog maar 2 weken vakantieIk kijk echt op tegen school
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Optiefen, kuthoer.
* gruwelijk jaloers is, al werkend in een heet pand
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morgenavond weeralarm, have fun, in je tentjequote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:14 schreef Dupje het volgende:
Zoww richting bed, boekje lezen en dan slapen. Morgen LOWLANDSSSSS
Ik weet het, las het op nu.nl. Naja, vriendinnetje neemt extra haringen mee, dat komt wel goed. Ik heb echt wel wat stormen in een tentje doorstaanquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Morgenavond weeralarm, have fun, in je tentje.
Eigenlijk wel ja, maar ik ben nog maar zo'n anderhalve week in Nederland, dus ik had zoiets van fuck it, ik ga even sociaal doen.quote:
Komt goed! Trustequote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vergeet vooral de verhalen hier niet te posten.
quote:
Thanksquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja, je was net zo snel weg maar veel plezier Dup!
nog een koud biertje en een fanquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:28 schreef Mikkie het volgende:
Booooh gek het is hier in mn kamer 30 graden ofzo. Slapen zit er echt voorlopig nog niet in.
Zeker wel, je moet toch wat hèquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
nog een koud biertje en een fan
Cool! Ik ga ook gratisquote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:31 schreef SLP_ het volgende:
OMG OMG OMG
kreeg net een mailtje van Cultuurkaart [CJP pas] dat je kaartjes kan winnen voor Beatstad. Kaartjes kosten 25 euro per stuk. o.a. Keane, VanVelzen en Alain Clark komen hartstikke leuk. Heb maar ff snel ingevuld. En ik heb altijd geluk met die dingen, heb al zovéél kaartjes gewonnen. En krijg net een mailtje:
Beste Sharon ...
Jij bent de gelukkige!, Je ontvangt 2 toegangsbewijzen voor het Beatstad Festivall!
Deze e-tickets zullen uiterlijk 29 augustus voor 12:00 aan het door jou opgegeven e-mail adres worden verzonden.
Kijk voor het volledige programma op www.beatstad.nl
Veel plezier!
![]()
![]()
![]()
Alleen die dag moet ik natuurlijk werken en mn zusje is dan jarig en heb eigenlijk ook geen geldMaar ik probeer toch wel wat te regelen super vet
Waar blijven de 35 graden die voorspeld zijn?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hmm daar gaat mijn hele ik parkeer een stoel in het zwembad en ga leren theorie.
Vorige keer dat ik dat plan had was het ook al zo'n weer, wel f*cking benauwd maar geen zon..
Meid tochquote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hmm daar gaat mijn hele ik parkeer een stoel in het zwembad en ga leren theorie.
Vorige keer dat ik dat plan had was het ook al zo'n weer, wel f*cking benauwd maar geen zon..
Ben je dan al zo oud? *check profielquote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Doe je wel voorzichtig!
[/pappamode]
Zo moeilijk is het plaatje toch niet?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dus hier gaat het rond 4 uur los? of tot 4 uur?
dinger??quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nou ik ben altijd slecht in die dingenen aangezien dus de hele "bui" tot 4 uur over brabant hangt zeg maar.. Maar het is dus zo dat de eerste dinger om 4 uur hier aankomen dus
Ik heb ook een half jaar op 12 meter gezeten, met keuken erin zelfs.. Groot is het niet, maar prima vol te houden hoor!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het is vooral fucking klein, de muren komen na een week al op je af.
Restecpquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:33 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik heb ook een half jaar op 12 meter gezeten, met keuken erin zelfs.. Groot is het niet, maar prima vol te houden hoor!
Wanneer kom je je glazen halen? Spaar je nog meer kleuren of alleen die?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:50 schreef morgane het volgende:
Over een uurtje zitten we middenin die wolk
Ik ga ook naar het beestfeest wss. maar pas rond twaalf. Ik ga echt niet in die rij staan!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja en IB is nu richting het beestfeet om in de rij te gaan staan, ik had het niet gedaan als ik dat weer eraan zie komen
Maar goed, het zou ook om 4 uur gaan regenen.
Wanneer is die meet?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:56 schreef morgane het volgende:
Er komt binnenkort weer een meet aan geloof ik. Tot nu toe heb ik alleen groene.
O, die meet!quote:
Je bent toch geen kloon van hoe-heet-ie-ook-alweer die tig keer gebanned isquote:
Die bedoelde ik niet, maar zou ook kunnenquote:
Ja die ging ik dus maken, kom ik terug valt mijn laptop ineens uitquote:
MFVN-feest in Van Buren, BaMyPo (ergo: veel vrouwen) in De Hoed.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wat is er vanavond te doen in de stad? Iets speciaals mbt de intro?
ah, dan is hij gelukkig wel binnengelaten...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ah krijg net een smsje van IB dat die al droog staat, want hij gaat kassashift doenDas mooi
Zuipen, trut.quote:
Anyone?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:15 schreef LastRequest het volgende:
Wie kan er wijs uit weersvoorspellingen?
M'n weekend begint morgen
Thanks babe!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:22 schreef SLP_ het volgende:
http://www.knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen/index.html
Volgens komt er gewoon normaal weer
Ook een goedemorgenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 05:26 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Thanks babe!
Echt ik wilde ééeeeeen biertje doen.. en nu moet ik over 3 uur en een kwartier op![]()
I suck![]()
![]()
Hee, dat probleem ken ik ergens vanquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 05:26 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Thanks babe!
Echt ik wilde ééeeeeen biertje doen.. en nu moet ik over 3 uur en een kwartier op![]()
I suck![]()
![]()
jemig...quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 05:26 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Thanks babe!
I suck![]()
![]()
Ja hallo, die beschamende dingen willen we hier horenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:17 schreef Californium het volgende:
brak! maar heeeeeel erg leuk![]()
![]()
4 superpapa's
1-tje is erggggg leuk
en hele beschamende dingen gedaan, maar dat hoort er bij
leuke feestjes.... nu weekendkamp..... Pluk de nacht!
en dan vanaf maandag 4 dagen fulltime en 1 dag half wiskunde cursus
Wanneer komt de film uit?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:22 schreef Californium het volgende:
komkommerpijpeneen condoom opblazen.... in een bak met vla met mijn kop.....
in de nmr vijver gezwommen
Gelukkig hebben we de foto's nog
Klopt, vanmorgen gehad. Ging naar omstandigheden van wat ik geleerd had wel aardig, maar dan nog heb ik er weinig vertrouwen inquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mik, jij had toch ook een tentamen vandaag? Succes iig
Succes met de scriptie! Dat vond ik maar kut werkquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Klopt, vanmorgen gehad. Ging naar omstandigheden van wat ik geleerd had wel aardig, maar dan nog heb ik er weinig vertrouwen in.
Nu weer verder met de bachelorscriptie.
Jij succes!
Nu niet meerquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
Het weer nu voldoet meer aan het weeralarm.
Het is dat ik beter weet, anders zou ik denken dat het hetzelfde feestje wasquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja hier hetzelfde, hele week gewerkt in dat kloteweer. Maar ja, 'kan je niet maken', 'ze zijn er ook voor jou', sociale kutregels
![]()
.
Wacht maar, ik weet waar je huis woont.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:15 schreef motorbloempje het volgende:
had ik al gezegd dat ik de komende 2 avonden helemaal niets hoef?
Bitchquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:15 schreef motorbloempje het volgende:
had ik al gezegd dat ik de komende 2 avonden helemaal niets hoef?
Nu ben ik helemaal blij dat ik een ander feestje heb dan jijquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ach, je ruikt me al op de begane grond.
er is zo'n woordje, dat heel handig is in dat soort situaties:quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:17 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Bitch
Ik heb me nota bene laten strikken om morgenochtend mensen naar het vliegveld te brengen.
Mwoah, ik had het zelf aangeboden. Maar dat was toen die knakker het had over 'we vliegen rond 12 uur ofzo'. Primaquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
er is zo'n woordje, dat heel handig is in dat soort situaties:
'nee'het werkt, écht
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:46 schreef motorbloempje het volgende:
dan moet je ook niet lopen zeiken, maar vol liefde verkondigen dat je morgen je vriend weg mag brengen naar het vliegveld
Bwehehehehe dan ben je wel echt heel domquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 02:23 schreef IrishBastard het volgende:
Oh, en quote-waardig:
Een van de gasten zei na een uur of 2, na een volledige tour des huis 'Goh, en wat is nou jouw kamer?'Meneer dacht dat we in de woonkamer zaten
Goed punt. Zo maar eens goed gaan doorlezen en daarna richting UB.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 09:30 schreef motorbloempje het volgende:
nou, hup, leren/studeren/makenvandingen jij!
Je weet toch dat bejaarden altijd boodschappen willen doen samen met de rest van NL?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 10:56 schreef HostiMeister het volgende:
Godverdomme, is het op zaterdagochtend altijd bejaarde meeting in de lokale C1000??
Ow ja ik heb vandaag vrij
Weekend? LL? Intro?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:10 schreef LastRequest het volgende:
post vanaf weekend.. tis erg vet!
weet je ook hoe het bij de rimboeweekend meuk is? Daar zitten onze kindjesquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:10 schreef LastRequest het volgende:
post vanaf weekend.. tis erg vet!
joquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:40 schreef motorbloempje het volgende:
Pietje! Kom er maar in!
Wanneer komt swarmi terug eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |