Ongetwijfeld, maar mijn vraag ging over een specifiek feest. Niet over stappen in het algemeen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:23 schreef mafkees01 het volgende:
[..]
Tis zaterdag hoorDenk niet dat er veel mensen op zaterdagavond iets anders gaan doen dan stappen
Klinkt als een heel mooi iets, helaas lijkt de doelgroep net wat ouder te zijn dan ik. Ik zal het wel in mijn hoofd houden voor over een paar jaar.quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:02 schreef bloempje-moi het volgende:
Gisteravond dus alleen naar de kroeg geweest, voor een borrel van de site nieuwemensenlerenkennen.nl. En het was supergezellig! De sfeer was top, heel open omdat echt vrijwel niemand elkaar kenden. Het was gemakkelijk om contact te maken, bij een groepje aan te sluiten en leuke gesprekken aan te knopen. De hele kroeg was vol kletsende mensen en volgens mij stond niemand alleen in een hoekje.
Komt mij allemaal erg bekend voor, is bij mij ook zo.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:34 schreef 1988 het volgende:
Zo heb ik via m'n studie een aantal mensen leren kennen waar ik aardig mee kan opschieten, maar ik zou ze niet snel uit mezelf uitnodigen om eens iets samen te gaan doen, omdat ik het idee heb dat dan geforceerd of vreemd overkomt. Spreken elkaar meer eens bij algemene gelegenheden (pauzes, eens een borrel, dat soort dingen) dan dat ik ze zou opbellen om samen wat te drinken / voetballen te kijken ofzo.
Ook daar heb ik last van. Met enkele mensen al meer dan een jaar.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:34 schreef 1988 het volgende:
Hoewel het als ik toevallig eens iemand tegenkom best gezellig is (als er de tijd voor is) en ik steevast zeg dat we 'maar eens wat af moeten spreken'....wat er dan vervolgens niet van komt.
Ik kom nu net pas mijn bed uit, dus dat is een goed tekenquote:Op zondag 4 oktober 2009 12:55 schreef DeepChord het volgende:
En bloempje-moi, hoe was het gisteren?
Hoe oud ben je dan?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:56 schreef benzin het volgende:
[..]
Klinkt als een heel mooi iets, helaas lijkt de doelgroep net wat ouder te zijn dan ik. Ik zal het wel in mijn hoofd houden voor over een paar jaar.
Je verveelt je nooit?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:50 schreef wapwip het volgende:
I an my own best friend, untill the end![]()
Ik kan me prima in me eentje vermaken, met vrienden ook, maar ik verveel me sowieso geen moment
Ik kan me de laatste keer dat ik me echt verveeld heb ook niet meer herinneren, maar met een fulltime baan, een teamsport en hobbies blijft er ook niet veel tijd over om me te vervelen moet ik zeggen.quote:
Ik ben (pas) 19.quote:
Misschien wel. Ik heb altijd veel beter kunnen omgaan met volwassen mensen dan met leeftijdgenoten omdat ik wat serieuzer en verstandiger blijkt te zijn dan de meeste leeftijdsgenoten.quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:38 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Wie weet vind jij meer aansluiting bij wat oudere mensen.
Al zeg je het zelf.quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:37 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben (pas) 19.
[..]
Misschien wel. Ik heb altijd veel beter kunnen omgaan met volwassen mensen dan met leeftijdgenoten omdat ik wat serieuzer en verstandiger blijkt te zijn dan de meeste leeftijdsgenoten.
Kan toch? Misschien vinden zijn leeftijdsgenoten hem wel een enorme betweter of een arrogante kwal die zo nodig volwassen wil zijn. Je doet net alsof hij zichzelf complimenteert, maar ondertussen legt hij het uit als een mogelijke drempel om vriendschappen met leeftijdsgenoten aan te gaan.quote:
Ja, dat kan ook. Maar ik moest even lachen toen ik het las. Kan toch?quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:43 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Kan toch? Misschien vinden zijn leeftijdsgenoten hem wel een enorme betweter of een arrogante kwal die zo nodig volwassen wil zijn. Je doet net alsof hij zichzelf complimenteert, maar ondertussen legt hij het uit als een mogelijke drempel om vriendschappen met leeftijdsgenoten aan te gaan.
Ja, heb ik gezien. Ikzelf kan ook vaak beter opschieten met oudere mensen. Althans, als het jongens/mannen betreft. Met vrouwen die een stuk jonger zijn dan ik kan ik vak goed opschieten, met jongens die een stuk jonger zijn minder.quote:Ik zeg toch ook dat ik jonger ben in mijn doen en laten? [...]
Ja. Ik moet zeggen dat ik het juist geen goede eigenschap vind en liever wat 'speelser' was geweest, mja, zo ben ik niet echt.quote:
Hey Catbert,quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:23 schreef Catbert het volgende:
[..]
Same here. Heb via salsales een hoop nieuwe mensen leren kennen.
De door mij al meerdere malen genoemde website is zoiets. Ik krijg er echt niet voor betaald hoorquote:Op zondag 18 oktober 2009 12:11 schreef Onbepaald het volgende:
Bestaat er eigenlijk niet een soort van community (hyves-achtig) waarin je dingen kunt organiseren / afspreken?
quote:Op zondag 18 oktober 2009 12:04 schreef benzin het volgende:
Het is stil in dit topic. Betekent dat dat iedereen hier de afgelopen twee weken vrienden heeft gemaakt en ik niet?
True! Ik heb het de afgelopen weken een aantal keer gedaan, met positieve reacties en resultaat.quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:21 schreef _Ruby_ het volgende:
[..]
En mensen, wees niet bang om iemand uit te vragen of uit te nodigen, in het kader vanħ hey! heb je zin om een keer wat te gaan drinken? of: ga je mee naar dat feest?
Het komt ECHT niet zo wanhopig over als je denkt, (I know, i've been there) Je zult zelf initiatief moeten nemen, wil je een vriendschap opbouwen.
Meestal niet, in ons geval niet in ieder geval. Je draait gewoon steeds door dus je danst steeds met een ander. Leer je ook 't meest van.quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:21 schreef _Ruby_ het volgende:
Salsa is trouwens idd een toffe manier om nieuwe mensen te leren kennen. Ik weet echter niet of je een vaste danspartner nodig hebt voor lessen.
De volgende keer zal ik daaraan denkenquote:Op zondag 18 oktober 2009 15:21 schreef _Ruby_ het volgende:
En mensen, wees niet bang om iemand uit te vragen of uit te nodigen, in het kader vanħ hey! heb je zin om een keer wat te gaan drinken? of: ga je mee naar dat feest?
Het komt ECHT niet zo wanhopig over als je denkt, (I know, i've been there) Je zult zelf initiatief moeten nemen, wil je een vriendschap opbouwen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |