dan zeg ik toch liever hendig sjieke loller pwn tegen m'n baas.quote:onze crew
ik kijk echt zo de hele dag.quote:
Maar stiekum ist iedereen toch een nazi van binnen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:42 schreef de_boswachter het volgende:
Ohja en ik scheld tegenwoordig iedereen uit voor nazi.
Komt allemaal door FOK
Zeg, ben jij niet die DJ?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:42 schreef de_boswachter het volgende:
Ohja en ik scheld tegenwoordig iedereen uit voor nazi.
Komt allemaal door FOK
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:37 schreef de_boswachter het volgende:
Wanneer ik als eerste de post uit de brievenbus weet te vissen roep ik: FiPo!!!!
En mijn girly dan zoe kijken van: Uhm ja.
Dat 'geven' is volgens mij al 20 jaar oud.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:45 schreef De_Ananas het volgende:
Mênnus, dat heb ik ook weleens
Geven snapt ook niemand uit mijn omgeving
konquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:47 schreef de_boswachter het volgende:
Kon het iig al een aantal jaren
Ik heb een baan waarbij ik dit soort taal niet kan gebruiken eerlijk gezegd....quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:57 schreef marcel-o het volgende:
wat is "Mênnus"
en "zou jij haar geven" gebruik k op t werk
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:08 schreef Washington het volgende:
Kwam ik laatst binnen bij de kroeg, net voor de laatste ronde. Riep ik:
"In before the lock!"
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:08 schreef Washington het volgende:
Kwam ik laatst binnen bij de kroeg, net voor de laatste ronde. Riep ik:
"In before the lock!"
BoWa werktquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:02 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb een baan waarbij ik dit soort taal niet kan gebruiken eerlijk gezegd....
Wat doe jij dan; Afwashulp?
Dan beuk je m toch in elkaar.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:25 schreef purno.de.purno het volgende:
Rickokun![]()
van de week sprong mijn kat op het aanrecht en pikte zo een kippenboutje weg. dus ik zo van: mijn vlees! wat doe je!
volgens mijn zoontje roep ik wel vaker zo iets![]()
(mijn....! wat doe je!)
Hmm, dat woord wordt tegenwoordig ook gezegd door een maat van me waarvan ik bijna zeker weet dat hij niet foktquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:37 schreef TC03 het volgende:
Ik stond twee weken geleden o.i.d. in de supermarkt toen twee studenten naast mij het over 'faalhazen' hadden.
Desalniettemin heeft Muay-Toy het wel bij de meesten van ons geïntroduceerd.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:41 schreef Afwazig het volgende:
Zou je haar geven is geen FOK! taal en ook niet verzonnen door Muay-Toy. De OP faalde dus al bij de 2e zin.
Dan moeten de meesten van jullie eens iets meer buiten komenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:42 schreef afcajos het volgende:
[..]
Desalniettemin heeft Muay-Toy het wel bij de meesten van ons geïntroduceerd.
Hier ook jaquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:39 schreef afcajos het volgende:
Ondertussen hebben mn homies de term 'geven' ook al overgenomen
Ik ken Muay-Toy niet, en toch ken ik de termquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:42 schreef afcajos het volgende:
[..]
Snel sluit dit topicquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:37 schreef de_boswachter het volgende:
Wanneer ik als eerste de post uit de brievenbus weet te vissen roep ik: FiPo!!!!
Ik zag de term in een TT, maar toen ik in het topic vroeg wat het precies betekende kon niemand een goed antwoord geven. Hoezo meelopers?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:57 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik ken Muay-Toy niet, en toch ken ik de term
lol de; v(m) plezier, pret; aardigheid: voor de ~; doe me een ~quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:30 schreef Mr.Cooper het volgende:
Wat fout.
Net zoals mensen lol in het echt zeggen.
In plaats van lachen lol zeggen. Gaap is ook een normaal woord, dat zeg je toch ook niet als iets saai is.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:31 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
lol de; v(m) plezier, pret; aardigheid: voor de ~; doe me een ~
Is gewoon een Nederlands woord hoor.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:37 schreef de_boswachter het volgende:
is dat dan één van je betere grappen?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:38 schreef jitzzzze het volgende:
En als één van je vrienden iets verprutst, dan heel hard roepen: "TS kan er niet mee omgaan!" En dan ook zo'n gezicht trekken
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:41 schreef Walter81 het volgende:
Ik wilde wel laatst mijn baas 50ct geven, en dan zijn auto op de grond gooien en er op gaan stampen enzo, en dat hij dan kwam van He mn auto wat flik je me nu enzo en ik dan Hoezo, want ik had m toch gekocht?
toch maar niet gedaan
dat zijn meestal de mensen die ik vroeger heb gepest op schoolquote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:09 schreef Zwoerd het volgende:
Ook mensen die dingen als 'fail' zeggen, wat een godsgruwelijke kankernerds
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:42 schreef afcajos het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Mensen die 'geven' zeggen.
wtfquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:45 schreef Hetiszover het volgende:
Wie heeft trouwens die site opgericht?
www.zoujehaargeven.nl
Volgens mij is die ook van een Fok! ker
Inderdaad, de huillach ja.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:58 schreef TNA het volgende:
Ik zeg door FOK! veel vaker 'baas' en 'hoax', en kijk met de blik van de huillach.
Oke stoer, respectquote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:05 schreef damsco het volgende:
Iemand geven is al zo lang bekend, in wat voor gat wonen jullie wel niet? En ik ken die hele user geen eens.
Mensen die Nederlands spreken wonen in een gat?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:05 schreef damsco het volgende:
Iemand geven is al zo lang bekend, in wat voor gat wonen jullie wel niet? En ik ken die hele user geen eens.
Herkenbaarquote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:21 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Dat 'Mijn ... wat doe je?' floept er weleens uit
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:21 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Het is FFFUUUUUUUUUUUUUUUUUU-quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:06 schreef LockonStratos het volgende:
Ik doe altijd fufufufufufuf als me iets tegenzit
Bij voorbaat heb je die discussie al verloren als je serieus zoiets zegtquote:
Dat wel eens.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:21 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Er staat zelfs een pedobear rechts onderquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:45 schreef Hetiszover het volgende:
Wie heeft trouwens die site opgericht?
www.zoujehaargeven.nl
Volgens mij is die ook van een Fok! ker
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:27 schreef Remsjo het volgende:
Droeftoeter komt ook wel eens voor in huizen Remsjo
Of
!!!1111 EINZ EINZ 11111111
Zit ik zo aan de eettafel. Iedereen geniet rustig van het avondmaal. Vertelt mijn pa iets over het werk, maak ik daar een opmerking over en eindig ik met EINZ !111111111111
Hebben ze toen niet wijsheid in je geslagen, zodat je dergelijke woordcombinaties nooit meer zal gebruiken?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:31 schreef RickoKun het volgende:
Zoals sinds kort door muay toy: "Maar zou je haar geven?"
En dan iedereen je zo aankijken:![]()
ik zo: Geven..? als in van...zou je haar doen...?
hun:![]()
![]()
Een goede kameraad slaat mij wel eensch als ik een garp maak die ik niet meen en dan daarachter zeg:quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:34 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Hebben ze toen niet wijsheid in je geslagen, zodat je dergelijke woordcombinaties nooit meer zal gebruiken?
Ik wou vragen: waarom?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:14 schreef Acinonyx het volgende:
ik zeg nogal vaak Bohhh, Woar's 'T Vleisch, FUUUuuuu, Pauper, Faal, en EINZzzzzz
Dat zegt genoegquote:Woonplaats: Helmond
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |