dan zeg ik toch liever hendig sjieke loller pwn tegen m'n baas.quote:onze crew
ik kijk echt zo de hele dag.quote:
Maar stiekum ist iedereen toch een nazi van binnen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:42 schreef de_boswachter het volgende:
Ohja en ik scheld tegenwoordig iedereen uit voor nazi.
Komt allemaal door FOK
Zeg, ben jij niet die DJ?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:42 schreef de_boswachter het volgende:
Ohja en ik scheld tegenwoordig iedereen uit voor nazi.
Komt allemaal door FOK
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:37 schreef de_boswachter het volgende:
Wanneer ik als eerste de post uit de brievenbus weet te vissen roep ik: FiPo!!!!
En mijn girly dan zoe kijken van: Uhm ja.
Dat 'geven' is volgens mij al 20 jaar oud.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:45 schreef De_Ananas het volgende:
Mênnus, dat heb ik ook weleens
Geven snapt ook niemand uit mijn omgeving
konquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:47 schreef de_boswachter het volgende:
Kon het iig al een aantal jaren
Ik heb een baan waarbij ik dit soort taal niet kan gebruiken eerlijk gezegd....quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:57 schreef marcel-o het volgende:
wat is "Mênnus"
en "zou jij haar geven" gebruik k op t werk
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:08 schreef Washington het volgende:
Kwam ik laatst binnen bij de kroeg, net voor de laatste ronde. Riep ik:
"In before the lock!"
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:08 schreef Washington het volgende:
Kwam ik laatst binnen bij de kroeg, net voor de laatste ronde. Riep ik:
"In before the lock!"
BoWa werktquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:02 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb een baan waarbij ik dit soort taal niet kan gebruiken eerlijk gezegd....
Wat doe jij dan; Afwashulp?
Dan beuk je m toch in elkaar.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:25 schreef purno.de.purno het volgende:
Rickokun![]()
van de week sprong mijn kat op het aanrecht en pikte zo een kippenboutje weg. dus ik zo van: mijn vlees! wat doe je!
volgens mijn zoontje roep ik wel vaker zo iets![]()
(mijn....! wat doe je!)
Hmm, dat woord wordt tegenwoordig ook gezegd door een maat van me waarvan ik bijna zeker weet dat hij niet foktquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:37 schreef TC03 het volgende:
Ik stond twee weken geleden o.i.d. in de supermarkt toen twee studenten naast mij het over 'faalhazen' hadden.
Desalniettemin heeft Muay-Toy het wel bij de meesten van ons geïntroduceerd.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:41 schreef Afwazig het volgende:
Zou je haar geven is geen FOK! taal en ook niet verzonnen door Muay-Toy. De OP faalde dus al bij de 2e zin.
Dan moeten de meesten van jullie eens iets meer buiten komenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:42 schreef afcajos het volgende:
[..]
Desalniettemin heeft Muay-Toy het wel bij de meesten van ons geïntroduceerd.
Hier ook jaquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:39 schreef afcajos het volgende:
Ondertussen hebben mn homies de term 'geven' ook al overgenomen
Ik ken Muay-Toy niet, en toch ken ik de termquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:42 schreef afcajos het volgende:
[..]
Desalniettemin heeft Muay-Toy het wel bij de meesten van ons geïntroduceerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |