Nee ik moet producten vullen in een bepaalde tijd door mensen die alles vragen word dat lastiger en word de kans groter dat ik word ontslagen en er een behaarde allochtoon voor mij in de plaats komt waar mensen niks aan durven te vragen!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:31 schreef MJay1 het volgende:
Dat doe ik ook altijdJij werkt daar, en als onderdeel van je werk beantwoord je vragen van mensen. Is voor mij een stuk sneller, en ik zorg dat jij aan het werk blijf
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:24 schreef Vierkantblokje het volgende:
...
Zoals vanavond toen ik mijn werk deed
...
En ging weer verder praten met mijn collega.
...
Helemaal niet! ik vul de groenten en stuff en dat ligt niet in vakken.quote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:33 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Helemaal niet! ik vul de groenten en stuff en dat ligt niet in vakken.
Ja, en dus? Waarom zelf eerst 5 minuten rondlopen. Kan je het toch beter aan iemand vragen die het weet, en er ook nog voor betaald wordt.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:30 schreef Vierkantblokje het volgende:
Ja maar deze vrouw kwam de winkel binnen en vroeg gelijk waar iets stond zonder rond te kijken of te zoeken.
Het was dat of mensen stalken onder het avondeten of gevaarlijke situaties in het verkeer veroorzaken door als een jostie pizza's naar mensen op de scootaah te bregenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:35 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Eens. Hoewel een baan als vakkenvuller wel kansloos is.
waarom niet zelf zoeken ? en als je er 3 x in de week komt dan kan je toch wel verwachten dat je wel weet waar alles een beetje ligt.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:37 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ja, en dus? Waarom zelf eerst 5 minuten rondlopen. Kan je het toch beter aan iemand vragen die het weet, en er ook nog voor betaald wordt.
Werk je bij de AH?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:30 schreef Vierkantblokje het volgende:
Ja maar deze vrouw kwam de winkel binnen en vroeg gelijk waar iets stond zonder rond te kijken of te zoeken.
wat is dan jouw functie-omschrijving?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:37 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Dus ik koos om te gaan werken in een supermarkt waar ik theoretisch geen vakkenvuller ben.
Ja ik werk bij albert maar de inrichting van de winkel is wel logisch dat jij het nou gewoon niet snapt.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:41 schreef Igen het volgende:
[..]
Werk je bij de AH?
Zo ja: wat wil je dan? Dat dat mens vijf keer de winkel rondwandelt omdat ze dankzij de totaal onlogische inrichting van de winkel niks kan vinden, en daarbij drie keer struikelen over kratten die vakkenvullers laten rondslingeren omdat ze liever met collega's staan te kleppen?
Zo nee: terechte klacht.
Vers medewerker.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:42 schreef bas-beest het volgende:
[..]
wat is dan jouw functie-omschrijving?
Om wat ik zeg. Dat koste in dit geval blijkbaar meer tijd. Als ze het zelf wist, had ze het niet gevraagd he..quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:40 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
waarom niet zelf zoeken ? en als je er 3 x in de week komt dan kan je toch wel verwachten dat je wel weet waar alles een beetje ligt.
Je functie is 'verkoper'quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:44 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Ja ik werk bij albert maar de inrichting van de winkel is wel logisch dat jij het nou gewoon niet snapt.
[..]
Vers medewerker.
De AH is ook heel logisch. De logica is dat je de winkel zo verwarrend mogelijk indeelt, zodat de klant voor elk product drie keer de hele winkel afzoekt en dan hopelijk een impulsaankoop doet.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:44 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Ja ik werk bij albert maar de inrichting van de winkel is wel logisch dat jij het nou gewoon niet snapt.
maar ze heeft niet eerst rondgekeken voordat ze het vroeg. en ze had tijd genoeg want deze vrouw stond een half uur later nog ergens in de winkel.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:45 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Om wat ik zeg. Dat koste in dit geval blijkbaar meer tijd. Als ze het zelf wist, had ze het niet gevraagd he..
Ongezouten?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:42 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik kijk altijd eerst, zoeken zoeken zoeken, dan vraag ik het uiteindelijk en dan ligt het vaak recht voor mijn neus, waarop de dikbetaalde vakkenvuller mij meewarig maar ook enigszins geagiteerd aankijkt.
En dan denk ik alleen maar: joepie, ik heb de ongezouten cashewnoten gevonden!
Misschien was ze eerder al in de winkel geweest, maar had ze het niet echt nodig. Nu ze er toch weer was dacht ze: ik vraag het even aan die jongeman, hij is toch maar aan het ouwehoeren.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:48 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
maar ze heeft niet eerst rondgekeken voordat ze het vroeg. en ze had tijd genoeg want deze vrouw stond een half uur later nog ergens in de winkel.
Gelul, de winkel is zo ingedeeld dat je een rondje gaat lopen, en dan idd ook in de hoop dat je een impulsaankoop doetquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:48 schreef Igen het volgende:
[..]
De AH is ook heel logisch. De logica is dat je de winkel zo verwarrend mogelijk indeelt, zodat de klant voor elk product drie keer de hele winkel afzoekt en dan hopelijk een impulsaankoop doet.
Mwah vind ik niet diepvries op het laats zodat die ijsjes niet gesmolten zijn als je thuis komt bijvquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:48 schreef Igen het volgende:
[..]
De AH is ook heel logisch. De logica is dat je de winkel zo verwarrend mogelijk indeelt, zodat de klant voor elk product drie keer de hele winkel afzoekt en dan hopelijk een impulsaankoop doet.
Sterk argumentquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:49 schreef Metatron het volgende:
Simpel: Mijn tijd is kostbaarder dan die van een lummelende vakkenvuller. Het is dus veel logischer dat ik een paar seconden van zijn tijd gebruik om te vragen waar iets ligt, dan minutenlang een supermarkt rond te dwalen om uit te vinden waar product X nu weer verstopt ligt.
juist.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:49 schreef Metatron het volgende:
Simpel: Mijn tijd is kostbaarder dan die van een lummelende vakkenvuller. Het is dus veel logischer dat ik een paar seconden van zijn tijd gebruik om te vragen waar iets ligt, dan minutenlang een supermarkt rond te dwalen om uit te vinden waar product X nu weer verstopt ligt.
Meestal gezouten, maar soms voor door de pasta ongezouten, en dan moet ik toch weer zoeken! Want dan liggen ze weer niet naast de gezouten!quote:
Zonder eerst zelf even de groenten tafel rond te lopen om te kijken of het daar mischien ligt, maar neeee gelijk als ze binnenkomt vragen waar de bleekselderij ligt.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:49 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Misschien was ze eerder al in de winkel geweest, maar had ze het niet echt nodig. Nu ze er toch weer was dacht ze: ik vraag het even aan die jongeman, hij is toch maar aan het ouwehoeren.
Het zou kunnenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:53 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Zonder eerst zelf even de groenten tafel rond te lopen om te kijken of het daar mischien ligt, maar neeee gelijk als ze binnenkomt vragen waar de bleekselderij ligt.
Miskien lag haar man op sterven, en er was er een stronkje bleekselderij nodig om hem tot leven te wekken.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:53 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Zonder eerst zelf even de groenten tafel rond te lopen om te kijken of het daar mischien ligt, maar neeee gelijk als ze binnenkomt vragen waar de bleekselderij ligt.
Inderdaad, maar daar houdt Vierkantblokje weer geen rekening meequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:55 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Miskien lag haar man op sterven, en er was er een stronkje bleekselderij nodig om hem tot leven te wekken.
Dan had ze geluk dat ik wist waar het lag anders had ik moeten zeggen dat we het niet verkopen. en dan ging die doodquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:55 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Miskien lag haar man op sterven, en er was er een stronkje bleekselderij nodig om hem tot leven te wekken.
Dit moet een troll zijn....quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:57 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Dan had ze geluk dat ik wist waar het lag anders had ik moeten zeggen dat we het niet verkopen. en dan ging die dood
Ja anders moet ik het aan een college vragen maar de kans is groot dat die het ook niet weet dus zeg ik maar dat we het niet verkopen. dit scheelt namelijk tijd hierdoor kan ik optimaal mijn werk doen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:58 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Dit moet een troll zijn....
Als jij niet weet waar iets ligt zeg je dat jullie het niet verkopen?![]()
Toen ik nog bij de Appie werkte (broodafdeling!) liep ik vaak rond beetje buurten met collega's. Als een klant vroeg waar iets lag wist ik het haast nooit, dus vroeg het gewoon aan een andere collegaquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:01 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Ja anders moet ik het aan een college vragen maar de kans is groot dat die het ook niet weet dus zeg ik maar dat we het niet verkopen. dit scheelt namelijk tijd hierdoor kan ik optimaal mijn werk doen.
Nee een college heeft wel andere dingen aan hun hoofd. Volgens mij kan je beter naar een contract voor onbepaalde tijd solliciteren gezien je taalgebruikquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:01 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Ja anders moet ik het aan een college vragen maar de kans is groot dat die het ook niet weet dus zeg ik maar dat we het niet verkopen. dit scheelt namelijk tijd hierdoor kan ik optimaal mijn werk doen.
En als die het niet wist?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:03 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Toen ik nog bij de Appie werkte (broodafdeling!) liep ik vaak rond beetje buurten met collega's. Als een klant vroeg waar iets lag wist ik het haast nooit, dus vroeg het gewoon aan een andere collega
Ik reageer zelden in fobo's maar omdat je hier zo toch terug kijkt:quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:07 schreef RickoKun het volgende:
Terechte klacht. Zo had ik laatst zoen blauw achtig shirt aan toen ik door de Lidl liep, waren er ook van die oude taarten die dachten dat ik een medewerker was![]()
Dan liep ik naar de dichtsbijzijnde leidinggevende toe of de eigenaar (was franchise) als die in zicht wasquote:
Doe eens normaal.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:08 schreef Wilhlem_Wagenfeld het volgende:
[..]
Dan loop je naar een collega die het wel weet mongooltje
En als die er nou niet zijn of zo een knulletje van een jaar ouder die teamleider schijnt te zijn die het ook niet weet. dan heb je weer een paar minuten verneukt. dus je kan beter zeggen dat je het niet verkoopt.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:09 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Dan liep ik naar de dichtsbijzijnde leidinggevende toe of de eigenaar (was franchise) als die in zicht was
Welk filiaal werk je?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:12 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
En als die er nou niet zijn of zo een knulletje van een jaar ouder die teamleider schijnt te zijn die het ook niet weet. dan heb je weer een paar minuten verneukt. dus je kan beter zeggen dat je het niet verkoopt.
Naja als dat inderdaad gebeurde, voelde het voor mij niet als verspilde tijd hoor. Eerder als nuttig besteedde tijdquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:12 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
En als die er nou niet zijn of zo een knulletje van een jaar ouder die teamleider schijnt te zijn die het ook niet weet. dan heb je weer een paar minuten verneukt. dus je kan beter zeggen dat je het niet verkoopt.
Heel goed. Beter dan de AH waar ik laatst was i.i.g.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:09 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Dan liep ik naar de dichtsbijzijnde leidinggevende toe of de eigenaar (was franchise) als die in zicht was
Bij de groente hequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:14 schreef leipeshitouwess het volgende:
Daar irriteer ik me dus ook vreselijk aan he, macaronigroenten? 'Ja helemaal aan het begin''
'
Nee want dan haal je je tijd niet en dan krijgt de gemiddelde vakkenvuller op z'n kop ik niet maar ik ben geen vakkenvuller, maar heb wel een eindtijd en kan dus ook een boze baas op mijn dak krijgen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:13 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Naja als dat inderdaad gebeurde, voelde het voor mij niet als verspilde tijd hoor. Eerder als nuttig besteedde tijd
Eentje met vier muren en een dak. + een overschot aan winkelwagentjesquote:
Klanten helpen hoort ook gewoon bij je werkzaamheden hoor.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:17 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Nee want dan haal je je tijd niet en dan krijgt de gemiddelde vakkenvuller op z'n kop ik niet maar ik ben geen vakkenvuller, maar heb wel een eindtijd en kan dus ook een boze baas op mijn dak krijgen.
Ja maar dat word niet ingecalculeerd dus als je een kwartier lang met klanten bezig ben en daardoor tien minuten te laat klaar ben krijg je als nog een preek.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:18 schreef Wilhlem_Wagenfeld het volgende:
[..]
Klanten helpen hoort ook gewoon bij je werkzaamheden hoor.
Het hoort erbij, dus het wordt ingecalculeerd.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:23 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Ja maar dat word niet ingecalculeerd dus als je een kwartier lang met klanten bezig ben en daardoor tien minuten te laat klaar ben krijg je als nog een preek.
Nee klanten hebben contact met mij ik niet met hun.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:25 schreef Wilhlem_Wagenfeld het volgende:
[..]
Het hoort erbij, dus het wordt ingecalculeerd.
En als je baas vindt van niet dan moet je hem maar even op winkelweb laten zoeken naar je precieze taakomschrijving. Je staat namelijk op de afdeling 'Verkoop', wat gewoon inhoudt dat je dus ook contact met klanten hebt.
Autistquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:33 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Nee klanten hebben contact met mij ik niet met hun.
Durven eerder bij allochtonen dan bij jouquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:33 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Nee ik moet producten vullen in een bepaalde tijd door mensen die alles vragen word dat lastiger en word de kans groter dat ik word ontslagen en er een behaarde allochtoon voor mij in de plaats komt waar mensen niks aan durven te vragen!
Maar ik ben blond en heb blauwe ogen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:46 schreef Sesamstratjee het volgende:
[..]
Durven eerder bij allochtonen dan bij jou![]()
Ze worden bang van je
Je hebt geen tijd om klanten te helpenwaar je voor betaald wordt maar je hebt wel tijd om met je collega's te lullen? dat mag je eens uitleggen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:23 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Ja maar dat word niet ingecalculeerd dus als je een kwartier lang met klanten bezig ben en daardoor tien minuten te laat klaar ben krijg je als nog een preek.
aan het overleggen hoe we het best konden werken natuurlijkquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:25 schreef cvboer het volgende:
[..]
Je hebt geen tijd om klanten te helpenwaar je voor betaald wordt maar je hebt wel tijd om met je collega's te lullen? dat mag je eens uitleggen.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:25 schreef Bananenman het volgende:
Boeiend, daar ben je toch voor. Je stond toch te lullen met je collega, oftewel niet je werk te doen.
Je bent daar om de vakken te vullen en niet om mensen te helpenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:25 schreef Bananenman het volgende:
Boeiend, daar ben je toch voor. Je stond toch te lullen met je collega, oftewel niet je werk te doen.
Ik had ook al het idee dat ik in PUB zat. Wat een volk hierquote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:27 schreef Dartanion het volgende:
Even een post naar al dat werkschuwetuig (vakkenvullers):
Ik heb jaren lang medeleiden gehad met jullie, in lelijke kleding een oneerbaar beroep uitvoeren tegen geringe betaling. Maar nu ik een kijkje heb kunnen nemen in jullie keuken middels dit forum, kan ik alleen nog maar zeggen:
Ik heb meer respect voor de geestelijke mindervermogende man die bij de AH werkt bij mij om de hoek. Die is elke dag vol ijver en klantvriendelijkheid zijn werk aan het doen.
En bij deze hebben jullie aangetoont onder deze man te staan qua capaciteiten, hoe voelt dat?
Ik ben het er niet mee eens, hoe voelt dat?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:27 schreef Dartanion het volgende:
En bij deze hebben jullie aangetoont onder deze man te staan qua capaciteiten, hoe voelt dat?
Fijne werknemer ben jijquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:12 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Dat was een versierpoging..quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:13 schreef Cherrytomaatje het volgende:
Ja, dat is storend....Ik herken je ergernis...
Ach, laatst in de supermarkt vroeg een man aan me zonder eerst een blik op het schoonmaakmiddelenschap geworpen te hebben; meisje, weet je waar het chloor staat?
Ik zei zo van ja uhhh weet ik niet (ik koop geen chloor, dat is iets voor zwembaden)...
Was hij helemaal verbolgen dat een vrouw dat niet wist...Sexist
Vakkenvullen is ook hoog opgeleid werk waarbij overleg nodig isquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:42 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
aan het overleggen hoe we het best konden werken natuurlijk
Uiteraard niet, het is schijtwerk, en ik zit nog wel op de havo ookquote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:35 schreef cvboer het volgende:
[..]
Vakkenvullen is ook hoog opgeleid werk waarbij overleg nodig is
Ja ik moet die persoontje ook aankijken jeweeettoggquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:14 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Sowieso iemand niet kunnen helpen terwijl je je vakken vult. Kan je niet praten en je handen gebruiken tegelijk, TS?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |