Nee ik moet producten vullen in een bepaalde tijd door mensen die alles vragen word dat lastiger en word de kans groter dat ik word ontslagen en er een behaarde allochtoon voor mij in de plaats komt waar mensen niks aan durven te vragen!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:31 schreef MJay1 het volgende:
Dat doe ik ook altijdJij werkt daar, en als onderdeel van je werk beantwoord je vragen van mensen. Is voor mij een stuk sneller, en ik zorg dat jij aan het werk blijf
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:24 schreef Vierkantblokje het volgende:
...
Zoals vanavond toen ik mijn werk deed
...
En ging weer verder praten met mijn collega.
...
Helemaal niet! ik vul de groenten en stuff en dat ligt niet in vakken.quote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:33 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Helemaal niet! ik vul de groenten en stuff en dat ligt niet in vakken.
Ja, en dus? Waarom zelf eerst 5 minuten rondlopen. Kan je het toch beter aan iemand vragen die het weet, en er ook nog voor betaald wordt.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:30 schreef Vierkantblokje het volgende:
Ja maar deze vrouw kwam de winkel binnen en vroeg gelijk waar iets stond zonder rond te kijken of te zoeken.
Het was dat of mensen stalken onder het avondeten of gevaarlijke situaties in het verkeer veroorzaken door als een jostie pizza's naar mensen op de scootaah te bregenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:35 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Eens. Hoewel een baan als vakkenvuller wel kansloos is.
waarom niet zelf zoeken ? en als je er 3 x in de week komt dan kan je toch wel verwachten dat je wel weet waar alles een beetje ligt.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:37 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ja, en dus? Waarom zelf eerst 5 minuten rondlopen. Kan je het toch beter aan iemand vragen die het weet, en er ook nog voor betaald wordt.
Werk je bij de AH?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:30 schreef Vierkantblokje het volgende:
Ja maar deze vrouw kwam de winkel binnen en vroeg gelijk waar iets stond zonder rond te kijken of te zoeken.
wat is dan jouw functie-omschrijving?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:37 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Dus ik koos om te gaan werken in een supermarkt waar ik theoretisch geen vakkenvuller ben.
Ja ik werk bij albert maar de inrichting van de winkel is wel logisch dat jij het nou gewoon niet snapt.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:41 schreef Igen het volgende:
[..]
Werk je bij de AH?
Zo ja: wat wil je dan? Dat dat mens vijf keer de winkel rondwandelt omdat ze dankzij de totaal onlogische inrichting van de winkel niks kan vinden, en daarbij drie keer struikelen over kratten die vakkenvullers laten rondslingeren omdat ze liever met collega's staan te kleppen?
Zo nee: terechte klacht.
Vers medewerker.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:42 schreef bas-beest het volgende:
[..]
wat is dan jouw functie-omschrijving?
Om wat ik zeg. Dat koste in dit geval blijkbaar meer tijd. Als ze het zelf wist, had ze het niet gevraagd he..quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:40 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
waarom niet zelf zoeken ? en als je er 3 x in de week komt dan kan je toch wel verwachten dat je wel weet waar alles een beetje ligt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |