Ik hoop dat je beseft dat dit topic over mensen als jij gaat.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:02 schreef Jesse_ het volgende:
Ik lust mijn berenburg ook wel met sinas
Jij was toch gebanned ?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:07 schreef jordeeeh het volgende:
Berenburg is ook lekker met cola.
Sowieso ben je al fucking triest als je zegt dat je een glas drank kunt "waarderen".
de ene whisky is de andere niet, en mensen die whisky niet kunnen waarderen kunnen meestal niet tegen het sterke percentage alcohol...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:08 schreef Rapaille het volgende:
Ach, die mensen betalen er toch voorAls jij de whisky met ijs wil, dan neem je hem toch met ijs. Niemand heeft er last van.
Whiskey met ijs is niet zonde, whiskey is sowieso al troep.
Nee joh, ongemixt hoef ik het spul nietquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:09 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Ik hoop dat je beseft dat dit topic over mensen als jij gaat.
Een Glen Talloch met ijs, prima, een echte whisky daarentegen drink je niet met ijs. Dat jij whisky troep vind zegt genoeg over je kennis, hoewel deze boodschap dat evengoed bevestigd.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:08 schreef Rapaille het volgende:
Ach, die mensen betalen er toch voorAls jij de whisky met ijs wil, dan neem je hem toch met ijs. Niemand heeft er last van.
Whiskey met ijs is niet zonde, whiskey is sowieso al troep.
Whisky troep vinden? Zeker niet. Ik heb het over Whiskey.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:11 schreef DeWaasheid het volgende:
[..]
Een Glen Talloch met ijs, prima, een echte whisky daarentegen drink je niet met ijs. Dat jij whisky troep vind zegt genoeg over je kennis, hoewel deze boodschap dat evengoed bevestigd.
Ik bedoel deze banquote:
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:55 schreef remlof het volgende:
jordeeh, kloon van gebande, kliko.
Dat is met 2 e's. Was overigens wel een kloon van mij ja.quote:
Glen Talloch vind ik eigenlijk de enige goedkopere whisky die ik gehad heb die ik lekker vond.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:11 schreef DeWaasheid het volgende:
[..]
Een Glen Talloch met ijs, prima, een echte whisky daarentegen drink je niet met ijs. Dat jij whisky troep vind zegt genoeg over je kennis, hoewel deze boodschap dat evengoed bevestigd.
Ahhh , ik dacht dat het een kloon was van muay-toyquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:16 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dat is met 2 e's. Was overigens wel een kloon van mij ja.
Dat dus.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:18 schreef Ps2K het volgende:
Ik ben het niet eens met TS. Drank is om van te genieten, de een flikkert er ijs bij en de ander gooit er cola bij. Het gaat erom dat je drinkt en dat je er van geniet.
Waar ik een hekel aan heb zijn die vieze paupers die je voorschrijven hoe je je drank MOET drinken...
In principe geef ik je gelijk. Al zijn er natuurlijk heerlijke ierse whiskies en smerige schotse whiskies.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:18 schreef Deetch het volgende:
oh ja:
whisky is schots en volgens de kenners lekker en goed
whiskey is iers en amerikaans en volgens kenners slobberbocht.
vergelijk een goeie shiraz van de wijnslijter met en cheapo bordeaux van de AH
Daar maak je me even een fout, tenzij je specifieke voorbeelden noemt.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:15 schreef Acinonyx het volgende:
Terechte klacht. Whiskey van een tientje kan net zo goed zijn als een fles van 50 euro
Eens, mensen die bijna kwaad worden bij het mixen van een Johnnie Walker hoger dan Red Labelquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:18 schreef Ps2K het volgende:
Ik ben het niet eens met TS. Drank is om van te genieten, de een flikkert er ijs bij en de ander gooit er cola bij. Het gaat erom dat je drinkt en dat je er van geniet.
Waar ik een hekel aan heb zijn die vieze paupers die je voorschrijven hoe je je drank MOET drinken...
Ik had een rum van 23 jaar waar ik cola bij donderde... moet kunnenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Eens, mensen die bijna kwaad worden bij het mixen van een Johnnie Walker hoger dan Red Label.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:13 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Whisky troep vinden? Zeker niet. Ik heb het over Whiskey.
Graag blijven opletten.
Een glas of een klein glaasje? Wat je nog wel eens ziet gebeuren is wat (extra) bronwater erbij zetten zodat jezelf een druppel of wat kunt toevoegen. Vooral bij Cask Strength wel aan te raden.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:16 schreef Deetch het volgende:
Het zoveelste smaken verschillen topic. Ik vind whisky alleen lekker om als after shave te gebruiken.
Als je trouwens in schotland whisky besteld krijg je er zelfs een glas water bij omdat je hem van de enige echte schotse whisky drinkers niet puur hoeft te drinken.
Water erbij is iets anders als water erdoor.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:16 schreef Deetch het volgende:
Het zoveelste smaken verschillen topic. Ik vind whisky alleen lekker om als after shave te gebruiken.
Als je trouwens in schotland whisky besteld krijg je er zelfs een glas water bij omdat je hem van de enige echte schotse whisky drinkers niet puur hoeft te drinken.
Witbier zonder citroen drinken, dat kan toch gewoon nietquote:
Ligt eraan wat voor 'n wodka. Van die goedkope meuk van 5 euro per liter is anders echt niet te zuipenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:23 schreef -skippybal- het volgende:
Mensen die wodka als een shotje drinken
Als je citroen in je witbier moet hebben, stel ik voor om eens ander witbier te kopen...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:22 schreef mp_40_fan het volgende:
[..]
Witbier zonder citroen drinken, dat kan toch gewoon niet(behalve als er niks meer in de koelkast staat op zaterdagavond, en je hebt toevallig geen citroen in huis)
Nee, dat kan niet. Whisky van 10 euro is bocht.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:15 schreef Acinonyx het volgende:
Terechte klacht. Whiskey van een tientje kan net zo goed zijn als een fles van 50 euro
Wodka in de vriezer met de glaasjes, paar shotjes en je bent zo dronken als het maar kanquote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:23 schreef -skippybal- het volgende:
Whiskey van een 10tje is lekker in de colaquote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:56 schreef padlarf het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet. Whisky van 10 euro is bocht.
Tevens kan ijs in de whisky best, maar dan wel bij blends en low end malts. Zo heb ik van mn broertje een flesje Jamesons gekregen voor mn verjaardag, die is prima te drinken met ijs er in. Ik heb ook wat beter spul staan, en no way dat daar ijs in komt.
Hoe anders? Vodka is gemaakt om te zuipen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:23 schreef -skippybal- het volgende:
Je moet een half uur over een glas doen en samen met je matties discussiëren wat nou de lekkerste wodka is. En ondertussen bij elk nipje een smerige bek trekken.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:00 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hoe anders? Vodka is gemaakt om te zuipen.
Je weet dat water smaken en geuren kan laten vrijkomen, scherpe randjes weghalen zodat subtielere smaken beter bovenkomen?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:58 schreef Ensaf het volgende:
Denk hierbij eens aan iemand die de duurste whiskey van de kaart besteld - "om eens te proberen" - en er wel ijs in laat gooien.
Juist, deze man weet waar hij over praat. TS is nu de loser van dit topic met zijn bij elkaar gespaarde flesje whiskey.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:12 schreef zquing het volgende:
[..]
Je weet dat water smaken en geuren kan laten vrijkomen, scherpe randjes weghalen zodat subtielere smaken beter bovenkomen?
Het is ook niet de bedoeling dat je het laat staan totdat het half weggesmolten is en je niks meer overhoud dan een ijskoude ranja.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:25 schreef zatoichi het volgende:
Een druppel water is wel wat anders dan een paar blokken ijs... Hoe kouder de drank des te minder je proeft.
ook waar, maar ik vind 't wel lekker, de volle smaak in het begin welke subtieler wordt nadat het ijs smelt en dan de laatste paar slokken lekker fris wanneer het ijs gesmolten is en zich vermengt heeft met de laatste restjesquote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:25 schreef zatoichi het volgende:
Een druppel water is wel wat anders dan een paar blokken ijs... Hoe kouder de drank des te minder je proeft.
True ieder drinkt zijn drankje zoals ie het lekker vindt, ik ken zelfs iemand die niet van koud bier houdt...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:32 schreef zquing het volgende:
[..]
ook waar, maar ik vind 't wel lekker, de volle smaak in het begin welke subtieler wordt nadat het ijs smelt en dan de laatste paar slokken lekker fris wanneer het ijs gesmolten is en zich vermengt heeft met de laatste restjes
Hier nog 1quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:43 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Als je citroen in je witbier moet hebben, stel ik voor om eens ander witbier te kopen...
Hier een suggestie:
[ afbeelding ]
Dan heb je het over druppels water geen kilo aan ijs natuurlijk. Dat moet je gewoon een zachtere whisky drinken.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:12 schreef zquing het volgende:
[..]
Je weet dat water smaken en geuren kan laten vrijkomen, scherpe randjes weghalen zodat subtielere smaken beter bovenkomen?
Jack Daniels door de cola is zonde van je colaquote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:47 schreef kanovinnie het volgende:
Nog mooier zijn de mensen die wel jack daniel's kopen, maar geen goedekopere whiskey willen omdat die vies zijn, en dan met cola mengen
Gadverdamme lauw bierquote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:38 schreef zatoichi het volgende:
[..]
True ieder drinkt zijn drankje zoals ie het lekker vindt, ik ken zelfs iemand die niet van koud bier houdt...
dat doe ik meestal ook, maar soms wil je toch wat nieuwsquote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:50 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Dan heb je het over druppels water geen kilo aan ijs natuurlijk. Dat moet je gewoon een zachtere whisky drinken.
Neem de donkere versie (hefe weisse dunkel) van dit merk, die is nog lekkerder (vrienden van mij brengen altijd Franziskaner mee naar Nederland omdat ze vlakbij de brouwerij wonen).quote:
Ik denk dat je het verschil tussen een trippel en een pils echt wel merkt hoor, of anders zijn je smaakpapillen volledig naar de klotequote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:56 schreef willempjewever het volgende:
Ik heb wel een voorbeeld:
Van de zomer kitten opgehaald bij een jongen in onze stad. Had hem een kratje bier beloofd als onkostenvergoeding. Kom ik daar dus met een kratje ter waarde van 35 euro (speciaalbieren zoals trippeltjes) en staat zijn huis vol met lege kratten van het goedkoopste bier dat er te vinden is, zo erg.
Ik had bijna uit protest mijn dure kratje weer meegenomen. Hij maakte nameiljk de opmerking dat hij het verschil toch niet proefde. Echt, het verschil niet proeven tussen bocht en kwaliteitsbier.
Alleen 1 merk bier drinkenquote:zelfs in mijn studententijd dronk ik alleen Grolsch, wie drinkt er nu het goedkoopste merk van Super de Boer of welke andere keten dan ook? Liever 1 lekker biertje dan een krat van die troep.
Wat een debiel ben je ook als je een krat speciaal bier gaat kopen als iemand iets aanbiedt in ruil voor een kratje bierquote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:56 schreef willempjewever het volgende:
Ik heb wel een voorbeeld:
Van de zomer kitten opgehaald bij een jongen in onze stad. Had hem een kratje bier beloofd als onkostenvergoeding. Kom ik daar dus met een kratje ter waarde van 35 euro (speciaalbieren zoals trippeltjes) en staat zijn huis vol met lege kratten van het goedkoopste bier dat er te vinden is, zo erg.
Ik had bijna uit protest mijn kratje weer meegenomen. Hij maakte nameiljk de opmerking dat hij het verschil toch niet proefde. Echt, het verschil niet proeven tussen bocht en kwaliteitsbier.
zelfs in mijn studententijd dronk ik alleen Grolsch, wie drinkt er nu het goedkoopste merk van Super de Boer of welke andere keten dan ook? Liever 1 lekker biertje dan een krat van die troep.
Nee, ik dronk ook wel andere merken, maar Grolsch had toch wel de voorkeur.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:58 schreef zquing het volgende:
Alleen 1 merk bier drinkenIk drink wat in de aanbieding is, als het maar geen amstel is
. Grolsch is echter wel mijn pils naar keuze
Nee, dat is gewoon niet lekker. Als je al gaat melden hier dat drank van de Lidl heerlijk is, komop zeg. Het is prima te drinken als je dronken wilt worden, maar als je het over goede drank hebt, dan heb je het gewoon niet over bier van de lidl of het huismwerk van de AH. Daar is echt niks tegen in te brengen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:59 schreef fathank het volgende:
En AH Pilsener is goed te zuipen hoor. Evenals Oettinger van de Lidl. Lekker bier hoeft niet duur te zijn.
Ik hoef niet elke avond een belgisch trappisten biertje voor m'n neus te hebben. Voor de dagelijkse bierconsumptie is het prima bier. In tegenstelling tot Amstel, Oranjeboom en Bavariaquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:02 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Nee, dat is gewoon niet lekker. Als je al gaat melden hier dat drank van de Lidl heerlijk is, komop zeg. Het is prima te drinken als je dronken wilt worden, maar als je het over goede drank hebt, dan heb je het gewoon niet over bier van de lidl of het huismwerk van de AH. Daar is echt niks tegen in te brengen.
Seht gut aus! Die ga ik even proberen de volgende keer als ik in de slijter sta (iedere vrijdagquote:
Nu weet ik niet waar het huismerk van de appie vandaan komt, maar bijvoorbeeld Pitt (¤ 3.85 per krat) == Heineken.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:02 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Nee, dat is gewoon niet lekker. Als je al gaat melden hier dat drank van de Lidl heerlijk is, komop zeg. Het is prima te drinken als je dronken wilt worden, maar als je het over goede drank hebt, dan heb je het gewoon niet over bier van de lidl of het huismwerk van de AH. Daar is echt niks tegen in te brengen.
Dat het uit dezelfde brouwerij komt wil nog niet zeggen dat het recept hetzelfde is.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nu weet ik niet waar het huismerk van de appie vandaan komt, maar bijvoorbeeld Pitt (¤ 3.85 per krat) == Heineken.
Mocht je wat minder willen betalen voor je bier en toch dezelfde bier willen blijven drinken, kwestie van ff de brouwerij opzoeken op de fles.
Wat nog mooi gewoon bij de Lidl te krijgen is ook...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:34 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Seht gut aus! Die ga ik even proberen de volgende keer als ik in de slijter sta (iedere vrijdag) Pak ik ook gelijk een dunkel mee...
En nu het toch over pils gaat, er gaat niets boven een:
[ afbeelding ]
Ik ben ondertussen zo verwend dat ik geen normaal pils meer drink
Geeft niks, plaats ik hemquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:02 schreef Ensaf het volgende:
In mijn vorige topic stopte ik later nog een paint en toen ging 'ie vijf minuten later op slot.
Ik heb mijn les geleerd.
Volgens de smaakpapillen van mij en mijn vrienden wel. Komt veel vaker voor hoor, dat bedrijven hetzelfde product in een andere verpakking goedkoper verkopen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:17 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat het uit dezelfde brouwerij komt wil nog niet zeggen dat het recept hetzelfde is.
Wat een slap gelul.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:02 schreef willempjewever het volgende:
[..]
ik heb bij de grolsch ook wel is bier van een andere brouwert in staan blikken, daar kwamen ze gewoon met een tankwagentje bier van het andere merk aan en ging er dus geen grolsch in. bovendien kunnen ze de recepten reuzesnel wisselen en zal het goedkopere merk, als het al hetzelfde bier gebruikt, bier gebruiken dat niet goed genoeg is om voor het dure merk in aanmerking te komen. dus bier waar teveel of te weinig van een ingredient inzit IOD.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Volgens de smaakpapillen van mij en mijn vrienden wel. Komt veel vaker voor hoor, dat bedrijven hetzelfde product in een andere verpakking goedkoper verkopen.
De bolletje pepernoten worden bijvoorbeeld ook bij de kruidvat verkocht in de huismerk verpakkingen. I know, want ik heb daar gewerkt en ze enkel de verpakking zien veranderen. Niet de pepernoten.
Dank, suggesties voor bier zijn altijd welkomquote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:43 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Als je citroen in je witbier moet hebben, stel ik voor om eens ander witbier te kopen...
Hier een suggestie:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:34 schreef zatoichi het volgende:
[..]
En nu het toch over pils gaat, er gaat niets boven een:
[ afbeelding ]
Ik ben ondertussen zo verwend dat ik geen normaal pils meer drink
Dat is waar, daarom zeg ik ook: als je dronken wilt worden maakt de keuze niet zoveel uit. Verder drink ik weinig tot geen pils meer, liever 1 lekker speciaalbiertje dan 1 krat pils.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:53 schreef 16meter het volgende:
Maar na een flesje of 4 proef je het verschil niet meer.
Saai of niet saai, t poept me niet zoveel want ik vind Bittburger echt VET lekkerquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:13 schreef willempjewever het volgende:
[..]
En mp40fan, bitburger is echt saai bier, gewoon een heineken van duitsland. Zijn veel en veel lekkerder bieren daar te krijgen, zeker de moeite waard om uit te vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, zie:quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:35 schreef RickoKun het volgende:
Ik lust geen pure sterke drank (sinds een drank trauma van vroegah) meer, ben ik nu homo?
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:13 schreef willempjewever het volgende:
[..]
En mp40fan, bitburger is echt saai bier, gewoon een heineken van duitsland. Zijn veel en veel lekkerder bieren daar te krijgen, zeker de moeite waard om uit te vinden.
En voor echte liefhebbers de beste slijterij van nederland met alleen maar kwaliteitsbier:
http://www.bertsbierhuis.nl/
Bier hoeft mij ook niet uit mn sokken te smijten omdat t zo spannend is... Bitburger is n lekkere normale pils.. Die ik niet drink om bezopen te worden, daar pak ik nederlands pils wel voor.. Duits bier is gewoon vaak lekkerder dan nederlands.. (en NEE we gaan niet weer een discussie Pils -Bier hebben) Paulaner, Berliner Kindl nou ja, verder bovengenoemde pilsen zijn allemaal zeer prima te doen.. Ik hoef niet zo nodig een Tripel biertje ofzo.. Vind t vaak helemaal niet echt lekker.. Uitzonderingen daargelaten..quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:13 schreef willempjewever het volgende:
Ze waren vast niet alle 600 lekker? Maar aangezien die site hun assortiment/ aanbiedingen niet echt duidelijk hebben staan, waar moet ik aan denken? Veel kwaliteitsbier = Tripels ed, of kwaliteitsbier= Buitenlandse pils die hier lastig te krijgen is?quote:En voor echte liefhebbers de beste slijterij van nederland met alleen maar kwaliteitsbier:
http://www.bertsbierhuis.nl/
Van de meer dan 800 bieren die ze daar verkopen heb ik er 600 geproefd in mijn studententijd, heb helaas ook wat lang over de studie gedaan![]()
en goedkoop was die hobby niet (gemiddeld toch wel 2 euro minimaal per flesje). Ging zelfs op vakantie speciaal naar brouwerijen
![]()
Beidenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:18 schreef Koepert het volgende:
Veel kwaliteitsbier = Tripels ed, of kwaliteitsbier= Buitenlandse pils die hier lastig te krijgen is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |