Ik hoop dat je beseft dat dit topic over mensen als jij gaat.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:02 schreef Jesse_ het volgende:
Ik lust mijn berenburg ook wel met sinas
Jij was toch gebanned ?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:07 schreef jordeeeh het volgende:
Berenburg is ook lekker met cola.
Sowieso ben je al fucking triest als je zegt dat je een glas drank kunt "waarderen".
de ene whisky is de andere niet, en mensen die whisky niet kunnen waarderen kunnen meestal niet tegen het sterke percentage alcohol...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:08 schreef Rapaille het volgende:
Ach, die mensen betalen er toch voorAls jij de whisky met ijs wil, dan neem je hem toch met ijs. Niemand heeft er last van.
Whiskey met ijs is niet zonde, whiskey is sowieso al troep.
Nee joh, ongemixt hoef ik het spul nietquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:09 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Ik hoop dat je beseft dat dit topic over mensen als jij gaat.
Een Glen Talloch met ijs, prima, een echte whisky daarentegen drink je niet met ijs. Dat jij whisky troep vind zegt genoeg over je kennis, hoewel deze boodschap dat evengoed bevestigd.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:08 schreef Rapaille het volgende:
Ach, die mensen betalen er toch voorAls jij de whisky met ijs wil, dan neem je hem toch met ijs. Niemand heeft er last van.
Whiskey met ijs is niet zonde, whiskey is sowieso al troep.
Whisky troep vinden? Zeker niet. Ik heb het over Whiskey.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:11 schreef DeWaasheid het volgende:
[..]
Een Glen Talloch met ijs, prima, een echte whisky daarentegen drink je niet met ijs. Dat jij whisky troep vind zegt genoeg over je kennis, hoewel deze boodschap dat evengoed bevestigd.
Ik bedoel deze banquote:
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:55 schreef remlof het volgende:
jordeeh, kloon van gebande, kliko.
Dat is met 2 e's. Was overigens wel een kloon van mij ja.quote:
Glen Talloch vind ik eigenlijk de enige goedkopere whisky die ik gehad heb die ik lekker vond.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:11 schreef DeWaasheid het volgende:
[..]
Een Glen Talloch met ijs, prima, een echte whisky daarentegen drink je niet met ijs. Dat jij whisky troep vind zegt genoeg over je kennis, hoewel deze boodschap dat evengoed bevestigd.
Ahhh , ik dacht dat het een kloon was van muay-toyquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:16 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dat is met 2 e's. Was overigens wel een kloon van mij ja.
Dat dus.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:18 schreef Ps2K het volgende:
Ik ben het niet eens met TS. Drank is om van te genieten, de een flikkert er ijs bij en de ander gooit er cola bij. Het gaat erom dat je drinkt en dat je er van geniet.
Waar ik een hekel aan heb zijn die vieze paupers die je voorschrijven hoe je je drank MOET drinken...
In principe geef ik je gelijk. Al zijn er natuurlijk heerlijke ierse whiskies en smerige schotse whiskies.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:18 schreef Deetch het volgende:
oh ja:
whisky is schots en volgens de kenners lekker en goed
whiskey is iers en amerikaans en volgens kenners slobberbocht.
vergelijk een goeie shiraz van de wijnslijter met en cheapo bordeaux van de AH
Daar maak je me even een fout, tenzij je specifieke voorbeelden noemt.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:15 schreef Acinonyx het volgende:
Terechte klacht. Whiskey van een tientje kan net zo goed zijn als een fles van 50 euro
Eens, mensen die bijna kwaad worden bij het mixen van een Johnnie Walker hoger dan Red Labelquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:18 schreef Ps2K het volgende:
Ik ben het niet eens met TS. Drank is om van te genieten, de een flikkert er ijs bij en de ander gooit er cola bij. Het gaat erom dat je drinkt en dat je er van geniet.
Waar ik een hekel aan heb zijn die vieze paupers die je voorschrijven hoe je je drank MOET drinken...
Ik had een rum van 23 jaar waar ik cola bij donderde... moet kunnenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Eens, mensen die bijna kwaad worden bij het mixen van een Johnnie Walker hoger dan Red Label.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:13 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Whisky troep vinden? Zeker niet. Ik heb het over Whiskey.
Graag blijven opletten.
Een glas of een klein glaasje? Wat je nog wel eens ziet gebeuren is wat (extra) bronwater erbij zetten zodat jezelf een druppel of wat kunt toevoegen. Vooral bij Cask Strength wel aan te raden.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:16 schreef Deetch het volgende:
Het zoveelste smaken verschillen topic. Ik vind whisky alleen lekker om als after shave te gebruiken.
Als je trouwens in schotland whisky besteld krijg je er zelfs een glas water bij omdat je hem van de enige echte schotse whisky drinkers niet puur hoeft te drinken.
Water erbij is iets anders als water erdoor.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:16 schreef Deetch het volgende:
Het zoveelste smaken verschillen topic. Ik vind whisky alleen lekker om als after shave te gebruiken.
Als je trouwens in schotland whisky besteld krijg je er zelfs een glas water bij omdat je hem van de enige echte schotse whisky drinkers niet puur hoeft te drinken.
Witbier zonder citroen drinken, dat kan toch gewoon nietquote:
Ligt eraan wat voor 'n wodka. Van die goedkope meuk van 5 euro per liter is anders echt niet te zuipenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:23 schreef -skippybal- het volgende:
Mensen die wodka als een shotje drinken
Als je citroen in je witbier moet hebben, stel ik voor om eens ander witbier te kopen...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:22 schreef mp_40_fan het volgende:
[..]
Witbier zonder citroen drinken, dat kan toch gewoon niet(behalve als er niks meer in de koelkast staat op zaterdagavond, en je hebt toevallig geen citroen in huis)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |