Waardoor ze nog geiler was dan gewoonlijkquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:38 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Carice speelde dan ook de saaie afstandelijke droogkut.
Deze juichkreet betrof uiteraard niet het onderkomen van Autodidact, maar de kwaliteit en omvang van mijn scriptie.quote:
Ik vond Kempi al zo chagrijnig.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:49 schreef Autodidact het volgende:
Nee, deze wereldburger gaat 2km verderop wonen.
Allochtonen hebben heul geen geld om huizen te kopen. Zo ver zijn uitkeringen nog niet opgerekt.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:36 schreef Autodidact het volgende:
Nu heb ik de koopakte van een huis voor mijn neus, en staat de prijs 50.000 euro lager dan overeengekomen. De allochtoon in mij zegt: tekenen!
quote:
quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:30 schreef TitusPullo het volgende:
Jullie mogen best weten dat ik Mutant mis.
Tja witteboordencriminaliteit leent zich niet voor dit soort programma's he.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:04 schreef Wheelgunner het volgende:
Het is weer een getint avondje bij Opsporing Verzocht...
Maar geen spoor van wederkerigheid.quote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:01 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Tja witteboordencriminaliteit leent zich niet voor dit soort programma's he.
Ik ook van jou.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:52 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Maar geen spoor van wederkerigheid.
quote:
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:14 schreef TitusPullo het volgende:
Afgezien van de aanwezigheid van een Volkswagen Touareg in Rome, was mijn verblijf in Italie geheel vlekkeloos.
Ik tel 2 deuken en ongeveer 5 krassen erbij.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:04 schreef Reya het volgende:
Hoeveel deuken heb je weten te verzamelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |