Zolang ie maar weet hoe die Suarez doormidden moet trappen, maar ook dat weet ie niet.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:01 schreef Ytereo het volgende:
[..]
Niet in de taalZijn Nederlands is super slecht. (Gezien bij Feyenoord TV) Ik zit nu naar Feyenoord TV te kijken. Special over Feyenoord - Juventus, echt geweldig was die dag.
Jorien heeft zelf al de grootste moeite met Nederlands. Misschien was het te hoog gegrepen voor hem?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:25 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Hij wordt door iedereen juist geroemd om dat hij zo goed, als een Braziliaan dan, Nederlands kan. Dus ik weet niet wat Jorien nou weer heeft gezien.
Ik zag het dus goed.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:44 schreef Ritmo het volgende:
Ytereo = Jorien? Zag hem al een tijdje posten maar hij gedraagt zich prima, had niet door dat hij het was.
PM jij mij maarquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:43 schreef Ritmo het volgende:
Ja hij had buiten het forum om ook nog wat geflikt maar daar mogen we het (hier) niet over hebben geloof ik. PM Sjimz maar.
Huh, wat?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:56 schreef Kopbal het volgende:
Martin 'beetje dikkig' Jol vond het blijkbaar nodig om Been aan te vallen op iets wat helemaal niets met hem te maken heeftHet is weer crisis hoor in Duivendrecht.
Dikkerd.quote:De opvolger van Marco van Basten had ook zijn mening klaar over Mario Been van Feyenoord. "Mario had het onlangs over die wijze neuzen van die praatprogramma’s, maar zelf deed hij er afgelopen jaar wel vijftig keer aan mee", citeert de NSP de Hagenaar. Jol gaf toe dat hij interviews per mail dikwijls liet beantwoorden door zijn perschef bij HSV. "Hij wist wel hoe ik erover dacht, zei hij. Soms is dat wel eens handig."
quote:
quote:Jol dient zowel Adriaanse als Been van repliek
Ajax-trainer Martin Jol heeft geen begrip voor de kritiek die zondagavond in het televisieprogramma Studio Voetbal op hem werd geuit door Co Adriaanse. Volgens de voormalig oefenmeester van Ajax past de uitstraling van de huidige coach van de hoofdstedelingen niet bij de status van de Amsterdamse club. Volgens Adriaanse was het in zijn periode onbespreekbaar geweest om in een trainingspak en met een petje op in de dug-out te zitten. "Als trainer van Ajax heb je met honderden meningen te maken", reageerde Jol. "Daar kun je naar luisteren of niet. Veel trainers doen dat te veel en dan zit je er een blauwe maandag, zoals Co. Ik probeer dat anders te doen." Adriaanse was medio 2000 tot eind 2001 coach van Ajax.
Jol vertelde woensdag verder dat Adriaanse onjuiste informatie geeft. "Hij vertelt op televisie dat Jan Vertonghen een linksback is. Ik heb het nog even bij Jan nagevraagd, maar hij is toch echt opgeleid als middenvelder. Ach ja, misschien is Co iets te lang weggeweest uit Nederland." Adriaanse was de laatste jaren met wisselend succes werkzaam bij FC Porto, Metalurg Donetsk, Al-Sadd en Red Bull Salzburg.
Been
De opvolger van Marco van Basten had ook zijn mening klaar over Mario Been van Feyenoord. "Mario had het onlangs over die wijze neuzen van die praatprogramma’s, maar zelf deed hij er afgelopen jaar wel vijftig keer aan mee", citeert de NSP de Hagenaar. Jol gaf toe dat hij interviews per mail dikwijls liet beantwoorden door zijn perschef bij HSV. "Hij wist wel hoe ik erover dacht, zei hij. Soms is dat wel eens handig."
Jah, die zal zich in slaap gehuild hebben vannachtquote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:24 schreef Gert het volgende:
Oei, wat heeft die pauperige vetklep daar Mario even genadeloos in de hoek gezet.
In Engeland kijken ze ook anders naar verdedigers, daar moet je gewoon je man uitschakeleen, zorgen dat de tegenstander niet scoord, hier moet je ook nog op kunnen bouwen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:55 schreef sjimz het volgende:
Dat van Loovens is gewoon pure pech.
Bij Cardiff City en bij Celtic is hij gewoon goed geworden.
Die ontwikkeling had hij fysiek denk ik nooit in Nederland door kunnen maken want ik denk dat de fysieke weerstand in Engeland en Schotland wel wat groter is dan hier.
Lijkt me aan de andere kant ook wel handig een derde keeper te hebben..quote:Feyenoord wil Vincken en Mulder verhuren
20 augustus 2009
Tim Vincken en Erwin Mulder mogen op huurbasis weg bij Feyenoord. Vincken heeft voor de positie rechts voorin concurrentie van Georginio Wijnaldum en Andwele Slory, terwijl Mulder slechts derde keeper is achter Darley en Rob van Dijk.
Trainer Mario Been bevestigt in AD Sportwereld de status van beide spelers. "Tim mag verhuurd worden. Het is voor hem belangrijk dat hij weer aan voetballen toekomt. Ook voor Feyenoord is het beter als hij elke week speelt. Ik zie absoluut toekomst in hem", zegt hij. Willem II en NEC zouden interesse in de aanvaller hebben.
Mulder vertrekt waarschijnlijk naar Excelsior, hoewel Been eerst wil afwachten hoe keeper Darley herstelt van zijn knieblessure. "Daarom is dat ei nog niet gelegd. Als Darley binnenkort fit is, dan zou Mulder richting Woudestein kunnen gaan."
Je heb die Griek toch.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:53 schreef ursel het volgende:
[..]
Lijkt me aan de andere kant ook wel handig een derde keeper te hebben..
Pff, wat willen ze nou? Eerst moest Mulder weg, toen moest ie sowieso blijven en nu weer weg?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:53 schreef ursel het volgende:
[..]
Lijkt me aan de andere kant ook wel handig een derde keeper te hebben..
Zou voor Mulder ook beter zijn om weg te gaan, minuten pakken.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:10 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Pff, wat willen ze nou? Eerst moest Mulder weg, toen moest ie sowieso blijven en nu weer weg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |