quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:25 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Dat dus. Met name omdat een hoop spelers er mee weg komen hun verdedigende taken niet uit te voeren.
Als Stam al verzuipt in je verdediging zit er iets mis in je mentaliteit
Nederlanders in het algemeen en Ajacieden in het bijzonder hebben ook iets teveel moeite met het waarderen van een verdediger als die niet ook aanvallend ingesteld is met een sterke pass.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:27 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Als de helft van de verdediging slaapt, en Oleguer kan de bal niet tegen houden dan is het inderdaad de fout van Oleguer natuurlijk__! zoals vorig jaar altijd beweerd werd.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:21 schreef Urquhart het volgende:
Voor wat het waard is:
[..]
Ajax Showtime
Waar ik me altijd over verbaasd heb, is die Fransman Escude die het opeens tot international heeft geschopt. Die miste ook alles voor een Ajax-verdediger (snelheid en techniek).quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:18 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nee, Vermaelen toont nu weer eens aan dat verdediger zijn bij Ajax gewoon ontzettend moeilijk is.
Helemaal mee eens. Daarbij komt dat wij een keeper hebben die zo onzeker als een puber is, niet bepaald rustgevend dus voor verdedigers.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:25 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Dat dus. Met name omdat een hoop spelers er mee weg komen hun verdedigende taken niet uit te voeren.
Die had tenminste een fatsoenlijke pass en was kopsterk. Het is alleen erg moeilijk om steeds met voorganger Chivu vergeleken te worden.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:04 schreef Vale17 het volgende:
[..]
Waar ik me altijd over verbaasd heb, is die Fransman Escude die het opeens tot international heeft geschopt. Die miste ook alles voor een Ajax-verdediger (snelheid en techniek).
Toch vraag ik me dan af waar het fout gaat. Waarom kan geen enkele verdediger z'n afspraken nakomen?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:25 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Waar dat blinde vertrouwen in Alderweireld vandaan komt is mij ook een raadsel. Die is ook nog lang niet klaar voor een vol seizoen in het eerste.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:08 schreef Nashje het volgende:
[..]
Toch vraag ik me dan af waar het fout gaat. Waarom kan geen enkele verdediger z'n afspraken nakomen?
We hebben al een hele zooi verdedigers gehad sinds Stam, dan zou je denken dat die rotte peren er wel een keer uit zouden zijn, maar het wordt alleen maar erger.
Wat mij betreft wordt de hele nieuwe verdediging gebouwd op Alderweireld. Da's de enige waar ik écht vertrouwen in heb.
Dat dacht ik ook in de zomer, maar we hebben niets anders. Daarnaast heeft Alderweireld al laten zien wat ie in huis heeft. Niet zomaar blind vertrouwen dus.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waar dat blinde vertrouwen in Alderweireld vandaan komt is mij ook een raadsel. Die is ook nog lang niet klaar voor een vol seizoen in het eerste.
Die bronnenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:21 schreef Urquhart het volgende:
Voor wat het waard is:
[..]
Ajax Showtime
Ik ook niet. Jong en onervaren. Zo'n iemand moet een kwartseizoen spelen, niet een heel seizoen in de basis. Maarja.. als Wielaert en v/d Wiel ook een basisplaats krijgen.......quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waar dat blinde vertrouwen in Alderweireld vandaan komt is mij ook een raadsel. Die is ook nog lang niet klaar voor een vol seizoen in het eerste.
Dat zegt meer iets over de rest van de verdediging dan over de kwaliteiten van Alderwereield. En dan hebben ze en keer een goede verdediger (vermaelen) dan krijgen ze het nog voor elkaar om hem maar weer te verkopen. En dan nog het erge aan het verhaal is dat ze geen vervanger kopen. Het beleid is weer ver te zoeken.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:17 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook in de zomer, maar we hebben niets anders. Daarnaast heeft Alderweireld al laten zien wat ie in huis heeft. Niet zomaar blind vertrouwen dus.
Je blijft toch van die sites houden.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Kunnen zie die site gewoon niet opdoeken?
Een en al crap wat ze op de frontpage plaatsen.
Dat zegt écht niet alleen iets over de rest van de verdediging, maar ook zeer zeker over de kwaliteiten van Alderweireld. Hij doet het nog altijd zelf. Vervanger van Vermaelen is overigens Atouba.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat zegt meer iets over de rest van de verdediging dan over de kwaliteiten van Alderwereield. En dan hebben ze en keer een goede verdediger (vermaelen) dan krijgen ze het nog voor elkaar om hem maar weer te verkopen. En dan nog het erge aan het verhaal is dat ze geen vervanger kopen. Het beleid is weer ver te zoeken.
/care?quote:
Hoezo zou Atouba de vervanger van Vermaelen zijn. Vermaelen kan centraal en als linksback spelen terwiljl Atouba een matige linksback is die zich niet dollen door Lazovic .quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:32 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat zegt écht niet alleen iets over de rest van de verdediging, maar ook zeer zeker over de kwaliteiten van Alderweireld. Hij doet het nog altijd zelf. Vervanger van Vermaelen is overigens Atouba.
Jij hebt hem zien spelen HSV?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoezo zou Atouba de vervanger van Vermaelen zijn. Vermaelen kan centraal en als linksback spelen terwiljl Atouba een matige linksback is die zich niet dollen door Lazovic .
Vermaelen speelde vorig seizoen linksback, Wielaert en Oleguer centraalquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoezo zou Atouba de vervanger van Vermaelen zijn. Vermaelen kan centraal en als linksback spelen terwiljl Atouba een matige linksback is die zich niet dollen door Lazovic .
SQD, Grygera, Stam en niet te vergeten Pasanen die al jaren een basisplaats bij Werder heeft.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:18 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nee, Vermaelen toont nu weer eens aan dat verdediger zijn bij Ajax gewoon ontzettend moeilijk is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |