abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 28 november 2009 @ 14:06:24 #101
273524 About2Break1
Dura lex, sed lex
pi_75083245
Is er misschien iemand die bij Rent a Bob als junior driver werk(in Rotterdam) en mij kan vertellen wat het salaris ongeveer is.
pi_75086214
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 14:06 schreef About2Break1 het volgende:
Is er misschien iemand die bij Rent a Bob als junior driver werk(in Rotterdam) en mij kan vertellen wat het salaris ongeveer is.
Ik heb Rent a Bob gemaild, maar nu een maand later nog geen reactie terug. Laat alweer zien wat voor bedrijf het is.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_75164659
Na 4 weken wachten helemaal niks meer gehoord van Easyway. Ik denk dat alle vacatures voor mijn stad (Amsterdam) gevuld zijn. Kent iemand nog andere bedrijven waar je kan solliciteren als hiker/studentchauffer als je 19 jaar bent en je rijbewijs al iets meer dan een jaar bezit?
pi_75286143
Iemand?
pi_75288504
Geen idee, maar voordat ik iets te horen kreeg van Easyway was ik ook 6-7 weken verder hoor
pi_75289745
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 16:52 schreef Irritatie100 het volgende:
Geen idee, maar voordat ik iets te horen kreeg van Easyway was ik ook 6-7 weken verder hoor
Ik ben al ruim 2 maanden verder.
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_75300943
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 16:52 schreef Irritatie100 het volgende:
Geen idee, maar voordat ik iets te horen kreeg van Easyway was ik ook 6-7 weken verder hoor
Vind ik echt jammer. Dit werk lijkt me wel echt leuk. Ik hou van autorijden en elke week zelf aangeven op welke dagen je kan (dus geen vaste werktijden), spreekt me ook erg aan.

Ik heb ze ook even gebeld en mevrouw zei dat ze zodra ze weer iemand nodig hebben in Amsterdam, ze vanaf de top van de wachtlijst gaan beginnen te rondbellen. Dit kan dus echt heel lang duren voordat ik aan de beurt ben.

Niemand een idee waar ik anders kan solliciteren?
  zaterdag 5 december 2009 @ 12:11:32 #108
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_75310484
ABAZ

Zelf met veel plezier 3 jaar voor gewerkt.
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
pi_75316700
Ik heb een jaar voor easyway gewerkt (hiker), het verschilt per regio waar je woont wat betreft de hoeveelheid werk. Na een jaartje ben ik er ook mee gestopt omdat ik niet voldoende kon rijden om er een leuk centje aan over te houden. Het werk beviel me overigens wel, vaak ook ritjes gehad waar je wel een dagje mee zoet was. Momenteel rijd ik in de weekenden vrije dagen en vakanties voor Connexxion op de lijbus
pi_75452371
Zijn er nog meer chauffeurs die de laatste tijd minder ritten hebben? Dacht ooit gehoord te hebben dat december sowieso een rustige maand is.
pi_75452659
quote:
Op woensdag 9 december 2009 17:28 schreef enpe het volgende:
Zijn er nog meer chauffeurs die de laatste tijd minder ritten hebben? Dacht ooit gehoord te hebben dat december sowieso een rustige maand is.
Ja, ik. Ik ben gemiddeld 4 tot 5 dagen per week beschikbaar, maar ik word de laatste tijd slechts voor 2 of 3 gebeld. Vanaf januari is het weer drukker etc.
pi_75454504
quote:
Op woensdag 9 december 2009 17:37 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Ja, ik. Ik ben gemiddeld 4 tot 5 dagen per week beschikbaar, maar ik word de laatste tijd slechts voor 2 of 3 gebeld. Vanaf januari is het weer drukker etc.
Okay dan ligt het dus niet aan mij
pi_75485249
Ik merk dit ook ontzettend. Ik ben behoorlijk veel beschikbaar de laatste paar weken en wordt zo goed als niet gebeld. Vorige week DO+VRIJ en deze week WOE+DO+VRIJ en geen werk. Tenzij ze zometeen nog bellen. Het schijnt deze maand heel rustig te zijn volgens de planning. Ik vind het wel erg vervelend omdat ik gewoon thuiszit terwijl ik zou kunnen rijden.. Daarnaast heb ik het geld gewoon nodig.

Verder is het werk erg leuk om te doen.
pi_75489096
Klopt, december is elk jaar eigenlijk rustig. Komt voornamelijk door het feit dat iedereen liever nog even een paar weekjes wacht met het aanschaffen (ook leasemaatschappijen) van nieuwe auto's. Een nieuwer kenteken is namelijk meer waard, want de auto is "jonger". Reken er maar op dat in januari over het algemeen de hel weer losbarst (voorgaande jaren was het in ieder geval zo).
pi_75491888
In ieder geval morgen weer 'n ritje van Utrecht naar Breda, gelukkig komt dit ook overeen met de route van school naar huis
pi_75492245
hoe zit dit voor vrouwen? ik rij heel graag, maar ik heb geen donkerblauw pak
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_75492253
Ikzelf heb deze week 3x gewerkt met een totaal van 16 uur...blergh, veel te weinig.

Het dragen van een pak (voor de mannen) is alleen verplicht als je privé-chauffeur werkzaamheden wilt doen. Overigens heb ik geen idee wat de kledingvoorschriften zijn voor de vrouwelijke privé-chauffeurs. Geef ze eens een belletje daar bij Easyway zou ik zeggen.
pi_75498691
Ik deze week 6 uur....uitgerekend deze maand heb ik meer dan genoeg tijd om te werken
pi_75508626
Hmpf dat heb ik ook. Deze maand ben ik super veel vrij (ook zonder de kerstvakantie natuurlijk). Zo te lezen hebben jullie nog wel wát werk.. Het zal wel liggen aan de regio waarin ik woon (GLD).

Weten jullie hoe het zit in de kerstvakantie? Gaat het werk dan ook gewoon door of is dat echt een kansloze periode? Anders eens even kijken of er iets anders te regelen valt.
pi_75521435
Vandaag nog gewerkt (echt het 2e of 3e spoedritje deze week waarbij ik in de ochtend word gebeld..)

Alsnog 22 uur gemaakt deze week, valt nog mee.

Ik kan me niet echt meer herinneren hoe het in de kerstperiode zat de afgelopen jaren. Vraag het ze anders.
pi_75522718
Hoe doen jullie het eigenlijk met navigeren? Ik print steeds de route uit vanaf google maps en dan hoop ik maar dat er geen omleidingen zijn
Ga echt geen TomTom kopen speciaal voor Easyway
pi_75524142
Ik weet de meeste plekken in Nederland + de bijbehorende snelwegen onderhand wel te vinden. Als ik een plek niet weet dan bekijk ik van tevoren even op locatienet ofzo waar de plek precies ligt, en dan weet ik 99% van de tijd zelf al hoe ik er moet komen.

Verder zijn er standaard depots van leasemaatschappijen waar ik al zo vaak ben geweest dat ik daar geen routebeschrijvingen voor nodig heb.

Met een beetje gezond verstand en inzicht in noord, oost, zuid en west kom je een eind .

Mocht het echt niet lukken dan gebruik ik gewoon google maps op m'n mobiel of m'n stratenboek + kaart die altijd voor de zekerheid in m'n tas zitten.
pi_75524223
Ik heb een tijd hiervoor gewerkt: http://www.autoreset.nl/informatie.html

Prima bedrijf, leuke auto's. Wel alleen als chauffeur en niet als hiker. Veel Renault Meganes en ook af en toe een Alfa Romeo of BMW
pi_75529136
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 16:51 schreef Irritatie100 het volgende:
Hoe doen jullie het eigenlijk met navigeren? Ik print steeds de route uit vanaf google maps en dan hoop ik maar dat er geen omleidingen zijn
Ga echt geen TomTom kopen speciaal voor Easyway
Het meeste weet ik zo wel te liggen, anders kijk ik even op google maps en maak er een paar aantekeningen bij. Voor de zekerheid heb ik altijd een stratenboek bij me maar dat gebruik ik nauwelijks.
pi_75536701
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 16:12 schreef Maharbal het volgende:
Vandaag nog gewerkt (echt het 2e of 3e spoedritje deze week waarbij ik in de ochtend word gebeld..)

Alsnog 22 uur gemaakt deze week, valt nog mee.

Ik kan me niet echt meer herinneren hoe het in de kerstperiode zat de afgelopen jaren. Vraag het ze anders.
Ik in heel november 30 uur. Ik had nog gehoopt dat ik spoedritjes zou krijgen. Ik snap het vanaf hun kant natuurlijk ook wel.. Als er geen ritten zijn, kunnen ze deze natuurlijk ook niet plannen. Dat is gewoon het nadeel eraan. Ik heb het soms nogal druk met mijn studie en wil natuurlijk wel 1 dag in de week beschikbaar zijn, dus dan ga ik mijn week zo plannen dat ik 1 dag vrij heb. Als ik dan niet word gebeld baal ik wel als een stekker.

Ik heb dus wel een navigatiesysteem gekocht. Niet duur via marktplaats. Ik moet zo`n ding gewoon hebben. Ik ben nog niet bekend genoeg met het wegennet in Nederland en het is gewoon makkelijk.
pi_75538028
ABAZ Studentchauffeurs
Website: www.abaz.nl
Aantal chauffeurs: 150+
Salaris (>23): 8,07
Hiking: nee
Prive chauffeur: ja
Min. aantal jaar rijbewijs: 1
OV verplicht: Ja
Flexibiliteit: min. 1 dag per week
Overige eisen: Donkerblauw, donkergrijs of zwart pak

Hier werk ik al 2 jaar.
pi_75542705
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 23:22 schreef Mallet het volgende:

[..]

Ik in heel november 30 uur. Ik had nog gehoopt dat ik spoedritjes zou krijgen. Ik snap het vanaf hun kant natuurlijk ook wel.. Als er geen ritten zijn, kunnen ze deze natuurlijk ook niet plannen. Dat is gewoon het nadeel eraan. Ik heb het soms nogal druk met mijn studie en wil natuurlijk wel 1 dag in de week beschikbaar zijn, dus dan ga ik mijn week zo plannen dat ik 1 dag vrij heb. Als ik dan niet word gebeld baal ik wel als een stekker.

Ik heb dus wel een navigatiesysteem gekocht. Niet duur via marktplaats. Ik moet zo`n ding gewoon hebben. Ik ben nog niet bekend genoeg met het wegennet in Nederland en het is gewoon makkelijk.
Dat is wel het nadeel aan deze baan inderdaad, dat het gewoon zo willekeurig en vaak onvoorspelbaar is.

Gelukkig heb ik ivm de feestdagen nog 80 uur kunnen werken in november.
pi_75569223
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 16:51 schreef Irritatie100 het volgende:
Hoe doen jullie het eigenlijk met navigeren? Ik print steeds de route uit vanaf google maps en dan hoop ik maar dat er geen omleidingen zijn
Ga echt geen TomTom kopen speciaal voor Easyway
Als ik de route 1 keer op Google Maps bekijk, weet ik het grotendeels uit m'n hoofd. Behalve als ik echt door allerlei wijken in grote steden moet. Maar de meeste auto's hebben zelf al navigatie, en anders vraag ik gewoon aan de klant hoe ik moet rijden.

Ik neem overigens wel meestal m'n eigen TomTom mee, maar gebruik hem zelden..
pi_75569261
Zijn er hier trouwens mensen die wel eens mensen van Heineken of Bavaria rijden? Wat is daarmee jullie ervaring?
  Moderator zondag 13 december 2009 @ 10:40:30 #130
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_75571046
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 23:57 schreef Booomer het volgende:
ABAZ Studentchauffeurs
Website: www.abaz.nl
Aantal chauffeurs: 150+
Salaris (>23): 8,07
Hiking: nee
Prive chauffeur: ja
Min. aantal jaar rijbewijs: 1
OV verplicht: Ja
Flexibiliteit: min. 1 dag per week
Overige eisen: Donkerblauw, donkergrijs of zwart pak

Hier werk ik al 2 jaar.
Kan het ook in het weekend?
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_75571955
quote:
Op zondag 13 december 2009 02:37 schreef Booomer het volgende:

[..]

Als ik de route 1 keer op Google Maps bekijk, weet ik het grotendeels uit m'n hoofd. Behalve als ik echt door allerlei wijken in grote steden moet. Maar de meeste auto's hebben zelf al navigatie, en anders vraag ik gewoon aan de klant hoe ik moet rijden.

Ik neem overigens wel meestal m'n eigen TomTom mee, maar gebruik hem zelden..
Uit je verhaal maak ik op dat je chauffeur bent? Dan vind ik het ook wel professioneler ogen als je niet per definitie op je TomTom bent aangewezen.
  zondag 13 december 2009 @ 12:07:54 #132
273524 About2Break1
Dura lex, sed lex
pi_75572722
Ik heb helaas nog niet lang genoeg mijn rijbewijs om bij de meeste bedrijven te kunnen solliciteren, ik heb nu bij rent-a-bob als junior driver gesolliciteerd maar daar heb ik tot nu toe nog niets van gehoord.
pi_75578674
quote:
Op zondag 13 december 2009 12:07 schreef About2Break1 het volgende:
Ik heb helaas nog niet lang genoeg mijn rijbewijs om bij de meeste bedrijven te kunnen solliciteren, ik heb nu bij rent-a-bob als junior driver gesolliciteerd maar daar heb ik tot nu toe nog niets van gehoord.
Bij Easy Way kan je voor de functie hiker solliciteren als je minimaal 6 maanden je rijbewijs hebt. Dat is natuurlijk best snel. Daarnaast is het wel afhankelijk van je woonplaats / regio of je snel wordt uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek, want ik geloof dat ze een wachtlijst hebben. Ik had op zondag mijn sollicitatie opgestuurd en werd maandag gelijk gebeld. Ik woon dan ook in het oosten v/h land, dus de hoeveelheid chauffeurs is daar natuurlijk niet zo groot als in bijvoorbeeld het westen.
pi_75579038
quote:
Op zondag 13 december 2009 10:40 schreef Renesite het volgende:

[..]

Kan het ook in het weekend?
Ja. Ik werk zelf ook meer in het weekend dan door de weeks.
quote:
Op zondag 13 december 2009 11:34 schreef Mallet het volgende:
Uit je verhaal maak ik op dat je chauffeur bent? Dan vind ik het ook wel professioneler ogen als je niet per definitie op je TomTom bent aangewezen.
Klopt, zoals ik zei weet ik de route grotendeels uit mijn hoofd na gekeken te hebben op Google Maps. Maar als ik het even niet meer weet, dan zeg ik dat ook gewoon. Boeiend, daarvoor ben je een studentchauffer en geen professioneel chauffeur.
pi_75580459
quote:
Op zondag 13 december 2009 10:40 schreef Renesite het volgende:

[..]

Kan het ook in het weekend?
quote:
AB•AZ Studentchauffeurs is constant op zoek naar flexibele en representatieve studenten. Je bent minimaal 1 jaar in het bezit van je rijbewijs en je hebt veel gereden. Daarnaast ben je gedurende 1 jaar minimaal 1 werkdag per week beschikbaar om voor ons te werken.
pi_75581223
Werk zelf als hiker voor EasyWay, 19 jr dus 6euri p/u.. had gesolliciteerd bij gebrek aan beters en de charme van rijervaring.. teruggebeld na een week, nog een week later sollicitatie, weer een week later eerste ritten. Dat was regio Eindhoven, nu Tilburg.. evenveel werk, wel andersoortige ritten (korter).
Het werk is leuk, zelfstandig, tijd om te studeren, en flexibel. Hikers die zonder kaart/tomtom of minstens een routebeschrijving op zak rijden zijn denk ik gek of scheppen op natuurlijk kom je redelijk in de buurt met de snelweg, maar er zijn van die dorpen waar de vier windstreken niet aan dezelfde wetten gebonden zijn.. een kaart is niet zo duur en vrij duurzaam en je red je er prima mee ^,- als lamme tak kan je natuurlijk altijd een tomtom in je zak steken en minder geld verdienen door niet minstens 3x om te rijden. EasyWay is verder een keurig bedrijf, gezellig team aan de telefoon, en dat loon.. tsja zo beroerd is het ook weer niet.
  Moderator zondag 13 december 2009 @ 16:29:04 #137
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_75581267
quote:
Op zondag 13 december 2009 15:59 schreef Repeat het volgende:

[..]


[..]
1 dag per week? WERKweek of echt week? Want overal willen ze per WERKweek.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_75582382
quote:
Op zondag 13 december 2009 16:29 schreef Renesite het volgende:

[..]

1 dag per week? WERKweek of echt week? Want overal willen ze per WERKweek.
Vind je het gek? Wie heeft er nou in het weekend een chauffeur nodig? Vrijwel alle opdrachten komen toch door de weeks binnen...
  Moderator zondag 13 december 2009 @ 17:09:46 #139
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_75582482
quote:
Op zondag 13 december 2009 17:06 schreef Repeat het volgende:

[..]

Vind je het gek? Wie heeft er nou in het weekend een chauffeur nodig? Vrijwel alle opdrachten komen toch door de weeks binnen...
Daarentegen zijn er zo nu en dan conferenties op zaterdagen, mensen die voor zakenreizen in het weekend naar Schiphol moeten, of juist op zaterdagmorgen landen.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_75583038
quote:
Op zondag 13 december 2009 16:27 schreef Keuzer het volgende:
Hikers die zonder kaart/tomtom of minstens een routebeschrijving op zak rijden zijn denk ik gek of scheppen op natuurlijk kom je redelijk in de buurt met de snelweg, maar er zijn van die dorpen waar de vier windstreken niet aan dezelfde wetten gebonden zijn..
Precies. Zeker als je een auto moet ophalen bij een privéadres. Ik heb mezelf laatst in de stromende regen een slag in de rondte gezocht naar mijn ophaaladres. Volgens mijn ritinfo moest ik een auto ophalen bij een vestiging van een grote verzekeraar.. Bleek het dus een privéadres te zijn.
Ik gebruik soms zelf mijn TomTom als ik iets lopend niet kan vinden. Google Maps op je telefoon is natuurlijk handiger..
pi_75586371
Google Maps op een Iphone of andere smartphone is de absolute held van iedere hiker die zich in zo n situatie bevindt Regen sucks, was t wel een mooie auto?
pi_75588672
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 17:38 schreef Maharbal het volgende:
Ik weet de meeste plekken in Nederland + de bijbehorende snelwegen onderhand wel te vinden. Als ik een plek niet weet dan bekijk ik van tevoren even op locatienet ofzo waar de plek precies ligt, en dan weet ik 99% van de tijd zelf al hoe ik er moet komen.

Verder zijn er standaard depots van leasemaatschappijen waar ik al zo vaak ben geweest dat ik daar geen routebeschrijvingen voor nodig heb.

Met een beetje gezond verstand en inzicht in noord, oost, zuid en west kom je een eind .

Mocht het echt niet lukken dan gebruik ik gewoon google maps op m'n mobiel of m'n stratenboek + kaart die altijd voor de zekerheid in m'n tas zitten.
En toch komen privé-adressen heel weinig voor en beland je altijd wel weer bij een depot of dealer waar je onderhand vaker bent geweest.

Daar komt nog bij dat ik op de een of andere manier altijd de route ergens naartoe onthoud als ik er één keer ben geweest .
pi_75593473
quote:
Op zondag 13 december 2009 19:09 schreef Keuzer het volgende:
Google Maps op een Iphone of andere smartphone is de absolute held van iedere hiker die zich in zo n situatie bevindt Regen sucks, was t wel een mooie auto?
Een Hyundai i30. Wat je daarvan vindt laat ik helemaal aan jezelf over.

Ik ben wel vaker bij privéadressen geweest. Laatst had ik een bepaalde situatie waarin ik een auto (einde contract) ophaalde bij de berijder thuis. De leasemaatschappij was er een waarbij er geen schade op het formulier hoeft te worden genoteerd (iets waar volgens mij iedere hiker blij mee is). Nu vroeg de berijder heel slim, wat er gebeurde als ik nu schade reed aan de auto..

Moet eerlijk zeggen dat ik ook niet precies weet waarom er bij bepaalde maatschappijen geen schade genoteerd hoeft te worden.

Gelukkig deed hij niet moeilijk.. Anders had ik ter plekke alsnog eventuele schade vast laten leggen ofzo..

Iemand ervaring hiermee?
pi_75598742
quote:
Op zondag 13 december 2009 15:59 schreef Repeat het volgende:

[..]


[..]


Niet zo nauw nemen. Als je niet kan, kan je niet. Je kan bijvoorbeeld moeilijk van je school verlangen dat ze de roosters aanpassen zodat je 1 dag per week vrij bent. Soms heb je gewoon elke dag college en kan je dus niet overdag werken door de weeks.

Daarentegen zijn er ook vaak dingen 's avonds en in het weekend te doen..
pi_75606250
quote:
Op zondag 13 december 2009 21:39 schreef Mallet het volgende:

[..]

Een Hyundai i30. Wat je daarvan vindt laat ik helemaal aan jezelf over.

Ik ben wel vaker bij privéadressen geweest. Laatst had ik een bepaalde situatie waarin ik een auto (einde contract) ophaalde bij de berijder thuis. De leasemaatschappij was er een waarbij er geen schade op het formulier hoeft te worden genoteerd (iets waar volgens mij iedere hiker blij mee is). Nu vroeg de berijder heel slim, wat er gebeurde als ik nu schade reed aan de auto..

Moet eerlijk zeggen dat ik ook niet precies weet waarom er bij bepaalde maatschappijen geen schade genoteerd hoeft te worden.

Gelukkig deed hij niet moeilijk.. Anders had ik ter plekke alsnog eventuele schade vast laten leggen ofzo..

Iemand ervaring hiermee?
In meer dan 3 jaar dat ik dit werk doe is toch wel duidelijk dat meer dan 95% van je ritten bestaan van en naar leasedepots, garages, dealers en kantoren. Dat wil niet zeggen dat er geen privé-adressen zijn, maar die komen simpelweg niet veel voor.

Als een dergelijke klant overigens moeilijk had gedaan, had ik prima naar Easyway gebeld om vervolgens eventueel de auto te laten staan. Wij mogen in dat soort situaties geen opmerkingen maken over de schade, en iedereen die dat toch van mij wil horen krijgt altijd precies hetzelfde antwoord: "Ik mag en ga daar geen uitspraken over doen."

Zo had ik een tijdje geleden iemand die vrolijk op het Arval formulier (nadat ik mijn handtekening al had gezet) schreef dat er geen schade op de auto zat. Ik heb vervolgens het formulier gepakt en er onder geschreven dat ik niet voor die opmerking heb getekend.
pi_75606278
Oh i30 laats ook gereden wel een geinige auto
Heb ook welleens ritjes waarbij geen schade hoeft worden vastgelegd, in zo'n geval neemt het bedrijf dus het risico dat jij er schade op rijdt en ze dat niet kunnen verhalen. Je mag overigens nooit uitspraken doen over schade tegenover klanten want ieder bedrijf handelt dat anders af. Gewoon doen wat er in je ritinfo staat, dan krijg jij in ieder geval geen last Wat pas echt vervelend is als je een auto checkt en je nergens schade kan ontdekken >.<
pi_75629535
Moest vorige week ook op een particulier adres zijn, 9292ov gaf 10 minuten lopen aan. Bleek in de praktijk toch een half uur te zijn aangezien het een afgelegen boerderij in de middle of nowhere was .
pi_75631266
Heb ik ook al ervaren ja, blijkt dat 9292ov hemelsbreed meet.. dus ook cross country/sloot/muur/bos rofl
pi_75632011
Ik heb laatst een heel uur gelopen omdat er onderhoud aan een brug werd gepleegd en deze dus open stond. Ik vond het al vreemd dat mijn halte niet op het scherm verscheen.. Die bleek dus te zijn vervallen. Kon ik eerst teruglopen en daarna helemaal langs het water tot de volgende brug.. Daarna helemaal terug om de weg te volgen die in het verlengde v/d brug liep.

Vervolgens kom je daar wat gestrest aan omdat je daarna nog een rit hebt.. ,,Oh heb je even geduld? Ik wist niet dat je kwam en de auto staat helemaal achteraan. Ik moet er eerst even 20 wegrijden..."
pi_75632166
quote:
Op maandag 14 december 2009 21:37 schreef enpe het volgende:
Moest vorige week ook op een particulier adres zijn, 9292ov gaf 10 minuten lopen aan. Bleek in de praktijk toch een half uur te zijn aangezien het een afgelegen boerderij in de middle of nowhere was .
Hahahaha dat ken ik.. Dan loop je ergens in niemandsland en na 20min denk je.. Als dit niet het goede adres is word ik GEK".
pi_75632950
Ik moet bijna wekels 15 tot 20 minuten lopen (bijvoorbeeld in Drachten. Er rijden vrijwel geen bussen naar het industrieterrein). Het gebeurt zelfs zo vaak dat ik er niet eens meer van opkijk en gewoon hoop dat het zonnetje schijnt, dan is het allemaal nog wel te doen .
pi_75639770
De weersite is voor mij net zo belangrijk als 9292ov gewoon ALTIJD een plu als 't kutweer wordt.. Inparkeren zijn ze ook erg goed in ja.. moest een keer een vrij dure auto achter een andere vandaan halen en die kerel wilde er maar 1tje weghalen dus met +- 10 cm uitgeparkeerd dat ding >.> volgende keer houd k gewoon mn poot stijf tot ie meer ruimte maakt. Weet je trouwens wel weer dat je t nog steeds kan
pi_75640870
quote:
Op maandag 14 december 2009 22:13 schreef Keuzer het volgende:
Heb ik ook al ervaren ja, blijkt dat 9292ov hemelsbreed meet.. dus ook cross country/sloot/muur/bos rofl
Haha inderdaad, ben ook al een aantal keer door bosjes gegaan en over hekken geklommen .
pi_75642067
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 09:16 schreef enpe het volgende:

[..]

Haha inderdaad, ben ook al een aantal keer door bosjes gegaan en over hekken geklommen .
Of langs/over N-wegen gelopen ofzo .

En inderdaad, ik heb ook bijna altijd rond deze tijd zo'n kleine paraplu in m'n tas.

Ik had laatst nog een grappig geval....moest een auto ophalen bij een schadehersteller. De auto stond ergens achter allemaal andere auto's geparkeerd, en het "grappige" was dat de auto zelf ook nog eens tegen een paaltje stond geparkeerd .

Heb ik binnen netjes gemeld of ze 1) de auto's ervoor weg wilden halen 2) of ze wisten dat ze zelf schade hadden gemaakt.
Vervolgens mocht ik de auto even snel naar binnen rijden, en heeft die kerel de schade (was echt oppervlakkig) gewoon weggepolijst haha.
pi_75643372
quote:
Op maandag 14 december 2009 22:47 schreef Maharbal het volgende:
Ik moet bijna wekels 15 tot 20 minuten lopen (bijvoorbeeld in Drachten. Er rijden vrijwel geen bussen naar het industrieterrein). Het gebeurt zelfs zo vaak dat ik er niet eens meer van opkijk en gewoon hoop dat het zonnetje schijnt, dan is het allemaal nog wel te doen .
Daar in Drachten heb ik dus naar dat privéadres moeten zoeken, damn hee..

Ik moest een keer een auto afleveren bij een privéadres.. Mocht er niemand thuis zijn moest ik de sleutels maar in de brievenbus gooien.. Er was dus niemand thuis.. Geloof me dan check je wel 10x of je bij het juiste huis staat

Dat parkeren is ook altijd zo fijn bij Polytop in Alkmaar.. Heel apart is het daar.. Sowieso.
pi_75644272
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 10:56 schreef Mallet het volgende:

[..]

Daar in Drachten heb ik dus naar dat privéadres moeten zoeken, damn hee..

Ik moest een keer een auto afleveren bij een privéadres.. Mocht er niemand thuis zijn moest ik de sleutels maar in de brievenbus gooien.. Er was dus niemand thuis.. Geloof me dan check je wel 10x of je bij het juiste huis staat

Dat parkeren is ook altijd zo fijn bij Polytop in Alkmaar.. Heel apart is het daar.. Sowieso.
Ja, sleutels door de brievenbus hehe. Ik moest 's een auto voor 5 uur afleveren...maar ik stond midden in de meivakantie-file...gevolg was dat ik de auto eerder rond 9 afleverde haha. Sleutels gewoon door de brievenbus. Gelukkig was het een dealer dus hoefde ik niet te twijfelen of ik wel bij het juiste adres stond.

Parkeren bij Athlon in nijmegen (volgens mij was 't nijmegen) is ook fantastisch .
pi_75649354
Ik heb de laatste tijd overigens vaker dat ik me moet haasten, als ik vroeger dubbele ritten had dan liep t meestal wel los wanneer je er aankwam, maar nu steeds vaker stipte tijden die (behoorlijk) krap zijn. En het is gewoon vervelend om steeds te moeten bellen dat je later komt... Ervaren anderen dit ook? of heb ik gewoon een slechte serie gehad >.>
pi_75650111
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 14:10 schreef Keuzer het volgende:
Ik heb de laatste tijd overigens vaker dat ik me moet haasten, als ik vroeger dubbele ritten had dan liep t meestal wel los wanneer je er aankwam, maar nu steeds vaker stipte tijden die (behoorlijk) krap zijn. En het is gewoon vervelend om steeds te moeten bellen dat je later komt... Ervaren anderen dit ook? of heb ik gewoon een slechte serie gehad >.>
Ik kom eigenlijk zelden te laat. Ik ervaar de tijden dan ook niet als heel erg krap ofzo, maar soms zetten ze er tijden neer die ze zelf hebben verzonnen of iets dergelijks. Vaak genoeg gehad dat er op het ophaaladres niks bekend was van een ophaaltijdstip, en dat 't weinig uitmaakte hoe laat de auto moest worden opgehaald.

Ik ga wel gewoon altijd op tijd weg als ik 2 of meer ritten heb, zodat er meestal wel tijd "over is" voor vertragingen en dergelijke.
pi_75650191
Ja dat begrijp ik en dat doe ik in principe ook, maar soms heb ik een rit die om 9 uur 's ochtends begint bij een bedrijf dat dan opengaat... Daar kan ik moeilijk eerder aankloppen. En als ik dan zonder file of enige vertraging alsnog met 10 mins to spare aankom op een adres dan klopt er iets niet. En het ligt niet aan het OV
pi_75650381
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 14:33 schreef Keuzer het volgende:
Ja dat begrijp ik en dat doe ik in principe ook, maar soms heb ik een rit die om 9 uur 's ochtends begint bij een bedrijf dat dan opengaat... Daar kan ik moeilijk eerder aankloppen. En als ik dan zonder file of enige vertraging alsnog met 10 mins to spare aankom op een adres dan klopt er iets niet. En het ligt niet aan het OV
Dan zal je wel gaan wat ongelukkige ritten hebben gehad denk ik. Ik krijg nooit zozeer onrealistische rittijden opgegeven in die zin dat ik bijvoorbeeld niet binnen 2 uur een auto hoef af te leveren aan de andere kant van het land (van noord naar zuid bijvoorbeeld.). De vertragingen in het openbaar vervoer gooien wel eens roet in het eten, maar alsnog gebeurt dit echt zelden.

Heel af en toe kom ik wel eens net 30 minuten (voor het uiterlijke aflevertijdstip) van tevoren aan, maar dat is grotendeels alleen als ik naar een privéadres moet waar mensen wachten op hun auto of iets dergelijks, of soms op een zaterdag omdat bedrijven dan later opengaan en eerder dichtgaan. Maar nogmaals, dat gebeurt dus echt niet veel.
pi_75650669
TVP
blub.
pi_75653155
Weet niet of iemand in de regio Delft nog een baantje zoekt i.c.m. auto's:

http://www.kohler.nl/kohler/jobs.htm

Kwam dit toevallig tegen.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_75653331
TVP-tje, rij zelf voor Easy way
pi_75671993
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 14:10 schreef Keuzer het volgende:
Ik heb de laatste tijd overigens vaker dat ik me moet haasten, als ik vroeger dubbele ritten had dan liep t meestal wel los wanneer je er aankwam, maar nu steeds vaker stipte tijden die (behoorlijk) krap zijn. En het is gewoon vervelend om steeds te moeten bellen dat je later komt... Ervaren anderen dit ook? of heb ik gewoon een slechte serie gehad >.>
Heb ik niet zo heel vaak last van...behalve die keer dat ik over moest stappen op een buurtbusje naar een of ander gehucht. Volgens 9292ov zou ik 1 minuut overstaptijd hebben maar ik zag, vanuit de bus waar ik in zat, het buurtbusje al wegrijden in de verte . De volgende kwam pas een uur later waardoor ik uiteindelijk precies op het aangegeven tijdstip aankwam.
pi_75672457
Ook ABAZ heeft na een week niet gereageerd op mijn sollicitatie. Je zou denken dat als januari de drukste maand is (las ik hier) dat ze zo snel mogelijk reageren op de sollicitanten zodat ze meer rijders hebben klaarstaan voor het komende jaar.
pi_75674626
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 14:10 schreef Keuzer het volgende:
Ik heb de laatste tijd overigens vaker dat ik me moet haasten, als ik vroeger dubbele ritten had dan liep t meestal wel los wanneer je er aankwam, maar nu steeds vaker stipte tijden die (behoorlijk) krap zijn. En het is gewoon vervelend om steeds te moeten bellen dat je later komt... Ervaren anderen dit ook? of heb ik gewoon een slechte serie gehad >.>
Nou ik ervaar dat VAAK. Ik heb een paar keer gehad dat ritten van mij overgenomen moesten worden door andere chauffeurs of kwamen te vervallen.

Ik krijg heel vaak heel krap geplande ritten, meestal als het er 3 zijn weet ik alweer hoe laat het is. Moet ik bijvoorbeeld om half 9 een auto ophalen en voor 10h15 afleveren terwijl het 30min rijden is. Met het controleren en eventuele vertraging kan je de klok erop gelijk zetten dat je het niet gaat redden. Ik haast me meestal kapot als ik drie ritten heb.

Vaak heb ik ook problemen met het openbaar vervoer, daar kan je soms gewoon echt niks aan doen. Af en toe ervaar ik de planning dan wel als vrij bot aan de telefoon. Ik snap dat ze het vervelend vinden, maar ik vind dat zelf ook. Daarnaast vind ik het erg vervelend dat als je netjes alle vertraging en problemen doorgeeft, je dit telkens als je belt opnieuw kan uitleggen omdat je vaak verschillende mensen aan de telefoon krijgt. Ze zouden hier een soort van logboek voor moeten bijhouden.
pi_75674661
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 11:28 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Ja, sleutels door de brievenbus hehe. Ik moest 's een auto voor 5 uur afleveren...maar ik stond midden in de meivakantie-file...gevolg was dat ik de auto eerder rond 9 afleverde haha. Sleutels gewoon door de brievenbus. Gelukkig was het een dealer dus hoefde ik niet te twijfelen of ik wel bij het juiste adres stond.

Parkeren bij Athlon in nijmegen (volgens mij was 't nijmegen) is ook fantastisch .
Och ja in die "buffer".. Heel fijn . Ben altijd blij als het een beetje fatsoenlijk staat ghehe
pi_75678310
Ik heb echt nooit last van krappe tijden eigenlijk. Ik heb wel eens meerdere ritjes achter elkaar, maar ik heb ook vaak dat ik een auto bij een prive-adres moet brengen en dan een andere auto op datzelfde adres weer op moet halen. Dus dat is makkelijk.
pi_75678378
Ik heb trouwens wel een keer een rit gehad waarbij er niet bij stond voor welke leasemaatschappij het was, dus ik mocht zelf gokken welk transportformulier ik mocht uitprinten
Ze belden ook om 17:30 's avonds met de opdracht voor de volgende ochtend. Ik dus meteen op de site kijken, maar er stond niks bij. Ik meteen terug bellen, maar na 17:30 is het kantoor niet te bereiken. Ook leuk.
pi_75679033
Gewoon volgende dag bellen vanaf halfnegen en vragen of ze het faxen, easyway heeft overigens een eigen formulier tegenwoordig, of fleetmobility heet 't geloof ik, ik heb die altijd een reserve in mijn tas zitten voor spoedritten.. De buffer in Athlon Almere is ook altijd dolle pret..
pi_75679107
quote:
Op woensdag 16 december 2009 10:12 schreef Keuzer het volgende:
Gewoon volgende dag bellen vanaf halfnegen en vragen of ze het faxen, easyway heeft overigens een eigen formulier tegenwoordig, of fleetmobility heet 't geloof ik, ik heb die altijd een reserve in mijn tas zitten voor spoedritten.. De buffer in Athlon Almere is ook altijd dolle pret..
Ach ja, ik heb die van Easyway zelf maar genomen
Ik moet heel vaak naar Meerkerk, daar is het wel makkelijk. Alleen jammer dat de bus best ver weg is en hij slechts eens per uur rijdt
pi_75679225
Meerkerk is ook vaste plek voor mij, maar ze hadden laatst dat kruispunt open gegraven.. kwartier omrijden lol. Onderweg naar de bus is trouwens een c1000 ofzo of een emté das wel relax Oh en een stukje voor meerkerk zit ook nog een macD dus nooit geklaagd heur
pi_75679376
quote:
Op woensdag 16 december 2009 10:19 schreef Keuzer het volgende:
Meerkerk is ook vaste plek voor mij, maar ze hadden laatst dat kruispunt open gegraven.. kwartier omrijden lol. Onderweg naar de bus is trouwens een c1000 ofzo of een emté das wel relax Oh en een stukje voor meerkerk zit ook nog een macD dus nooit geklaagd heur
Nee, ik klaag verder ook niet over Meerkerk, leuk dorpje wel
Vind alleen die mensen die er zitten niet zo heel erg aardig moet ik zeggen
pi_75679462
quote:
Op woensdag 16 december 2009 01:30 schreef Mallet het volgende:

[..]

Och ja in die "buffer".. Heel fijn . Ben altijd blij als het een beetje fatsoenlijk staat ghehe
Nee dat is de "buffer" in Almere, daar kun je tenminste nog fatsoenlijk bij. Visualiseer je de breedte van "de buffer" in Almere en haal daar een 1/3e van af, dan heb je nijmegen ongeveer. Verder rijd je in Nijmegen door allemaal openingen in muren, waarbij je aan beide kanten elke keer maar 10cm over hebt. Dat is over het algemeen geen probleem, maar als er dan een meter na de opening een haakse bocht zit waarbij in die bocht ook nog eens auto's geparkeerd zijn, dan ga je je ergeren aan de parkeerkunsten van andere mensen (auto's te ver naar voren of whatever).
quote:
Op woensdag 16 december 2009 10:15 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ach ja, ik heb die van Easyway zelf maar genomen
Ik moet heel vaak naar Meerkerk, daar is het wel makkelijk. Alleen jammer dat de bus best ver weg is en hij slechts eens per uur rijdt
De bus in Meerkerk rijdt 1x per 30 min, en ik weet de bustijden van dat ding ongeveer (en anders staat het in m'n telefoon). Wat ik dan altijd doe is m'n ritten zo plannen dat ik precies een minuut of 15/20 voordat de bus aankomt bij Arval in Meerkerk aankom. Dan kom ik mooi op tijd aan voor de bus en hoef ik niet lang te wachten .

Overigens heb ik nog nooit zo'n Easywayformulier gebruikt. Ik heb werkelijk waar geen idee bij welke maatschappijen je dat ding zou moeten gebruiken.

Als je overigens de bus in Meerkerk al heel ver weg vindt zitten, dan moet je niet in het noorden gaan werken als je weer eens in Drachten moet zijn haha.
pi_75679631
Nijmegen nog nooit bezocht, klinkt wel interessant zoals jij het beschrijft.. Is de uitdaging wel waard dan..
pi_75679645
Bij meerkerk gaat er normaal gesproken toch 2x per uur een bus (1 keer snelbus, 1 keer normaal?) Zitten 2 verschillende bedrijven op hetzelfde terrein.

Athlon Almere valt meestal wel mee, ruimte zat om de auto te parkeren dan.

Had wel een keer een rit naar barneveld, om vervolgens een auto op te halen ergens in de achterhoek... 3 uur in het OV gezeten om vervolgens voor een dichte deur te staan. Zonde van mijn tijd...
pi_75679747
Niet zeuren, is money in the bank...
pi_75679803
quote:
Op woensdag 16 december 2009 10:27 schreef Maharbal het volgende:


De bus in Meerkerk rijdt 1x per 30 min, en ik weet de bustijden van dat ding ongeveer (en anders staat het in m'n telefoon). Wat ik dan altijd doe is m'n ritten zo plannen dat ik precies een minuut of 15/20 voordat de bus aankomt bij Arval in Meerkerk aankom. Dan kom ik mooi op tijd aan voor de bus en hoef ik niet lang te wachten .

Overigens heb ik nog nooit zo'n Easywayformulier gebruikt. Ik heb werkelijk waar geen idee bij welke maatschappijen je dat ding zou moeten gebruiken.

Als je overigens de bus in Meerkerk al heel ver weg vindt zitten, dan moet je niet in het noorden gaan werken als je weer eens in Drachten moet zijn haha.
Dat is waar ook, maar het zijn wel 2 verschillende lijnen
En de bus in Meerkerk is niet super ver weg inderdaad, maar wel het verst van alles waar ik tot nu toe geweest ben.
Almere was trouwens ook een hel met het OV, 3.5 uur over gedaan om thuis te komen
pi_75679940
Ik klaag niet over Almere. Het vaakst ben ik voor mijn ritten uiteindelijk in Almere (en een standaard ophaaladres hier in de buurt). En het kost me inderdaad elke keer 3.5 uur om thuis te komen. Ach, beetje slapen en boekje lezen en ik ben thuis, maar het is wel weer mooi een kleine 4x ¤8,00 (bijna ¤9,00!)
pi_75680081
Dat wel natuurlijk, maar in de spits terugreizen en langs amsterdam moeten is niet heel erg leuk
pi_75680115
En al wat leuke/snellere/"exclusievere" auto's gereden?
pi_75680290
Dat niet helaas. Laatst had ik wel een VW Touran in een leuke uitvoering, maar het blijft een Touran he..

Heb ook een keer een Volvo gehad. Ik stapte in, start de motor en geen enkele beweging te zien bij de benzinemeter. Ik dus op de boordcomputer de actieradius tot leeg opzoeken, staan er enkel streepjes
Dat was ook even een vervelend moment. Uiteindelijk met 30 in z'n 4 op de cruise control een benzinepomp gezocht om zo weinig mogelijk te verbruiken. Uiteindelijk is het nog gelukt ook
pi_75680409
quote:
Op woensdag 16 december 2009 11:00 schreef Irritatie100 het volgende:
Dat niet helaas. Laatst had ik wel een VW Touran in een leuke uitvoering, maar het blijft een Touran he..

Heb ook een keer een Volvo gehad. Ik stapte in, start de motor en geen enkele beweging te zien bij de benzinemeter. Ik dus op de boordcomputer de actieradius tot leeg opzoeken, staan er enkel streepjes
Dat was ook even een vervelend moment. Uiteindelijk met 30 in z'n 4 op de cruise control een benzinepomp gezocht om zo weinig mogelijk te verbruiken. Uiteindelijk is het nog gelukt ook
Haha, soms maken mensen de benzinetank gewoon helemaal leeg...en dan mag jij er mee gaan rijden.

In de ruim 3 jaar dat ik dit doe is er wel eens iets leuks voorbij gekomen, maar meestal "normale" leaseauto's.

Het grappige is dat die volvo van je met 30 in de 4 meer verbruikte dan 30 in de 3 ofzo, dus dan had je nog verder gekund!
pi_75680466
Respect kerel.. brandstof is altijd gezeur
Audi A4 Audi A6 VW Passat Alfa Romeo 159..
pi_75680499
quote:
Op woensdag 16 december 2009 11:05 schreef Keuzer het volgende:
Respect kerel.. brandstof is altijd gezeur
Audi A4 Audi A6 VW Passat Alfa Romeo 159..
Mmm, meestal fijne auto's inderdaad. Maar zo lang er een "standaard" motor in ligt schaar ik ze onder "normale leaseauto's" .
pi_75680526
Gelukkig moet ik de laatste tijd veel auto's halen bij een of andere garage in Bleiswijk, en die garage tankt de auto's altijd vol.
pi_75680551
Ik mag vanmiddag trouwens een Fiat Ducato doen:
pi_75680806
Ik ben een half jaartje studentchauffeur, aangenomen op m'n 18e

In het begin reed ik ook middenklassers, maar reed afgelopen zaterdag nog A8 W12
Amsterdamsche Football Club Ajax | Chelsea Football Club | Fútbol Club Barcelona
pi_75680925
Nice!!
pi_75681322
Ik moest ook een keer een fiat ducato vervoeren.. maar had niet van tevoren opgezocht wat het was dus wel een leuke verrassing toen ik daar kwam oh en let ff op want de handrem zit links van je stoel heb me rotgezocht naar dat ding, verder rijdt dat heel prima hoor
pi_75681795
Haha gaaf zo'n bus . Auto's die er bij mij bovenuit staken zijn een Audi A8 Quattro, Audi TT, BMW 3 en 5 series, Lexus rx400, Jeep en een Volvo XC90...geloof dat dat het wel ongeveer was.
pi_75682583
Mm, even denken.

Golf V GTI
Audi A3 / A4 / A6 / A8 (180+ pk)
BMW 3 serie / 5 serie
Mazda RX 8
Mini Cooper S cabrio
Paar benzjes
Een teringtrage Landrover (discovery volgens mij)
En dan nog wat snelle varianten van normale leaseauto's (ook gechipte haha).
Kan me niet alle leuke auto's meer herinneren na al die tijd .

Laatst ook een Audi S6 5.2L V10 (van Lamborghini) gereden. Had alleen weinig met Easyway te maken en meer met m'n andere baan.
pi_75684086
Ik moet echt eens wat meer gaan rijden, nu een halfjaar bezig, maar er wacht dus nog wat moois op me...
Ik wil altijd nog een keer in een A8 rijden, die dingen zijn gewoonweg briljant...
pi_75684170
quote:
Op woensdag 16 december 2009 12:47 schreef Keuzer het volgende:
Ik moet echt eens wat meer gaan rijden, nu een halfjaar bezig, maar er wacht dus nog wat moois op me...
Ik wil altijd nog een keer in een A8 rijden, die dingen zijn gewoonweg briljant...
Heb die A8 W12 een maandje full-time gereden, mocht hem mee naar huis nemen en hoefde niet te letten op snelheid
Amsterdamsche Football Club Ajax | Chelsea Football Club | Fútbol Club Barcelona
pi_75684209
Neem aan dat dat als privé chauffeur was? Want als hiker krijg ik niks mee naar huis
pi_75684686
quote:
Op woensdag 16 december 2009 12:50 schreef Keuzer het volgende:
Neem aan dat dat als privé chauffeur was? Want als hiker krijg ik niks mee naar huis
Ja, ik doe bijna geen hike dingen gelukkig
Amsterdamsche Football Club Ajax | Chelsea Football Club | Fútbol Club Barcelona
pi_75684727
Wel easyway of ander bedrijf?
pi_75684925
Jup ik wil echt heel graag een keer in een a8 rijden, liefst natuurlijk ook eentje met een v12



Hij weet al hoe het moet
pi_75685003
quote:
Op woensdag 16 december 2009 13:04 schreef Keuzer het volgende:
Wel easyway of ander bedrijf?
Ander bedrijf.
Amsterdamsche Football Club Ajax | Chelsea Football Club | Fútbol Club Barcelona
  woensdag 16 december 2009 @ 14:36:04 #200
273524 About2Break1
Dura lex, sed lex
pi_75688447
quote:
Op woensdag 16 december 2009 11:16 schreef duguid het volgende:
Ik ben een half jaartje studentchauffeur, aangenomen op m'n 18e

In het begin reed ik ook middenklassers, maar reed afgelopen zaterdag nog A8 W12
Bij welk bedrijf werk je dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')