abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 28 november 2009 @ 14:06:24 #101
273524 About2Break1
Dura lex, sed lex
pi_75083245
Is er misschien iemand die bij Rent a Bob als junior driver werk(in Rotterdam) en mij kan vertellen wat het salaris ongeveer is.
pi_75086214
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 14:06 schreef About2Break1 het volgende:
Is er misschien iemand die bij Rent a Bob als junior driver werk(in Rotterdam) en mij kan vertellen wat het salaris ongeveer is.
Ik heb Rent a Bob gemaild, maar nu een maand later nog geen reactie terug. Laat alweer zien wat voor bedrijf het is.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_75164659
Na 4 weken wachten helemaal niks meer gehoord van Easyway. Ik denk dat alle vacatures voor mijn stad (Amsterdam) gevuld zijn. Kent iemand nog andere bedrijven waar je kan solliciteren als hiker/studentchauffer als je 19 jaar bent en je rijbewijs al iets meer dan een jaar bezit?
pi_75286143
Iemand?
pi_75288504
Geen idee, maar voordat ik iets te horen kreeg van Easyway was ik ook 6-7 weken verder hoor
pi_75289745
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 16:52 schreef Irritatie100 het volgende:
Geen idee, maar voordat ik iets te horen kreeg van Easyway was ik ook 6-7 weken verder hoor
Ik ben al ruim 2 maanden verder.
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_75300943
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 16:52 schreef Irritatie100 het volgende:
Vind ik echt jammer. Dit werk lijkt me wel echt leuk. Ik hou van autorijden en elke week zelf aangeven op welke dagen je kan (dus geen vaste werktijden), spreekt me ook erg aan.

Ik heb ze ook even gebeld en mevrouw zei dat ze zodra ze weer iemand nodig hebben in Amsterdam, ze vanaf de top van de wachtlijst gaan beginnen te rondbellen. Dit kan dus echt heel lang duren voordat ik aan de beurt ben.

Niemand een idee waar ik anders kan solliciteren?
  zaterdag 5 december 2009 @ 12:11:32 #108
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_75310484
ABAZ

Zelf met veel plezier 3 jaar voor gewerkt.
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
pi_75316700
Ik heb een jaar voor easyway gewerkt (hiker), het verschilt per regio waar je woont wat betreft de hoeveelheid werk. Na een jaartje ben ik er ook mee gestopt omdat ik niet voldoende kon rijden om er een leuk centje aan over te houden. Het werk beviel me overigens wel, vaak ook ritjes gehad waar je wel een dagje mee zoet was. Momenteel rijd ik in de weekenden vrije dagen en vakanties voor Connexxion op de lijbus
pi_75452371
Zijn er nog meer chauffeurs die de laatste tijd minder ritten hebben? Dacht ooit gehoord te hebben dat december sowieso een rustige maand is.
pi_75452659
quote:
Op woensdag 9 december 2009 17:28 schreef enpe het volgende:
Zijn er nog meer chauffeurs die de laatste tijd minder ritten hebben? Dacht ooit gehoord te hebben dat december sowieso een rustige maand is.
Ja, ik. Ik ben gemiddeld 4 tot 5 dagen per week beschikbaar, maar ik word de laatste tijd slechts voor 2 of 3 gebeld. Vanaf januari is het weer drukker etc.
pi_75454504
quote:
Op woensdag 9 december 2009 17:37 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Ja, ik. Ik ben gemiddeld 4 tot 5 dagen per week beschikbaar, maar ik word de laatste tijd slechts voor 2 of 3 gebeld. Vanaf januari is het weer drukker etc.
Okay dan ligt het dus niet aan mij
pi_75485249
Ik merk dit ook ontzettend. Ik ben behoorlijk veel beschikbaar de laatste paar weken en wordt zo goed als niet gebeld. Vorige week DO+VRIJ en deze week WOE+DO+VRIJ en geen werk. Tenzij ze zometeen nog bellen. Het schijnt deze maand heel rustig te zijn volgens de planning. Ik vind het wel erg vervelend omdat ik gewoon thuiszit terwijl ik zou kunnen rijden.. Daarnaast heb ik het geld gewoon nodig.

Verder is het werk erg leuk om te doen.
pi_75489096
Klopt, december is elk jaar eigenlijk rustig. Komt voornamelijk door het feit dat iedereen liever nog even een paar weekjes wacht met het aanschaffen (ook leasemaatschappijen) van nieuwe auto's. Een nieuwer kenteken is namelijk meer waard, want de auto is "jonger". Reken er maar op dat in januari over het algemeen de hel weer losbarst (voorgaande jaren was het in ieder geval zo).
pi_75491888
In ieder geval morgen weer 'n ritje van Utrecht naar Breda, gelukkig komt dit ook overeen met de route van school naar huis
pi_75492245
hoe zit dit voor vrouwen? ik rij heel graag, maar ik heb geen donkerblauw pak
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_75492253
Ikzelf heb deze week 3x gewerkt met een totaal van 16 uur...blergh, veel te weinig.

Het dragen van een pak (voor de mannen) is alleen verplicht als je privé-chauffeur werkzaamheden wilt doen. Overigens heb ik geen idee wat de kledingvoorschriften zijn voor de vrouwelijke privé-chauffeurs. Geef ze eens een belletje daar bij Easyway zou ik zeggen.
pi_75498691
Ik deze week 6 uur....uitgerekend deze maand heb ik meer dan genoeg tijd om te werken
pi_75508626
Hmpf dat heb ik ook. Deze maand ben ik super veel vrij (ook zonder de kerstvakantie natuurlijk). Zo te lezen hebben jullie nog wel wát werk.. Het zal wel liggen aan de regio waarin ik woon (GLD).

Weten jullie hoe het zit in de kerstvakantie? Gaat het werk dan ook gewoon door of is dat echt een kansloze periode? Anders eens even kijken of er iets anders te regelen valt.
pi_75521435
Vandaag nog gewerkt (echt het 2e of 3e spoedritje deze week waarbij ik in de ochtend word gebeld..)

Alsnog 22 uur gemaakt deze week, valt nog mee.

Ik kan me niet echt meer herinneren hoe het in de kerstperiode zat de afgelopen jaren. Vraag het ze anders.
pi_75522718
Hoe doen jullie het eigenlijk met navigeren? Ik print steeds de route uit vanaf google maps en dan hoop ik maar dat er geen omleidingen zijn
Ga echt geen TomTom kopen speciaal voor Easyway
pi_75524142
Ik weet de meeste plekken in Nederland + de bijbehorende snelwegen onderhand wel te vinden. Als ik een plek niet weet dan bekijk ik van tevoren even op locatienet ofzo waar de plek precies ligt, en dan weet ik 99% van de tijd zelf al hoe ik er moet komen.

Verder zijn er standaard depots van leasemaatschappijen waar ik al zo vaak ben geweest dat ik daar geen routebeschrijvingen voor nodig heb.

Met een beetje gezond verstand en inzicht in noord, oost, zuid en west kom je een eind .

Mocht het echt niet lukken dan gebruik ik gewoon google maps op m'n mobiel of m'n stratenboek + kaart die altijd voor de zekerheid in m'n tas zitten.
pi_75524223
Ik heb een tijd hiervoor gewerkt: http://www.autoreset.nl/informatie.html

Prima bedrijf, leuke auto's. Wel alleen als chauffeur en niet als hiker. Veel Renault Meganes en ook af en toe een Alfa Romeo of BMW
pi_75529136
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 16:51 schreef Irritatie100 het volgende:
Hoe doen jullie het eigenlijk met navigeren? Ik print steeds de route uit vanaf google maps en dan hoop ik maar dat er geen omleidingen zijn
Ga echt geen TomTom kopen speciaal voor Easyway
Het meeste weet ik zo wel te liggen, anders kijk ik even op google maps en maak er een paar aantekeningen bij. Voor de zekerheid heb ik altijd een stratenboek bij me maar dat gebruik ik nauwelijks.
pi_75536701
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 16:12 schreef Maharbal het volgende:
Vandaag nog gewerkt (echt het 2e of 3e spoedritje deze week waarbij ik in de ochtend word gebeld..)

Alsnog 22 uur gemaakt deze week, valt nog mee.

Ik kan me niet echt meer herinneren hoe het in de kerstperiode zat de afgelopen jaren. Vraag het ze anders.
Ik in heel november 30 uur. Ik had nog gehoopt dat ik spoedritjes zou krijgen. Ik snap het vanaf hun kant natuurlijk ook wel.. Als er geen ritten zijn, kunnen ze deze natuurlijk ook niet plannen. Dat is gewoon het nadeel eraan. Ik heb het soms nogal druk met mijn studie en wil natuurlijk wel 1 dag in de week beschikbaar zijn, dus dan ga ik mijn week zo plannen dat ik 1 dag vrij heb. Als ik dan niet word gebeld baal ik wel als een stekker.

Ik heb dus wel een navigatiesysteem gekocht. Niet duur via marktplaats. Ik moet zo`n ding gewoon hebben. Ik ben nog niet bekend genoeg met het wegennet in Nederland en het is gewoon makkelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')