Jouw auto gaat ook echt flink vol zittenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:30 schreef Cat22 het volgende:
Ik kan wel weer roepen dat ik best wat wil halen bij een supermarkt, maar blijkbaar is dat niet nodig.
Bring it on!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jouw auto gaat ook echt flink vol zitten
Van wat ik heb begrepen van oh-oh zit jouw auto nokkievol inderdaad straks!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:30 schreef Cat22 het volgende:
Ik kan wel weer roepen dat ik best wat wil halen bij een supermarkt, maar blijkbaar is dat niet nodig.
Daar vroegen ze idd omquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Van wat ik heb begrepen van oh-oh zit jouw auto nokkievol inderdaad straks!![]()
Oh en nog even... chloor en bleek is toch niet hetzelfde?
Wilden ze nou alleen bleek en allesreiniger en Dettol?
Of ook nog wat emmers groene zeep ofzo?
Ohquote:
Ik zie het in het lijstje inderdaad! Dom van me.quote:
Die kauwstaafjes had Q al gevraagd bij de kattenbakkenmevrouw.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh![]()
[..]
Ik zie het in het lijstje inderdaad! Dom van me.
Misschien kunnen we nog kijken voor wat pakken waspoeder enzo als we geld overhouden.
En buffelhuid kauwstaafjes.
Is hartstikke ontopic, want je hebt het via de Asielactie Vlooienmarkt.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Even geheel offtopic, maar ik ga zo gewapend met Lush-pakketje de badkamer in.
Eindelijk tijd om es uitgebreid te poedelen
Tnx! Ik ben zo benieuwdquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Is hartstikke ontopic, want je hebt het via de Asielactie Vlooienmarkt.
Enjoy!
quote:Bleekloog of bleekwater (in Vlaanderen ook 'javel' van het Franse 'eau de javel') is een welbekend huishoudmiddel. Het is een verdunde oplossing met als actief ingrediënt natriumhypochloriet NaOCl.
Natriumhypochloriet is een product van de zoutindustrie. Wanneer een waterige oplossing van keukenzout NaCl aan elektrolyse wordt onderworpen, ontstaan er aan de twee elektroden twee producten: natronloog NaOH en dichloor Cl2. Wanneer deze twee producten samengevoegd worden, ontstaat daar, althans bij lagere temperaturen, naast NaCl ook NaClO.
In het laatste zout heeft chloor het oxidatiegetal +1, in keukenzout juist -1. Deze reactie van dichloor met loog is dan ook een voorbeeld van een autoredoxreactie, waarbij het ene chlooratoom het andere van een elektron berooft:
Een andere manier om naar deze reactie te kijken, is deze beschouwen als een substitutie door OH- aan Cl-Cl, waarbij een Cl- uitgestoten wordt. Dat in het basische milieu vervolgens het gevormde HClO zijn H+ verliest is in de vormingsreactie niet echt belangrijk.
Concentratie
In de praktijk wordt in België de concentratie uitgedrukt in chlorometrische graad: een chlorometrische graad is de hypochlorietconcentratie die, bij sterk zuur maken van 1 liter bleekwater, één liter dichloor vrijmaakt (onder normomstandigheden).
In Nederland wordt voor huishoudelijk gebruik de concentratie meestal aangegeven in het aantal grammen actief chloor per 100 ml. De conversiefactor is 3,16. Een oplossing van 4g/100 ml komt zo overeen met 4 x 3,16 = 12,64 graad.
Gebruik
Natriumhypochloriet is een goed oplosbaar zout en het is een vrij sterke oxidator. Het is daarom een goed desinfecterend schoonmaakmiddel. Het is ook in staat om veel kleurstoffen te oxideren, waardoor het een blekende werking heeft. De producten van reacties zijn meestal ook niet gekleurd. Doordat de stof oxiderend is, bevordert het de verbranding van andere stoffen. Een mengsel met bijv. poedersuiker is redelijk explosief.
Labarraquewater, met een concentratie van minder dan drie graden, wordt gebruikt om algengroei en wierenvorming tegen te gaan in zeewater of (brak) oppervlaktewater dat over lange afstanden in pijpleidingen getransporteerd dient te worden.
Javelwater, tussen de 8 en 35 graden, wordt als desinfecterend middel gebruikt.
Javelextract, tussen de 35 en 47 graden, wordt voor scheikundige doeleinden gebruikt.
Veiligheid
De bovenstaande reactie gebeurt in sterk basisch milieu, bij toevoeging van zuur (bijvoorbeeld zoutzuur) keert de reactie om en ontstaat er weer chloorgas. Daarom moet men voorzichtig zijn niet twee wc-reinigers bijeen te voegen, waarvan de ene een sterk zuur is en de andere bleekloog bevat.
http://www.mcd-supermarkt.nl/quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:55 schreef Muis006 het volgende:
tvp, Elies, wat is MCD omdat je die gemaild had zei je?
Ohhhhhhhhhhhhhhhh dus dát was het lekkage en testritverhaalgedoewatiknietsnapte!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
http://www.mcd-supermarkt.nl/
Die schijnen goede en goedkope keukenrollen te hebben en als het meezit heeft Elies de 12e 300 pakken in de auto
Oké, het zal wel aan mij liggen maar ik las dus echt 'en het testikelverhaal'quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:59 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ohhhhhhhhhhhhhhhh dus dát was het lekkage en testritverhaalgedoewatiknietsnapte!
Had zomaar gekund...het is tenslotte Muis he!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:06 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Oké, het zal wel aan mij liggen maar ik las dus echt 'en het testikelverhaal'
De zoepermarkt aan de overkantquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:55 schreef Muis006 het volgende:
tvp, Elies, wat is MCD omdat je die gemaild had zei je?
Ik denk dat ik maar met de klep open ga rijdenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:57 schreef Ingetje79 het volgende:
http://www.mcd-supermarkt.nl/
Die schijnen goede en goedkope keukenrollen te hebben en als het meezit heeft Elies de 12e 300 pakken in de auto
Zeg euhquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Had zomaar gekund...het is tenslotte Muis he!
Succesquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:26 schreef draculettetje het volgende:
ik moet zo nog wat kauwspul voor ronja halen
ga ik even kijken of ik het durf wat los te peuteren
Ja ik zit nog even te bedenken wat ik wil donerenquote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:05 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja ik zit nog even te bedenken wat ik wil doneren
Ik verdubbel je donatie!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:05 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Het wordt hier gezellig!quote:
quote:
had ik al mn moed bij elkaar verzameldquote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:38 schreef draculettetje het volgende:
[..]
had ik al mn moed bij elkaar verzameld
zegt ie gewoon NEE![]()
da's toch niet eerlijk
nu was het iemand die ik in ieder geval nog nooit had gezien, dus heb bedacht nog een andere keer te proberen
Je hebt nog de tijd hoor! Tot 31 augustus!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:05 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
quote:
Fijn dat je het zegt!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:15 schreef Rewimo het volgende:
Volgens mij staat qltel nog niet in het lijstje met donateurs: [Asielactie] Speelgoedautomaat (41 cm hoog ) met muntjes
Toegevoegdquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:15 schreef Rewimo het volgende:
Volgens mij staat qltel nog niet in het lijstje met donateurs: [Asielactie] Speelgoedautomaat (41 cm hoog ) met muntjes
die buffelhuid zal ik zaterdag eens op de markt naar vragen?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh![]()
[..]
Ik zie het in het lijstje inderdaad! Dom van me.
Misschien kunnen we nog kijken voor wat pakken waspoeder enzo als we geld overhouden.
En buffelhuid kauwstaafjes.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:28 schreef Muis006 het volgende:
Rewimo, even verschrikkelijk off-topic maar wat gaaf dat jullie een van die Ludolfs hebben ontmoet
Ik had toch al betaald hè?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:34 schreef ElisaB het volgende:
Zojuist vast de € 295 van mijn kraampje overgemaakt (hoewel ik één betaling nog niet binnenheb, maar ik hoop maar dat ie nog komt).
Ja fijn! Vraag maar even specifiek naar buffelhuid dingetjes en wat het kost als we er veel van afnemen!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
die buffelhuid zal ik zaterdag eens op de markt naar vragen?
Dat is meer dan in het lijstje stond toch?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:34 schreef ElisaB het volgende:
Zojuist vast de � 295 van mijn kraampje overgemaakt (hoewel ik één betaling nog niet binnenheb, maar ik hoop maar dat ie nog komt).
Die Ludolfs? Vet!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:28 schreef Muis006 het volgende:
Rewimo, even verschrikkelijk off-topic maar wat gaaf dat jullie een van die Ludolfs hebben ontmoet
12-09-2009.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:39 schreef Rewimo het volgende:
Wanneer gaan jullie eigenlijk de spullen brengen?
Echt wel!quote:
Op een zaterdag dus... uurtje rijden zag ik net. Nog fotografen nodig?quote:
Hoeveel is veel?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja fijn! Vraag maar even specifiek naar buffelhuid dingetjes en wat het kost als we er veel van afnemen!
[..]
Dat is meer dan in het lijstje stond toch?![]()
Of vergis ik me? En die ene betaling, is die van de user die aangaf na 20 aug. te betalen?
Denk dat je voor bijv. 50 euro heel wat staafjes hebtquote:
Prima, dan ga ik op m'n gemakkie heerlijk rustig mijn eigven boodschapjes doen. En ik moet de stofzuigerzakken niet vergeten.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:04 schreef Ingetje79 het volgende:
@ JJH: nee, je hoeft niet te kijken, we gaan voor de rollen van MamaElisa![]()
@ Greys: ja, dat was die ene![]()
@ Q: ja, kiek maar op de markt
@ Rewimo: we hebben onze eigen Fok!-fotograafjeskoppel al mee; MissBliss en Re![]()
Ben ik er zo?
Heb je geen ander horloge waar die batterij wel in past?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Echt wel!
Maar weet je wat erg is? Ze hebben voor jou en oh-oh de verkeerde batterij geleverd. Ga ik net naar de juwelier: dicht. Ga ik een dorp verderop naar de juwelier: dicht. Schijt!
Straks nog een derde proberen, want ze moéten gewoon de deur uit!
Nein Greys, mijnes is 212, en de opbrengst van de veiling van de naakthondenknuffel komt daar ook nog bij maar die laat ik tot 24-8 lopen, we staan nu op 23 euroquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:10 schreef Greys het volgende:
Vlooienmarkt opbrengsten:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Cat22: 212,50
Muis006: 52.50
Greys en Maes:: 135,00
MissBliss: 232,00
Re: 82,50
Pagan/Strega: 40,00
Poohy: 14,00
ChipsZak.: 23,00
Qwea: 65,75 = 66 euro!
Dipkip: 182,75
Nokwanda: 255,00
ElisaB: 285,00
Pisces29: 12,00
verita: 135,00
conleche: 10,00
JJH:15,00
Morretje: 15,50
Angelcakes: 28,25
Whiskers: 30,00
Disana 79,84
oh-oh: 190,34
Ynske: 60,00
Ravage: 25,00
BasOne 45,00
Takaiki 40,00
Deze moest hier ook nog even. Kunnen we op bijhouden van de week welke kraampjes er al binnen zijn. Zal ik morgenavond doen. Vanavond is Heer G nog even in het land en vanaf morgen weer niet, dus dan heb ik weer alle tijd
Ik ben wederom bij een juwelier geweest en ik heb de batterij er inmiddels in zitten.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:00 schreef oh-oh het volgende:
Heb je geen ander horloge waar die batterij wel in past?
Kans dat ik t ding uberhaupt ooit ga gebruiken acht ik vrij klein
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben wederom bij een juwelier geweest en ik heb de batterij er inmiddelsin zitten en ze wats is on ze wee
En zo is hetquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Vlooienmarkt opbrengsten:
Cat22: 212,50
Muis006: 52.50
Greys en Maes:: 135,00
MissBliss: 232,00
Re: 82,50
Pagan/Strega: 40,00
Poohy: 14,00
ChipsZak.: 23,00
Qwea: 65,75 = 66 euro!
Dipkip: 182,75
Nokwanda: 255,00
ElisaB: 285,00 295,00
Pisces29: 12,00
verita: 135,00
conleche: 10,00
JJH:15,00
Morretje: 15,50
Angelcakes: 28,25
Whiskers: 30,00
Disana 79,84
oh-oh: 212,00
Ynske: 60,00
Ravage: 25,00
BasOne 45,00
Takaiki 40,00
Ik doe graag mijn best voor mooie vrouwenquote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben wederom bij een juwelier geweest en ik heb de batterij er inmiddels in zitten.
Ze wats is on ze wee
Dat was nog eens een goed idee geweestquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:38 schreef oh-oh het volgende:Als mn horloge is ingepak in keukenrol kan ik gewoon mn vreugdeplasje laten lopen als ik m krijgt
Wehehe, she said wee.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zie kitsjunrool is olsoo on its wee
En het is schattig, want 'ze' hebben nog extra betaald ookquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:37 schreef oh-oh het volgende:Je hebt gewoon de medaille voor beste-opbrengst-voor-kraampje gewonnen jij !
![]()
Ik wist niet dat ik het in me hadquote:En maak me niet zo verlegen...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Nah....quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:48 schreef JJH het volgende:
Stelletje bakvissen hier.
Iets met poep en pies fase?
Joe niet toe krep joor pens olso!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh jottem.....echte kitsjunroll van Elisa....ai pie mai pens tomorrow
8Schrijft het even ergens op.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nah....
Jouw horloge ligt in de auto; kan ik 'm niet vergeten! Moet jij niet vergeten erom te vragen de 12e!
Jij hebt een lieve dierenwinkelmeneer!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:11 schreef Qwea het volgende:
JJH? morgen middag belt dobey Nieuw-amsterdam mij, voor de prijzen van de gourmet. Hij gaat even met purina bellen. En ook belt hij me voor de buffelhuid. Dus morgen heb je antwoord van me!
Ehm, dames? geert en ik hadden het over kleine blikjes gourmet geloof ikquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:17 schreef Greys het volgende:
En mocht het met Gourmet daar niet lukken, dan heeft Ing ze in de aanbieding gespot bij Bas, Dirk en Sligros voor 6 euro per 12 blikjes!Da's gewoon MEGA goedkoop. De grote blikjes welteverstaan.
Dus misschien dat in dat geval Nokwanda en Nokmanda bij de Dirk of Bas de auto vol willen gooien daarmee
Maar we wachten even een dagje op het antwoord van de meneer van Q of die nóg goedkoper kan.
Ik verwacht het niet eerlijk gezegdDie kan nooit tegen een Bas of Dirk op volgens mij.
Kloptquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij hebt een lieve dierenwinkelmeneer!
Geertquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ehm, dames? geert en ik hadden het over kleine blikjes gourmet geloof ik
net zo duur als bij de dirkquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:36 schreef Rewimo het volgende:
Blikken Gourmet 50 cent inclusief bij Makro momenteel, is dat wat?
Ah okee, daar kom ik nooit. Dan maakt het dus niet uit.quote:
Die hebben vast wel een grotere voorraadquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:36 schreef Rewimo het volgende:
Blikken Gourmet 50 cent inclusief bij Makro momenteel, is dat wat?
We willen niet op tieviequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:41 schreef sinemet het volgende:
Is t misschien een idee om hart van nederland ens te bellen? misschien dat je via hun op tv een oproep mag doen. Je weet maar nooit he
Zou je wel denken jaquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die hebben vast wel een grotere voorraad
De dames hebben cameravrees.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:41 schreef sinemet het volgende:
Is t misschien een idee om hart van nederland ens te bellen? misschien dat je via hun op tv een oproep mag doen. Je weet maar nooit he
Als je Bas of Dirk even een dag van te voren belt, bestellen die zo een grote hoeveelheid voor je bij het DC.quote:
Zou je denken?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Als je Bas of Dirk even een dag van te voren belt, bestellen die zo een grote hoeveelheid voor je bij het DC.
dan verdeel je het? 2 auto's met 150 blikken?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zou je denken?
Maar ik vrees dat iedere personenauto bezwijkt onder 300 x 12 blikjes gourmet
Heb ooit eens mijn auto volgegooid met van die betonnen borderrandjes voor in de tuin, reed niet prettig meer.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zou je denken?
Maar ik vrees dat iedere personenauto bezwijkt onder 300 x 12 blikjes gourmet
OF 150 auto's met 2 blikkenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
dan verdeel je het? 2 auto's met 150 blikken?
0,4 kg! niet 100gr bij smokkelen!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Heb ooit eens mijn auto volgegooid met van die betonnen borderrandjes voor in de tuin, reed niet prettig meer.
300x12x0.5kg = 1800 kilo!
Volgens mij heb ik me verrekend...ik bedoelde 30 trays x 12 blikjes is 360 blikjes ipv 3600quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Heb ooit eens mijn auto volgegooid met van die betonnen borderrandjes voor in de tuin, reed niet prettig meer.
300x12x0.5kg = 1800 kilo!
En dat kun je wel in een auto hebben hoor.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik me verrekend...ik bedoelde 30 trays x 12 blikjes is 360 blikjes ipv 3600![]()
Maar dan maken we er gewoon 50 trays x 12 blikjes = 600 blikjes x 0,5 = 300 kg.
De inhoud is 0,4 kg....wat zou een leeg blikje wegen?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:06 schreef JJH het volgende:
[..]
En dat kun je wel in een auto hebben hoor.
En het is 0.4 zei dingetje net.
ja, kittens knuffen bij cat22. Das ergens in limburgquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:27 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Zijn er buiten geld doneren nog andere dingen die ik als nog zwarte user kan doen?
Oh en ik dacht iets gelezen te hebben over kittens knuffelen maar ik kan het nu niet meer vinden.
Ik ga hoe dan ook geld doneren, maar als ik kan kiezen tussen alleen doneren of doneren en kittens knuffelen dan weet ik het wel
Oeh waar kan ik meer info vinden?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja, kittens knuffen bij cat22. Das ergens in limburg
Cat22 ff PMen...ze woont in Weertquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:36 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oeh waar kan ik meer info vinden?
Met 2 auto'squote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:38 schreef Greys het volgende:
Misschien kan ik zaterdag wel naar de Makro...
Hier is haar (dichte) kraampje [Asielactie] Kittens knuffen voor Dierenthuis!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:36 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oeh waar kan ik meer info vinden?
Dat is in Delft geloof ik?quote:
ik zou bellen naar dirk danquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is in Delft geloof ik?
Aan de andere kant... als ze net zo duur zijn kunnen we beter even een Dirk bellen om te vragen of ze veel voorraad hebben. Da's wel wat dichterbij natuurlijk.
Nok kan met haar station vast wel 50 trays kwijtquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is in Delft geloof ik?
Aan de andere kant... als ze net zo duur zijn kunnen we beter even een Dirk bellen om te vragen of ze veel voorraad hebben. Da's wel wat dichterbij natuurlijk.
Heb je erg moeten zeulen met je doos?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:46 schreef conleche het volgende:
Ik heb de boeken opgehaald Oh oh!! En je lieve kaartje!! Ben er erg blij mee!
We wachten wel even tot Nok zich in het topic meldtquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nok kan met haar station vast wel 50 trays kwijt
Hihiihi, nee ik heb m'n doos op de fiets gezet!!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je erg moeten zeulen met je doos?
[..]
Hoi!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:27 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Zijn er buiten geld doneren nog andere dingen die ik als nog zwarte user kan doen?
Oh en ik dacht iets gelezen te hebben over kittens knuffelen maar ik kan het nu niet meer vinden.
Ik ga hoe dan ook geld doneren, maar als ik kan kiezen tussen alleen doneren of doneren en kittens knuffelen dan weet ik het wel
Meldtquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je erg moeten zeulen met je doos?
[..]
We wachten wel even tot Nok zich in het topic meldt
Om te vragen of er een Bas of Dirk in haar buurt zit en zo ja welke en dan belt een van ons even om te vragen of ze er 50 trays apart willen zetten![]()
Als het niet in Nok d'r auto past kan ik er misschien ook nog heen rijden (maar dan pas zaterdag red ik dat) om ook wat te halen.
Ze zou morgen even kijken toch?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Nok? Hallo?
Is ze Bas en Dirk al aan het overvallen ofzo?
Zij welquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze zou morgen even kijken toch?
Misschien zit ze nu lekker even buiten!
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zij wel![]()
Ik zou ook vandaag om dat afwasmiddel, maar binnen een kwartier was ik 30 flessen rijker
Ben ik weer. Was even hier thuis aan het bijkletsen met mijn liefje. Was de hele middag de hort op met EW om kleding en schoenen voor school te kopen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:26 schreef Greys het volgende:
Ah fijn Nok! Ik dacht al dat er bij jou een Bas of Dirk in de buurt zou zitten!
Kijk even eerst of ze er zoveel hebben en misschien kan je het dan even apart laten zetten om later op te halen eventueel. Dan kan ik snel het geld aan je overmaken!
Helemaal perfect toch!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ben ik weer. Was even hier thuis aan het bijkletsen met mijn liefje. Was de hele middag de hort op met EW om kleding en schoenen voor school te kopen.
Morgen ga ik even bij de Bas vragen wat ze op voorraad heb en of ik anders kan bestellen binnen de actie. Ze zitten echt net bij mij achter.
We gaan het NU regelenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:05 schreef Strega het volgende:
Ik sta helemaal niet in de lijst. En dan heb ik nog wel zoveel aan lush en schilderijen in de kraampjes gekocht.
En(En van wie dacht je dat het servies en de haarstyler waren? Zeker niet van Pagan)
Ik eis ook groen.
Nog wel voor Pagan's verjaardag. ('t schilderij dan hé)
Maar de Lush is heerlijk. En het schilderij gaat mooi worden.
Trouwens...de gemodificeerde vliegenmepper en bijbehorende artiest zijn ook van mij.
Maarre....geweldig hoor dat de aktie zo loopt, petje af.
Ohhhhhhhquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:05 schreef Strega het volgende:
Ik sta helemaal niet in de lijst. En dan heb ik nog wel zoveel aan lush en schilderijen in de kraampjes gekocht.
En(En van wie dacht je dat het servies en de haarstyler waren? Zeker niet van Pagan)
Ik eis ook groen.
Nog wel voor Pagan's verjaardag. ('t schilderij dan hé)
Maar de Lush is heerlijk. En het schilderij gaat mooi worden.
Trouwens...de gemodificeerde vliegenmepper en bijbehorende artiest zijn ook van mij.
Maarre....geweldig hoor dat de aktie zo loopt, petje af.
Is al aangevraagdquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohhhhhhh
Maar dat komt omdat je eerst helemaal geen account had, toch?
Ik ga groen regelen!![]()
Ja tuurlijk!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:45 schreef Atreides het volgende:
Ik heb gestortKan ik hier een bevestiging krijgen dat t binnen is?
Heej wat super!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:45 schreef Atreides het volgende:
Ik heb gestortKan ik hier een bevestiging krijgen dat t binnen is?
Dank je welquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:53 schreef lumberjack het volgende:
Op verzoek van Ingetje 79 hier een stukje over mijn bezoek aldaar.
Ben er vorige week op bezoek geweest omdat ik vaste donateur ben.
Prachtig werk wat daar gedaan wordt door allemaal vrijwilligers om al die dieren een dierwaardig bestaan te geven ,als je de verhalen hoort wat die dieren meegemaakt hebben schaam ik me mens te zijn.
Na jaren in Wilbertoord gezeten te hebben hadden ze eindelijk iets mooi gevonden in Aarle Rixtel maar omdat ze zo'n fijne buren hebben moeten ze daar ook weer weg.
Waneer krijgen de dieren en niet vergeten de stichters van dit dierenthuis eindelijk rust om zich nog meer in te zetten voor de dieren en niet met zorgen over waar ze nu weer heen moeten met de dieren.
Er zijn ook vele dierenartsen die soms op vrijwillige basis langskomen om dieren te helpen,want de kosten voor geneeskundige hulp zijn zeer hoog.
Maar prachtig dat de teller al flink hoog staat en ik weet dat dit geld goed terecht komt en niet aan de strijkstok blijft hangen.Als jullie meer willen weten hoor ik het wel.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:58 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Greys! Waarom staat heer G. te zwaaien met pompommetjesquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:07 schreef Greys het volgende:
Ing ik heb al groen gevraagd heur! [ afbeelding ]
Dat is zijn vrouwelijke kant!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Greys! Waarom staat heer G. te zwaaien met pompommetjes
Kan ie weer sigaren roken in z'n roze rokjequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is zijn vrouwelijke kant!
Hij is blij dat ie vanaf morgen weer drie dagen bij me weg is!
Zolang het dit account is vind ik het bestquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:47 schreef Greys het volgende:
Ik ga je groen laten maken oke?
Zodra het binnen is wordt het hier geroepen en kom je in de lijst in de fipo!
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:29 schreef Atreides het volgende:
[..]
Zolang het dit account is vind ik het best
Dank je wel, ik vergeet weleens in te loggen onder eigen naam als Pagan nog open staat. Schaam, schaam, hoewel openstaat? Klinkt ook weer wat vreemd. Nu ja, anyway, thanks.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohhhhhhh
Maar dat komt omdat je eerst helemaal geen account had, toch?
Ik ga groen regelen!![]()
Misschien is hij met vakantie?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb maandag Tijmen_4real een mailtje gestuurd voor die bench in Katwijk maar ik heb nog niks gehoord
Een ding om je droger op de wasmachine te zettenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:17 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik kan pas morgen naar de kringloop, want mn broertje wil vanavond mijn vriezer komen brengen dus ik MOET echt even snel zo een ding kopen waarmee ik de droger op de wasmachine kan zetten anders kan ik die vriezer nergens kwijt ( die past namelijk nu ook niet op de logeerkamer, die ligt vol met zakken voor Dierenthuis).
Ik wacht rustig af. Ik laat vrijdag nog even weten of ik al iets gehoord heb. Anders komt het pas na 6 september weer want ik benne op vakantie vanaf zaterdagquote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien is hij met vakantie?
Hij was echt supersnel met mailen in het begin, herinnerde ons er zelf regelmatig aan dat de bench er nog staat. Dus hij is vast een weekje weg ofzo!
Nee daar moet zo een tussenstuk tussen, zodat de droger net van de wasmachine aframmelt als ie centrifugeert!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Een ding om je droger op de wasmachine te zettenDie knal je er toch gewoon bovenop
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:45 schreef nokwanda het volgende:![]()
![]()
50 traytjes van 12 blikkies Gourmet besteld. 10 van iedere smaak.
Overmorgen komt het binnen en kan ik het afhalen.
Dus dat zijn 600 blikjes voer [ afbeelding ]
Doen ikquote:
Nok! Bedankt!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:45 schreef nokwanda het volgende:
![]()
![]()
50 traytjes van 12 blikkies Gourmet besteld. 10 van iedere smaak.
Overmorgen komt het binnen en kan ik het afhalen.
Dus dat zijn 600 blikjes voer voor ¤ 300 [ afbeelding ]
Nu nog halen, ons een breuk sjouwen en zorgen dat we het ergens opslaan. Ik denk in de kelder bij mijn schoonmoeder, aangezien we geen puf hebben om alles hier naar boven te sjouwen. We wonen niet op de begane grondquote:
Eerste indruk?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Oeh...en 3x raden wat er zonet in de brievenbus lag!![]()
Nu nog ff wachten tot er een kat over z'n nek gaat
En daarom ben je dus getrouwd, dan kan je kerel lekker sjouwen terwijl jij een bakje doet met schoonmamsquote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nu nog halen, ons een breuk sjouwen en zorgen dat we het ergens opslaan. Ik denk in de kelder bij mijn schoonmoeder, aangezien we geen puf hebben om alles hier naar boven te sjouwen. We wonen niet op de begane grond
Zacht...en toch wel sterk.quote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:10 schreef oh-oh het volgende:
De naakthondenknuffelveiling staat al op 30 euro
quote:
Als jij wilt dat ik ga bestellen, dan ga ik bestellen!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Zacht...en toch wel sterk.![]()
Tis geen Edet oid, maar hartstikke goed voor DTH gok ik.
Had je al 300 pak besteld?
Ik vind het prima, ff afwachten Krees zegt over het aantal pakkenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als jij wilt dat ik ga bestellen, dan ga ik bestellen!
Krees is druk met versiertipsquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik vind het prima, ff afwachten Krees zegt over het aantal pakken
1 pak met 4 rollenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:28 schreef Ingetje79 het volgende:
Eliesjepiesje, wat kostte 1 pak met 2 rollen ook alweer?
300 pakken graagquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
1 pak met 4 rollen![]()
€ 0,99 per 4 rollen dus!
Sure surequote:
Ik ga 300 pakken bestellen!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:47 schreef Ingetje79 het volgende:
Sure sure![]()
Mits jij dat in je auto kunt proppen uiteraard
Ik verheug me er nu al op om jullie te zien aankomen rijdenquote:
Geen idee waar jij zit, maar wij zitten in Schiedam.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:37 schreef JJH het volgende:
Nowanda en Nokmanda wonen zeker niet hier in de buurt? Anders had je het ook bij mogen komen dumpen.
Trouwens... ik wilde geen 300 maar 600 blikjesquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:53 schreef Harajuku. het volgende:
Hoe reageerde de winkel toen je 300 blikjes voer wilde, Nok?
600?????quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Trouwens... ik wilde geen 300 maar 600 blikjes
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Geen idee waar jij zit, maar wij zitten in Schiedam.
@hara, eerste winkeljongen:![]()
![]()
Ik vraag het even aan mijn collega
Tweede winkelman:![]()
![]()
Okay, ik zal de besteldame roepen zodat we het speciaal voor u kunnen bestellen.
Deder persoon winkelmevrouw:Hoeveel? Weet u dat zeker?
Ja, humor. Dat heb ik net gisteren naar jullie overgemaaktquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:53 schreef Ingetje79 het volgende:
Alvast bedankt, Krees zal de centjes naar je overmaken.
300 x 0,99 = 297
Nee, dat was 2 euro minderquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, humor. Dat heb ik net gisteren naar jullie overgemaakt
Ik kwam er via jouw PM, maar inmiddels heb ik de inbox maar weer es opgeschoondquote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:05 schreef Greys het volgende:
Betalingen zijn verwerkt!
Ing, ik zal vanavond even dat koekeldoc ding bijwerken.
Als ik nog weet hoe ik daar ook alweer moet komen
Oeps...en 30 naar mijquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:57 schreef Greys het volgende:
Dus 297 naar Elies en 300 naar Nok overmaken zo?
Doe ik het dan goed?
Voor de Dreft? Geen idee, ga ING wel weer opstartenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oeps...en 30 naar mij![]()
Of had je dat al gedaan?
Kan JJH de bleek niet?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Bleek moeten we nog idd![]()
Ik denk alleen niet dat we 100 flessen bij Nok in de auto meer kunnen proppen.
Mss heeft Eliesje nog plek
Vast wel...quote:
Elies komt met het vrachtvliegtuig gok ikquote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:18 schreef Greys het volgende:
Heej maar Elies, even serieus... 300 fucking pakken van 4 rollen...
Dat krijg je toch never in een busje?Als er ook al een weegschaal in staat enzo?
DRIEHONDERD! PAKKEN! VAN VIER!
Nou dat zou zomaar kunnen, omdat ik vier dingen tegelijk aan het doen ben op het werkquote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:35 schreef oh-oh het volgende:
Greys ik ga dr vanuit dat je mn berichtje over de kringloop wel gelezen hebt en dat je niet straks weer vraagt hoe t nou zat ?
De afspraak met Cat is al lang gemaakt, die komt toch pas 7 september.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:23 schreef Greys het volgende:
Even bij/teruggelezen:
@Ing: heb je het keukenpapier al echt goed kunnen testen?Heeft er al een kattenkotsje plaatsgevonden?
@Oh-oh: doe maar rustig inderdaad met de kringloop hoor! We hebben nog flink wat tijd. Hoewel, zolang liggen wel de andere spullen bij jou dan, anders moet Cat twee keer rijden. Vind je dat niet erg?
Oh dan heb ik dat schijnbaar ook nog gemistquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
De afspraak met Cat is al lang gemaakt, die komt toch pas 7 september.
Tss. Greys, ik zou het draagkrachtprincipe aanhouden! En omdat jij het grootst bent mag jij er dus 2.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:42 schreef oh-oh het volgende:
Ik zou gewoon ieder 1 tartaartje nemen, vreetzak!
Eerlijk delen heet dat
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:42 schreef oh-oh het volgende:
Ik zou gewoon ieder 1 tartaartje nemen, vreetzak!
Eerlijk delen heet dat
Ik heb er verder niets bij he, alleen meloen! Is 1 tartaartje dan niet heul weinig!?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Tss. Greys, ik zou het draagkrachtprincipe aanhouden! En omdat jij het grootst bent mag jij er dus 2.
Nee, ho, ik heb er NIET overheen gelezen!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:49 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind het echt niet gek dat over al mijn inhoudelijke mededelingen worden heengelezen hier hoor
Je vergeet de kattenbakken!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:12 schreef Greys het volgende:AANKOOP SPULLEN!
¤ 72,00 voor 100 flessen allesreiniger --> haalt Greys
¤ 67,50 voor 50 flessen desinfectie voor de handjes --> haalt Qwea
¤ 08,10 voor 30 afwasborstels --> haalt Qwea
¤ 24,60 voor 30 veger en blik --> haalt Greys
¤ 42,50 voor 50 rol vuilniszakken normaal --> haalt Qwea
¤ 56,70 voor 30 rol vuilniszak groot --> haalt Qwea
Totaal ¤ 271,40.
En we hebben al:
¤ 148,70 voor 10 liter dettol en 3000 plastic handschoenen
¤ 265,00 voor 450 onderleggers
¤ 135,00 voor 30 stuks kattenbakken
¤ 030,00 voor 30 flessen Dreft afwasmiddel
¤ 300,00 voor 600 blikjes Gourmet
¤ 297,00 voor 1200 keukenrollen
¤ 1.175,70 aan spullen dus so far!
Dus dat zou bij elkaar dan ¤ 1.447,10 zijn tot nu toe.
En we willen nog graag:
- bleekmiddel?
c1000 zit ook in zwolle hoorquote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Vast wel...
Zal vrijdag wel ff overleg plegen.
Moet ie eerst weer naar de Boni om daar te kijken wat de bleek kost!
Die staan er toch gewoon bij?quote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Die staan er toch gewoon bij?![]()
Zie tweede rijtje. Heb ik onder 'hebben we al' gezet omdat ze al besteld zijn
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ben blij dat jij ook eens ergens overheen leest!
Ik ga morgen ff een dealtje scoren met de MCD. Moet ik ook nog om bleek vragen? Mag dat huismerk zijn? Hoeveel flesse (1 ltr) willen jullie hebben? Wat hebben we als richtprijs?quote:
Ik regel wel wat; komt goed!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:18 schreef Greys het volgende:
Heej maar Elies, even serieus... 300 fucking pakken van 4 rollen...
Dat krijg je toch never in een busje?Als er ook al een weegschaal in staat enzo?
DRIEHONDERD! PAKKEN! VAN VIER!
Je had mij kunnen minimeetenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:55 schreef Greys het volgende:
En vanavond heb ik geen reet te doen en ga ik overal uitgebreid op reageren, ook nog op Ing dr PM over de koekeldocs enzo
Twee uur bij DTH geloof ik! *even openingstijden op zaterdag gaat opzoeken zo*quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:06 schreef ElisaB het volgende:
Volgende vraag: ik wil graag een tijdstip weten op de 12e. Hebben we dat al?
Niet, want jij moet uit etenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je had mij kunnen minimeeten
Pffffttt... vrouwen
39 cent per fles bij de c1000...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ga morgen ff een dealtje scoren met de MCD. Moet ik ook nog om bleek vragen? Mag dat huismerk zijn? Hoeveel flesse (1 ltr) willen jullie hebben? Wat hebben we als richtprijs?
Vragen, vragen, vragen....
man o man o man. Die bakken kan ik ook gewoon voldoen als ik ze haal en dat je het later terug stort. Relax!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Twee uur bij DTH geloof ik! *even openingstijden op zaterdag gaat opzoeken zo*
[..]
Niet, want jij moet uit eten![]()
(En ik moet nog de kattenbakken betalen die Q besteld heeft en nog de hele betalingslijst bijwerken vanavond en uitpuffen van deze kleffe dag op kantoor zonder airco dus ik ben dan geen leuk gezelschap![]()
)
121 is een stom aantalquote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:21 schreef Greys het volgende:
Hoeveel flessen. Erhm... 120 ofzo? Of is dat een stom aantal?
Nee hoor, dat had ik beloofd dus doe ik dat.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
man o man o man. Die bakken kan ik ook gewoon voldoen als ik ze haal en dat je het later terug stort. Relax!
Als Elies ze in dat busje bij die 1600 rollen keukenrol krijgtquote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:23 schreef Qwea het volgende:
120 flessen a 39 cent is 46,80. Waarom geen 220 flessen? of loop ik nu te hard van stapel?
Laten we het vragenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Als Elies ze in dat busje bij die 1600 rollen keukenrol krijgt
220 literquote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:47 schreef ElisaB het volgende:
Ik moest wegens migraine afhaken bij het eten. Ik kan weer half zien...
Die 200 liter bleek is mijn minste zorg; die krijg ik nog wel in mijnm eigen auto
Jep dat kan ik. En ik had gister nog gevraagd of ik voor prijzen moest kijken.quote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:41 schreef Greys het volgende:
Ik herken een deel van de mail die ik naar die Gourmetblikjespipo had gestuurd in jouw mail Q, klopt dat?![]()
Geweldig plan! Wij hebben een Caddy en een aanhangert en een Tigra (zonder aanhangert), maar als jij ook met de aanhangert kan komen, dan weet ik zeker dat we het allemaal meekrijgen!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:36 schreef DABAMaster het volgende:
Elies, als je het niet meekrijgt moet je even pmmen/mailen/bellen, dan kom ik met de aanhangert anders.
Het is mijn overbuurman en we zijn geen hele dikke vrienden. Maar ik zal morgen eens kijken wat hij kan / wil doen. Ik wil wel graag een richtlijn (zo van: als het max zoveel kost, dan willen we x-aantal flessen), zodat ik meteen zaken kan doen. Verder nog iets dat de supermarkt kan leveren?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:26 schreef Qwea het volgende:
ik ben wel even benieuwd wat ellies eventueel kan fixen als ze er 220 van koopt bij de mcd. Zou je dat eens willen navragen als je er de tijd en de gesteldheid voor hebt ellies?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |