Jouw auto gaat ook echt flink vol zittenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:30 schreef Cat22 het volgende:
Ik kan wel weer roepen dat ik best wat wil halen bij een supermarkt, maar blijkbaar is dat niet nodig.
Bring it on!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jouw auto gaat ook echt flink vol zitten
Van wat ik heb begrepen van oh-oh zit jouw auto nokkievol inderdaad straks!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:30 schreef Cat22 het volgende:
Ik kan wel weer roepen dat ik best wat wil halen bij een supermarkt, maar blijkbaar is dat niet nodig.
Daar vroegen ze idd omquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Van wat ik heb begrepen van oh-oh zit jouw auto nokkievol inderdaad straks!![]()
Oh en nog even... chloor en bleek is toch niet hetzelfde?
Wilden ze nou alleen bleek en allesreiniger en Dettol?
Of ook nog wat emmers groene zeep ofzo?
Ohquote:
Ik zie het in het lijstje inderdaad! Dom van me.quote:
Die kauwstaafjes had Q al gevraagd bij de kattenbakkenmevrouw.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh![]()
[..]
Ik zie het in het lijstje inderdaad! Dom van me.
Misschien kunnen we nog kijken voor wat pakken waspoeder enzo als we geld overhouden.
En buffelhuid kauwstaafjes.
Is hartstikke ontopic, want je hebt het via de Asielactie Vlooienmarkt.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Even geheel offtopic, maar ik ga zo gewapend met Lush-pakketje de badkamer in.
Eindelijk tijd om es uitgebreid te poedelen
Tnx! Ik ben zo benieuwdquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Is hartstikke ontopic, want je hebt het via de Asielactie Vlooienmarkt.
Enjoy!
quote:Bleekloog of bleekwater (in Vlaanderen ook 'javel' van het Franse 'eau de javel') is een welbekend huishoudmiddel. Het is een verdunde oplossing met als actief ingrediënt natriumhypochloriet NaOCl.
Natriumhypochloriet is een product van de zoutindustrie. Wanneer een waterige oplossing van keukenzout NaCl aan elektrolyse wordt onderworpen, ontstaan er aan de twee elektroden twee producten: natronloog NaOH en dichloor Cl2. Wanneer deze twee producten samengevoegd worden, ontstaat daar, althans bij lagere temperaturen, naast NaCl ook NaClO.
In het laatste zout heeft chloor het oxidatiegetal +1, in keukenzout juist -1. Deze reactie van dichloor met loog is dan ook een voorbeeld van een autoredoxreactie, waarbij het ene chlooratoom het andere van een elektron berooft:
Een andere manier om naar deze reactie te kijken, is deze beschouwen als een substitutie door OH- aan Cl-Cl, waarbij een Cl- uitgestoten wordt. Dat in het basische milieu vervolgens het gevormde HClO zijn H+ verliest is in de vormingsreactie niet echt belangrijk.
Concentratie
In de praktijk wordt in België de concentratie uitgedrukt in chlorometrische graad: een chlorometrische graad is de hypochlorietconcentratie die, bij sterk zuur maken van 1 liter bleekwater, één liter dichloor vrijmaakt (onder normomstandigheden).
In Nederland wordt voor huishoudelijk gebruik de concentratie meestal aangegeven in het aantal grammen actief chloor per 100 ml. De conversiefactor is 3,16. Een oplossing van 4g/100 ml komt zo overeen met 4 x 3,16 = 12,64 graad.
Gebruik
Natriumhypochloriet is een goed oplosbaar zout en het is een vrij sterke oxidator. Het is daarom een goed desinfecterend schoonmaakmiddel. Het is ook in staat om veel kleurstoffen te oxideren, waardoor het een blekende werking heeft. De producten van reacties zijn meestal ook niet gekleurd. Doordat de stof oxiderend is, bevordert het de verbranding van andere stoffen. Een mengsel met bijv. poedersuiker is redelijk explosief.
Labarraquewater, met een concentratie van minder dan drie graden, wordt gebruikt om algengroei en wierenvorming tegen te gaan in zeewater of (brak) oppervlaktewater dat over lange afstanden in pijpleidingen getransporteerd dient te worden.
Javelwater, tussen de 8 en 35 graden, wordt als desinfecterend middel gebruikt.
Javelextract, tussen de 35 en 47 graden, wordt voor scheikundige doeleinden gebruikt.
Veiligheid
De bovenstaande reactie gebeurt in sterk basisch milieu, bij toevoeging van zuur (bijvoorbeeld zoutzuur) keert de reactie om en ontstaat er weer chloorgas. Daarom moet men voorzichtig zijn niet twee wc-reinigers bijeen te voegen, waarvan de ene een sterk zuur is en de andere bleekloog bevat.
http://www.mcd-supermarkt.nl/quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:55 schreef Muis006 het volgende:
tvp, Elies, wat is MCD omdat je die gemaild had zei je?
Ohhhhhhhhhhhhhhhh dus dát was het lekkage en testritverhaalgedoewatiknietsnapte!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
http://www.mcd-supermarkt.nl/
Die schijnen goede en goedkope keukenrollen te hebben en als het meezit heeft Elies de 12e 300 pakken in de auto
Oké, het zal wel aan mij liggen maar ik las dus echt 'en het testikelverhaal'quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:59 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ohhhhhhhhhhhhhhhh dus dát was het lekkage en testritverhaalgedoewatiknietsnapte!
Had zomaar gekund...het is tenslotte Muis he!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:06 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Oké, het zal wel aan mij liggen maar ik las dus echt 'en het testikelverhaal'
De zoepermarkt aan de overkantquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:55 schreef Muis006 het volgende:
tvp, Elies, wat is MCD omdat je die gemaild had zei je?
Ik denk dat ik maar met de klep open ga rijdenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:57 schreef Ingetje79 het volgende:
http://www.mcd-supermarkt.nl/
Die schijnen goede en goedkope keukenrollen te hebben en als het meezit heeft Elies de 12e 300 pakken in de auto
Zeg euhquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Had zomaar gekund...het is tenslotte Muis he!
Succesquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:26 schreef draculettetje het volgende:
ik moet zo nog wat kauwspul voor ronja halen
ga ik even kijken of ik het durf wat los te peuteren
Ja ik zit nog even te bedenken wat ik wil donerenquote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:05 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja ik zit nog even te bedenken wat ik wil doneren
Ik verdubbel je donatie!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:05 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Het wordt hier gezellig!quote:
quote:
had ik al mn moed bij elkaar verzameldquote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:38 schreef draculettetje het volgende:
[..]
had ik al mn moed bij elkaar verzameld
zegt ie gewoon NEE![]()
da's toch niet eerlijk
nu was het iemand die ik in ieder geval nog nooit had gezien, dus heb bedacht nog een andere keer te proberen
Je hebt nog de tijd hoor! Tot 31 augustus!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:05 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
quote:
Fijn dat je het zegt!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:15 schreef Rewimo het volgende:
Volgens mij staat qltel nog niet in het lijstje met donateurs: [Asielactie] Speelgoedautomaat (41 cm hoog ) met muntjes
Toegevoegdquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:15 schreef Rewimo het volgende:
Volgens mij staat qltel nog niet in het lijstje met donateurs: [Asielactie] Speelgoedautomaat (41 cm hoog ) met muntjes
die buffelhuid zal ik zaterdag eens op de markt naar vragen?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh![]()
[..]
Ik zie het in het lijstje inderdaad! Dom van me.
Misschien kunnen we nog kijken voor wat pakken waspoeder enzo als we geld overhouden.
En buffelhuid kauwstaafjes.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:28 schreef Muis006 het volgende:
Rewimo, even verschrikkelijk off-topic maar wat gaaf dat jullie een van die Ludolfs hebben ontmoet
Ik had toch al betaald hè?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:34 schreef ElisaB het volgende:
Zojuist vast de € 295 van mijn kraampje overgemaakt (hoewel ik één betaling nog niet binnenheb, maar ik hoop maar dat ie nog komt).
Ja fijn! Vraag maar even specifiek naar buffelhuid dingetjes en wat het kost als we er veel van afnemen!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
die buffelhuid zal ik zaterdag eens op de markt naar vragen?
Dat is meer dan in het lijstje stond toch?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:34 schreef ElisaB het volgende:
Zojuist vast de � 295 van mijn kraampje overgemaakt (hoewel ik één betaling nog niet binnenheb, maar ik hoop maar dat ie nog komt).
Die Ludolfs? Vet!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:28 schreef Muis006 het volgende:
Rewimo, even verschrikkelijk off-topic maar wat gaaf dat jullie een van die Ludolfs hebben ontmoet
12-09-2009.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:39 schreef Rewimo het volgende:
Wanneer gaan jullie eigenlijk de spullen brengen?
Echt wel!quote:
Op een zaterdag dus... uurtje rijden zag ik net. Nog fotografen nodig?quote:
Hoeveel is veel?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja fijn! Vraag maar even specifiek naar buffelhuid dingetjes en wat het kost als we er veel van afnemen!
[..]
Dat is meer dan in het lijstje stond toch?![]()
Of vergis ik me? En die ene betaling, is die van de user die aangaf na 20 aug. te betalen?
Denk dat je voor bijv. 50 euro heel wat staafjes hebtquote:
Prima, dan ga ik op m'n gemakkie heerlijk rustig mijn eigven boodschapjes doen. En ik moet de stofzuigerzakken niet vergeten.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:04 schreef Ingetje79 het volgende:
@ JJH: nee, je hoeft niet te kijken, we gaan voor de rollen van MamaElisa![]()
@ Greys: ja, dat was die ene![]()
@ Q: ja, kiek maar op de markt
@ Rewimo: we hebben onze eigen Fok!-fotograafjeskoppel al mee; MissBliss en Re![]()
Ben ik er zo?
Heb je geen ander horloge waar die batterij wel in past?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Echt wel!
Maar weet je wat erg is? Ze hebben voor jou en oh-oh de verkeerde batterij geleverd. Ga ik net naar de juwelier: dicht. Ga ik een dorp verderop naar de juwelier: dicht. Schijt!
Straks nog een derde proberen, want ze moéten gewoon de deur uit!
Nein Greys, mijnes is 212, en de opbrengst van de veiling van de naakthondenknuffel komt daar ook nog bij maar die laat ik tot 24-8 lopen, we staan nu op 23 euroquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:10 schreef Greys het volgende:
Vlooienmarkt opbrengsten:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Cat22: 212,50
Muis006: 52.50
Greys en Maes:: 135,00
MissBliss: 232,00
Re: 82,50
Pagan/Strega: 40,00
Poohy: 14,00
ChipsZak.: 23,00
Qwea: 65,75 = 66 euro!
Dipkip: 182,75
Nokwanda: 255,00
ElisaB: 285,00
Pisces29: 12,00
verita: 135,00
conleche: 10,00
JJH:15,00
Morretje: 15,50
Angelcakes: 28,25
Whiskers: 30,00
Disana 79,84
oh-oh: 190,34
Ynske: 60,00
Ravage: 25,00
BasOne 45,00
Takaiki 40,00
Deze moest hier ook nog even. Kunnen we op bijhouden van de week welke kraampjes er al binnen zijn. Zal ik morgenavond doen. Vanavond is Heer G nog even in het land en vanaf morgen weer niet, dus dan heb ik weer alle tijd
Ik ben wederom bij een juwelier geweest en ik heb de batterij er inmiddels in zitten.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:00 schreef oh-oh het volgende:
Heb je geen ander horloge waar die batterij wel in past?
Kans dat ik t ding uberhaupt ooit ga gebruiken acht ik vrij klein
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben wederom bij een juwelier geweest en ik heb de batterij er inmiddelsin zitten en ze wats is on ze wee
En zo is hetquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Vlooienmarkt opbrengsten:
Cat22: 212,50
Muis006: 52.50
Greys en Maes:: 135,00
MissBliss: 232,00
Re: 82,50
Pagan/Strega: 40,00
Poohy: 14,00
ChipsZak.: 23,00
Qwea: 65,75 = 66 euro!
Dipkip: 182,75
Nokwanda: 255,00
ElisaB: 285,00 295,00
Pisces29: 12,00
verita: 135,00
conleche: 10,00
JJH:15,00
Morretje: 15,50
Angelcakes: 28,25
Whiskers: 30,00
Disana 79,84
oh-oh: 212,00
Ynske: 60,00
Ravage: 25,00
BasOne 45,00
Takaiki 40,00
Ik doe graag mijn best voor mooie vrouwenquote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben wederom bij een juwelier geweest en ik heb de batterij er inmiddels in zitten.
Ze wats is on ze wee
Dat was nog eens een goed idee geweestquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:38 schreef oh-oh het volgende:Als mn horloge is ingepak in keukenrol kan ik gewoon mn vreugdeplasje laten lopen als ik m krijgt
Wehehe, she said wee.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zie kitsjunrool is olsoo on its wee
En het is schattig, want 'ze' hebben nog extra betaald ookquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:37 schreef oh-oh het volgende:Je hebt gewoon de medaille voor beste-opbrengst-voor-kraampje gewonnen jij !
![]()
Ik wist niet dat ik het in me hadquote:En maak me niet zo verlegen...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Nah....quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:48 schreef JJH het volgende:
Stelletje bakvissen hier.
Iets met poep en pies fase?
Joe niet toe krep joor pens olso!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh jottem.....echte kitsjunroll van Elisa....ai pie mai pens tomorrow
8Schrijft het even ergens op.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nah....
Jouw horloge ligt in de auto; kan ik 'm niet vergeten! Moet jij niet vergeten erom te vragen de 12e!
Jij hebt een lieve dierenwinkelmeneer!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:11 schreef Qwea het volgende:
JJH? morgen middag belt dobey Nieuw-amsterdam mij, voor de prijzen van de gourmet. Hij gaat even met purina bellen. En ook belt hij me voor de buffelhuid. Dus morgen heb je antwoord van me!
Ehm, dames? geert en ik hadden het over kleine blikjes gourmet geloof ikquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:17 schreef Greys het volgende:
En mocht het met Gourmet daar niet lukken, dan heeft Ing ze in de aanbieding gespot bij Bas, Dirk en Sligros voor 6 euro per 12 blikjes!Da's gewoon MEGA goedkoop. De grote blikjes welteverstaan.
Dus misschien dat in dat geval Nokwanda en Nokmanda bij de Dirk of Bas de auto vol willen gooien daarmee
Maar we wachten even een dagje op het antwoord van de meneer van Q of die nóg goedkoper kan.
Ik verwacht het niet eerlijk gezegdDie kan nooit tegen een Bas of Dirk op volgens mij.
Kloptquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij hebt een lieve dierenwinkelmeneer!
Geertquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ehm, dames? geert en ik hadden het over kleine blikjes gourmet geloof ik
net zo duur als bij de dirkquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:36 schreef Rewimo het volgende:
Blikken Gourmet 50 cent inclusief bij Makro momenteel, is dat wat?
Ah okee, daar kom ik nooit. Dan maakt het dus niet uit.quote:
Die hebben vast wel een grotere voorraadquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:36 schreef Rewimo het volgende:
Blikken Gourmet 50 cent inclusief bij Makro momenteel, is dat wat?
We willen niet op tieviequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:41 schreef sinemet het volgende:
Is t misschien een idee om hart van nederland ens te bellen? misschien dat je via hun op tv een oproep mag doen. Je weet maar nooit he
Zou je wel denken jaquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die hebben vast wel een grotere voorraad
De dames hebben cameravrees.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:41 schreef sinemet het volgende:
Is t misschien een idee om hart van nederland ens te bellen? misschien dat je via hun op tv een oproep mag doen. Je weet maar nooit he
Als je Bas of Dirk even een dag van te voren belt, bestellen die zo een grote hoeveelheid voor je bij het DC.quote:
Zou je denken?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Als je Bas of Dirk even een dag van te voren belt, bestellen die zo een grote hoeveelheid voor je bij het DC.
dan verdeel je het? 2 auto's met 150 blikken?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zou je denken?
Maar ik vrees dat iedere personenauto bezwijkt onder 300 x 12 blikjes gourmet
Heb ooit eens mijn auto volgegooid met van die betonnen borderrandjes voor in de tuin, reed niet prettig meer.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zou je denken?
Maar ik vrees dat iedere personenauto bezwijkt onder 300 x 12 blikjes gourmet
OF 150 auto's met 2 blikkenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
dan verdeel je het? 2 auto's met 150 blikken?
0,4 kg! niet 100gr bij smokkelen!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Heb ooit eens mijn auto volgegooid met van die betonnen borderrandjes voor in de tuin, reed niet prettig meer.
300x12x0.5kg = 1800 kilo!
Volgens mij heb ik me verrekend...ik bedoelde 30 trays x 12 blikjes is 360 blikjes ipv 3600quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Heb ooit eens mijn auto volgegooid met van die betonnen borderrandjes voor in de tuin, reed niet prettig meer.
300x12x0.5kg = 1800 kilo!
En dat kun je wel in een auto hebben hoor.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik me verrekend...ik bedoelde 30 trays x 12 blikjes is 360 blikjes ipv 3600![]()
Maar dan maken we er gewoon 50 trays x 12 blikjes = 600 blikjes x 0,5 = 300 kg.
De inhoud is 0,4 kg....wat zou een leeg blikje wegen?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:06 schreef JJH het volgende:
[..]
En dat kun je wel in een auto hebben hoor.
En het is 0.4 zei dingetje net.
ja, kittens knuffen bij cat22. Das ergens in limburgquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:27 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Zijn er buiten geld doneren nog andere dingen die ik als nog zwarte user kan doen?
Oh en ik dacht iets gelezen te hebben over kittens knuffelen maar ik kan het nu niet meer vinden.
Ik ga hoe dan ook geld doneren, maar als ik kan kiezen tussen alleen doneren of doneren en kittens knuffelen dan weet ik het wel
Oeh waar kan ik meer info vinden?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja, kittens knuffen bij cat22. Das ergens in limburg
Cat22 ff PMen...ze woont in Weertquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:36 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oeh waar kan ik meer info vinden?
Met 2 auto'squote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:38 schreef Greys het volgende:
Misschien kan ik zaterdag wel naar de Makro...
Hier is haar (dichte) kraampje [Asielactie] Kittens knuffen voor Dierenthuis!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:36 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oeh waar kan ik meer info vinden?
Dat is in Delft geloof ik?quote:
ik zou bellen naar dirk danquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is in Delft geloof ik?
Aan de andere kant... als ze net zo duur zijn kunnen we beter even een Dirk bellen om te vragen of ze veel voorraad hebben. Da's wel wat dichterbij natuurlijk.
Nok kan met haar station vast wel 50 trays kwijtquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is in Delft geloof ik?
Aan de andere kant... als ze net zo duur zijn kunnen we beter even een Dirk bellen om te vragen of ze veel voorraad hebben. Da's wel wat dichterbij natuurlijk.
Heb je erg moeten zeulen met je doos?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:46 schreef conleche het volgende:
Ik heb de boeken opgehaald Oh oh!! En je lieve kaartje!! Ben er erg blij mee!
We wachten wel even tot Nok zich in het topic meldtquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nok kan met haar station vast wel 50 trays kwijt
Hihiihi, nee ik heb m'n doos op de fiets gezet!!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je erg moeten zeulen met je doos?
[..]
Hoi!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:27 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Zijn er buiten geld doneren nog andere dingen die ik als nog zwarte user kan doen?
Oh en ik dacht iets gelezen te hebben over kittens knuffelen maar ik kan het nu niet meer vinden.
Ik ga hoe dan ook geld doneren, maar als ik kan kiezen tussen alleen doneren of doneren en kittens knuffelen dan weet ik het wel
Meldtquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je erg moeten zeulen met je doos?
[..]
We wachten wel even tot Nok zich in het topic meldt
Om te vragen of er een Bas of Dirk in haar buurt zit en zo ja welke en dan belt een van ons even om te vragen of ze er 50 trays apart willen zetten![]()
Als het niet in Nok d'r auto past kan ik er misschien ook nog heen rijden (maar dan pas zaterdag red ik dat) om ook wat te halen.
Ze zou morgen even kijken toch?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Nok? Hallo?
Is ze Bas en Dirk al aan het overvallen ofzo?
Zij welquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze zou morgen even kijken toch?
Misschien zit ze nu lekker even buiten!
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zij wel![]()
Ik zou ook vandaag om dat afwasmiddel, maar binnen een kwartier was ik 30 flessen rijker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |