Kwaliteitspost #1quote:
quote:“Het is letterlijk zo gegaan dat een betrouwbare agent mij belde en zei: 'Ik heb een grote artiest, je moet 50.000 dollar bieden, dat is een schijntje voor deze artiest maar dan komen ze. Ik kan alleen niet zeggen wie het zijn'.”
Al zo'n beetje de hele week is de halve SC daar aan het spelen.quote:
quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:59 schreef Aestivate het volgende:
Dat spel is kut. Hier hét topic van 2009 (tot nu toe):
Vlinder in huis gevonden, wat nu?
quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:01 schreef reetveter het volgende:
[..]Dat topic is echt te geniaal
.
Helaas, nog nietquote:
Wat een topicquote:Op maandag 17 augustus 2009 17:59 schreef Aestivate het volgende:
Inderdaadquote:
Op GS? Linkquote:Op maandag 17 augustus 2009 18:29 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom sluiten ze het niet ?
Als je normaal gesproken een foto maakt van een doodgetrapte mier gaan er daar een aantal man over de zeik.
Nu staat het op GS en mag iedereen doortrollen.
Al gevonden ;')quote:
.. mag ik je bezittingen dan hebben?quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:49 schreef Stephan1237 het volgende:
Topic titel??? hmmm als dat over mij gaat ......
Wat denk je nou zelfquote:
quote:
Hou nou eens een eind op man, niemand kent je of vindt je aardig.quote:
Que?quote:
Negeer het dan gewoon.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:22 schreef Ezio het volgende:
[..]
Hou nou eens een eind op man, niemand kent je of vindt je aardig.
En nou niet hem zo gaan zitten bashen, ik zie jouw UI niet in de OP staan
Wat een kankermietjes ook in dat gedeeltequote:Op maandag 17 augustus 2009 17:59 schreef Aestivate het volgende:
Doe ikquote:
Hij denkt dat hij beroemd is omdat hij in te TT staatquote:
Ben je soms supertard?quote:
quote:
quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik voel me ook ineens minder welkom
Ik wilde eigenlijk [ afbeelding ] doen, maar das wat overdreven...
Op zoek echter, naar die smiley, kwam ik een heleboel andere tegen, waaronder: [ afbeelding ] die op geen enkele manier toepasselijk is op dit moment
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Jammer dat je niet naar lowlands gaat hequote:
die is wel nice jaquote:Op maandag 17 augustus 2009 19:53 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is zo mad nice.
quote:
Them Crooked Vulturesquote:Op maandag 17 augustus 2009 19:59 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
die is wel nice ja
[..]
welke band
opzich wel slim, maar leuk is anders
vind zelf dat er grof geld verdiend mag worden op kaartjes![]()
Ze is ook best geilquote:Op maandag 17 augustus 2009 20:03 schreef BobbyB het volgende:
Ik ben verliefd op Sanna. [ afbeelding ]
Wat een understatement.quote:
valt me nog mee dat er geen DAVID GROLquote:
Volgens mij moet je een tattoo om de zoveel jaren laten bijwerken omdat anders de dunne lijnen vervagen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:53 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is zo mad nice.
Hij heet ook Dave Grohl.quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:07 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
valt me nog mee dat er geen DAVID GROLbij staat
Ken je dat niet?quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat een understatement.
Japsnars faalt @ tellen, btw. Nu heb ik 2 delen 1505 in MyAT staan en dat ken ik niet handlen.
Is toch zo?quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat een understatement.
Japsnars faalt @ tellen, btw. Nu heb ik 2 delen 1505 in MyAT staan en dat ken ik niet handlen.
Dat valt mee hoor.quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Volgens mij moet je een tattoo om de zoveel jaren laten bijwerken omdat anders de dunne lijnen vervagen.
Hoooooooooooooooi BeeTee, hoeeee is het ermeee?quote:
hallo bt, ik heb een tijdje niet meegelezen, maar is het ondertussen leuker in Groningen?quote:
Birth Name: David Eric Grohlquote:
Is dat een judoka of doet ie de "danoontje powerrrrrrr" commercial na?quote:
Komt me bekend voor.quote:
quote:
Goedquote:Op maandag 17 augustus 2009 20:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoooooooooooooooi BeeTee, hoeeee is het ermeee?
Hoiquote:Op maandag 17 augustus 2009 20:11 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
hallo bt, ik heb een tijdje niet meegelezen, maar is het ondertussen leuker in Groningen?
quote:
Jonge! Hij won zilver op de Olympische Spelen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:15 schreef Adelante het volgende:
[..]
Is dat een judoka of doet ie de "danoontje powerrrrrrr" commercial na?
Jezus.quote:
Waar kun je die trekpop bestellen?quote:
Of brons. Eén van de twee.quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:17 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jonge! Hij won zilver op de Olympische Spelen.
Ja, met drie gebroken armen zekerquote:Op maandag 17 augustus 2009 20:17 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jonge! Hij won zilver op de Olympische Spelen.
Shakira!quote:
dat is goed om te horen en ach qua gezeur viel het eigenlijk wel mee hoorquote:Op maandag 17 augustus 2009 20:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Goeden met jou?
[..]
Hoija
ik vond het achteraf toch wel een leuke week. Sorry voor al het gebitch dat jullie aan moesten horen.
[..]
Oe, ik wel.quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb echt in tijden niet meer zoiets geils gezien.
Wat dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
quote:
ja maar, ik ken haar niet zo goed met dat ordinaire blonde haarquote:
Volgens mij was hij wel geblesseerd ja, maar verder moet je me er niet naar vragen. Judo, ik vind het maar een sport voor mensen die vroeger gepest zijn op school.quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:20 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja, met drie gebroken armen zeker
Nu klopt de nummering niet neeeeenquote:Op maandag 17 augustus 2009 20:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat een understatement.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dikke snolMoet dat nou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Ik heb het al laten fiksen boahquote:
Ja maar kom op, Carmen Electra is fugly, Shakira niet.quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:24 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
[..]
ja maar, ik ken haar niet zo goed met dat ordinaire blonde haar
ze was altijd non-blond voordat ze hier bekend werd ja
Mooi zo. Nu de TT nog waar maken.quote:
Ik pak mijn zwaarden, haal jij me op?quote:
Slet.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jammer dat je niet naar lowlands gaat heDaar staan ze ook.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja maar kom op, Carmen Electra is fugly, Shakira niet met haar normale bos krulhaar.
Komt nog wel als ie zo doorgaatquote:
quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:25 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Volgens mij was hij wel geblesseerd ja, maar verder moet je me er niet naar vragen. Judoschaken, ik vind het maar een sport voor mensen die vroeger gepest zijn op school.
Ik zie geen jailbait.quote:
Appelsjap is een eerste klas faler.quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:35 schreef Allure_ het volgende:
Wie is die appelsjap trouwens? Hij houdt het nog goed vol in m'n fotoboek.
Ja maar...quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het staat erbij èn in een spoiler
Appelsjap is niet zo tof bezig, maar zelf ben je minstens zo triest aan het doen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:35 schreef Allure_ het volgende:
Wie is die appelsjap trouwens? Hij houdt het nog goed vol in m'n fotoboek.
Dat was me al duidelijk, jaquote:Op maandag 17 augustus 2009 20:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Appelsjap is een eerste klas faler.
Er zijn falers die zelf kruiswoordpuzzels en sudoko sport noemen... denksportquote:
Wat is er aan de hand dan?quote:
Als je mijn aandacht wilt kun je het ook gewoon vragen, hoor.quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:37 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Appelsjap is niet zo tof bezig, maar zelf ben je minstens zo triest aan het doen.
En waar maak je uit op dat ik een clown ben? Ga je zelf in de spiegel bekijken, varken.
Varken?quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:37 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Appelsjap is niet zo tof bezig, maar zelf ben je minstens zo triest aan het doen.
En waar maak je uit op dat ik een clown ben? Ga je zelf in de spiegel bekijken, varken.
Je bent gewoon te nieuwsgierigquote:
Hi!quote:
Ho eens even. Dat heb je er zelf naar gemaakt door je zo aangevallen te voelen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Een topic draaide uit op een allure bash topic. Appelsjap is gebanned, en nu die andere nog.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:40 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Heb je die foto niet gezien?
quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:05 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Ach je hebt wel een geil gezichtje schat, dat maakt een hoop goed
Jij wordt wel warm van varkensquote:Op maandag 17 augustus 2009 19:09 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Als je daar niet warm van wordt ben je homo
quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:40 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Dat buikje kan er wel af ja, maar daar neem ik genoegen mee als ik je aan mijn heilige spies rijgquote:Op maandag 17 augustus 2009 20:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jij wordt wel warm van varkens?
Mijn username stond er ook niet bij vermeld wou je zeggen?quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:41 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Ho eens even. Dat heb je er zelf naar gemaakt door je zo aangevallen te voelen.
Het had zomaar een willekeurige foto van een meisje met een gepaint snorretje kunnen zijn, maar jij begon te zeiken. Als je niks had gezegt had 90% van de users niet eens door gehad dat jij het was.
Ja, van jou heb ik echter geen foto gezien dus voordat je mensen gaat lopen uitkafferen veilig onder het dak van je ouders achter je PCtje, wees dan ook zo dapper om even een foto van jou hier neer te plempen zodat we jou uit kunnen lachen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:40 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Ach, het zijn gewoon een stel kleuters.quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Een topic draaide uit op een allure bash topic. Appelsjap is gebanned, en nu die andere nog.
Er mocht geen tweede topic komenquote:Op maandag 17 augustus 2009 20:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Open alsjeblieft een 2e topic ipv van hier verder te kankeren.
Gastquote:Op maandag 17 augustus 2009 20:42 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Dat buikje kan er wel af ja, maar daar neem ik genoegen mee als ik je aan mijn heilige spies rijg
Dat mocht niet van Ade zo te zien. En terecht. Laat ze hem een ban geven, zeker als die hier komt lopen kankeren.quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Open alsjeblieft een 2e topic ipv van hier verder te kankeren.
En dan ga je hier verder? Ik ga maar even een TR plaatsen, wellicht dat ze je even opruimen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:42 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Er mocht geen tweede topic komen
Volgens mij welquote:
Gaat mij te verquote:Op maandag 17 augustus 2009 19:59 schreef bloodysunday het volgende:
Toplemming
Kat in huis gevonden, wat nu?
Ik weet zeker dat hij eerst goed was. Of het spookt of Stephan did it!quote:
Dan kanker je hier ook maar op.quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:42 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Er mocht geen tweede topic komen
Ah, als jij het al doet.quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En dan ga je hier verder? Ik ga maar even een TR plaatsen, wellicht dat ze je even opruimen.
Ik discussieer. Als ze mij 'opruimen' mogen ze dat bij Allure_ net zo goed doen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En dan ga je hier verder? Ik ga maar even een TR plaatsen, wellicht dat ze je even opruimen.
ja en, je kunt altijd kekke eetwedstrijdjes houden met die toffe perenquote:Op maandag 17 augustus 2009 20:40 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
En foto ook zo te zien. Ach joh, laat die falers. Die krijgen hun portie Emimich nog wel.quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mijn username stond er ook niet bij vermeld wou je zeggen?
Omdat je het zo netjes vraagt.quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dan kanker je hier ook maar op.
Wtf, jij valt op anorexia-patienten?quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:42 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Dat buikje kan er wel af ja, maar daar neem ik genoegen mee als ik je aan mijn heilige spies rijg
Een TR? Wat is dat?quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dus dit is jouw definitie van discussiëren?quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:45 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Ik discussieer. Als ze mij 'opruimen' mogen ze dat bij Allure_ net zo goed doen.
quote:
quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:37 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:42 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
of je let even op schevequote:Op maandag 17 augustus 2009 20:48 schreef Allure_ het volgende:
Is de omgpop hype alweer overgewaaid? Of begint ie weer als IQM terug is?
Vanmiddag nog gespeeld.quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:48 schreef Allure_ het volgende:
IQM had er geen drol mee te maken. Die zat alleen maar in zijn eentje te spelen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:48 schreef Allure_ het volgende:
Waar is IQM dan?quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:48 schreef Allure_ het volgende:
Topic Reportquote:
Dat is kankergeil, kun je de lambada spelen tijdens het ketsen op de ribben van je partner.quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wtf, jij valt op anorexia-patienten?
quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dus dit is jouw definitie van discussiëren?
[..]
[..]
[..]
Enough said.quote:Een discussie is een vorm van bespreking, zoals een gesprek of andere vorm van communicatie, tussen twee of meer partijen over een bepaald onderwerp, waarbij de partijen elkaar van een bepaald standpunt proberen te overtuigen
belgie, een weekquote:Op maandag 17 augustus 2009 20:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waar is IQM dan?
[..]
Topic Report
[..]
Dat is kankergeil, kun je de lambada spelen tijdens het ketsen op de ribben van je partner.
Het exotische Belgie.quote:
Hehe, true. Of met mij, en dan wonnen we standaardquote:Op maandag 17 augustus 2009 20:49 schreef Japsnars het volgende:
[..]
IQM had er geen drol mee te maken. Die zat alleen maar in zijn eentje te spelen.
En neej hoor, hij is er nog steeds. Vanmiddag nog met Lakitu en BoWa gespeeld
Alweer?quote:
Hey mosselflosser, jij hier?quote:
Jij kijkt nooit in de spiegel?quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb echt in tijden niet meer zoiets geils gezien.
Vraag het eens liefquote:
Eindelijkquote:
Yess. En aangezien ik zo lang foetsie was dacht ik; Kom, laat ik even het ijsbreken. Dus hier ben ikquote:
Jullie speelden vals.quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Het exotische Belgie.
[..]
Hehe, true. Of met mij, en dan wonnen we standaard.
Nee, dat is een mislukte versiertruc.quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:54 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij kijkt nooit in de spiegel?
Hi hi, kut grap![]()
lieve japsnar, mijn dropjequote:
Ik ben Ezio verdommequote:Op maandag 17 augustus 2009 20:57 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
lieve japsnar, mijn dropje
kun je een spelletje openknallen?
knufjes syb
quote:***.. zegt:
ik heb net weer turkenMoppen gekeken
***.. zegt:
wat is goed van binnen slecht van buiten
Jasper... zegt:
nooit van gehoord maar het klinkt kankerslecht
***.. zegt:
een turk met kanker
quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:58 schreef Syb-rund. het volgende:
ik mag morgen mijn muziek meenemen naar werk, weet iemand nog wat leuke dance klassiekers
quote:
quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:57 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
lieve japsnar, mijn dropje
kun je een spelletje openknallen?
knufjes syb
Ik voel me gevleidquote:
quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:58 schreef Syb-rund. het volgende:
ik mag morgen mijn muziek meenemen naar werk, weet iemand nog wat leuke dance klassiekers
Maak dat de kat wijs! Jullie zaten gewoon op msn met elkaar te vertellen wat je moesten tekenen.quote:
Omdat hij mij voor jou aanzag? Tja, sommige mensenquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[..]
Ik voel me gevleid [ afbeelding ]
[..]
IQM heeft mijn msn niet hoorquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:02 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Maak dat de kat wijs! Jullie zaten gewoon op msn met elkaar te vertellen wat je moesten tekenen.
Op de webcam zaten ze! naakt!quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:02 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Maak dat de kat wijs! Jullie zaten gewoon op msn met elkaar te vertellen wat je moesten tekenen.
En hij heeft je vast ook niet zitten douwenquote:
Nee, nee. Ik heb jullie wel door.quote:
Druk, druk, druk.quote:
quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:01 schreef iszinloos het volgende:
waarom post er echt niemand (die boeiend is of tieten heeft )?
Meldquote:
quote:
Daar sta ik ook bijquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:18 schreef Stephan1237 het volgende:
De avatars/mensen van de OP bedoel je?
Ah, je komt ook al naar lowlands?quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:49 schreef iszinloos het volgende:
Hey.
Lowlands kaartjes zijn eergisteren thuisbezorgd ( is me verteld).![]()
Ondertussen lekker vakantie aan het vieren, dus heb ik nog wat gemist?
Yes und neinquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:18 schreef Stephan1237 het volgende:
De avatars/mensen van de OP bedoel je?
Ja jij ook dus.quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ah, je komt ook al naar lowlands?
Geen bezig geloof ikquote:
http://charthistory.web-l(...)dance_smash_top.htmlquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:25 schreef Syb-rund. het volgende:
vielen dank aan zij die dance nummers hebben gepost
geen sociaal levenquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:34 schreef Japsnars het volgende:Top 100 van maandag 10 augustus 2009
31. 083 JapsnarsTop 100 van dinsdag 11 augustus 2009
09. 128 JapsnarsTop 100 van woensdag 12 augustus 2009
07. 134 JapsnarsTop 100 van donderdag 13 augustus 2009
03. 193 JapsnarsTop 100 van vrijdag 14 augustus 2009
15. 112 JapsnarsTop 100 van zaterdag 15 augustus 2009
15. 084 Japsnars
hij noemde andere mods kankernazisquote:
Dussssssssssss.quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:34 schreef Japsnars het volgende:
Top 100 van maandag 10 augustus 2009
15. 084 Japsnars
Waar kun je die top 100 vindenquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:34 schreef Japsnars het volgende:Top 100 van maandag 10 augustus 2009
15. 084 Japsnars
Welke?quote:
quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:26 schreef Japsnars het volgende:
[..]
http://charthistory.web-l(...)dance_smash_top.html
Ik had ooit de volle dance smash collectie vanaf 1994quote:
Zij is inderdaad kankergeilquote:
Vrienden op vakantie en lekker in mijn eentje hier in Nederlandquote:
Ik heb haar 'gejat' van ONZquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:45 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Zij is inderdaad kankergeil
Ik had haar een paar topics terug ook al gepost
Morgen? Zit ze op de basisschoolquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:47 schreef Ezio het volgende:
Mijn vriendin gaat morgen weer naar school
Gymnasiumquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:48 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Morgen? Zit ze op de basisschool
Ja man, zij speelt oa in Twilight en Adventureland!quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:47 schreef Japsnars het volgende:
Wajoo, ik zie dat ze pas 19 is
Kristen Jaymes ()Stewart (Los Angeles (Californië), 9 april 1990)
Twilightquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:50 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja man, zij speelt oa in Twilight en Adventureland!
En ze is geil, helemaal met emokapsel imo
Twilight, geniale film om met je vriendin naar de bios te gaan, als verhulling omdat je het zelf ook best wel een leuke film vindquote:
Ben je een 13jarig meisjequote:Op maandag 17 augustus 2009 22:53 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Twilight, geniale film om met je vriendin naar de bios te gaan, als verhulling omdat je het zelf ook best wel een leuke film vind![]()
![]()
Welk gymnasium begint er morgen nou? Ik heb de vroege vakantie en mijn school begint pas over 1 week net zoals alle andere scholenquote:
Neequote:
Te oud voor me dus.quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:47 schreef Japsnars het volgende:
Wajoo, ik zie dat ze pas 19 is
Kristen Jaymes ()Stewart (Los Angeles (Californië), 9 april 1990)
Perfect for mequote:
op een ouwe fiets moet je het lerenquote:
quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:53 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Twilight, geniale film om met je vriendin naar de bios te gaan, als verhulling omdat je het zelf ook best wel een leuke film vind![]()
![]()
Het is echt DE film voor puberale meisjes tussen 13-17quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:55 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nee![]()
Toch wel en stuk ouder en mannelijk, maar ik vind haar gewoon zo geil om naar te kijken!
En vind het idee van de film wel vet, jammer dat het zo'n chickflick is geworden
O wacht, te oud?quote:
quote:
maar hij moet niet doorgeroest zijnquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben tien jaar ouder
*lonk*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
Ik heb een zak drop en een grote beker sprite gepaktquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
En pak eens even wat te drinken en te eten want wij moeten eens even een echte chat houden in dit topic (minstens 1-3 posts per minuut)
Hij blijft goedquote:
Ik ken geen CD's ervan.quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:58 schreef gers het volgende:
maar is twilight een film dan![]()
ben ik een ouwe lul als ik aan de cds dacht
Ik een grote cola en een bak chips, helaas zijn de chips alweer opquote:Op maandag 17 augustus 2009 23:00 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik heb een zak drop en een grote beker sprite gepakt
ken je die legendarische cd-roms nietquote:Op maandag 17 augustus 2009 23:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik ken geen CD's ervan.
Maar het is een boekenreeks die ook verfilmd is. Wannabe Harry Potter
Ja doe maar eens even.quote:
Jo gek.quote:
van wat?quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:03 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja doe maar eens even.
Ik ben er in mei nog geweest
O wacht, ja mijn oom had die dingen. He turned me into a gamerquote:Op maandag 17 augustus 2009 23:03 schreef gers het volgende:
[..]
ken je die legendarische cd-roms niet![]()
ik heb er vroeger veel gebruik van gemaakt
ik dacht even wat een n00bquote:Op maandag 17 augustus 2009 23:04 schreef Japsnars het volgende:
[..]
O wacht, ja mijn oom had die dingen. He turned me into a gamer
Sowieso de ultieme vakantie pc en doe ook maar Bierfest.quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:03 schreef gers het volgende:
[..]
van wat?
hertha ?
union ?
Dynamo ?
bierfestival ?
of mijn ultimate vakantie pic?
Weer een nieuwe UIquote:
dat bierfest was echt vet tering wat was ik bezopen toenquote:Op maandag 17 augustus 2009 23:05 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Sowieso de ultieme vakantie pc en doe ook maar Bierfest.
Ohw, ik had deze post heul niet gezienquote:
Spelletje wie de meeste posts kan krijgen vandaagquote:
quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:00 schreef gers het volgende:
[..]
maar hij moet niet doorgeroest zijn
Ik ben wel altijd binnengehouden, maar natuurlijk wel tien jaar langer gebruikt he...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Ja kloptquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Het is echt DE film voor puberale meisjes tussen 13-17
Niets is zo leuk als Put Put Penguinquote:Op maandag 17 augustus 2009 23:07 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Tekenen heb ik wel zin inen jij? (jullie?)
Dat is voor losertsquote:Op maandag 17 augustus 2009 23:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Spelletje wie de meeste posts kan krijgen vandaag
Ik ben in voor een spelletje!quote:
Bierfesten zijn altijd vetquote:Op maandag 17 augustus 2009 23:06 schreef gers het volgende:
[..]
dat bierfest was echt vet tering wat was ik bezopen toen![]()
zal even mijn camera zoeken
zeker van een oud mannetje geweestquote:Op maandag 17 augustus 2009 23:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben wel altijd binnengehouden, maar natuurlijk wel tien jaar langer gebruikt he...
Echt niet, ik ben op dreef.quote:
Je moet wel zeggen welkequote:Op maandag 17 augustus 2009 23:08 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik ben in voor een spelletje!
Nee m'n icon kom uit een soort poster iets voor Barbarella. Die ook in m'n fotoboek staat.quote:
eh..quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:53 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
![]()
serieusquote:Op maandag 17 augustus 2009 23:09 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nee m'n icon kom uit een soort poster iets voor Barbarella. Die ook in m'n fotoboek staat.
Barbarella is een ontzettende cult B-film over een vrouwelijke ruimte agente die een man met een orgasme machine moet stoppen.
Die man heet Duranen daaraan dankt Duran Duran, die groep, z'n naam
Lekker zomers nummertjequote:
Iddquote:
duhquote:Op maandag 17 augustus 2009 23:09 schreef gers het volgende:
tering shakira is toch best geil ondanks dat ze 31 is
Die blijft altijd even geilquote:
b-filmsquote:Op maandag 17 augustus 2009 23:09 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nee m'n icon kom uit een soort poster iets voor Barbarella. Die ook in m'n fotoboek staat.
Barbarella is een ontzettende cult B-film over een vrouwelijke ruimte agente die een man met een orgasme machine moet stoppen.
Die man heet Duranen daaraan dankt Duran Duran, die groep, z'n naam
Spelletjestijdquote:Op maandag 17 augustus 2009 23:10 schreef Allure_ het volgende:
http://www.omgpop.com/#/a(...)5ae26fc9f058b8915c7e
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |