juist jaquote:Op maandag 17 augustus 2009 17:33 schreef Apotheose het volgende:
zelfde nog... Ik kan gewoon niet met bepaalde dingen omgaan. Kan ze niet loslaten...
Same here.quote:Op maandag 17 augustus 2009 16:57 schreef Het_hupt het volgende:
Steeds beter hier
Ogen gaan nu open, 6 maanden voor de gek gehouden
ja maar ja maar,ja maar , zo streng tegen ons terwijl wij .......quote:
IK OOK, bIJnA mijn nietwe speeltjesquote:Op maandag 17 augustus 2009 19:29 schreef Miam het volgende:
Wat een depresiviteit in dit topic![]()
Ik voel me heel goed.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:18 schreef heavenstar het volgende:
vanaf 1000 wachten op een telefoontje die pas om 1730 binnen komt.......maar gelukkig wel positief antwoord....
Always look at the bright sight of life...quote:
hm als je om half 2 nog ligt te piekeren in bed terwijl je al een slaaptablet ingenomen hebt zie ik geen bright sitequote:Op maandag 17 augustus 2009 22:34 schreef Raug het volgende:
[..]
Always look at the bright sight of life...
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:35 schreef candygirl het volgende:
[..]
hm als je om half 2 nog ligt te piekeren in bed terwijl je al een slaaptablet ingenomen hebt zie ik geen bright site
dag mag je uitleggenquote:Op maandag 17 augustus 2009 19:49 schreef Houniet het volgende:
[..]
IK OOK, bIJnA mijn nietwe speeltjes![]()
.
nee idd. Ik heb eigenlijk ook een bloedhekel aan al die clichespreuken. Lekker makkelijk gezegd, maar voel je zelf eerst maar es flink klote. Dan lul je ook niet zo makkelijk. Helemaal erg is: "er zijn ergere dingen"quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:35 schreef candygirl het volgende:
[..]
hm als je om half 2 nog ligt te piekeren in bed terwijl je al een slaaptablet ingenomen hebt zie ik geen bright site
ik zou haast zeggen pak de treinquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:48 schreef heavenstar het volgende:
wil vandaag wat gaan doen maar weet dus niet wat.....
daar zullen ze dan nog wel achter komen en mag je het terughoesten zeker ;')quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:33 schreef Lastpost het volgende:
Helemaal prima nu, bij elkaar 2940 euro teruggekregen van de belastingdienst, foutje in mijn voordeel.
Hehe nee, foutje van hun kant in een eerder stadium waardoor ik over 2 jaar het nodige terugkrijg wat destijds was ingehouden, het koste de nodige bezwaarschriften, maar het is gelukt.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:39 schreef Apotheose het volgende:
[..]
daar zullen ze dan nog wel achter komen en mag je het terughoesten zeker ;')
Dat was bij mij dus wel het geval.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:39 schreef Apotheose het volgende:
[..]
daar zullen ze dan nog wel achter komen en mag je het terughoesten zeker ;')
quote:
van lang in bed liggen wordt je ironisch genoeg idd moequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:12 schreef Gitaarmat het volgende:
Moe.. Terwijl ik in twee dagen 24 uur op bed heb gelegen.
Dat is lekkerquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:54 schreef Miam het volgende:
Ik heb contractverlenging!![]()
voel me heeeeeeeeeeeeeeeeel goed, maar ook heeeeeeeeeeeeeeeeeel moe!
Morgen naar't zwembad
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:23 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dat is lekker.
Hier wel goed, ben alleen stom bezig geweest en snap het nu nog nietplease somebody hit me.
Dat heb ik ook weleens. Dat ik denk van: "Dit heb ik eerder meegemaaktquote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:01 schreef skippy22 het volgende:
Bepaalde situaties dan
Het is meer ik wist dat het zou gebeurenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat heb ik ook weleens. Dat ik denk van: "Dit heb ik eerder meegemaakt"
zeg het de volgende keer even ,loop ik meequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:11 schreef Apotheose het volgende:
[..]
van lang in bed liggen wordt je ironisch genoeg idd moe
OT: ook moe. Moe van zorgen. Net ff wezen lopen door 't park maar dan gaan de gedachten helemaal zn vrije loop.
je bent er weerquote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:46 schreef zwartedoos het volgende:
Eindelijk thuis en naar bed al zal er van slapen niet veel komen
en vanavond bij mijquote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:56 schreef candygirl het volgende:
[..]
je bent er weer![]()
![]()
![]()
![]()
morgen echt bijkletsen hoop ik in mijn zwembad
Dacht ik!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:23 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dat is lekker.
Hier wel goed, ben alleen stom bezig geweest en snap het nu nog nietplease somebody hit me.
thanks!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:07 schreef Lastpost het volgende:
Gefeliciteerd Miam!
Hier nog steeds heerlijk, straks even naar de Ikea om wat spullen voor onze woning te scoren en dan heerlijk van het weer genietend met de pup langs de maas.
In Friesland?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:44 schreef candygirl het volgende:
[..]
zeg het de volgende keer even ,loop ik mee![]()
Ot; maar weer in bed en banh om te gaan slapen voor alle piekergedachten
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:53 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Gefeliciteerd met je contract Miam!
OT: hier alles okee
valt hier wel mee. Raam gewoon open en pitten... en dat ga ik nu ook doen want mn ogen prikken ervan.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:41 schreef Pisces29 het volgende:
Veels te warmNu op zich geen punt, maar de hele nacht wakker liggen baal ik wel sterk van
quote:Ya know I really thought I had hit rock bottom, but today it's like there's rock bottom, then 50 feet of crap then me
Dat jaquote:
en ik zit daar nog weer onder <_<quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:07 schreef Apotheose het volgende:
om Rachel van Friends maar te quoten:
[..]
WTF has happenend?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:07 schreef Apotheose het volgende:
om Rachel van Friends maar te quoten:
[..]
Hier wel ff heel snel en lekker afgekoeld.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:44 schreef 2h2h het volgende:
[..]
nee helaas had wel gehoopt dan was het wat afgekoeld
dat warme valt hier wel mee. Voor de rest sluit ik volledig bij je aan... helaas...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:49 schreef zwartedoos het volgende:
onrustig, warm, verdrietig en lost
en succes vandaag!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:24 schreef heavenstar het volgende:
kan niet wachten dat ik zo iedere nacht kan doorbrengen.....![]()
THNX draakje...1500...duimen he...???quote:
Hier ook, maar niet door dat. Beetje zenuwen.quote:
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:40 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik baal, wat is het toch vreselijk als je (gescheiden) ouders zich als kinderen gedragen
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:09 schreef 2h2h het volgende:
alleen waardeloos mislukt
geluk is mij niet gegunt
kennelijk ben ik het niet waard om om te geven.
Dat is één manier om het te bekijken....quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:09 schreef 2h2h het volgende:
alleen waardeloos mislukt
geluk is mij niet gegunt
kennelijk ben ik het niet waard om om te geven.
Thanksquote:
Lekkerquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 12:12 schreef heavenstar het volgende:
opgelucht...blij...stress-vrij..hoopvol...verliefd....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*liefde geeftquote:
Lekker geneuktquote:
heb je ook nog wat voor mij overquote:Op zondag 23 augustus 2009 12:36 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
*liefde geeft
Voel me daar door ook veel beter
tuurlijk, kruip dr maar bij ons inquote:Op zondag 23 augustus 2009 12:42 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
heb je ook nog wat voor mij over
ik wel veel voor jou x x xquote:Op zondag 23 augustus 2009 12:42 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
heb je ook nog wat voor mij over
quote:
quote:Op maandag 24 augustus 2009 01:51 schreef Noortje. het volgende:
En ik heb over het hoofd van een egeltje gefietst dus ik ben ook in een rouwstemming.
*Ondersteun knufje geeftquote:Op maandag 24 augustus 2009 10:02 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Hoe is 't met je fietsband?
OT: mwah... heb me slechter gevoeld maar heb me ook wel beter gevoeld. Kan zo omslaan omdat ik eigenlijk nog steeds wankelend op dit moment in het leven sta...
Eigen schuld. Je moet niet verwachten dat ik alles voor je ga betalen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 01:51 schreef Noortje. het volgende:
Gefrustreerd, echt heel erg hard. En teleurgesteld. Ik dacht dattie toffer was.
ja, of zoals Robbie W zingt: "i just wanna feeeeeeeeeeel real love..." . Zowel lichamelijk als geestelijk... mis het beidequote:Op maandag 24 augustus 2009 18:54 schreef Het_hupt het volgende:
Vol met liefde, en sta springen om deze te delen
ook dat...quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:39 schreef Miam het volgende:
Pff.. tsja, wat zal ik zeggen..wanhopig ofzo.
Och lieffiequote:Op maandag 24 augustus 2009 19:36 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja, of zoals Robbie W zingt: "i just wanna feeeeeeeeeeel real love..." . Zowel lichamelijk als geestelijk... mis het beide
I need some love.quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:54 schreef Het_hupt het volgende:
Vol met liefde, en sta springen om deze te delen
same here.. En dan begint het studieleven ook weer volgende week....quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:44 schreef zwartedoos het volgende:
Loop over van emoties en weet niet wat ik ermee aanmoet
Dans jij ook door de kamer, heel hard meezingend?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:00 schreef Lastpost het volgende:
Hier ook geweldig, waarom weet ik eigenlijk niet.
Dat eerste niet, tweede wel.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:03 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dans jij ook door de kamer, heel hard meezingend?
Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:34 schreef RealZeus het volgende:Morgen krijg ik de sleutel van mijn huis
Ik ken het.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Pislink dat ik ALWEER voor de kat z'n dinges een treinkaartje heb gekocht, omdat die homo's te lam zijn om te komen controleren.
Idd.quote:
Slechts een avond, maar scheelt een hoop, toch?quote:
Alle beetjes helpen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 02:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Slechts een avond, maar scheelt een hoop, toch?Nu maar even zien hoe ik me morgen voel dan...
Morgen ben ik volgens mij duf met een kleine kans op koppijn. Verder voel ik me morgen leeg en ongewenst.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 02:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Alle beetjes helpen.Ja ik moet ook maar afwachten voor morgen.
Effiiciënt idd.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 03:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Morgen ben ik volgens mij duf met een kleine kans op koppijn. Verder voel ik me morgen leeg en ongewenst.![]()
Zo. Scheelt morgen weer typen. Hoe efficiënt.
Ga slapen lieverd. Komt allemaal goed. Ooit.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 03:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Effiiciënt idd.Leeg en ongewenst komt me bekend voor.
Geef het een jaar of 10 en dan wen je er ook aan....ik kan me niet eens meer herinneren wanneer ik fatsoenlijk wakker geworden ben.quote:
10 jaar om over liefdesverdriet heen te komen vind ik wel erg langquote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:22 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Geef het een jaar of 10 en dan wen je er ook aan....ik kan me niet eens meer herinneren wanneer ik fatsoenlijk wakker geworden ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |