juist jaquote:Op maandag 17 augustus 2009 17:33 schreef Apotheose het volgende:
zelfde nog... Ik kan gewoon niet met bepaalde dingen omgaan. Kan ze niet loslaten...
Same here.quote:Op maandag 17 augustus 2009 16:57 schreef Het_hupt het volgende:
Steeds beter hier
Ogen gaan nu open, 6 maanden voor de gek gehouden
ja maar ja maar,ja maar , zo streng tegen ons terwijl wij .......quote:
IK OOK, bIJnA mijn nietwe speeltjesquote:Op maandag 17 augustus 2009 19:29 schreef Miam het volgende:
Wat een depresiviteit in dit topic![]()
Ik voel me heel goed.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:18 schreef heavenstar het volgende:
vanaf 1000 wachten op een telefoontje die pas om 1730 binnen komt.......maar gelukkig wel positief antwoord....
Always look at the bright sight of life...quote:
hm als je om half 2 nog ligt te piekeren in bed terwijl je al een slaaptablet ingenomen hebt zie ik geen bright sitequote:Op maandag 17 augustus 2009 22:34 schreef Raug het volgende:
[..]
Always look at the bright sight of life...
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:35 schreef candygirl het volgende:
[..]
hm als je om half 2 nog ligt te piekeren in bed terwijl je al een slaaptablet ingenomen hebt zie ik geen bright site
dag mag je uitleggenquote:Op maandag 17 augustus 2009 19:49 schreef Houniet het volgende:
[..]
IK OOK, bIJnA mijn nietwe speeltjes![]()
.
nee idd. Ik heb eigenlijk ook een bloedhekel aan al die clichespreuken. Lekker makkelijk gezegd, maar voel je zelf eerst maar es flink klote. Dan lul je ook niet zo makkelijk. Helemaal erg is: "er zijn ergere dingen"quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:35 schreef candygirl het volgende:
[..]
hm als je om half 2 nog ligt te piekeren in bed terwijl je al een slaaptablet ingenomen hebt zie ik geen bright site
ik zou haast zeggen pak de treinquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:48 schreef heavenstar het volgende:
wil vandaag wat gaan doen maar weet dus niet wat.....
daar zullen ze dan nog wel achter komen en mag je het terughoesten zeker ;')quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:33 schreef Lastpost het volgende:
Helemaal prima nu, bij elkaar 2940 euro teruggekregen van de belastingdienst, foutje in mijn voordeel.
Hehe nee, foutje van hun kant in een eerder stadium waardoor ik over 2 jaar het nodige terugkrijg wat destijds was ingehouden, het koste de nodige bezwaarschriften, maar het is gelukt.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:39 schreef Apotheose het volgende:
[..]
daar zullen ze dan nog wel achter komen en mag je het terughoesten zeker ;')
Dat was bij mij dus wel het geval.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:39 schreef Apotheose het volgende:
[..]
daar zullen ze dan nog wel achter komen en mag je het terughoesten zeker ;')
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |