leuke verschrijving toch van grootste Coldplay fan van dit topicquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:01 schreef cosmick het volgende:
Trouwens.
Waar Colplday nog steeds de kroon spant.
helaas ik ben het nietquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:22 schreef Ofyles2 het volgende:
Iemand uit dit forum heeft kaarten voor Lowlands gewonnen.
Hoezo dat? Heb ik dat ff gemist?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:22 schreef Ofyles2 het volgende:
Iemand uit dit forum heeft kaarten voor Lowlands gewonnen.
Bij RabRadio.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hoezo dat? Heb ik dat ff gemist?
Niet alleen de geboortedag is de link tussen Bert en Mika, ook zijn ze één keer ergens ontslagen.quote:
Gisteren hadden we een ultrakorte versie van het nummerquote:
LOLquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:26 schreef Againzender het volgende:
They call me zak,
that's not my name
Jan Smit kan tegenwoordig beter pijpen dan zingen...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:25 schreef Briggy het volgende:
Ik herhaal...
[..]
Gisteren hadden we een ultrakorte versie van het nummer![]()
Helaas duurt ie nu wat langer
paar uur geleden had je fanatastisch veel kunnen uitdelen op Utrecht CSquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:44 schreef Broekie het volgende:
Goeiesavonds!
Zo, ik kan eindelijk weer eens rustig wat MetMichiel luisteren. Is er de afgelopen dagen ook niet echt van gekomen met al die uitdeelacties en andere bezigheden...
Ja, dat las ik net. Maar dan nog had ik niet *op* het station uit mogen delen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
paar uur geleden had je fanatastisch veel kunnen uitdelen op Utrecht CS, meer dan 10.000 mensen vast op utrecht cs.
Van Clocks krijg ik meer kippenvel.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
coldplay injectie, lange intro's
Volgens mij is het intro van Clocks van de Bueno Vista Social Club nog langerquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:08 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Van Clocks krijg ik meer kippenvel.
True, ook mooie introquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:08 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Van Clocks krijg ik meer kippenvel.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:14 schreef Sjowhan het volgende:
Hmm, in het begin leek 't een beetje invloed te hebben van Rammstein
Waarom moet ik nu aan Die fantastischen Vier denkenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:26 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
vond ik ook wel n beetje, maar t is wel leuk dat duitse "rap"
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
Waarom moet ik nu aan Die fantastischen Vier denken
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:45 schreef Timo20 het volgende:
Nog 3 dagen dan is het weer Weekend!!
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA THE FIXER!! wat een request![]()
![]()
Barend is daar ook las ik op twitterquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:57 schreef Timo20 het volgende:
Kan niet wachten tot Back Spacer uitkomt![]()
![]()
Mensen in de rij voor kaarten voor themcrookedvultures bij de Melkweg: http://twitpic.com/ed733![]()
![]()
Lijkt me echt cool om er bij te kunnen zijnquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:59 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Barend is daar ook las ik op twitter
Het is da'k geen vrij kon krijgen vandaag èn morgenavond echt niet kan, anders had ik ook de hele dag voor de Melkweg gezeten.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:09 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Lijkt me echt cool om er bij te kunnen zijn
OW my GODquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:59 schreef TheZapster het volgende:
Leuk topic voor de muziekliefhebbers hier. "Me singing" @ youtube
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:59 schreef TheZapster het volgende:
Leuk topic voor de muziekliefhebbers hier. "Me singing" @ youtube
Neer slaan en z`n kaartje afpakkenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:37 schreef Sersjee het volgende:
Hmmm. Lees dus net dat een kennis van me dus naar Them Crooked Vultures gaat morgen. Verder ben ik helemaal niet jaloers op hem ofzo.
Ze worden van kwaad tot erger naarmate ik verder scrollquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:34 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Tranen in mijn ogen van al die filmpjes
Logisch dat je er dan uit vliegt als je Cascada wilt draaienquote:Aangezien ik momenteel zonder programma op de bak zit ben ik lekker thuis hits aan het blazen... "DanielFM met nu de nieuwe Cascada!"
ook die reacties bij de filmpjes op youtube, die gaan wel erg verquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ze worden van kwaad tot erger naarmate ik verder scroll![]()
en de opzwepende muziek wil ook erg helpenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:43 schreef Timo20 het volgende:
It`s not fair!!![]()
![]()
![]()
![]()
wat een briljante tekst
geniale combinatie: zo`n blij melodietje en dan zo`n tekst erbijquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
en de opzwepende muziek wil ook erg helpen
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:41 schreef borisz het volgende:
[..]
Logisch dat je er dan uit vliegt als je Cascada wilt draaien
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:43 schreef Timo20 het volgende:
It`s not fair!!![]()
![]()
![]()
![]()
wat een briljante tekst
I'm feeling pretty damn hard done by, I spent ages giving headquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:00 schreef Derek010 het volgende:
[..]
I lay here in this wet patch in the middle of the bed
I spent ages giving head and all you do you is takequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:00 schreef Derek010 het volgende:
[..]
I lay here in this wet patch in the middle of the bed
Arm meisje. Ze doet zo haar bestquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
I'm feeling pretty damn hard done by, I spent ages giving head
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Arm meisje. Ze doet zo haar best.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |