wat een kul, lekker laten zitten voor een vos of buizerd. Dat menselijke betuttel begint echt erge vormen aan te nemen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:14 schreef Poeke het volgende:
Tis tragisch en een lijdensweg. Met de ambulance rijden we ervoor om het dier naar de dichtstbijzijnde DA te brengen voor een spuitje.,
Je kan er beter overheen rijden met die ambulance, scheelt in de kostenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:14 schreef Poeke het volgende:
Tis tragisch en een lijdensweg. Met de ambulance rijden we ervoor om het dier naar de dichtstbijzijnde DA te brengen voor een spuitje.,
What the fuck?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:34 schreef DutchErrorist het volgende:
Op mijn werk hadden ze het ook en toen hebben ze er per ongeluk 1 door midden gesneden met een bosmaaier![]()
![]()
!!!
Tja, verrast me niets, is dezelfde club die vindt dat dieren in de dierentuin geen levende dieren (en zelfs insecten) als voer mogen krijgen "omdat dat zo zielig is" - dat het geheel natuurlijk is ontgaat die antropomorfisch denkende meute.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:31 schreef Poeke het volgende:
Tjah, die laatste 2 opties passen niet helemaal bij de richtlijnen van de Dierenbescherming
Ach nee, ik sponsor al jaren de dierenambulance en dat zijn gewoon mensen die veel om dieren geven. Overdrijven is ook een vak. En kom op, antropomorfisch denkende meutequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:39 schreef SP het volgende:
Tja, verrast me niets, is dezelfde club die vindt dat dieren in de dierentuin geen levende dieren (en zelfs insecten) als voer mogen krijgen "omdat dat zo zielig is" - dat het geheel natuurlijk is ontgaat die antropomorfisch denkende meute.
Boe-fucking-hoe..quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:39 schreef SP het volgende:
[..]
Tja, verrast me niets, is dezelfde club die vindt dat dieren in de dierentuin geen levende dieren (en zelfs insecten) als voer mogen krijgen "omdat dat zo zielig is" - dat het geheel natuurlijk is ontgaat die antropomorfisch denkende meute.
Grappig man.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:34 schreef DutchErrorist het volgende:![]()
Het hoort er gewoon bij
Op mijn werk hadden ze het ook en toen hebben ze er per ongeluk 1 door midden gesneden met een bosmaaier![]()
![]()
!!!
Ik vind het niet overdreven eigenlijk. Elke vorm van natuurlijk gedrag of gebeuren wordt naar een menselijke situatie geprojecteerd en ook als zodanig behandeld. Moet je die meute eens horen schreeuwen als er tijdens een strenge winter een paar hooglanders in Flevoland verhongeren. Kom op, dat is natuur, selectie van de sterkste, maar nee hoor, we moeten een geriatrisch centrum voor falende Hooglanders inrichten omdat het zooooo zielig is (dat het alleen maar de zwakke genen en een poel van infectieziekten binnen de deur houdt ontgaat die ontwetende lieden).quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:46 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Ach nee, ik sponsor al jaren de dierenambulance en dat zijn gewoon mensen die veel om dieren geven. Overdrijven is ook een vak. En kom op, antropomorfisch denkende meute
Als je het leuk vindt om dieren kapot te zien gaan ben je niet helemaal goed bij je hoofd.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:52 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Het is echt waar, of het was met de kettingzaag...
Ga huilen. Ik zeg toch dat het gewoon gebeurd was. En achteraf klonk het wel grappig. En die stomme konijnen hadden toch allemaal myxomatose omdat ze jarenlang hun broertjes en zusjes hadden zitten neuken.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:55 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Als je het leuk vindt om dieren kapot te zien gaan ben je niet helemaal goed bij je hoofd.
ze zijn doodgegaan omdat mensen het virus expres in australie hebben "losgelaten" nadat mensen er perongeluk konijnen hadden losgelaten, die perongeluk alles opvraten daar. Mensen namen perongeluk konijnen mee naar europa en zo is de ziekte hier gekomen...heeft niks met neuken te maken maar met mensen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:00 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ga huilen. Ik zeg toch dat het gewoon gebeurd was. En achteraf klonk het wel grappig. En die stomme konijnen hadden toch allemaal myxomatose omdat ze jarenlang hun broertjes en zusjes hadden zitten neuken.
Die jongen is nogal autistisch, weinig gevoel bij anders wezens. Gewoon even de dierenambulance bellen morgen en je vraag stellen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:59 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ze zijn doodgegaan omdat mensen het virus expres in australie hebben "losgelaten" nadat mensen er perongeluk konijnen hadden losgelaten, die perongeluk alles opvraten daar. Mensen namen perongeluk konijnen mee naar europa en zo is de ziekte hier gekomen...heeft niks met neuken te maken maar met mensen.
magoe niemand weet of je zo iets moet melden, dus het zal wel. N knijntje wat dus langzaam doodgaat omdat ie stikt en niks meer ziet zal jou een biet zijn gok ik zo.
Heeft eigenlijk geen zin; dier is allang weer weg.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:03 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Die jongen is nogal autistisch, weinig gevoel bij anders wezens. Gewoon even de dierenambulance bellen morgen en je vraag stellen.
Uiteraard omdat ik niet voldoe aan jouw normen en waarden ben ik een autistquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:03 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Die jongen is nogal autistisch, weinig gevoel bij anders wezens. Gewoon even de dierenambulance bellen morgen en je vraag stellen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |