Jan Smit kan tegenwoordig beter pijpen dan zingen...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:25 schreef Briggy het volgende:
Ik herhaal...
[..]
Gisteren hadden we een ultrakorte versie van het nummer![]()
Helaas duurt ie nu wat langer
paar uur geleden had je fanatastisch veel kunnen uitdelen op Utrecht CSquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:44 schreef Broekie het volgende:
Goeiesavonds!
Zo, ik kan eindelijk weer eens rustig wat MetMichiel luisteren. Is er de afgelopen dagen ook niet echt van gekomen met al die uitdeelacties en andere bezigheden...
Ja, dat las ik net. Maar dan nog had ik niet *op* het station uit mogen delen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
paar uur geleden had je fanatastisch veel kunnen uitdelen op Utrecht CS, meer dan 10.000 mensen vast op utrecht cs.
Van Clocks krijg ik meer kippenvel.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
coldplay injectie, lange intro's
Volgens mij is het intro van Clocks van de Bueno Vista Social Club nog langerquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:08 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Van Clocks krijg ik meer kippenvel.
True, ook mooie introquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:08 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Van Clocks krijg ik meer kippenvel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |