Yep en Sabrina met haar boys ook....quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:05 schreef slaveloos het volgende:
[..]
en zijn we nu collectief Samantha Fox vergeten bij de vorige vraag? of was die niet bij SAW?
Jullie zijn inderdaad Samantha Fox vergeten....quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:05 schreef slaveloos het volgende:
en zijn we nu collectief Samantha Fox vergeten bij de vorige vraag? of was die niet bij SAW?
Het heeft wel met tabloids te maken idd.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:12 schreef qonmann het volgende:
meest verkochte tabloid waar ze in stond ?
Dracul is de Roemeense benaming dacht ik.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:06 schreef slaveloos het volgende:
[..]
klopt... maar dracul is wel erg dichtbij...
Wiki:quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:15 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dracul is de Roemeense benaming dacht ik.
Close........ heeft met leeftijd te maken...quote:
Yep 16 jaar oud.... Nooit meer overtroffen. Samantha Fox kan ook ontzettend goed voetballen trouwens. Ze heeft meen ik in de jeugd van Arsenal gespeeld. Compleet plaatje dus.... Mooie vrouw met verstand van voetbal.quote:
Toen ook al maar ik geloof dat ze met een pas van haar zus was gegaan ofzo...quote:
quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:35 schreef Nico_S. het volgende:
Antwoord staat in de vraag, toch?
Die had 2 stiefzusters.....quote:
Die welquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:36 schreef mr_anonimous het volgende:
Vrouw Holle?
Angela Lansbury eigenlijk. Kijk die prachtige film Company of Wolves mensen. Echt de moeite waard!quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:47 schreef Ofyles2 het volgende:
Jessica Fletcher?
Angela Redgrave o.i.d.?
Sparta heeft ze even ingepakt en met strik erom weer naar Kruikestad gestuurd!quote:
Van de PVVquote:
Ik ben niet zo gek op pepernoten enzo...... Maar ik vrees dat ik wel met de kinderen van mijn neven en nichten daar heen zal moeten.......quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:11 schreef Ofyles2 het volgende:
Maar tot die tijd: geen strooigoed kopen!![]()
Nu haal je de Red Bull Air Race en de Bavaria City Race doorelkaar.....quote:
de monaco-euromast race?quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nu haal je de Red Bull Air Race en de Bavaria City Race doorelkaar.....
Het had eerste een titel van een Land waar een parcours ligt en iets kenmerkends van de plek waar het gehouden wordt.
Oh het land/ministaatje heb je al goed. Maar nu het kenmerkende nog.....quote:
Nee, wat is de slagader van Rotterdam?quote:
Monaco aan de Maasquote:
Maasquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:28 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee, wat is de slagader van Rotterdam?
Jaquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:41 schreef Nico_S. het volgende:
Merwede?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |