Tasmanië?quote:
Naar Abel ..quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:47 schreef tomtomaat het volgende:
tasmanie?
Zairequote:Op maandag 17 augustus 2009 19:52 schreef tomtomaat het volgende:
In welk land was de The Rumble in the Jungle?
mr_a +1quote:
Laurent- Desire Kabila eigenlijk...quote:
Wel eens een van die boeken in mijn handen gehad..... rare naam........quote:
Vlaamse ..rare voornaam inderdaadquote:Op maandag 17 augustus 2009 20:36 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wel eens een van die boeken in mijn handen gehad..... rare naam........
Ja welquote:Op maandag 17 augustus 2009 20:42 schreef mr_anonimous het volgende:
Lieve Joris!
quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:43 schreef mr_anonimous het volgende:
Dank je Nico! Ik dacht toen ik haar naam zag op het boek: Dat is meer de titel van zo'n adviescolumn in zo'n vrouwenblaadje....
Beide goed!quote:
Alleen Astley....quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:52 schreef Neleos het volgende:
Rick Astley?
Supertramp?
Midnight Oil?
10CC?
Pat Benatar?
Ook goed... nog 2 dus....quote:
ja, dat was bagger inderdaadquote:Op maandag 17 augustus 2009 20:55 schreef Neleos het volgende:
Gottegot, wat een kwaliteitsartiesten allemaal...
Dat is de laatste. Minogue en de Dolly Dots waren ook goed.quote:
Nivo beneden NAP imderdaad, maar dat was de vraag niet...quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:55 schreef Neleos het volgende:
Gottegot, wat een kwaliteitsartiesten allemaal...
Vlad Draculquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:02 schreef slaveloos het volgende:
Vlad III, of wel Vlad the impaler is bekender onder een andere naam, welke naam?
Nico je moet een eigen kwis beginnen ..zonder anonquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:02 schreef Nico_S. het volgende:
Dracula
dracul\dracula inderdaadquote:
Dracula lijkt me bekender dan Vlad Dracul...quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:03 schreef qonmann het volgende:
[..]
Nico je moet een eigen kwis beginnen ..zonder anon
klopt... maar dracul is wel erg dichtbij...quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:05 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Dracula lijkt me bekender dan Vlad Dracul...
Yep en Sabrina met haar boys ook....quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:05 schreef slaveloos het volgende:
[..]
en zijn we nu collectief Samantha Fox vergeten bij de vorige vraag? of was die niet bij SAW?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |