Bedankt.quote:
Oh net gemist, was aan het etenquote:Op maandag 31 augustus 2009 18:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Stond net ook al voor de set te serveren op *5-4.
Boeie, tegen zo'n jochie.quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:22 schreef TheGeneral het volgende:
Federer nergens uitgezonden![]()
Tenminste het 1e uur niet..
Je kan toch gewoon de normale livescores zien?quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:26 schreef Nalbandian het volgende:
Waarom werken ze nog steeds met de #@$GF$%% Slamtracker....wat een waardeloos systeem zeg. Laat verdomme gewoon de normale livescores zien...nu zit ik me altijd een ongeluk te zoeken welke partijen inmiddels gespeeld zijn! Wat een grafsysteem
![]()
!
Go Somdev
![]()
Gewoon schedule of play bekijken, daar staan alle partijen die afgelopen zijn en zie je welke er nu bezig zijn. Werkt perfect allemaal.quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:26 schreef Nalbandian het volgende:
Waarom werken ze nog steeds met de #@$GF$%% Slamtracker....wat een waardeloos systeem zeg. Laat verdomme gewoon de normale livescores zien...nu zit ik me altijd een ongeluk te zoeken welke partijen inmiddels gespeeld zijn! Wat een grafsysteem
![]()
!
Go Somdev
![]()
Bij de normale livescores zit er bovenaan een tabje waarop je de gespeelde partijen kan zien. Dat heb ik bij de #$%%$#%%& Slamtrackerquote:Op maandag 31 augustus 2009 19:28 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon de normale livescores zien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |