abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 augustus 2009 @ 10:46:06 #1
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71943585
Het vorige deel
Waar Lily niet meer op haar buik kan slapen en Huup zich afvraagt of ze bevoeld en bestript gaat worden.

18 augustus 2009: huuphuup (meisje)
*** 19 augustus 2009: Brighteyes en Stinkie *** (jongen)
21 augustus 2009: Kersjes (jongen)
24 augustus 2009: Poppedein (meisje)
*** 25 augustus 2009: DuchessX en Juup© *** (meisje)
25 augustus 2009: SilkTie (papa, )
25 augustus 2009: hi_flyer & bromfly_er
30 augustus 2009: Murp (papa)
17 september 2009: Stiemie (meisje)
17 september 2009: Linda2205 (meisje)
17 september 2009: mefke79
17 september 2009: Ca.ra
20 september 2009: Ssserpente (meisje)
22 september 2009: XXXKarinXXX
25 september 2009: Rekkie (papa)
28 september 2009: Takkembah (meisje)
03 oktober 2009: RockabeIIa (rocker )
07 oktober 2009: Xenia (meisje)
09 oktober 2009: Sorbootje (meisje)
10 oktober 2009: het-is-mij
11 oktober 2009: Martine1984 (jongen)
13 oktober 2009: Rubey (meisje)
16 oktober 2009: Sproet-je
27 oktober 2009: lunastar
03 november 2009: Troel en Bert (jongen)
03 november 2009: Twinkly (jongen)
11 november 2009 DutchieBre (papa)
14 november 2009: ziggyziggyziggy (papa)
16 november 2009: WupWup (meisje)
29 november 2009: Poppejans (jongen)
03 december 2009: Aoraki (jongen)
04 december 2009: Incantrix (jongen)
05 december 2009: Guuzewuus (jongen)
06 december 2009: Meimeltje (jongen)
08 december 2009: Bucko
12 december 2009: Amaranta
22 december 2009: Lijnloos (meisje)
26 december 2009: Sidn3y
27 december 2009: lily
30 december 2009: Vlindur (jongen)
31 december 2009: Beessie-Jen

2010

01 januari 2010 DaviniaHR en PhysicsRules (meisje)
04 januari 2010: Tan
09 januari 2010: CalamityJane
12 januari 2010: Faja-lobi (jongen)
26 januari 2010: flowerbox
05 februari 2010: Co_OL (papa)
11 februari 2010: sindell
14 februari 2010: octopussy
14 februari 2010: mama_papa
15 februari 2010: Ymme
18 februari 2010: Asyniur
*** 19 februari 2010: Happyme28 en Marky ***
20 februari 2010: freecell
01 maart 2010: Leonieke
09 maart 2010: Webkim
-- april 2010: Morretje en Ravage

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

Over tikkers en tellers en babybanners.
Als jouw naam nog niet blauw is, maar je wil wel met je tellertje in de Openings Post dan moet je hem hier even in het topic neergooien, dan kan een van de modjes het aanpassen.

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 17-08-2009 18:43:29 ]
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  maandag 17 augustus 2009 @ 10:46:41 #2
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71943597
En ik sloot hem met:
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 10:40 schreef Ca.ra het volgende:
Eerst even een voor Leo, hoogstwaarschijnlijk is er niks aan de hand meis. Ik kan me je schrik levendig indenken, had ik ook de eerste keer dat ik wat bloed zag. Grote kans echter dat het een van de volgende dingen is: beetje bloed uit een aambei (door persen of door afvegen) ofwel een gesprongen adertje in de baarmoedermond (kan ook komen door persen, of door vrijen)

En even jompelen voor een leuke mijlpaal vandaag nog precies een maand te gaan voor de 17 september kliek. Dames, kan ik jullie overhalen tot een vergelijkende buikenfoto vandaag? Lijkt me zo leuk.

Vanmiddag mag ik ook weer op controle bij de verloskundige. Schoonzusje is weer mijn chauffeur, zo gezellig. Binnenkort gaat ze ook met me mee naar het ziekenhuis voor een rondleiding bij de verloskamers. Ik ben wel blij dat we sinds we hier wonen (dichter bij elkaar) meer naar elkaar toe groeien, zeker ook als je dit soort dingen samen kunt doen. A en I worden de enige oom en tante van ons kind, dus het is leuk dat we dit zo kunnen delen samen.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_71943608
Beessie, tussendoor een dutje doen wordt hem echt niet, ze zijn zojuist begonnen met het slopen van het huis zodat ze een dakkapel kunnen plaatsen *Herrie*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_71943610
Huupje en BE, gaan jullie eens bevallen.. tis wel weer tijd voor verse beebjes
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_71943617
Er zijn babytjes in aantocht ik voel het...

En wat gaat het snel!!! gewoon inderdaad nog maar een maand. voor de 17 september dames
pi_71943622
Haa BJ leuk verslagje, fijn dat het zo heerlijk was op het strand

Leonieke, dat is wel even schrikken zeg Wrs is er niks aan de hand, net wat Ca.ra zegt. Even afwachten en goed in de gaten houden! En ter geruststelling zou je altijd even met je vk kunnen bellen.

BE aan de echo vandaag, ben benieuwd. Hopelijk hoef je niet lang te wachten en/of heb je een goed boek bij je

Nachtbrakers

Verbouwingsslachtoffers/lawaaislachtoffers veel sterkte!

Schijnt bij jullie de zon al? Hier is het grijs en lekker koel Laat die warmte nog maar even wegblijven...donderdag 32 graden...pfff. Volgens mijn schoonmoeder ga ik dan bevallen, nou eh doe maar liever even niet

Ik ga vanmiddag naar de bieb, tis echt erg maar ik verhéúg me er gewoon op, want ik kom tegenwoordig nérgens meer met die bekkenklachten Heb wel een stapel boeken gereserveerd via internet, scheelt weer rondlopen en zoekwerk
Merk nou echt wel hoezeer ik 'het kleine' waardeer Zelfs boodschappen doen is een uitje geworden
#geen
pi_71943638
Lkker Duch!! Er ff "tussenuit"
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_71943652
Slim Duch om te reserveren!
Fake it till you make it...
pi_71943695
Jeetje wat posten jullie veel en snel
pi_71943853
tot nu toe is er niets meer te zien geweest. Ik hoop echt dat het zo blijft en dat het idd een gesprongen adertje ofzo is.
Ik ben al blij om te lezen dat er hier nog mensen zijn die er last van gehad hebben (ook al klinkt dat heel gemeen als ik zeg dat ik er blij om ben, maar jullie snappen wel wat ik bedoel, hoop ik )
  maandag 17 augustus 2009 @ 11:00:24 #11
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71943862
Huup, succes bij de vk vandaag Of was je al geweest?

Duch, het beste is toch wel om in beweging te blijven (ondanks die gruwelijke pijn ) dus geniet van je uitstapje

Leonieke, wat vervelend, dat je zo even op het verkeerde been gezet wordt. Ik hoop ook op een gesprongen adertje...
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_71943888
@leonieke; gelukkig is het bij een beetje gebleven... kan me voorstellen dat je geschrokken bent...

ik doe het schoonmaken ff in etappes, tussendoor ff bijlezen en was doen enzo..
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_71944369
Brrr Leonieke, da's schrikken! Maar klinkt gelukkig vrij onschuldig.

Duchess, zo jammer dat je niet al een kindje hebt dat rondgeduwd kan worden in de wagen. Scheelt bij mij een hoop als ik de kinderwagen kan duwen, ik heb dan duidelijk minder last van mijn bekken. Beetje het rollator-effect zeg maar
Kan je niet een van de honden in een (kinder)wagen voortduwen ofzo?

BE, spannend morgen!
Hopelijk valt het allemaal mee, zowel qua wachten als qua uitslag, en zal jullie jochie niet al te groot blijken. Vorige week nog over gehad met de gyn, de beste graadmeter voor het gewicht van een 2e is idd het geboortegewicht van het 1e kind. Maar natuurlijk spelen meer factoren ook een rol, wanneer je precies bevalt bijv.
Devin was 4100 gram maar die kwam pas met 42 weken. Aangezien ik die 42 weken niet ga halen hoop ik nu toch op een iets kleiner kind...

Vlindur, sterkte met de herrie!
Hier gaan ze van de week ook weer 's nachts verder met de wegwerkzaamheden. Elders slapen zie ik nu absoluut niet zitten, behalve dan in het ziekenhuis

Ca.ra, heb jij ook weer een gezellig "uitje" vanmiddag. Helemaal als jullie daarna nog ergens een ijsje gaan eten ofzo

Lily, kun je niet toch half op je buik/zij slapen door de boel te stutten met (voedings)kussen en dekbed? Dat werkt hier wel goed. En eindelijk echt weer kunnen buikslapen in mijn favoriete houding... lijkt me heerlijk

Ben zojuist mijn bed weer uit komen rollen, de mannen zijn de hort op. Papa-dag tijdens mijn verlof leek me zo gezellig, had allemaal plannen enzo, maar in de praktijk wil ik toch liever relaxen Heb gewoon weinig zin meer om van alles te ondernemen buitenshuis, heb er eigenlijk ook niet echt de (lijf)kracht meer v oor.
.... met gevoel voor drama....
pi_71944496
Ging hier niet helemaal op Kersjes... Amber kwam met 41 weken en woog 3380, Tess met 41+1 en woog 3050
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_71944751
Oeps Chan, das waar ook ... bij jou is er al een beeb. Zwangerschapsdementie

Huup het is jouw beurt
pi_71945403
Oudste was 3200 gram en nummer twee 4390 (zat wel 3 weken verschil in)

BE, het is dus een groei-echo morgen? (ik vroeg het me al af nl...)
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:23 schreef Kersjes het volgende:
Lily, kun je niet toch half op je buik/zij slapen door de boel te stutten met (voedings)kussen en dekbed?
Jaa, dat lukt nog wel een beetje, maar toch blijkbaar niet lang genoeg ofzo. Het woelen en draaien blijft dan.
Ach ja.....nog een week of 21 (en misschien nog de eerste borstvoedingsperiode).

Gisteravond in bed lag ik op mijn rug en zat mijn buik echt helemaal scheef. Echt een gek gezicht.
Links zat niks en was het zacht en rechts een hele bult.
En echt een keiharde bult!
  maandag 17 augustus 2009 @ 11:57:44 #17
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71945440
Lily, ik ben ook zo'n buikslaper... en nu lig ik er half op als ik soms wakker wordt. Volgens de vk kon dat overigens geen kwaad.
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_71945551
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:57 schreef RockabeIIa het volgende:
Lily, ik ben ook zo'n buikslaper... en nu lig ik er half op als ik soms wakker wordt. Volgens de vk kon dat overigens geen kwaad.
Ja, het schijnt geen kwaad te kunnen maar het voelt toch niet goed....
Net als op mijn rug...
soms krijg ik dan gewoon geen lucht ofzo, heel raar.

Ik herken het wel van mijn vorige zwangerschappen maar het blijft een vreemd gevoel.
  maandag 17 augustus 2009 @ 12:04:03 #19
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_71945658
Leo, als je je zorgen maakt, bel anders ff het zkh.
Als je idd net op de wc bent geweest, kan het gewoon een gesprongen adertje zijn geweest.

lily, wat naar dat je niet goed slaapt!

kersjes, gij lekker ding! hmmmmzzzzzzzz *prik, steek, mjam...

En ook een voor de nachtbrakers

Vlindur, jij voelt ook de baby als van buiten? ik meende gister idd echt schopjes tegen mijn hand te voelen

wordt het weer zo heet deze week? bah!

duchess, als boodschapjes doen al een uitje wordt, dan ben je ECHT hoogzwanger

Nog 2 uurtjes en dan weer fysio! Ben er best zenuwachtig voor... Wat nou als hij nu niks meer voor me kan doen?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_71945743
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 12:04 schreef DaviniaHR het volgende:
Leo, als je je zorgen maakt, bel anders ff het zkh.
Als je idd net op de wc bent geweest, kan het gewoon een gesprongen adertje zijn geweest.
Ja, het was ook niet bij de eerste keer afvegen (damn, hoe omschrijf je dat deftig? ) dat ik onmiddellijk bloed zag.
Maar idd, als ik nog eens bloed zie, bel ik direct naar het ziekenhuis
  maandag 17 augustus 2009 @ 12:14:35 #21
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71945973
Leonieke, fijn dat je iig daarna niks meer gezien hebt...

Lily, het is idd een groei-echo. Daar heb ik zelf om gevraagd omdat men de vorige keer aan een 7-ponder dacht en dat er toen dus een 9-ponder uit bleek te komen. Geen probleem op zich, maar wel toen hij klem kwam te zitten en hij er met wat duw- en trekwerk en een gebroken sleutelbeentje uit gehaald moest worden.
Ik hoorde ineens weer de stem van de arts-assistent na afloop: Toen ik zijn koppie zag, schrok ik wel een beetje, maar ja... toen konden we niet meer terug'.

Op zich is het allemaal goed gegaan hoor, maar ik wil gewoon dat men deze keer weet waar ze aan beginnen.
Ik hoef iniet ingeleid, ik hoef geen ks (liever niet) maar ik wil bijv. wel weten of ze, als het kind weer totaal niet zakt na een flinke tijd persen van mijn kant, weer met de vacuum en geweld aan de slag gaan, of dat ze dan mss toch een andere beslissing zullen nemen.
pi_71946106
Davina, Ja sinds eergisteren. Soms echt heel duidelijk en hard. Zo gaaf Vanaf wanneer is het 'normaal' om je kleine te voelen dan?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_71946137
Leonieke ik kan me voorstellen dat je schrikt, maar als t maar bij een klein beetje blijft... zal het waarschijnlijk niks ernstigs zijn. Innestel bloedingtje misschien (weet niet hoever je bent) of een gesprongen addertje in je baarmoeder door bijvoorbeeld sex.... Anyway als het je gerust stelt gewoon even bellen met het ziekenhuis

Even een vraagje, is het mogelijk dat je na de sex krampen krijgt in je onderbuik? Het duurde niet lang maar prettig was het niet ....
pi_71946263
Kers! Ik zie me al met Zito of Senna in de wandelwagen over straat gaan!

Lily daar heb ik ook last van, het heet Vena Cava:

quote:
"Wanneer u een tijdje op uw rug ligt, kan het zijn dat u erg duizelig wordt, dat het zweet u uitbreekt en dat u het gevoel heeft flauw te vallen. Draai op uw zij en binnen een paar minuten is het over. We noemen dit het vena cava syndroom. Het wordt veroorzaakt doordat de zware zwangere baarmoeder op de onderste holle ader drukt, waardoor er te weinig zuurstofrijk bloed naar de hersenen gaat."

Ik kan al heel lang niet meer op mijn rug liggen daardoor. Echo's maken is daardoor soms ook lastig want ik hou het echt maar heel even vol. Maar het schijnt verder wel geheel onschuldig te zijn

BE Ik dacht dat jij om 11.15 naar de vk moest? Zal ik wel weer verkeerd onthouden hebben Ik zag jouw naam en dacht oeh even kijken...
#geen
  maandag 17 augustus 2009 @ 12:41:16 #25
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71946777
Morgen DuchessX, bijna goed.

En ja, dat kan heel goed Martine. Zeker als jij zelf ook klaargekomen bent. Dan trekt de boel toch een beetje samen dus dat kan wat nakrampen. Niks ernstigs verder in principe.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')