abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71942145
heb gisteren een date gehad met een hartstikke leuk meisje. het was niet onze eerste tijd "Samen". echter heb ik een uurtje na die date een smsje gestuurd met dat ik het heel gezellig vond en of we deze week nog wat konden gaan drinken. hierop heb ik nog geen reactie gekregen. ik ben nu heel erg aan het twijfelen over wat de juiste manier is om het nu aan te pakken, moet ik haar gewoon vanmiddag/vanavond even bellen? of moet ik nog langer wachten (met bellen)? of moet ik het gewoon laten gaan?
graag reactie!
  maandag 17 augustus 2009 @ 09:32:32 #2
263429 Verlicht
Ik houd van illusies.
pi_71942197
Gewoon laten gaan. Zij reageert wel, als zij daar behoefte aan heeft.
"Het wezen der dingen is vlucht, het wezen der ziel is verdriet."
Mijn Tamagotchi-beestje moet gevoed worden.
pi_71942226
Slappe zak. Wacht gewoon even af man

Vooral direct opdringerig gaan worden terwijl je nog helemaal niets 'hebt' met haar. Zal ze fijn vinden
pi_71942228
Nu komt de vraag, hoe oud ben je?
"Those unforgettable days, for them I live"
  maandag 17 augustus 2009 @ 09:35:36 #5
198098 henkzijlstra
ik verdien 80k per jaar en jij
pi_71942246
sowieso ging je de fout in door een sms te sturen. hiermee geef je aan dat je onzeker/verlegen bent en niet (zoals een normaal persoon) even durft te bellen...

volgende keer beter
pi_71942259
Gast, serieus, ben je altijd zo verstikkend?
pi_71942261
hey... je hoeft me niet af te kraken, okee? ik was er zelf ook al achter dat het wel heel snel was
maar ik ben 20 jaar!
pi_71942294
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 09:35 schreef henkzijlstra het volgende:
sowieso ging je de fout in door een sms te sturen. hiermee geef je aan dat je onzeker/verlegen bent en niet (zoals een normaal persoon) even durft te bellen...

volgende keer beter
Dus iedereen die een sms verstuurt is onzeker/verlegen?

[ Bericht 9% gewijzigd door Diederik_Duck op 17-08-2009 09:40:09 (edit) ]
pi_71942321
quote:

volgende keer beter
ehhh serieus, ik heb haar gewoon opgebeld om haar mee te vragen..
pi_71942328
quote:

volgende keer beter
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_71942334
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 09:32 schreef Verlicht het volgende:
Gewoon laten gaan. Zij reageert wel, als zij daar behoefte aan heeft.
En verder heb je niks fout gedaan, ze speelt nu ff playing hard to get waarschijnlijk
"I'm the master of low expectations." George W. Bush, aboard Air Force One, June 4, 2003
pi_71942343
Op zich niks mis met een sms kort erna om te zeggen dat je het leuk hebt gehad, volgende keer zou ik het vragen naar een vervolgdate alleen even achter wege laten.
Mja is nu toch niks meer aan te doen, gewoon rustig afwachten nu. Niet meteen gaan lopen bellen en smsen anders komt het in combinatie met de vraag voor een vervolgdate wel wat verstikkend over.
Misschien zit zij op dit moment wel te twijfelen wanneer het goede moment is om een smsje terug te sturen en wat ze er dan in moet zetten...
pi_71942350
dat initiatief altijd bij de dames laten liggen. Als ze vragen waarom je niet hebt gesmst, zeg je dat je druk was / accu leeg / phone kapodt oid

succes.
pi_71942368
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 09:34 schreef kikoooooo het volgende:
Slappe zak. Wacht gewoon even af man

Vooral direct opdringerig gaan worden terwijl je nog helemaal niets 'hebt' met haar. Zal ze fijn vinden
Op dinsdag 7 juli 2009 @ 09:30 schreef iemand het volgende:
Dan moet je het wel goed uitleggen. Als "je" naar de persoonvorm komt krijgt de uitgang alleen geen "t" als het jij betekent. ;)
pi_71942377
Dus je hebt een uur na de date haar gebeld én gesmst?

Mja mja, miss iets voor jou:

Hmm, Nutella.
pi_71942396
dit was eigenlijk al een soort van vervolgdate, aagezien ik al een hele avond met haar heb doorgebracht.. maar ik snap het punt wel. gewoon afwachten en maar hopen dat ze wat terugstuurt
pi_71942686
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 09:42 schreef FerreroNutella het volgende:
Dus je hebt een uur na de date haar gebeld én gesmst?

Mja mja, miss iets voor jou:

leuke man! ik heb haar zaterdag opgebeld om haar voor zondag mee te vragen..
pi_71942687
Dat smsje was geen ramp maar nu niet 40 keer op een dag gaan bellen voor antwoord.
pi_71942701
ik laat haar nu ook gewoon idd. wilde alleen weten of jullie daar andere ideeen over hadden.
pi_71942723
Gewoon een paar daagjes wachten
  maandag 17 augustus 2009 @ 10:06:48 #21
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_71942788
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 09:38 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Dus iedereen die een sms verstuurt is onzeker/verlegen?

Ik heb een bundel van 1000 smsjes in de maand... Maar ja, ik ben dan ook manisch depressief
Lang leve mij! *O*
pi_71942841
Boeie dat je haar hebt gesmst.
Je laat jezelf tenminste zien...
Al die laffe kutspelletjes

Als ik behoefte heb om op de fietsrit terug naar huis te smsen dat ik het gezellig vond en dat er voor mij nog een herhaling in zit, dan doe ik dat.
En dan heb ik schijt aan date-regeltjes.
Ik doe niet meer aan een signature
  maandag 17 augustus 2009 @ 10:22:28 #23
162717 Telecaster
Duivelse Spotter
pi_71943128
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 10:02 schreef JamesW het volgende:
ik laat haar nu ook gewoon idd. wilde alleen weten of jullie daar andere ideeen over hadden.
Gewoon het mens even laten bungelen - zie de Cat String Theory.
Atheism isn't a religion. It's a personal relationship with reality.
"And I think it should be – religion – treated with ridicule, and hatred and contempt. And I claim that right."- Christopher Hitchens, 1949 - 2011
  maandag 17 augustus 2009 @ 10:32:09 #24
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_71943337
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 10:09 schreef Lakai het volgende:

Als ik behoefte heb om op de fietsrit terug naar huis te smsen dat ik het gezellig vond en dat er voor mij nog een herhaling in zit, dan doe ik dat.
Inderdaad, en als je iemand echt leuk vindt, dan ga je echt niet mekkeren dat hij of zij "veel te snel smste na een date en het dus maar niks moet worden "

Onzin
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
  maandag 17 augustus 2009 @ 10:38:18 #25
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_71943443
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 10:02 schreef JamesW het volgende:
Wat ik meestal wel doe is de ochtend na een date gewoon een smsje sturen met dat ik het erg leuk vond. Dus bij 1 op 1 dates zegmaar. Dan bel ik later in de week een keertje of ze zin heeft om daarna weer 'es wat te gaan doen. Meteen vragen om weer wat af te spreken kan wat benauwend over komen.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_71943512
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 10:19 schreef eleusis het volgende:

[..]

Welkom terug, amice. Bruin geworden?
Gelijk een neger
  maandag 17 augustus 2009 @ 10:43:31 #27
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_71943537
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 10:32 schreef Ladidadida het volgende:
Inderdaad, en als je iemand echt leuk vindt, dan ga je echt niet mekkeren dat hij of zij "veel te snel smste na een date en het dus maar niks moet worden "
Ja, nou. Wat ik gemerkt heb met meiden van 25+ is dat erg gehecht zijn aan hun eigen tijd en vaak niet meteen dezelfde dag weer een afspraak willen maken. Ik vind het zelf geen enkel probleem dat iemand aangeeft snel weer wat af te willen spreken. Zelf vind ik ook dat je, als je mekaar echt leuk vind, vaak contact zal hebben. Dus als een meid echt niks laat horen het waarschijnlijk niet echt wat zal worden.

Probleem is alleen dat veel meiden ervaring hebben met nogal "in your face" kerels die hun na 1 date helemaal plat SMSen. Je wil als kerel niet hebben dat ze je met dat soort types associeren. Dus beter een SMSje te weinig dan te veel
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_71943544
om het nog maar eens samen te vatten: het is dus niet zo dat ik nu de hoop al moet opgeven?
  maandag 17 augustus 2009 @ 10:45:46 #29
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_71943576
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 10:43 schreef JamesW het volgende:
om het nog maar eens samen te vatten: het is dus niet zo dat ik nu de hoop al moet opgeven?
natuurlijk niet gewoon even wachten, en dan een keer bellen....als ze niet opneemt en niet terugbelt, dan mag je alle hoop opgeven
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  maandag 17 augustus 2009 @ 10:46:04 #30
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_71943583
quote:
Zeker niet. Heb je al met d'r gezoend trouwens?
pi_71943584
quote:
Neen, gewoon je ding doen en zie maar wanneer madame het belieft terug te sms-en
"I'm the master of low expectations." George W. Bush, aboard Air Force One, June 4, 2003
pi_71943626
quote:
Zeker niet. Heb je al met d'r gezoend trouwens?
een zoen wel ja, niet uitgebreid staan tongen ofzo
pi_71943813
Niks aantrekken van die interessantdoenerij van deze trieste gasten en gewoon bellen.
pi_71943841
En, al een reactie gehad? Of ligt ze nog te slapen?

Ze kan natuurlijk ook haar mobiel niet zo vaak gebruiken. Als je over paar dagen niks gehoord heb bel je haar op donderdag ofzo en plan je nieuwe date met haar.
pi_71943872
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 10:59 schreef willempjewever het volgende:
En, al een reactie gehad?
neen helaas nog steeds niet.. ik laat haar iig tot vanavond wel met rust, dan zie ik daarna wel wat ik doe. (en even kijken of hier nog interessante tips zijn verschenen )
  maandag 17 augustus 2009 @ 11:02:45 #36
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_71943903
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 10:57 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Niks aantrekken van die interessantdoenerij van deze trieste gasten en gewoon bellen.
Ja, want iemand die gaat lopen verkondigen dat de rest in het topic "triest" is weet het per definitie beter
pi_71943915
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:01 schreef JamesW het volgende:
neen helaas nog steeds niet.. ik laat haar iig tot vanavond wel met rust, dan zie ik daarna wel wat ik doe. (en even kijken of hier nog interessante tips zijn verschenen )
ik zou een paar dagen wachten, dat deed ik altijd. Dus op donderdag bellen, als je het kan volhouden, anders vanavond even bellen en zeggen dat je aan de date dacht en nog even wilde laten weten dat je het leuk vond ofzo. Heb je wel kans dat ze het wat beklemmend vind, maar mijn ervaring is toch dat als ze dat voelt het toch niks gaat worden.
pi_71943928
Oef! Zo'n blunder heb ik ook gemaakt. Maar ik ging nog verder: ik ging meteen vragen 'of het iets gaat worden tussen' ons. Waarop ik een nee als antwoord kreeg.
pi_71943946
quote:

[..]

Ik zou haar tot minstens woensdag met rust laten.
Dan nog een sms sturen en kijken of ze erop reageert. In die sms niet opdringerig doen, gewoon beetje grappend erover doen, of ze is vergeten terug te smsen of weet ik veel wat.
Ik zou niet bellen eigenlijk, dan voelt ze zich misschien verplicht om te zeggen dat ze wel een date wil, die ze vervolgens weer afzegt en dan krijg je zo een hele sleur. Gewoon woensdag nog eens sms'en. Geen reactie, dan ophouden, laten gaan.
pi_71943978
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:03 schreef Heider00sje het volgende:
Oef! Zo'n blunder heb ik ook gemaakt. Maar ik ging nog verder: ik ging meteen vragen 'of het iets gaat worden tussen' ons. Waarop ik een nee als antwoord kreeg.
Omg
pi_71943983
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 10:32 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Onzin
Dat heet psychologie. Wat je het beste wel en niet kunt doen.
pi_71943996
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:06 schreef RRGJL het volgende:

[..]

Omg
Ja dat was heel erg inderdaad. voelde me enorm kut daarna. Zoo onzeker

Maarja, daar heb ik van geleerd

is alweer een jaartje of vijf geleden trouwens
  maandag 17 augustus 2009 @ 11:08:23 #43
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_71944026
Deze dame speelt gewoon hard 2 get.
Dit betekend 100% gegarandeerd sex op de volgende date ts!!

Neem vast een condoom mee want ik denk dat je nog niet zonder mag.
Laat de condoom aan het begin van de date zien en zij begrijpt gelijk wat je bedoeld.
Dit resulteert in uren plezier!
pi_71944045
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:03 schreef willempjewever het volgende:

[..]

ik zou een paar dagen wachten, dat deed ik altijd. Dus op donderdag bellen, als je het kan volhouden, anders vanavond even bellen en zeggen dat je aan de date dacht en nog even wilde laten weten dat je het leuk vond ofzo. Heb je wel kans dat ze het wat beklemmend vind, maar mijn ervaring is toch dat als ze dat voelt het toch niks gaat worden.
Langer wachten dan 24 uur is inderdaad beter. Wacht een paar dagen.

Dat de TS zo snel een smsje heeft gestuurd is op zich niet heel erg. Ik bedoel, er is nog geen man overboord. Maar je moet wel oppassen dat je niet nogmaals 'opdringerig' over gaat komen.

Het balletje ligt overigens nu bij haar. Zij is dus aan zet.
  maandag 17 augustus 2009 @ 11:09:41 #45
163094 Ladidadida
pi_71944052
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 10:43 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ja, nou. Wat ik gemerkt heb met meiden van 25+ is dat erg gehecht zijn aan hun eigen tijd en vaak niet meteen dezelfde dag weer een afspraak willen maken. Ik vind het zelf geen enkel probleem dat iemand aangeeft snel weer wat af te willen spreken. Zelf vind ik ook dat je, als je mekaar echt leuk vind, vaak contact zal hebben. Dus als een meid echt niks laat horen het waarschijnlijk niet echt wat zal worden.

Probleem is alleen dat veel meiden ervaring hebben met nogal "in your face" kerels die hun na 1 date helemaal plat SMSen. Je wil als kerel niet hebben dat ze je met dat soort types associeren. Dus beter een SMSje te weinig dan te veel
Ik doel dan ook niet meteen op een "wanneer spreken we weer af"-sms, maar gewoon een leuk, lief smsje dat het gezellig was. Dat moet kunnen na een date.
pi_71944056
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 10:57 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Inderdaad. Als ik ergens een hekel aan heb is het 'net doen of je haar niet leuk vind' en dat soort domme domme spelletjes. Vooral niet jezelf zijn

Als iemand je leuk vind maak het volgens mij niet zo heel veel uit wat je doet.

Maar goed, jij hebt iets van je laten horen, dus wacht gewoon even geduldig af tot zij iets van zich laat horen.
  maandag 17 augustus 2009 @ 11:10:21 #47
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_71944066
quote:
Vanavond? Ze geeft zelf wel aan dat je waarschijnlijk iets te snel gaat. Bel d'r gewoon donderdag ff ofzo.
  maandag 17 augustus 2009 @ 11:10:46 #48
163094 Ladidadida
pi_71944076
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:06 schreef Heider00sje het volgende:

[..]

Dat heet psychologie. Wat je het beste wel en niet kunt doen.
Je kunt zelf het beste bepalen wat je wilt/moet doen. En niet luisteren naar wat mensen op internet die roepen dat je 3 dagen moet wachten omdat zij een spelletje speelt
  maandag 17 augustus 2009 @ 11:11:03 #49
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_71944082
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:09 schreef Disorder het volgende:
Als je haar plat gaat bellen en onzeker gaat lopen doen maakt dat zeker wel uit. Meiden zitten niet erg te wachten op onzekere types.
pi_71944125
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:11 schreef Catbert het volgende:

[..]

Als je haar plat gaat bellen en onzeker gaat lopen doen maakt dat zeker wel uit. Meiden zitten niet erg te wachten op onzekere types.
Dat is natuurlijk ook waar. Ik bedoelde meer dat 1 of twee kleine 'misstapjes' niet zo veel zullen uitmaken.
pi_71944139
Als ze niks terugstuurt gewoon je conclusies trekken.
pi_71944144
quote:

Nou zeg, wat is dat toch met die zogenaamde regeltjes, en trouwens als ze niet eens reageerd is ze dan wel echt zo leuk?
  Moderator maandag 17 augustus 2009 @ 11:14:33 #53
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_71944171
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:09 schreef Disorder het volgende:

[..]

Inderdaad. Als ik ergens een hekel aan heb is het 'net doen of je haar niet leuk vind' en dat soort domme domme spelletjes. Vooral niet jezelf zijn

Maar goed, jij hebt iets van je laten horen, dus wacht gewoon even geduldig af tot zij iets van zich laat horen.
Precies, als zij jou echt echt ECHT heel erg leuk vind, dan vind ze het nog niet erg ook al sms je als ze de deur achter zich dicht doet als ze net thuis is afgezet door je. Dat vind ze dan prachtig. Allemaal die regels over wanneer je moet smsen en weet ik veel wat is allemaal klets.

If she's into you dan maakt 't niet uit wanneer jij smst/belt, maar het liefst zo snel mogelijk. Alsof je, als je iemand heel leuk vind, en die smst een uurtje nadat jullie date is afgelopen, dan zoiets hebt van; wtf man, het is pas een uur geleden en je smst nu al?! ik vond je heel leuk hoor, maar nu echt niet meer"

Kom op zeg, zo gaat 't toch niet echt? En als het wel echt zo gaat, dan ben ik blij dat ik zulke mensen nooit ben tegen gekomen
Breitling - Instruments for Professionals
pi_71944175
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:11 schreef Catbert het volgende:

[..]

Je gedrag aanpassen op hoe je denkt dat alle meiden zijn is inderdaad een heel wijs advies.
pi_71944200
Ik vind die spelletjes overigens ook erg kinderachtig. En zij lijkt er ook aan deel te nemen.
Het is zo dat ze spelletjes speelt, of ze heeft gewoon geen interesse. Ik zie niet in waarom je, als je het echt naar je zin hebt gehad, niet even een berichtje terug kunt sturen. Dan doe je dus moedwillig moeilijk, en daar houd ik absoluut niet van. Achterlijk is het
pi_71944283
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:13 schreef 16meter het volgende:
Als ze niks terugstuurt gewoon je conclusies trekken.
ze kan haar telefoon kwijt zijn, oplader kapot, geen sms tegoed of ze heeft geen interesse (maar dan zal dat dat denk ik wel aangeven)
  maandag 17 augustus 2009 @ 11:22:59 #57
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_71944352
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:14 schreef Twiggy het volgende:
Je gedrag aanpassen op hoe je denkt dat alle meiden zijn is inderdaad een heel wijs advies.
Doe niet zo triest. Zij reageert niet, het is dan op zich wel duidelijk dat ze niet helemaal hoteldebotel van 'em is of wel? Ik ben het er helemaal mee eens dat als een meid echt helemaal gek op je is ze smsjes helemaal leuk vindt, maar zo ver is ze duidelijk nog niet. Ze hebben uberhaupt nog nieteens echt gezoend! Dan is het echt geen goed idee heel erg clingy te gaan doen.
pi_71944510
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:22 schreef Catbert het volgende:
Zij reageert niet, het is dan op zich wel duidelijk dat ze niet helemaal hoteldebotel van 'em is of wel?
Heb vaak genoeg een relatie(tje) gehad met meiden die er plezier in hadden je te laten wachten, dus trek niet te snel conclusies.

Ik sta soms wel verbaasd wat iedereen hier per sms / mail / msn doet. Zelf vraag ik altijd dit soort dingen face to face of als ik bel en dan weet je gelijk wat je hebt / niet hebt. Kunnen ze wel van schrikken en je kan te horen krijgen dat een relatie er niet inzit, maar dan weet je het wel gelijk.
pi_71944587
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:28 schreef willempjewever het volgende:

[..]

Heb vaak genoeg een relatie(tje) gehad met meiden die er plezier in hadden je te laten wachten, dus trek niet te snel conclusies.
Dat zijn dus echt vrouwen waar ik geen behoefte aan zou hebben. Als ze denken dat ze specialer zijn dan mij, dan wens ik ze veel succes met het zoeken naar een man die minstens net zo speciaal is.
pi_71944626
TS: Waarom stuur je niet nog een smsje waarin je vraagt waarom ze niet terug smst?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_71944662
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:32 schreef capricia het volgende:
TS: Waarom stuur je niet nog een smsje waarin je vraagt waarom ze niet terug smst?
Zie de andere posts. Daarom denk ik.
pi_71944752
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:34 schreef RRGJL het volgende:

[..]

Zie de andere posts. Daarom denk ik.
Als TS daar behoefte aan heeft, moet hij haar gewoon sms-en.
Al dat gezeur...
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_71944824
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:36 schreef capricia het volgende:

[..]

Al dat gezeur...
Er zit anders wel een kern van waarheid in. Als hij een tweede keer smst heeft zij misschien al zoiets van : pffff, is ie alweer, jezus wat een levenloos figuur. Heeft die niks te doen?
pi_71944882
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:39 schreef RRGJL het volgende:

[..]

Er zit anders wel een kern van waarheid in. Als hij een tweede keer smst heeft zij misschien al zoiets van : pffff, is ie alweer, jezus wat een levenloos figuur. Heeft die niks te doen?
En als hij niet smst voelt ie zich kut. Dus ik zou voor mijzelf kiezen en smsen.
Ik denk dat het belangrijk is dat je gewoon jezelf bent.
Als jij zin hebt om te smsen, moet je dat gewoon doen, toch?
There is a name for it:
We call them Poor"
  maandag 17 augustus 2009 @ 11:41:34 #65
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_71944911
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:36 schreef capricia het volgende:
Al dat gezeur...
Ik denk dat 't verstandig is dat de TS in ieder geval niet daar jou luistert. Van die "Waarom SMS je niet terug?" teksten krijgen de meeste vrouwen die IK ken heel snel jeuk namelijk.
pi_71944959
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:31 schreef RRGJL het volgende:
Dat zijn dus echt vrouwen waar ik geen behoefte aan zou hebben. Als ze denken dat ze specialer zijn dan mij, dan wens ik ze veel succes met het zoeken naar een man die minstens net zo speciaal is.
Dan sluit je toch een vrij groot deel van de leuke meiden uit

Het is ook wel leuk om het rustig aan te doen, van die spanning en het afwachten kan je ook genieten. Dat is juist het leuke van daten.
pi_71944970
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:40 schreef capricia het volgende:

[..]

En als hij niet smst voelt ie zich kut. Dus ik zou voor mijzelf kiezen en smsen.
Ik denk dat het belangrijk is dat je gewoon jezelf bent.
Als jij zin hebt om te smsen, moet je dat gewoon doen, toch?
Als hij gaat zitten wachten op een sms voelt ie zich idd kut, daarom dus gewoon z'n ding doen, eventueel tell selll kijken oid
pi_71945004
Waar maak je je druk om zeg. Als ik een leuke date of gezellige avond met iemand heb dan sms ik vaak daarna nog even dat ik het erg geslaagd vond... imho is dat veel vrijblijvender en minder opdringerig dan op te gaan bellen om dat te melden.
pi_71945155
Gewoon doen wat je gevoel je ingeeft.

Sinds wanneer moet je direct op elk smsje reageren? En waarom mag je pas weer smsen als de ander jou heeft gesmst? Moet een sms altijd een dialoog zijn? Wat een gedoe!

Wat hebben mensen voor een beeld van vrouwen als ze denken dat één sms het verschil kan betekenen tussen nooit meer praten en 'ze leven nog lang en gelukkig'...
  maandag 17 augustus 2009 @ 11:51:17 #70
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_71945223
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:44 schreef Loveless85 het volgende:
Waar maak je je druk om zeg. Als ik een leuke date of gezellige avond met iemand heb dan sms ik vaak daarna nog even dat ik het erg geslaagd vond... imho is dat veel vrijblijvender en minder opdringerig dan op te gaan bellen om dat te melden.
Dat is het punt niet, dat doe ik ook. Het gaat erom dat 'ie meteen weer af wil spreken. Kennelijk is ze zelf niet zo enthousiast dat ze zo iets heeft van "Jaaaaaaaaa!!!" en dus niet meteen wat terugstuurt. En daar is de TS onzeker over. Onzekerheid is bepaald geen pre dus lijkt het mij niet handig om dan ook nog meteen weer een "waarom SMS je niet terug?" smsje te sturen. Er zit een verschil tussen enthousiast over iemand zijn, en wanhopig over komen.
pi_71945224
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:49 schreef Twiggy het volgende:
Gewoon doen wat je gevoel je ingeeft.

Sinds wanneer moet je direct op elk smsje reageren? En waarom mag je pas weer smsen als de ander jou heeft gesmst? Moet een sms altijd een dialoog zijn? Wat een gedoe!

Wat hebben mensen voor een beeld van vrouwen als ze denken dat één sms het verschil kan betekenen tussen nooit meer praten en 'ze leven nog lang en gelukkig'...
Helemaal met je eens!
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_71945270
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:13 schreef Tahiti het volgende:

[..]

Nou zeg, wat is dat toch met die zogenaamde regeltjes, en trouwens als ze niet eens reageerd is ze dan wel echt zo leuk?
Ik ken die regeltjes ook niet; ik kan er dus ook niet aan meedoen.

Ik snap van de andere kant ook wel dat als de andere partij overladen wordt met smsjes een gevoel kan ontstaan van oh jee...die heeft geen leven (of wat die op dat moment ook mag denken).

Maar ik heb het idee dat er een soort van date-etiquette ontstaat wat wel en niet mag, terwijl ik daar op persoonlijk niveau mij door beperkt voel.
Als ik dus wil zeggen dat ik het leuk vond, dan laat ik me niet leiden door dat gedoe dat je idealiter zoveel uur moet wachten, etc.
Ik doe niet meer aan een signature
  maandag 17 augustus 2009 @ 11:52:39 #73
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_71945272
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:49 schreef Twiggy het volgende:
Lekker zwart-wit weer.

Ik zeg alleen dat als een meid aangeeft niet super te staan springen om weer af te spreken, het verstandig is wat meer ruimte te geven dan bij een meid die wel meteen terug SMSt.
  maandag 17 augustus 2009 @ 11:55:58 #74
227106 BarbaRob
Meisjes plagen...
pi_71945383
Ze is (nog) in ieder geval niet helemaal gek op je.
pi_71945405
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:51 schreef Catbert het volgende:

[..]

Dat is het punt niet, dat doe ik ook. Het gaat erom dat 'ie meteen weer af wil spreken. Kennelijk is ze zelf niet zo enthousiast dat ze zo iets heeft van "Jaaaaaaaaa!!!" en dus niet meteen wat terugstuurt. En daar is de TS onzeker over. Onzekerheid is bepaald geen pre dus lijkt het mij niet handig om dan ook nog meteen weer een "waarom SMS je niet terug?" smsje te sturen. Er zit een verschil tussen enthousiast over iemand zijn, en wanhopig over komen.
Nee die 'waarom sms je niet terug' of 'je hebt het vast druk dat ik geen antwoord krijg' dingen moet je echt niet doen. Gewoon smsen dat je het geslaagd vond en evt iets erin dat het wat jou betreft voor herhaling vatbaar is.
Maar redelijk kansloos idd om níet te durven vragen als ze er is of ze nog keer wat wil doen maar dat te smsen zodra ze de deur uit is. Doe het dan als ze er nog is, gewoon ff zeggen dat je leuke avond hebt gehad, als ze dan reageert dat het wederzijds was kan je altijd ff polsen door gewoon iets te zeggen als 'nou wat mij betreft binnenkort weer', dan merk je wel aan de reactie of ze daar open voor staat.
Dan gewoon ff beetje laten rusten en na paar daagjes vragen, of nog mooier is als ze er dan zelf op doorgaat.

Maar niet dat opdringerige, ik moet niks hebben van al die dating-regels, maar het is wel gewoon common sense dat je niet meteen zo erboven op moet duiken of zo wanhopig over moet komen door direct te gaan smsen of ze weer wat wil doen en als je dan niet een snelle reactie krijg er nog achteraan te gaan smsen
  maandag 17 augustus 2009 @ 12:00:32 #76
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_71945537
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:56 schreef Loveless85 het volgende:
Nee die 'waarom sms je niet terug' of 'je hebt het vast druk dat ik geen antwoord krijg' dingen moet je echt niet doen. Gewoon smsen dat je het geslaagd vond en evt iets erin dat het wat jou betreft voor herhaling vatbaar is.
Maar redelijk kansloos idd om níet te durven vragen als ze er is of ze nog keer wat wil doen maar dat te smsen zodra ze de deur uit is. Doe het dan als ze er nog is, gewoon ff zeggen dat je leuke avond hebt gehad, als ze dan reageert dat het wederzijds was kan je altijd ff polsen door gewoon iets te zeggen als 'nou wat mij betreft binnenkort weer', dan merk je wel aan de reactie of ze daar open voor staat.
Dan gewoon ff beetje laten rusten en na paar daagjes vragen, of nog mooier is als ze er dan zelf op doorgaat.
Ik SMS vaak de dag erna ofzo dat ik 't heel leuk vond en wens d'r dan nog verder een leuk weekend ofzo. En dan bel ik zelf een paar dagen later of ze weer iets af wil spreken.
quote:
Maar niet dat opdringerige, ik moet niks hebben van al die dating-regels, maar het is wel gewoon common sense dat je niet meteen zo erboven op moet duiken of zo wanhopig over moet komen door direct te gaan smsen of ze weer wat wil doen en als je dan niet een snelle reactie krijg er nog achteraan te gaan smsen
Precies.
pi_71945841
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:56 schreef Loveless85 het volgende:
Doe het dan als ze er nog is, gewoon ff zeggen dat je leuke avond hebt gehad, als ze dan reageert dat het wederzijds was kan je altijd ff polsen door gewoon iets te zeggen als 'nou wat mij betreft binnenkort weer', dan merk je wel aan de reactie of ze daar open voor staat.
Juist!

Alleen heb ik dan niks meer om te lezen hier omdat er dan geen problemen zijn en dan is Fok ook zo saai
pi_71945972
TS: Je moet gewoon doen wat je hart je ingeeft.
Inzin om je heel anders voor te doen, dan je in werkelijkheid bent.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_71946021
Ik heb er nu iig alweer spijt van dat ik dat smsje heb gestuurd.. het ging zo op de automatische piloot. ik heb haar idd gevraagd of ik haar binnenkort nog zag en toen zei zij: "zeer waarschijnlijk wel". ik ga sowieso ook geen smsje sturen met: "Waarom stuur je niks terug". dat is vrij kansloos.
  maandag 17 augustus 2009 @ 12:21:02 #80
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_71946177
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 12:14 schreef capricia het volgende:
TS: Je moet gewoon doen wat je hart je ingeeft.
Inzin om je heel anders voor te doen, dan je in werkelijkheid bent.
'

Hou nou eens op zeg. De meeste normale meiden krijgen er geen relaxed gevoel van als je alles wat je denkt meteen naar d'r toe SMSt.
  maandag 17 augustus 2009 @ 12:22:27 #81
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_71946219
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 12:16 schreef JamesW het volgende:
Ik heb er nu iig alweer spijt van dat ik dat smsje heb gestuurd.. het ging zo op de automatische piloot. ik heb haar idd gevraagd of ik haar binnenkort nog zag en toen zei zij: "zeer waarschijnlijk wel". ik ga sowieso ook geen smsje sturen met: "Waarom stuur je niks terug". dat is vrij kansloos.
Hmm. Nog even voor de duidelijkheid: wat bedoel je met dat je d'r een zoen geven hebt? Ik zou zelf bij zo'n ietwat lauwe reactie niet te veel aan d'r gehecht raken in ieder geval.
pi_71946265
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 12:21 schreef Catbert het volgende:

[..]

'

Hou nou eens op zeg. De meeste normale meiden krijgen er geen relaxed gevoel van als je alles wat je denkt meteen naar d'r toe SMSt.
Nee, het is normaal als je je niet als jezelf gedraagd...
Ik neem aan dat je toch iemand wilt vinden die bij je past, toch?
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_71946338
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 12:23 schreef capricia het volgende:

[..]

Maar als je verliefd bent of iemand leuk vindt gedraag je je juist niet als jezelf.
Het kan dan moeilijk(er) zijn om jezelf in bedwang te houden, waar dat normaal geen probleem zou zijn.
pi_71946359
quote:

[..]

Ja maar als je iemand nog niet zo goed kent ga je niet na 1 date al je hersenspinsels SMSen, dan moet je inderdaad gewoon ff helder nadenken en het 'spelletje spelen'. Dat wil inderdaad niet zeggen dat je je anders voor moet doen dan je in werkelijkheid bent.
  maandag 17 augustus 2009 @ 12:30:23 #85
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_71946454
quote:
Ik ben geen onzeker type die heel veel bevestiging nodig heeft, dus ik heb liever ook niet iemand die dat wel heeft. Dus je hebt helemaal gelijk.
pi_71946491
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 12:26 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ja maar als je iemand nog niet zo goed kent ga je niet na 1 date al je hersenspinsels SMSen, dan moet je inderdaad gewoon ff helder nadenken en het 'spelletje spelen'. Dat wil inderdaad niet zeggen dat je je anders voor moet doen dan je in werkelijkheid bent.
En stel nou dat je iemand bent die gewoon vaak en veel smst..dan zou ik dat in dit geval ook gewoon doen hoor.
Maar ieder zijn eigen ding, natuurlijk~!
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_71946510
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 12:31 schreef capricia het volgende:

[..]

En stel nou dat je iemand bent die gewoon vaak en veel smst..dan zou ik dat in dit geval ook gewoon doen hoor.
Maar ieder zijn eigen ding, natuurlijk~!
Mwah ik denk dat al snel de ander zich erg verstikt gaat voelen als die dat niet is gewend
  maandag 17 augustus 2009 @ 13:20:43 #88
198098 henkzijlstra
pi_71947962
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 09:39 schreef JamesW het volgende:

[..]

ehhh serieus, ik heb haar gewoon opgebeld om haar mee te vragen..
ja maar daarna ga je als een laffe hond sms om meteen nog een keer af te spreken...

heb je geneukt, nee waarschijnlijk niet...dan moet je 1-2 dagen wachten en DAN pas contact opnemen. het liefst telefonisch en niet per sms, mail en of msn. vrouwen houden sterke brutale mannen (zoals henkie ) en niet van softie en schoothondjes
pi_71948018
Met een sms is niks mis. Als ik op date ben geweest en het was echt leuk, en ik krijg een sms, reageer ik wel gewoon terug.

Dus misschien ziet ze je gewoon niet zitten, kan ook. Tenminste, als ik het een flop vond, zou ik niet meer reageren.

Wat had je precies gestuurd?
pi_71948148
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 09:40 schreef Bunker het volgende:
dat initiatief altijd bij de dames laten liggen. Als ze vragen waarom je niet hebt gesmst, zeg je dat je druk was / accu leeg / phone kapodt oid

succes.
  maandag 17 augustus 2009 @ 13:28:37 #91
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_71948208
Gewoon afwachten. Je hebt een date gehad en hebt laten weten dat je het erg leuk vond. Misschien dat zij nu hetzelfde heeft als jou? "Oei, als ik nu meteen iets terug sms kom ik wel heel erg wanhopig over" Ze heeft je smsje heus wel gehad en gelezen, laat het initiatief bij haar

Hoor je over een aantal dagen nog niets dan kun je eens bellen. "He ik was van plan om dan en dan daar naartoe te gaan. Heb je zin om mee te gaan?" Maar forceer het niet door nog meer te smsen of snel te bellen, want dan kom je wel aanhankelijk over.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_71948272
Bij mij ( en flink wat vrouwen die ik ken) werkt het zo: als ik je wel leuk vind maar meer niet werkt zo'n sms op mijn zenuwen. Als ik je helemaal geweldig vind ben ik juist ehel blij met zo'n sms.

Mijn inschatting is dus dat ze niet geinteresseerd genoeg is
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  maandag 17 augustus 2009 @ 13:34:08 #93
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_71948385
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 13:30 schreef Ripley het volgende:
Mijn inschatting is dus dat ze niet geinteresseerd genoeg is
Inderdaad. Niet dat je kansen dan meteen verspeeld zijn (uitgaande van de situatie van de TS) maar op d'r huid gaan zitten heeft dan sowieso een averechts effect.
pi_71948437
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 13:34 schreef Catbert het volgende:
Inderdaad. Niet dat je kansen dan meteen verspeeld zijn (uitgaande van de situatie van de TS) maar op d'r huid gaan zitten heeft dan sowieso een averechts effect.
Ik vind het toch wat speculatief allemaal, waarop basseren jullie dit nu? Misschien is ze wel net als ik en is ze niet zo bezig met haar mobiel. Maar dat weet topicstarter vast, als ze op beide dates nooit haar mobiel in handen genomen heeft lijkt het mij duidelijk dat ze het misschien nog niet eens gezien heeft. Als ze echter telefoontjes opneemt of een smsje heeft gestuurt op de dates, dan kan je er inderdaad van uitgaan dat het wel leuk was, maar niet voor meer...
pi_71948537
Willempjewever...

Dat is onzin. Ik heb mijn mobiel altijd bij me, en ik ben er ook vrij actief mee (moet ook voor mijn werk), maar als ik op date ga, gaat hij toch echt op stil, en ga ik niet zitten smsen of bellen.

Als mijn date dat zou doen, zou ik meteen opstaan en weglopen.

Ik vind het asociaal.
pi_71948669
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 13:38 schreef Xs2Shanna het volgende:
Dat is onzin. Ik heb mijn mobiel altijd bij me, en ik ben er ook vrij actief mee (moet ook voor mijn werk), maar als ik op date ga, gaat hij toch echt op stil, en ga ik niet zitten smsen of bellen.
Het is voor mij alweer 9 jaar geleden dat ik aan het daten was en toen waren er nog niet veel mobieltjes, ik basseerde het even op dingen die ik in kroegen e.d. zie, maar was even vergeten dat er ook meisjes zijn die dit associaal vinden. Kortom, ik kom in verkeerde kroegen, want ik zie het toch vaak op blind dates enzo (waarom luister ik ook mee als mensen kletsen)
pi_71948737

Ik ben misschien nog iets van de oude stempel (ook al ben ik vrij jong), maar ik kan me voorstellen dat de breezaaahs dat wel doen. Want dat is intressant.
  maandag 17 augustus 2009 @ 13:47:34 #98
198098 henkzijlstra
pi_71948801
quote:

daarom is jou middle naam zekers ook 'casanova'?
pi_71948823
quote:

Never be bullied into silence. Never allow yourself to be made a victim. Accept no one's definition of your life; define yourself.
pi_71949167
Gezien de stand van dit topic en de tijd die verstreken is, 'she's just not that into you'.

Als ze nu nog wat laat horen, moet je dr lekker laten.
Verbaal terrorist
pi_71949331
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 13:59 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Als ze nu nog wat laat horen, moet je dr lekker laten.
Het is nog niet eens 24 uur geleden dat hij die sms stuurde
  maandag 17 augustus 2009 @ 14:06:12 #102
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_71949360
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 13:35 schreef willempjewever het volgende:
Ik vind het toch wat speculatief allemaal, waarop basseren jullie dit nu? Misschien is ze wel net als ik en is ze niet zo bezig met haar mobiel.
In deze tijd komt 't weinig voor dat iemand uren d'r mobiel niet checkt. Natuurlijk hoef je niet binnen een uur antwoord te krijgen, maar er zijn weinig mensen die niet een keer per dag ff checken. M'n vader is er een van (die is mobiel onbereikbaar in 't weekend) maar die is dan ook in de 50

Ik zeg niet dat er geen kans meer is, maar ik zou er in ieder geval rekening mee houden. Puur onder 't mom van "don't get your hopes up".
pi_71949986
Tering
Als je haar vandaag nog een smsje gaat sturen, maar dan meteen een nieuwe OP waarom het niets is geworden.
Laat haar lekker met rust, ik sms ook nooit direct terug. Waarom zou ik? Er zijn wel belangrijkere dingen hoor dan een smsje sturen....
pi_71950657
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 14:06 schreef Catbert het volgende:
M'n vader is er een van (die is mobiel onbereikbaar in 't weekend) maar die is dan ook in de 50
Ik ben er ook zo een en ik ben wel wat ouder dan de gemiddelde student, maar nog geen 50

Ben mijn mobiel vandaag ook alweer vergeten en was al met de auto onderweg, overkomt mij echt 3 keer per week. Dit weekeinde ook een paar mmsjes gekregen en allemaal verlopen omdat ik te laat was met ophalen

Toen ik 20 was had ik dit trouwens ook al. Had een nieuwe vriendin en we hebben een week in bed gelegen en alleen maar het bed uitgekomen om de bezorgdiensten voor het eten te betalen. Mijn oma is die week overleden en ik had de telefoonstekker eruit getrokken om niet gestoord te worden in mijn liefdesavonturen. Gaat op een gegeven moment de voordeurbel en wij denken: huh, we hadden geen chinees besteld... Ik naar de deur in boxershort, staan mijn ouders daar. Binnengelaten en vertellen ze dat mijjn oma is overleden (ouderdom). Komt een paar minuten later opeens mijn nieuwe vriendin naakt binnenwandelen en ontmoet zo mijn schoonouders.

Mijn vader begon toch te stralen, heerlijke actie van zijn zoon vond hij het.

Maar nu ga ik wel heel offtopic
pi_71950746
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 14:05 schreef willempjewever het volgende:

[..]

Het is nog niet eens 24 uur geleden dat hij die sms stuurde

Ik stop al na een half uur met wachten.
Verbaal terrorist
pi_71950986
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 14:27 schreef mafkees01 het volgende:
Tering
Als je haar vandaag nog een smsje gaat sturen, maar dan meteen een nieuwe OP waarom het niets is geworden.
Laat haar lekker met rust, ik sms ook nooit direct terug. Waarom zou ik? Er zijn wel belangrijkere dingen hoor dan een smsje sturen....
Héle coole gozer jij!

Maar er zijn ook mensen die loyaal zijn naar andere mensen.
pi_71951166
Niets meer sturen tenzij ze antwoordt. Als je haar op msn/hyves hebt, kijken of ze uit haar zelf gaat praten als je online bent.
effe normaal he
  maandag 17 augustus 2009 @ 15:21:32 #108
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_71951416
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 15:05 schreef Xs2Shanna het volgende:
Héle coole gozer jij!

Loyaal? Na 1 date?
pi_71951536
quote:

[..]

Héle coole gozer jij!

Sjanna
pi_71951618
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 15:21 schreef Catbert het volgende:

[..]

Loyaal? Na 1 date?
Jij praat zeker ook vaak niet terug als iemand iets tegen je zegt?
  maandag 17 augustus 2009 @ 15:52:16 #111
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_71952292
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 15:28 schreef Xs2Shanna het volgende:
Jij praat zeker ook vaak niet terug als iemand iets tegen je zegt?
Tuurlijk, maar als ik een SMSje krijg stuur ik ook niet perse meteen 1 terug. En in haar geval vond ze het misschien iets te snel gaan. Ik vind niet dat je zo snel van loyaal kunt spreken, maar misschien heb ik een andere definitie van loyaal.
pi_71952379
Tja, misschien ben ik raar, maar als ik een sms krijg van iemand, en ik heb de gelegenheid iets terug te sturen, stuur ik het meteen terug ook1
  maandag 17 augustus 2009 @ 16:03:05 #113
245536 Goldfoxx
As fast as lightning
pi_71952570
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:28 schreef willempjewever het volgende:

[..]

Ik sta soms wel verbaasd wat iedereen hier per sms / mail / msn doet. Zelf vraag ik altijd dit soort dingen face to face of als ik bel en dan weet je gelijk wat je hebt / niet hebt. Kunnen ze wel van schrikken en je kan te horen krijgen dat een relatie er niet inzit, maar dan weet je het wel gelijk.
Heb ik 2 weken geleden ook gedaan, gewoon gebeld. Had haar ontmoet op vakantie, maar wilde in de eerste instantie er niks mee doen. Toen ik thuis was had ik zoiets van "niet geschoten altijd mis" en heb haar gebeld. Ze was idd geschrokken, ze had het niet verwacht. ( hoorde dat van mijn vriend, wiens vriendin haar vriendin is.) Is dus helaas geen vervolg op gekomen.

Maar je weet idd gelijk waar je aan toe bent.

[ Bericht 1% gewijzigd door Goldfoxx op 17-08-2009 16:09:24 ]
  Moderator maandag 17 augustus 2009 @ 16:12:23 #114
236264 crew  capricia
pi_71952764
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 15:55 schreef Xs2Shanna het volgende:
Tja, misschien ben ik raar, maar als ik een sms krijg van iemand, en ik heb de gelegenheid iets terug te sturen, stuur ik het meteen terug ook1
Ik eigenlijk niet, ik neem het ter kennisgeving aan. En antwoord daar eigenlijk niet op. Want dan kun je bezig blijven.
Tenzij iemand echt een vraag stelt, natuurlijk.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_71952837
Ja, maar jij bent 37!
  Moderator maandag 17 augustus 2009 @ 16:16:25 #116
236264 crew  capricia
pi_71952859
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 16:15 schreef Xs2Shanna het volgende:
Ja, maar jij bent 37!
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_71954115
Vreselijk, die stomme date spelletjes. Echt een hekel aan mensen die hard to get spelen.

Doe gewoon wat goed voelt!
En inderdaad, als ik een jongen helemaal leuk vind, kunnen de smsjes niet snel genoeg komen!!
Ik vind het juist heel attend om diezelfde avond nog ff een sms te sturen met 'het was gezellig, hoop je snel weer te zien' Reken maar dat als ze je leuk vindt, ze helemaal loopt te stralen. Als je verliefd bent maakt het geen ene fuck uit.

Maar inderdaad, als ze na een paar dagen nog steeds niet terug smst, wordt ze waarschijnlijk niet zo warm van je. Geef 't in dat geval het ff wat tijd, vraag haar aan het eind van de week nog een keer uit, wil ze niet? move on.
pi_71954137
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 16:16 schreef capricia het volgende:

[..]

Precies, dat bedoel ik.
pi_71954166
Ik heb trouwens keer meegemaakt dat een jongen mij op 1 dag 2 smsjes stuurde, en 3 keer belde. (na 2 dates)

DAT is nou WEL verstikkend. Is niks geworden
pi_71955028
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 17:08 schreef _Ruby_ het volgende:
Ik heb trouwens keer meegemaakt dat een jongen mij op 1 dag 2 smsjes stuurde, en 3 keer belde. (na 2 dates)

DAT is nou WEL verstikkend. Is niks geworden
Mja, van de andere kant heb ik ook al situaties gekend/gezien waarin ze elkaar echt compleet de hele dag smsten. Wel 30 smsen op een dag ofzo, als het niet meer was. En nee, ze hadden nog niet eens een relatie.
Er is denk ik niet altijd zoveel over te zeggen, je moet anticiperen en improviseren.
pi_71955228
quote:

[..]

Héle coole gozer jij!

Hoezo dat nou weer? Als ik druk aan het werk ben, hoe kan ik dan een SMSje sturen? Volgens mij ben ik dan met andere dingen bezig. En dan vergeet ik het, en denk ik er pas om 8uur vanavond aan.
In jouw ogen ben ik dan dus niet loyaal? Beetje raar, vind je niet?
pi_71955890
Als iemand na een date tot over zijn oren verliefd op je is maakt het inderdaad niets uit wat je doet. Hoe vaak is dat echter het geval?. De werkelijkheid is nu eenmaal niet zwart-wit. Mijn gevoel na een eerste date is veel vaker dat ik een meisje wel leuk en aantrekkelijk vind, maar dat ik niet meteen verliefd op haar ben. In zo'n geval kan het wel degelijk helpen wanneer zij enkele dagen niets van zich laat horen. Een mens wil nu eenmaal liever dingen die hij niet lijkt te kunnen krijgen.
Schoenentellend ziekpubliek.
pi_71956291
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 14:27 schreef mafkees01 het volgende:
Tering
Dat vind ik echt nergens op slaan wat je nu schrijft.
Dat jij niet meteen reageert hoeft voor een ander toch niet te gelden?
TS heeft een date gehad en stuurt dat meisje een sms om te zeggen dat hij het leuk vond. Wat is daar nu overdreven of verkeerd aan? Ik vind het heel normaal eigenlijk.
En ik vind het van dat meisje niet leuk dat ze daar niet op reageert, wat voor moeite is het om even een sms-je terug te sturen?
Ook als ze niet nog een keer uit wil met TS kan ze wel de beleefdheid opbrengen om antwoord te geven.
pi_71956825
Het is toch algemeen geweten dat je na een (geslaagde) date niet meteen mag sturen hoe je het vond, lat staan dat je vraagt wat zij er van vond.

Je moet gewoon niets laten horen, dan begint zij zich vragen te stellen, of je haar wel leuk vond enzo. Hou dit een dag vol en als ze echt interesse in je heeft dan stuurt ze wel iets. Hoor je niets meer van haar stuur dan enkele dagen later nog eens iets luchtigs.

Wanneer ze je bijvoorbeeld wel een sms zou sturen waar geen concrete vraag in staat dan stuur je gewoon de eerste paar uur niet terug. Zorg er altijd voor dat zij de laatste is die gestuurd heeft, op die manier behoudt jij de controle over het sms-en en stuur jij terug wanneer jij dat wilt. Stuurt die meid terug alvorens jij op het vorige bericht geantwoord hebt dan heb je veel kans dat je prijs hebt.

Stuur in elk geval nooit een bericht wanneer je nog geen antwoord heb gekregen op je vorige bericht.
  Moderator maandag 17 augustus 2009 @ 18:50:13 #125
236264 crew  capricia
pi_71956923
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 18:47 schreef Fragileke het volgende:
Het is toch algemeen geweten dat je na een (geslaagde) date niet meteen mag sturen hoe je het vond, lat staan dat je vraagt wat zij er van vond.

Je moet gewoon niets laten horen, dan begint zij zich vragen te stellen, of je haar wel leuk vond enzo. Hou dit een dag vol en als ze echt interesse in je heeft dan stuurt ze wel iets. Hoor je niets meer van haar stuur dan enkele dagen later nog eens iets luchtigs.

Wanneer ze je bijvoorbeeld wel een sms zou sturen waar geen concrete vraag in staat dan stuur je gewoon de eerste paar uur niet terug. Zorg er altijd voor dat zij de laatste is die gestuurd heeft, op die manier behoudt jij de controle over het sms-en en stuur jij terug wanneer jij dat wilt. Stuurt die meid terug alvorens jij op het vorige bericht geantwoord hebt dan heb je veel kans dat je prijs hebt.

Stuur in elk geval nooit een bericht wanneer je nog geen antwoord heb gekregen op je vorige bericht.
Wat een onzin.
Stel dat zij ook denkt: "Het is algemeen bekend dat je beter niets van je kunt laten horen na een geslaagde date... ". Dan ben je mooi in de aap gelogeerd....beiden vonden het leuk, maar geen van beiden laat iets van zich horen... Is dat wat je wil bereiken??? Vast niet!

Tuurlijk mag je direct na het daten laten horen wat je er van vond! Graag zelfs!
There is a name for it:
We call them Poor"
  maandag 17 augustus 2009 @ 18:55:11 #126
163094 Ladidadida
pi_71957096
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 18:47 schreef Fragileke het volgende:
Het is toch algemeen geweten dat je na een (geslaagde) date niet meteen mag sturen hoe je het vond,
En van wie mag dat dan wel niet?

Wat een load of crap zeg.
pi_71957278
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 18:16 schreef Petertje81 het volgende:
Als iemand na een date tot over zijn oren verliefd op je is maakt het inderdaad niets uit wat je doet. Hoe vaak is dat echter het geval?. De werkelijkheid is nu eenmaal niet zwart-wit. Mijn gevoel na een eerste date is veel vaker dat ik een meisje wel leuk en aantrekkelijk vind, maar dat ik niet meteen verliefd op haar ben. In zo'n geval kan het wel degelijk helpen wanneer zij enkele dagen niets van zich laat horen. Een mens wil nu eenmaal liever dingen die hij niet lijkt te kunnen krijgen.
Dat is toch onzin. Als je jezelf een beetje in kunt schatten en voldoende zelfvertrouwen hebt, heb je wel zo ongeveer door wat je kunt krijgen; en als het dan lukt, is het leuk. Als het niet lukt, had je blijkbaar toch te hoog of verkeerd gemikt.

Aan het lijntje houden, heb je niks aan; duidelijkheid gaat voor alles.
pi_71957412
Ik ging misschien een beetje te kort door de bocht, maar je moet gewoon zorgen dat jij zodanig zeker en onverschillig overkomt zodat zij zich onzeker beginnen te voelen en jou om aandacht gaan vragen.
Hoe je het doet maakt niet uit, maar zorg gewoon dat je op geen enkele manier onzeker overkomt want dan kan je er meteen een kruis over maken.

Ik heb de laatste twee jaar met genoeg meiden gedate om te weten hoe ze in elkaar zitten. Uiteraard heb ik veel fouten gemaakt en ook vaak blauwtjes gelopen, maar uiteindelijk kan je er wel ergens een constante in trekken.

Je leert uit je fouten, want vaak maken meiden ook dezelfde fouten die jij in het verleden hebt gemaakt zodanig dat jij ook zelf gaat ondervinden hoe het voelt om bijvoorbeeld verstikt te worden. Op die manier kan je de situaties waarin jij hen eventueel zou brengen door te veel te sturen ook beter inschatten.
pi_71958729
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 18:30 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat vind ik echt nergens op slaan wat je nu schrijft.
Dat jij niet meteen reageert hoeft voor een ander toch niet te gelden?
TS heeft een date gehad en stuurt dat meisje een sms om te zeggen dat hij het leuk vond. Wat is daar nu overdreven of verkeerd aan? Ik vind het heel normaal eigenlijk.
En ik vind het van dat meisje niet leuk dat ze daar niet op reageert, wat voor moeite is het om even een sms-je terug te sturen?
Ook als ze niet nog een keer uit wil met TS kan ze wel de beleefdheid opbrengen om antwoord te geven.
Hallo, lees eens ff dan...
Hij heeft zondag (ik neem aan avond) een smsje gestuurd, en maandagmorgen niets ontvangen.
Er zit nog nieteens 24 uur tussen hoor. Moet iedereen ineens binnen 10minuten reageren dan? Dat is toch onzin of niet?

Wie zegt dat ik het overdreven of verkeerd vind? Dat maak jij er van, niet ik..
Nogmaals: het is geen moeite, maar er zijn belangrijkere dingen dan een smsje sturen. Waar gaat dat in godsnaam over zeg? Een smsje!
Dat antwoord komt echt wel, en als dat niet komt dan is het ook duidelijk...

Sorry hoor, maar iedereen maakt zich druk over een smsje. Al duurt het een week, ik weet niet beter dan dat al de meisjes die ik sms er gewoon zeker een dag tussenzit. Tenzij we even zo'n momentje hebben dat we...... nja, je weet wel
  maandag 17 augustus 2009 @ 19:45:22 #130
260256 For_now
niks nada noppes te melden
pi_71958937
Ik vind het schattig dat je direct gesmst hebt
Nu zou ik gewoon afwachten hoe en wanneer ze reageert.
pi_71958984
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 19:39 schreef mafkees01 het volgende:

[..]

Hallo, lees eens ff dan...
Hij heeft zondag (ik neem aan avond) een smsje gestuurd, en maandagmorgen niets ontvangen.
Er zit nog nieteens 24 uur tussen hoor. Moet iedereen ineens binnen 10minuten reageren dan? Dat is toch onzin of niet?

Wie zegt dat ik het overdreven of verkeerd vind? Dat maak jij er van, niet ik..
Nogmaals: het is geen moeite, maar er zijn belangrijkere dingen dan een smsje sturen. Waar gaat dat in godsnaam over zeg? Een smsje!
Dat antwoord komt echt wel, en als dat niet komt dan is het ook duidelijk...

Sorry hoor, maar iedereen maakt zich druk over een smsje. Al duurt het een week, ik weet niet beter dan dat al de meisjes die ik sms er gewoon zeker een dag tussenzit. Tenzij we even zo'n momentje hebben dat we...... nja, je weet wel
Ja ik weet wel

Maar ik blij erbij dat het gewoon niet aardig is van haar om niet even te reageren, Goh, dat kost veel tijd zeg, zo'n sms.
  maandag 17 augustus 2009 @ 19:57:02 #132
260256 For_now
niks nada noppes te melden
pi_71959390
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 19:46 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja ik weet wel

Maar ik blij erbij dat het gewoon niet aardig is van haar om niet even te reageren, Goh, dat kost veel tijd zeg, zo'n sms.
Misschien weet ze niet wat ze moet sms-en. Kan!
pi_71959516
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 19:57 schreef For_now het volgende:

[..]

Misschien weet ze niet wat ze moet sms-en. Kan!
Ja kán
pi_71959577
quote:
Dat is gewoon het probleem vandaag de dag, niet persoonlijk bedoelt hoor, maar het topic laat het zo duidelijk zien. Ik antwoord nooit direct op emails of smsjes, ik denk er eerst over na en reageer meestal pas een dag later.

Ik erger me ook dood aan mensen waarmee je zit te praten, ze krijgen een sms en pakken gelijk de telefoon en gaan het lezen. Mensen raken ook helemaal van slag als ze horen dat ik een smsje krijg en er niet op reageer. Gaan ze mij nog vertellen dat ik een smsje krijg en of ik het niet wil lezen, nee zeg ik dan: ik ben toch met jou in gesprek?

Het is precies gelijk aan de diverse klaagbak topics waarin mensen zeuren dat ze om 05:00 een smsje van een dronken vriend krijgen en er wakker van worden en niet meer kunnen slapen. Mijn telefoon staat 's nachts gewoon uit. En dat kan dus niet volgens iedereen, want stel nu dat er een noodgeval is. Echt , pakweg 15 jaar geleden bestonden mobieltjes niet eens, had je met wat geluk een antwoordapparaat aan je telefoon en anders belde men wel opnieuw. Heerlijke tijd was dat, toch blij dat ik dat in mijn studententijd heb mogen meemaken. Kan je heel wat relativeren nu, bijvoorbeeld de reacties hier.
pi_71959649
quote:

[..]

Ja ik weet wel

Maar lieve schat, als ik werken ben en het is heel druk. Dan lees ik hem wellicht tussendoor als ik het zie, en dan ga ik gauw verder met werken.
Je bent al gauw in je ritme en voor je het doorhebt schiet ineens te binnen van: ohja kut, een smsje! En dan stuur je er één terug Ik heb dit heel vaak... Ik doe het niet bewust, maar soms heb ik nieteens door dat er eigenlijk zoveel tijd tussen zit....

Ik zet btw me tel. ook altijd 'snachts uit. Niets is belangrijker dan mijn nachtrust. Krijg ik al die dronken mongolen aan de lijn die mij wakker bellen... Nee, mij niet gezien
pi_71959996
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 20:03 schreef mafkees01 het volgende:

[..]

Maar lieve schat, als ik werken ben en het is heel druk. Dan lees ik hem wellicht tussendoor als ik het zie, en dan ga ik gauw verder met werken.
Je bent al gauw in je ritme en voor je het doorhebt schiet ineens te binnen van: ohja kut, een smsje! En dan stuur je er één terug Ik heb dit heel vaak... Ik doe het niet bewust, maar soms heb ik nieteens door dat er eigenlijk zoveel tijd tussen zit....

Ik zet btw me tel. ook altijd 'snachts uit. Niets is belangrijker dan mijn nachtrust. Krijg ik al die dronken mongolen aan de lijn die mij wakker bellen... Nee, mij niet gezien
Snap ik, maar TS is verliefd, en zit echt te wachten op antwoord. Zij is waarschijnlijk niet verliefd, anders had ze allang gereageerd.

Ik beloof dat ik je nooit 's nachts dronken op zal bellen
pi_71960443
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 20:12 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Snap ik, maar TS is verliefd, en zit echt te wachten op antwoord. Zij is waarschijnlijk niet verliefd, anders had ze allang gereageerd.

Ik beloof dat ik je nooit 's nachts dronken op zal bellen
Dat is wel duidelijk Als ik verliefd was had ik ook direct gesmst. Voor haar is het blijkbaar tegengevallen en weet ze het nog niet. Dan kost het wat tijd om erover na te denken, kan ook een reden zijn

Dat kan je ook niet want je hebt mijn nummer niet Maar ik krijg ook vaak een smsje dat iemand om 4:26 heeft gebeld ofzo. Ik bel of sms nieteens terug met de reden, want die weet ik al
pi_71960666
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 20:01 schreef willempjewever het volgende:

[..]

Dat is gewoon het probleem vandaag de dag, niet persoonlijk bedoelt hoor, maar het topic laat het zo duidelijk zien. Ik antwoord nooit direct op emails of smsjes, ik denk er eerst over na en reageer meestal pas een dag later.

Ik erger me ook dood aan mensen waarmee je zit te praten, ze krijgen een sms en pakken gelijk de telefoon en gaan het lezen. Mensen raken ook helemaal van slag als ze horen dat ik een smsje krijg en er niet op reageer. Gaan ze mij nog vertellen dat ik een smsje krijg en of ik het niet wil lezen, nee zeg ik dan: ik ben toch met jou in gesprek?

Het is precies gelijk aan de diverse klaagbak topics waarin mensen zeuren dat ze om 05:00 een smsje van een dronken vriend krijgen en er wakker van worden en niet meer kunnen slapen. Mijn telefoon staat 's nachts gewoon uit. En dat kan dus niet volgens iedereen, want stel nu dat er een noodgeval is. Echt , pakweg 15 jaar geleden bestonden mobieltjes niet eens, had je met wat geluk een antwoordapparaat aan je telefoon en anders belde men wel opnieuw. Heerlijke tijd was dat, toch blij dat ik dat in mijn studententijd heb mogen meemaken. Kan je heel wat relativeren nu, bijvoorbeeld de reacties hier.
Natuurlijk ben ik het met je eens dat je 's nachts niet gaat bellen, of op andere tijden die niet geschikt zijn.
Je kunt de gewone fatsoensregels toch gebruiken? Ook met je mobiel. Ik denk dat de meeste mensen wel weten dat het niet netjes is om als je met andere mensen in gesprek bent of zit te eten uitgebreid met je mobiel aan de gang te gaan.

Maar kom op, dit meisje had toch wel even antwoord kunnen geven. Gewoon: ja, ik vond het ook leuk, bedankt voor de fijne avond. Groet....
pi_71961431
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 20:30 schreef Lavenderr het volgende:
Maar kom op, dit meisje had toch wel even antwoord kunnen geven. Gewoon: ja, ik vond het ook leuk, bedankt voor de fijne avond. Groet....
Ze heeft hem toch al gezegd dat ze zeer waarschijnlijk nog wel een date wil? Heb ik hier ergens gelezen vanmiddag. Of haal ik nu dingen door elkaar?
  maandag 17 augustus 2009 @ 20:55:33 #140
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71961474
Ik heb zelfs na 1,5 jaar daten met dezelfde vrouw nog moeite met dit soort dingen . Moet ik nu wel of niet online komen? Wel of niet mailen? Wel of niet sms'en? .
Niet meer actief op Fok!
pi_71961745
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 20:55 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb zelfs na 1,5 jaar daten met dezelfde vrouw nog moeite met dit soort dingen . Moet ik nu wel of niet online komen? Wel of niet mailen? Wel of niet sms'en? .
Ben toch blij dat ik al getrouwd ben, van die ellende af
  maandag 17 augustus 2009 @ 21:06:37 #142
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71961847
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 21:03 schreef willempjewever het volgende:

[..]

Ben toch blij dat ik al getrouwd ben, van die ellende af
Ja het kan behoorlijk gekmakend zijn van tijd tot tijd
Niet meer actief op Fok!
pi_71962475
toch grappig om te zien hoeveel het iedereen bezig houdt, gezien de reacties op dit topic.

to sms or not to sms..

wat voor wereld zou het zijn als iedereen onbevangen en oprecht z'n gevoel zou uiten, zou iedereen dan spontaan op elkaar afknappen? Is het zo'n turn off als iemand graag wil?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 17 augustus 2009 @ 21:24:24 #144
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71962561
Probleem is gewoon: als je te snel smst kom je wanhopig over en als je te lang wacht heeft die ander het idee dat je geen interesse hebt. Je moet in de beginfase voortdurend balanceren tussen te snel en te traag .

Ik smste binnen een minuut nadat ik afscheid had genomen ( ) en zij smste terug "zo jij bent snel!" , maar de volgende week zagen we elkaar weer .
Niet meer actief op Fok!
pi_71963378
Ik denk dat mensen hier een fout maken. Mensen zijn bang om gekwetst te raken en zijn daarom voorzichtig met hun sms'jes of toenadering in het algemeen. Over het algemeen is het juist zo dat als je jezelf kwetsbaar opstelt, de ander ook sneller geneigd zal zijn toenadering te zoeken.
pi_71972349
Nee, dat wanhopige is echt onzin! Als je elkaar ziet zitten, gaat dat helemaal niet meer op!!!!!

Dat is net als een openingszin, er bestaat geen goede openings zin namelijk! Als je elkaar aankijkt, en de klik is er al meteen, is een simpele Hallo al goed
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 09:52:39 #147
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_71972944
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 21:42 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Ik denk dat mensen hier een fout maken. Mensen zijn bang om gekwetst te raken en zijn daarom voorzichtig met hun sms'jes of toenadering in het algemeen. Over het algemeen is het juist zo dat als je jezelf kwetsbaar opstelt, de ander ook sneller geneigd zal zijn toenadering te zoeken.

Als je een meid met wie je net aan het daten bent als een gek gaat SMSen komt dat wanhopig over en zal ze dat waarschijnlijk als benauwend ervaren.
pi_71973486
Voor mijn geval (TS) is het zo dat ik maar 1x een smsje heb gestuurd. Eigenlijk zou ik het liefste nog even wachten met haar opbellen, maar ze gaat morgen op vakantie en dan kan ik haar natuurlijk niet te pakken krijgen/storen. Enige wat ik van haar wil is duidelijkheid. En ik denk dat als ze ook maar iets voor mij voelt ze het toch niet heel gek vind als ik na 2 dagen haar nog even opbel?
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 10:28:27 #149
162717 Telecaster
Duivelse Spotter
pi_71973645
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 21:24 schreef Viking84 het volgende:
Probleem is gewoon: als je te snel smst kom je wanhopig over en als je te lang wacht heeft die ander het idee dat je geen interesse hebt. Je moet in de beginfase voortdurend balanceren tussen te snel en te traag .
Het is, kortom, net alsof je met je vriendin kleren gaat kopen, ze uit het hokje komt met een Nieuw Ding aan en je verwachtingsvol aankijkt.

Reageer je te snel dan heb je niet eens goed gekeken en ben je een klootzak, reageer je te langzaam dan vind je haar te dik en ben je een klootzak. :-)
Atheism isn't a religion. It's a personal relationship with reality.
"And I think it should be – religion – treated with ridicule, and hatred and contempt. And I claim that right."- Christopher Hitchens, 1949 - 2011
pi_71973682
Als ze op vakantie gaat en ze niets van zich laat horen zou ik daarvoor wel ff bellen, om dr een goede vakantie te wensen enzo.
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 10:53:41 #151
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_71974176
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 10:21 schreef JamesW het volgende:
Voor mijn geval (TS) is het zo dat ik maar 1x een smsje heb gestuurd. Eigenlijk zou ik het liefste nog even wachten met haar opbellen, maar ze gaat morgen op vakantie en dan kan ik haar natuurlijk niet te pakken krijgen/storen. Enige wat ik van haar wil is duidelijkheid. En ik denk dat als ze ook maar iets voor mij voelt ze het toch niet heel gek vind als ik na 2 dagen haar nog even opbel?
Stuur d'r dan gewoon een "heel veel plezier op vakantie! X" SMSje en bel d'r als ze terug is? Ze is nu toch met die vakantie bezig, en niet met jou.
pi_71975123
Ja dat is anders ook wel erg raar. Een tijd terug stuur je een sms met een vraag. Daar krijg je geen antwoord op. En dan zou je nu een sms gaan sturen met 'fijne vakantie' terwijl je nog niet eens antwoord hebt gekregen, waar zij zich ook verdomd goed van bewust is. Ik zou gewoon duidelijkheid vragen door even te bellen of langs te gaan, en als alles in orde is kun je haar altijd nog een prettige vakantie wensen. Anders mag ze optiefen
pi_71975879
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 10:53 schreef Catbert het volgende:

[..]

Stuur d'r dan gewoon een "heel veel plezier op vakantie! X" SMSje en bel d'r als ze terug is? Ze is nu toch met die vakantie bezig, en niet met jou.
Dat zou ik nu ook doen, dan maar even in onzekerheid .
pi_71975907
Denk dat ik hier rrgjl wel gelijk moet geven. Zij heeft natuurlijk echt wel door dat ze me niet terug heeft gesmst dus denk niet dat ik er heel veel mee opschiet als ik haar nu sms...
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 12:08:37 #155
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_71976009
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 12:04 schreef JamesW het volgende:
Denk dat ik hier rrgjl wel gelijk moet geven. Zij heeft natuurlijk echt wel door dat ze me niet terug heeft gesmst dus denk niet dat ik er heel veel mee opschiet als ik haar nu sms...
En dan ga je "duidelijkheid vragen"? Komop zeg...
pi_71976189
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 12:04 schreef JamesW het volgende:
ja, gewoon bellen en vragen of jullie na de vakantie weer een date gaan hebben ofzo. Weet je het gelijk.
pi_71976213
dat klinkt helemaal niet heel gek toch? of overtreed ik dan allemaal dateregels?
pi_71976525
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 12:16 schreef JamesW het volgende:
dat klinkt helemaal niet heel gek toch? of overtreed ik dan allemaal dateregels?
Die zijn er niet. Doe gewoon wat jij zelf wilt. Bellen of niet bellen, sms'en of niet, of gewoon niks. Ze wil je toch niet.
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 12:45:44 #159
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_71976922
Deze fout maakt iedereen één keer, maar niet vaker. De Ongeschreven Wet der Dating. Het is gewoon beklemmend.

Niet meer doen en het enige wat je kan doen is niets meer van je laten horen.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
pi_71977604
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 12:45 schreef Skylark. het volgende:
Deze fout maakt iedereen één keer, maar niet vaker. De Ongeschreven Wet der Dating. Het is gewoon beklemmend.

Niet meer doen en het enige wat je kan doen is niets meer van je laten horen.
het is alleen beklemmend als het niet 100% wederzijds is, als het haar ook bevalt hoopt ze juist op een berichtje.
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 13:14:37 #161
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_71977634
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 13:13 schreef willempjewever het volgende:
het is alleen beklemmend als het niet 100% wederzijds is, als het haar ook bevalt hoopt ze juist op een berichtje.
Lijkt me dat het wel duidelijk is dat dat niet echt het geval is.
pi_71978011
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 13:14 schreef Catbert het volgende:

[..]

Lijkt me dat het wel duidelijk is dat dat niet echt het geval is.
tja, ik hoop het niet voor hem. Maar als hij nu even belt en het hier even neerzet, dan weten we het allemaal.
pi_71978027
Als ze nu nog niet gereageerd heeft helemaal niet meer bellen!

Op naar de volgende. Foutje, bedankt!
  Moderator dinsdag 18 augustus 2009 @ 14:07:41 #164
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_71979024
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 12:28 schreef Strangler het volgende:

[..]

Die zijn er niet. Doe gewoon wat jij zelf wilt. Bellen of niet bellen, sms'en of niet, of gewoon niks. Ze wil je toch niet.

Dit dus. Ik snap niet dat TS zo volhardend blijft. Als ze niets meer laat horen is het toch wel duidelijk of niet? Als je iemand echt echt heel erg leuk vind dan reageer je echt wel. TS wil gewoon niet loslaten en blijft proberen omdat hij niet aan zichzelf wil toegeven dat het een verloren zaak is.
Breitling - Instruments for Professionals
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 14:37:12 #165
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_71979827
quote:
Misschien vind ze je wel leuk, maar wil ze er pas serieus over nadenken tijdens of na haar vakantie ? Ik zou haar niet opbellen en ook niet SMSen, wsl zet je haar alleen maar onder druk. Ach zoek het ook even lekker zelf uit, dat ingewikkelde gedoe altijd ... en het kan zo simpel allemaal.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_71980481
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 12:08 schreef Catbert het volgende:

[..]

En dan ga je "duidelijkheid vragen"? Komop zeg...
Ja klopt. Je gaat vragen waar je aan toe bent. Op welke manier je dat doet boeit niet. Je probeert erachter te komen op je eigen manier waarom ze niet gereageerd heeft en vervolgens trek je je conclusies.
pi_71980493
En wachten tot na haar vakantie.... -> grote kans dat ze daar wat leuks tegen het lijf loopt...
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 16:41:10 #168
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_71983533
Ik sta wel een beetje verbaasd van al die knakkers die maar er op aan dringen om nog ff voor haar vakantie te sms'en, te bellen of wat dan ook...
Kerel.. laat haar gewoon.
Ze gaat morgen op vakantie, denk je dat ze nu met eventuele relaties bezig is?
Ze is veel drukker bezig met wat voor kleding ze meeneemt, hoeveel condooms en welke kleur.

Ga haar ook vooral 'lastig' vallen nu daar gaat ze zich zeker aan ergeren en ben je helemaal kansloos.
En ik vind het sowieso raar dat je achter zo'n meid aan huppelt, komop man. Wees een vent!
Is ze niet geinteresseerd? nou fuck haar dan... genoeg anderen.

Beetje eigen trots mag ook wel. Ik denk toch dat ze na haar vakantie wel wat stuurt met de mededeling dat het lang heeft geduurd wegens de vakantie ofso.

Succes!
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_71983993
quote:
Je hebt duidelijkheid. Ze heeft niet gereageerd op je sms dus is niet helemaal weg van je. Misschien vindt ze je wel een beetje leuk en komt ze daarop terug nadat ze lekker als vrijgezel op vakantie is gegaan.

Ik vind het opdringerig als je na het smsen ook nog gaat bellen, terwijl ze niet op je sms heeft gereageerd. Wanhopig zelfs.
pi_71984381
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 14:57 schreef RRGJL het volgende:

[..]

Ja klopt. Je gaat vragen waar je aan toe bent. Op welke manier je dat doet boeit niet. Je probeert erachter te komen op je eigen manier waarom ze niet gereageerd heeft en vervolgens trek je je conclusies.
Als iemand dat bij mij doet, zou ik denken.... psycho.. get the clue, and a life!
pi_71984396
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 17:13 schreef Xs2Shanna het volgende:

[..]

Als iemand dat bij mij doet, zou ik denken.... psycho.. get the clue, and a life!
Wat ben je toch stoer

iluvit
pi_71985129
Ik denk ook niet dat ze heel erg veel interesse heeft om de boel nog eens dunnetjes over te doen. Wel vind ik het behoorlijk onbeleefd van haar om niet iets te laten weten. Was wel zo netjes geweest om vriendelijk maar toch resoluut te laten weten dat de date niet was, wat ze ervan had gehoopt. Dus wat dat betreft...........
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 18:40:38 #173
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_71986256
tvp, he/she's not that into you topic nr 9985485
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_72007653
volgens mij heb ik niett heel veel te verliezen. of k word door haar afgewezen en dat weet ik het meteen, of ze laat niks meer van zich horen en dan ben ik ook afgewezen. dan hoor ik het liever gelijk van haar...
pi_72007894
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 13:05 schreef JamesW het volgende:
volgens mij heb ik niett heel veel te verliezen. of k word door haar afgewezen en dat weet ik het meteen, of ze laat niks meer van zich horen en dan ben ik ook afgewezen. dan hoor ik het liever gelijk van haar...
Volgens mij ben je al afgewezen....
Hmm, Nutella.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 19 augustus 2009 @ 13:14:58 #176
163650 Greys
pi_72007907
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 13:05 schreef JamesW het volgende:
Ze gaat vandaag toch op vakantie?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 19 augustus 2009 @ 13:15:18 #177
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72007919
Hey het halve topic is verdwenen!
Niet meer actief op Fok!
pi_72007930
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 13:14 schreef Greys het volgende:

[..]

Ze gaat vandaag toch op vakantie?
Wellicht wil ze zich gewoon eerst nog even op vakantie zwaar uit laten wonen voordat ze zich helemaal aan TS geeft en ze nog lang en gelukkig leefden?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 19 augustus 2009 @ 13:17:19 #179
163650 Greys
pi_72007975
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 13:15 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Wellicht wil ze zich gewoon eerst nog even op vakantie zwaar uit laten wonen voordat ze zich helemaal aan TS geeft en ze nog lang en gelukkig leefden?
Dat denk ik ook ja! maar dan nèt niet
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 19 augustus 2009 @ 13:19:29 #180
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72008034
O er is niks verdwenen. Ik was in de war met dit topic .

Telefoonnummer meisje achterhaald; bellen of niet bellen?
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 19 augustus 2009 @ 13:22:09 #181
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_72008117
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 14:58 schreef RRGJL het volgende:
En wachten tot na haar vakantie.... -> grote kans dat ze daar wat leuks tegen het lijf loopt...
Als je jezelf eens een andere instelling aan zou meten zou je waarschijnlijk een stuk succesvoller en minder onzeker zijn. Dat ze een leuk iemand tegenkomt is altijd een optie. Heeft echt 0 zin om je daar druk over te maken, en haar heel onzeker gaan vragen waar je aan toe bent heeft eerder een averechts effect.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 19 augustus 2009 @ 13:24:03 #182
163650 Greys
pi_72008174
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 13:22 schreef Catbert het volgende:

[..]

Als je jezelf eens een andere instelling aan zou meten zou je waarschijnlijk een stuk succesvoller en minder onzeker zijn. Dat ze een leuk iemand tegenkomt is altijd een optie. Heeft echt 0 zin om je daar druk over te maken, en haar heel onzeker gaan vragen waar je aan toe bent heeft eerder een averechts effect.
Eens!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_72008245
Je moet niet wanhopig overkomen. Je moet haar gewoon lekker laten gaan en als ze interesse heeft zal ze je wel smsen of bellen.
Het moet voor de vrouw allemaal niet te makkelijk zijn.

Sucesss
pi_72008279
quote:

[..]

dat is sowieso funest na 1 date (of 2, of 3, iig tot er iets noemenswaardigs is gebeurt). Van die mensen die meteen gaan vragen ' waar we nou staan', of ' hoe je de toekomst ziet'
  woensdag 19 augustus 2009 @ 13:28:37 #185
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_72008326
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 13:27 schreef Loveless85 het volgende:
dat is sowieso funest na 1 date (of 2, of 3, iig tot er iets noemenswaardigs is gebeurt). Van die mensen die meteen gaan vragen ' waar we nou staan', of ' hoe je de toekomst ziet'
Inderdaad. Ik ben nu bijna 3 dates en 2 maanden verder en weet ook nog niet waar "ik sta". Boeiend, ik zie wel
pi_72008396
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 13:28 schreef Catbert het volgende:

[..]

Inderdaad. Ik ben nu bijna 3 dates en 2 maanden verder en weet ook nog niet waar "ik sta". Boeiend, ik zie wel
3 dates in 2 maanden?? Ik hoop voor jou dat ze op zijn minst een maand op vakantie was, anders weet ík wel waar jij staat.
pi_72008448
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 13:30 schreef conleche het volgende:

[..]

3 dates in 2 maanden?? Ik hoop voor jou dat ze op zijn minst een maand op vakantie was, anders weet ík wel waar jij staat.
Ach waarom? Je kan toch beide gewoon druk zijn en niet wekelijks willen afspreken. Het is juist wel leuk in die beginperiode elkaar niet te vaak te zien en t ff lekker spannend te houden
pi_72008488
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 13:32 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ach waarom? Je kan toch beide gewoon druk zijn en niet wekelijks willen afspreken. Het is juist wel leuk in die beginperiode elkaar niet te vaak te zien en t ff lekker spannend te houden
Nou. Lekker passievol.

Wat is daar nu spannend aan? Don't get it.
pi_72008503
laat maar...... soms begrijpen jullie er ook niet heel veel van...
pi_72008654
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 13:33 schreef conleche het volgende:

[..]

Nou. Lekker passievol.

Nou, als het in het begin al meteen een overkill aan contact is dan is het ' nieuwe ' er snel af. Iedereen kent wel die speciale dingetjes en het speciale gevoel in het begin van een relatie of tijdens het daten. En ik denk als je niet weet wat er spannend kan zijn aan elkaar een tijd niet zien en dan weer lekker avondje samen dat je niet heel leuk liefdesleven hebt (gehad).

En het kan toch gewoon ook zo zijn dat je beide het gewoon druk hebt. Als ik naar mezelf kijk ben ik meer avonden van huis dan thuis, dus als ik af wil spreken met mensen lukt dat lang niet wekelijks.
pi_72008752
quote:

[..]

Nou. Lekker passievol.

Nee dat vat ik ook niet. Júist in het begin wil je steeds samen zijn en elkaar wel opvreten
pi_72008772
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 13:38 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Nou, als het in het begin al meteen een overkill aan contact is dan is het ' nieuwe ' er snel af. Iedereen kent wel die speciale dingetjes en het speciale gevoel in het begin van een relatie of tijdens het daten. En ik denk als je niet weet wat er spannend kan zijn aan elkaar een tijd niet zien en dan weer lekker avondje samen dat je niet heel leuk liefdesleven hebt (gehad).

En het kan toch gewoon ook zo zijn dat je beide het gewoon druk hebt. Als ik naar mezelf kijk ben ik meer avonden van huis dan thuis, dus als ik af wil spreken met mensen lukt dat lang niet wekelijks.
Ik kijk daar toch anders tegenaan. Wat niet wil zeggen dat ik iemand dag en nacht wil zien hoor. Maar 3x in 2 maanden...........met als reden dat je het te druk hebt. Dat noem ik geen liefdesleven.

Sterker nog: als je dat nodig hebt om het spannend te houden, denk ik eerder dat jij niet zo'n heel interessant liefdesleven hebt (gehad)
pi_72008790
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 13:42 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nee dat vat ik ook niet. Júist in het begin wil je steeds samen zijn en elkaar wel opvreten
Maar dat is niet na 1 of 2 dates over het algemeen. En het is juist leuk om het enigszins exclusief te houden, je zal zien dat de aandacht al snel verslapt als je elkaar 'ineens' 5x per week ziet.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 19 augustus 2009 @ 13:43:54 #194
163650 Greys
pi_72008796
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 13:38 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ook niet met iemand met wie je graag samen het behang van de muren zou willen krabben, so to speak?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 19 augustus 2009 @ 13:44:34 #195
163650 Greys
pi_72008813
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 13:43 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Maar dat is niet na 1 of 2 dates over het algemeen. En het is juist leuk om het enigszins exclusief te houden, je zal zien dat de aandacht al snel verslapt als je elkaar 'ineens' 5x per week ziet.
Tussen vijf keer per week en 1,5 keer per maand zit nogal een verschil he?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_72008836
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 13:43 schreef Greys het volgende:

[..]

Ook niet met iemand met wie je graag samen het behang van de muren zou willen krabben, so to speak?
Dat bedoel ik
pi_72008837
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 13:43 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik kijk daar toch anders tegenaan. Wat niet wil zeggen dat ik iemand dag en nacht wil zien hoor. Maar 3x in 2 maanden...........met als reden dat je het te druk hebt. Dat noem ik geen liefdesleven.

Sterker nog: als je dat nodig hebt om het spannend te houden, denk ik eerder dat jij niet zo'n heel interessant liefdesleven hebt (gehad)
Scherp
Maar ik heb niks te klagen, 3x in 2 maanden is dan ook wel erg weinig, maar ik zou persoonlijk iemand met wie ik 3x heb gedate nou ook niet meteen 3x per week te hoeven zien...

En tjah ik vind wel echt dat het toch enigszins spannender kan zijn door niet direct aan je verlangens toe te geven. Echt niet altijd, of als middel om het dan maar spannend te houden. Maar het kan soms wel erg leuk zijn als je beide iets wil maar je hebt beide geen tijd om af te spreken dus het moet ff wachten ofzo
pi_72008869
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 13:43 schreef Greys het volgende:

[..]

Is dat dertigers-slang voor potje rampestampen
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 19 augustus 2009 @ 13:47:31 #199
163650 Greys
pi_72008894
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 13:45 schreef Loveless85 het volgende:
En tjah ik vind wel echt dat het toch enigszins spannender kan zijn door niet direct aan je verlangens toe te geven. Echt niet altijd, of als middel om het dan maar spannend te houden. Maar het kan soms wel erg leuk zijn als je beide iets wil maar je hebt beide geen tijd om af te spreken dus het moet ff wachten ofzo
Oh dat zeker!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 19 augustus 2009 @ 13:49:14 #200
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_72008955
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 13:30 schreef conleche het volgende:
Ja, want jij weet zeker beter waar ik sta dan ik zelf?
pi_72008985
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 13:45 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Scherp
Maar ik heb niks te klagen, 3x in 2 maanden is dan ook wel erg weinig, maar ik zou persoonlijk iemand met wie ik 3x heb gedate nou ook niet meteen 3x per week te hoeven zien...

Dat kan wel geil zijn ja, als dat zo per ongeluk zo voorkomt. Maar om dat nu telkens te gaan opzoeken........
  woensdag 19 augustus 2009 @ 13:51:25 #202
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_72009017
quote:
Nou. Lekker passievol.

Ik heb het druk met een hoop andere dingen, zij ook. Dus er zijn weinig dagen waarop we beiden kunnen. Ik zou d'r best vaker willen zien maar dat kwam de laatste weken gewoon niet uit.
pi_72009031
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 13:47 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh dat zeker!
Nou das wat ik bedoel met spannend houden. Het is heus niet zo dat ik maar dates vooruit ga schuiven terwijl ik wel tijd heb om maar een of ander smachtend mokkel te creeren. Maar het hoeft gewoon niet altijd vervelend te zijn dat er eens wat minder tijd is, als dat op de juiste manier gecompenseerd word
pi_72009032
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 13:49 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ja, want jij weet zeker beter waar ik sta dan ik zelf?
O lighten up, Bert!!
  woensdag 19 augustus 2009 @ 13:55:16 #205
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_72009154
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 13:51 schreef conleche het volgende:
O lighten up, Bert!!
Joh, ik nam je opmerking echt niet serieus
pi_72009179
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 13:50 schreef conleche het volgende:

[..]

Dat kan wel geil zijn ja, als dat zo per ongeluk zo voorkomt. Maar om dat nu telkens te gaan opzoeken........
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 13:51 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Nou das wat ik bedoel met spannend houden. Het is heus niet zo dat ik maar dates vooruit ga schuiven terwijl ik wel tijd heb om maar een of ander smachtend mokkel te creeren. Maar het hoeft gewoon niet altijd vervelend te zijn dat er eens wat minder tijd is, als dat op de juiste manier gecompenseerd word
  woensdag 19 augustus 2009 @ 14:01:15 #207
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_72009326
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 13:51 schreef Loveless85 het volgende:
Precies. De vorige date was dus bijna 3 weken terug (zouden eerst na anderhalve week afspreken maar dat kon toen niet meer) maar tussen die en de vorige zat dus 2 weken. En dat was wel echt heel erg leuk omdat we beiden blij waren elkaar weer te zien. Afgelopen zondag hebben we elkaar nog helemaal plat zitten SMSen. Soms komt het gewoon niet zo uit.
pi_72009441
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 14:01 schreef Catbert het volgende:
Precies. De vorige date was dus bijna 3 weken terug (zouden eerst na anderhalve week afspreken maar dat kon toen niet meer) maar tussen die en de vorige zat dus 2 weken. En dat was wel echt heel erg leuk omdat we beiden blij waren elkaar weer te zien. Afgelopen zondag hebben we elkaar nog helemaal plat zitten SMSen. Soms komt het gewoon niet zo uit.
Nee dan snap ik het wel, met dat plat SMSen ben je te bereikbaar, je antwoorde wsl te snel etc. Dan win je spanning terug door het voor te laten komen als dat je weinig tijd hebt en moeilijk bereikbaar bent voor meer.

En 3 dates in 2 maanden klinkt juist erg passievol.
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_72009452
Hmm, Nutella.
pi_72009484
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 14:06 schreef FerreroNutella het volgende:
[ afbeelding ]
  woensdag 19 augustus 2009 @ 14:12:56 #211
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_72009634
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 14:05 schreef elcastel het volgende:
Nee dan snap ik het wel, met dat plat SMSen ben je te bereikbaar, je antwoorde wsl te snel etc. Dan win je spanning terug door het voor te laten komen als dat je weinig tijd hebt en moeilijk bereikbaar bent voor meer.
We waren beiden 't zelfde programma aan 't kijken (zomergasten) en zaten daar commentaar op te geven. Ik maak me echt niet druk over het hoe vaak we SMSen. Soms een paar dagen niet, soms een paar keer per dag. Ik bel d'r morgen ff (is ze jarig) en zondag een date.
quote:
En 3 dates in 2 maanden klinkt juist erg passievol.
Ze vind me echt wel leuk (kon ik merken aan 't eind van de vorige date) maar een probleem wat zij heeft is dat ze het wat kort na m'n vorige relatie is. Ik heb haar letterlijk 5 dagen nadat 't uit ging leren kennen.
pi_72009744
Oh bert! Ik ben morgen ook jarig. Een leeuwinnen zijn geweldig!!!
  woensdag 19 augustus 2009 @ 14:17:44 #213
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_72009783
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 14:16 schreef Xs2Shanna het volgende:
Oh bert! Ik ben morgen ook jarig. Een leeuwinnen zijn geweldig!!!

Ik vind deze leeuwin in kwestie in ieder geval erg leuk. Alleen is ze vanaf morgen dus 3 jaar ouder dan ik. Leeuwin, cougar, hmm.
pi_72009869
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 14:17 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ik vind deze leeuwin in kwestie in ieder geval erg leuk. Alleen is ze vanaf morgen dus 3 jaar ouder dan ik. Leeuwin, cougar, hmm.
Pffff. Wat is nu 3 jaar verschil???? Het wordt pas vreemd als er meer dan 15 jaar verschil in zit. (en zelfs dan: wat maakt het eigenlijk uit) Béétje met je tijd meegaan hoor!!
pi_72009943
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 14:12 schreef Catbert het volgende:

[..]

We waren beiden 't zelfde programma aan 't kijken (zomergasten) en zaten daar commentaar op te geven. Ik maak me echt niet druk over het hoe vaak we SMSen. Soms een paar dagen niet, soms een paar keer per dag. Ik bel d'r morgen ff (is ze jarig) en zondag een date.
[..]

Ze vind me echt wel leuk (kon ik merken aan 't eind van de vorige date) maar een probleem wat zij heeft is dat ze het wat kort na m'n vorige relatie is. Ik heb haar letterlijk 5 dagen nadat 't uit ging leren kennen.
Je hoeft mij niet alles uit te leggen hoor, jij weet als het goed is waar je mee bezig bent. Als het goed voelt, zal het ook wel zo zijn toch ? Maar je zit dus nog met je gedachten bij je ex.
pi_72010035
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 14:17 schreef Catbert het volgende:

[..]

Nou en! Ik heb een leeftijd verschil van bijna 18 jaar gehad

Hij is maar 4 jaar jonger dan mijn vader!!
Ik zou dat niet zo snel weer doen, maar age ain't nothing but a number!
pi_72010072
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 14:23 schreef elcastel het volgende:

[..]

Je hoeft mij niet alles uit te leggen hoor, jij weet als het goed is waar je mee bezig bent. Als het goed voelt, zal het ook wel zo zijn toch ? Maar je zit dus nog met je gedachten bij je ex.
Ja El, maar hij zegt zelf dat hij een skippybal is en deze leeuwin is zijn rebound girl!!
  woensdag 19 augustus 2009 @ 14:28:44 #218
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_72010090
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 14:20 schreef conleche het volgende:
Pffff. Wat is nu 3 jaar verschil???? Het wordt pas vreemd als er meer dan 15 jaar verschil in zit. (en zelfs dan: wat maakt het eigenlijk uit) Béétje met je tijd meegaan hoor!!
Joh, die 3 jaar is echt niks, was niet serieus. Ik ben 29, zij is 2.5 jaar ouder. Boeiend M'n vorige exen zijn beiden 1 jaar ouder, die daarvoor 4 jaar.
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 14:23 schreef elcastel het volgende:
Nouja, "zit met gedachten". We waren 2.5 jaar samen waarvan we bijna 2 jaar samenwoonden. Dus het is sowieso heftig als het uitgaat. Ik zit nog wel in de fase dat ik het irritant vind als ik haar tegenkom. Maar ik wil d'r niet terug ofzo Maar ik snap wel van de kant van m'n date uit dat ze dat kort vindt, ze wil geen rebound-date zijn.
  woensdag 19 augustus 2009 @ 14:29:37 #219
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_72010122
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 14:28 schreef conleche het volgende:
Ja El, maar hij zegt zelf dat hij een skippybal is en deze leeuwin is zijn rebound girl!!
Boiiiiing

Hoezo gaat dit nu over mij trouwens
pi_72010245
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 14:29 schreef Catbert het volgende:

[..]

Boiiiiing

Hoezo gaat dit nu over mij trouwens
Jij besloot er wat persoonlijke info in te gooien.....en da's zo gek met discussies......iemand gaat daar dan op in en zo gaat het verder.

Totdat een mod het zat is en ons verzoekt on topic te blijven. Ik denk dat het zo een beetje werkt.
  Moderator woensdag 19 augustus 2009 @ 14:35:07 #221
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_72010261
Als ze je echt leuk vindt maakt het helemaal niks uit, hoe sneller ze iets hoort hoe beter. Mijn vriendje smste ook gewoon snel, en wachtte niet met antwoorden ofzo. Ik geloof sowieso niet in dat soort spelletjes. Als je elkaar leuk vindt dan maakt dat namelijk niets uit!
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  woensdag 19 augustus 2009 @ 14:35:41 #222
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_72010277
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 14:34 schreef conleche het volgende:
Jij besloot er wat persoonlijke info in te gooien.....en da's zo gek met discussies......iemand gaat daar dan op in en zo gaat het verder.

Totdat een mod het zat is en ons verzoekt on topic te blijven. Ik denk dat het zo een beetje werkt.
Puur een anekdote om m'n argumentatie te ondersteunen!
pi_72010300
Volgens mij kan dit topic het beste met een slotje versierd worden. TS gaf aantal reacties geleden al aan dattie alle reacties maar onzin vond, en het is nu meer een theekransje geworden over Catbert z'n dates en wat normaal is wat betreft hoevaak je elkaar ziet
  woensdag 19 augustus 2009 @ 14:38:34 #224
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_72010335
Ik vind 't wel gezellig
pi_72010415
Ik ook, en ts reageert tochniet meer.
pi_72010432
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 14:41 schreef Xs2Shanna het volgende:
Ik ook, en ts reageert tochniet meer.
Ok Shanna, gooi het in de groep
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 19 augustus 2009 @ 14:53:34 #227
163650 Greys
pi_72010726
*Roaarrrrrrrrrr*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_72010920
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 17:13 schreef Xs2Shanna het volgende:

[..]

Gelukkig heten we niet allemaal Xs2Shanna
Wat is er nou psycho aan op subtiele wijze erachter proberen te komen waarom ze niet gereageerd heeft
En als ze dan zegt dat ze er geen zin meer in heeft: prima. Ik snap niet waarom er zo moeilijk over gedaan moet worden. Ze kan natuurlijk ook eens gewoon eerlijk en recht voor z'n raap zijn in plaats van proberen af te schudden of te negeren. Vind ik erg onvolwassen gedrag.
quote:

[..]

Het is inderdaad zoals je zegt realistisch dat ze een ander tegen het lijf loopt. En dus is het iets waarop je kunt anticiperen. Jij interpreteert mijn reactie op een manier die je goed uitkomt. Ik zeg nergens dat je op een onzekere manier moet gaan vragen waar je aan toe bent. Dat kan ook op een zelfverzekerde manier. Nogmaals, communicatie getuigt van volwassenheid en dit negeergedrag is kinderlijk.
pi_72010925
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 14:53 schreef Greys het volgende:
*Roaarrrrrrrrrr*
Je weet waar ik van hou
pi_72011085
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 14:26 schreef Xs2Shanna het volgende:

[..]

fucking hell, ieder zijn keuzes, maar komop zeg
pi_72011170
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 14:26 schreef Xs2Shanna het volgende:

[..]

Ik zou dat niet zo snel weer doen, maar age ain't nothing but a number!
Leeftijd is toch echt wel wat meer dan een nummer.
Generatiekloof, onderschat dat niet. Normen en waarden die je meekrijgt. Interesses. Ervaringen. Het is echt wel een groot verschil, die 18 jaar. En wanneer het juist geen groot verschil blijkt te zijn zou ik me ook weer druk gaan maken, want wat zegt dat over de ander. Beetje vreemd dat die persoon zich blijkbaar niet verder ontwikkelt heeft dan.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-08-2009 15:12:51 ]
pi_72011294
Of de ander verder ontwikkelt is. Bovendien gaat het nooit om of de mensen allebei slim zijn, of die andere onzin.

Ik kan het net zo goed naar mijn zin hebben met een 42-jarige als met een 24-jarige. Het is maar welke intresses je deelt.

Ik weet niet hoe oud jij bent, maar god, als iemand aan mij vraagt waarom ik niet reageer op zijn sms, zou ik nog geirriteerder worden, je snapt toch wel dat ik je niet zie zitten als ik na 3 dagen nog niet gereageert heb?
pi_72011317
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 15:12 schreef Xs2Shanna het volgende:
Of de ander verder ontwikkelt is.

Jeetje, nadenken is toch niet zo moeilijk?
Juist ja, jij bent 18 jaar vooruit ontwikkeld Grapjas.
En dan kun je nog steeds niet onder de effecten van de generatiekloof uit.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-08-2009 15:14:17 ]
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 19 augustus 2009 @ 15:14:05 #234
163650 Greys
pi_72011325
Zeg houden we het gezellig?

En voor allebei: ontwikkeld is met een d
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_72011336
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 15:14 schreef Greys het volgende:

Had het al gezien
pi_72011364
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 15:14 schreef Greys het volgende:

Ik wel, jammer dat RKRKJRGJHR zo gefrustreerd is, dat verklaard waarschijnlijk ook waarom hij als enige als een mekkerende geit bij een meid gaat vragen waarom ze nou toch niet reageert, boehoee
  woensdag 19 augustus 2009 @ 15:15:41 #237
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_72011368
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 15:00 schreef RRGJL het volgende:
Gelukkig heten we niet allemaal Xs2Shanna
Wat is er nou psycho aan op subtiele wijze erachter proberen te komen waarom ze niet gereageerd heeft
En als ze dan zegt dat ze er geen zin meer in heeft: prima. Ik snap niet waarom er zo moeilijk over gedaan moet worden. Ze kan natuurlijk ook eens gewoon eerlijk en recht voor z'n raap zijn in plaats van proberen af te schudden of te negeren. Vind ik erg onvolwassen gedrag.
Het komt gewoon onzeker en clingy over, en dat werkt voor veel mensen gewoon beklemmend. Ik ben zelf echt wel van 't recht voor z'n raap zeggen dat iets al dan niet kans van slagen heeft, maar een meid die me vlak voor dat ik op vakantie ga lastig gaat vallen met d'r onzekerheid, daar krijg ik zelf ook gewoon een slecht gevoel over.
quote:
Het is inderdaad zoals je zegt realistisch dat ze een ander tegen het lijf loopt. En dus is het iets waarop je kunt anticiperen. Jij interpreteert mijn reactie op een manier die je goed uitkomt. Ik zeg nergens dat je op een onzekere manier moet gaan vragen waar je aan toe bent. Dat kan ook op een zelfverzekerde manier. Nogmaals, communicatie getuigt van volwassenheid en dit negeergedrag is kinderlijk.
Of ze iemand anders tegen 't lijft loopt weet ze niet. Daar kan ze je vooraf niks over zeggen en daar kun je dus helemaal niet op anticiperen. En je mag mij uitleggen hoe je op een zelfverzekerde manier kunt vragen waar je aan toe bent.
pi_72011407
quote:
Of de ander verder ontwikkelt is. Bovendien gaat het nooit om of de mensen allebei slim zijn, of die andere onzin.

Ik kan het net zo goed naar mijn zin hebben met een 42-jarige als met een 24-jarige. Het is maar welke intresses je deelt.

Ik weet niet hoe oud jij bent, maar god, als iemand aan mij vraagt waarom ik niet reageer op zijn sms, zou ik nog geirriteerder worden, je snapt toch wel dat ik je niet zie zitten als ik na 3 dagen nog niet gereageert heb?
Om op dat laatste te reageren: Dat zou een conclusie kunnen zijn, maar aangezien je dat niet zeker weet omdat er zoveel andere dingen kunnen spelen, vraag je duidelijkheid. Blijkbaar is het concept 'nadenken' jou ook nogal vreemd. Een voorbarige conclusie trekken is het slechtste dat je kunt doen.
  woensdag 19 augustus 2009 @ 15:19:37 #239
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_72011493
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 15:16 schreef RRGJL het volgende:
Om op dat laatste te reageren: Dat zou een conclusie kunnen zijn, maar aangezien je dat niet zeker weet omdat er zoveel andere dingen kunnen spelen, vraag je duidelijkheid. Blijkbaar is het concept 'nadenken' jou ook nogal vreemd. Een voorbarige conclusie trekken is het slechtste dat je kunt doen.
Ik hou zelf ook niet van die "gewoon niet reageren" acties, maar als je vraagt of iemand zin heeft in een date, via SMS, en ze reageert niet is de kans vrij groot dat het antwoord gewoon 'nee' is maar ze geen zin heeft je te 'kwetsen'.

En dat 'nadenken' verhaal is gewoon ad hominem, laat dat lekker achter wege.
pi_72011509
quote:
[b]

Of ze iemand anders tegen 't lijft loopt weet ze niet. Daar kan ze je vooraf niks over zeggen en daar kun je dus helemaal niet op anticiperen. En je mag mij uitleggen hoe je op een zelfverzekerde manier kunt vragen waar je aan toe bent.
Die is er niet. Sommige mannen zijn gewoon ontzettend kansloos. Het heeft niks met communiceren te maken. Je moet je allereerst afvragen, als je het nummer niet via de persoon van dat nummer zelf hebt gekregen, wat je kansen zijn. Dan heb je in ieder geval een nee. Als ze dan niet terug smst, na laten we zeggen 3 dagen, ga dan verder met je leven, en ga niet schaapachtig of zelfverzekerd vragen waarom ze niet antwoord. Dat komt sowieso kansloos over. En sinds wanneer kan een mens niet meer voor zichzelf beslissen wanneer enough=enough is? Als je doorgaat door te vragen waarom ze niet antwoord, roep je alleen maar meer medelijden over jezelf af.

Ze ziet je niet zitten, life goes on.
pi_72011518
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 15:15 schreef Catbert het volgende:

[..]

Het komt gewoon onzeker en clingy over, en dat werkt voor veel mensen gewoon beklemmend. Ik ben zelf echt wel van 't recht voor z'n raap zeggen dat iets al dan niet kans van slagen heeft, maar een meid die me vlak voor dat ik op vakantie ga lastig gaat vallen met d'r onzekerheid, daar krijg ik zelf ook gewoon een slecht gevoel over.
[..]

Tja het is ook maar wat je onzeker noemt en in welk soort kringen je je bevindt. De meeste van mijn "generatie-genoten" reageren toch echt wel gewoon op een sms. Als ik dus vraag: Hee, had je mijn sms nog gezien? (natuurlijk heeft ze die gezien, maar het is iig een opening), dan kan ze het antwoord niet ontwijken. Je kunt dan te horen krijgen dat er iets vervelends met haar aan de hand was of dat ze zelf onzeker is en niet goed wist wat ze moest, of je kunt te horen krijgen dat ze je niet meer wil. Je weet dan in elk geval iets. Het is niet per se het soort onzekerheid dat je een mak lammetje maakt. Het is meer de onzekerheid van het niet weten waar je aan toe bent die je ook kan storen op dat moment. Gewoon duidelijkheid willen.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 19 augustus 2009 @ 15:20:30 #242
163650 Greys
pi_72011526
quote:

Dit laatste ben ik het ook niet helemaal mee eens. Kijk, negen van de tien keer zal het inderdaad zo zijn dat diegene dan geen interesse heeft maar er kunnen ook gewoon andere dingen spelen he waarom er niet gereageerd wordt. Dat er zaken spelen die veel belangrijker zijn dan een smsje.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_72011544
lalala psjing trjajaja boem
retetakakkteat padasjing
pi_72011603
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 15:20 schreef Greys het volgende:

[..]

Dit laatste ben ik het ook niet helemaal mee eens. Kijk, negen van de tien keer zal het inderdaad zo zijn dat diegene dan geen interesse heeft maar er kunnen ook gewoon andere dingen spelen he waarom er niet gereageerd wordt. Dat er zaken spelen die veel belangrijker zijn dan een smsje.
Precies, het is gewoon kortzichtig. En het stoort mij gewoon als iemand dan meteen begint te gooien met begrippen als 'kansloos' terwijl ze zelf helemaal niet nagedacht hebben over wat ze zeggen.
pi_72011619
quote:
[b]Dit laatste ben ik het ook niet helemaal mee eens. Kijk, negen van de tien keer zal het inderdaad zo zijn dat diegene dan geen interesse heeft maar er kunnen ook gewoon andere dingen spelen he waarom er niet gereageerd wordt. Dat er zaken spelen die veel belangrijker zijn dan een smsje.
Klopt, is ook zo. Maar hoeveel tijd kost een smsje? Ik kan daar nooit zo bij.
Ik heb ook weleens dat ik het vergeet (dan ben ik bv aan het paardrijden) dan lees ik hem snel, en steek ik hem in me zak, en reageer dan later wel. Maar als ik iemand echt leuk vind, dan probeer ik wel gewoon meteen te reageren.
  woensdag 19 augustus 2009 @ 15:24:50 #246
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_72011624
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 15:20 schreef Greys het volgende:
Als dat 't geval is, hoor ik het later wel. Zoals je al zegt, negen van de tien keer is het gewoon geen interesse.

Ik vind het op zich ook wel irritant hoor, een ex van me waar ik af en toe mee afspreek reageert vaak ook gewoon niet op een "hey, zin zondag wat te drinken" SMSje. Hoeveel moeite is het ff een "nee, sorry lukt niet" SMSje terug te sturen, maargoed
  woensdag 19 augustus 2009 @ 15:25:40 #247
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72011649

Niet meer actief op Fok!
  woensdag 19 augustus 2009 @ 15:26:15 #248
230749 Olle.
It's OK you fool!
pi_72011659
nou na 10 pagina's ben ik ook bij

loop ook met een meid te klote... date weet ik niet maar wel aantal keer samen wat leuks gedaan...
maar wat betreft het direct smsen... Doe gewoon wat je zelf voelt...
Eerste keer had ik dat oo kgedaan en kreeg ik direct een reactie. De volgende keer dacht ik ik sms niet, en na een uur smsde ze zelf met de tekst ik vond het gezellig. Toen reageerde ik met de opmerking dat ik het weer leuk vond en dat we van mij nog wel eens zoiets kunnen doen. Vervolgens reageerde zij weer met de tekst: moeten we zeker vaker doen!

Maar we smsen elkaar niet dood ofzo..
Gisteren expres een dag niet gesmst om de rust te bewaren, dat je dus niet als een kip zonder kop loopt te smsen, want dan kun je jezelf in de vinger snijden
Vrouwen zijn erg goed in het onthouden van uitgesproken menignen enzo....
Maar ook lekker die rust houden. Zij mag ook wel eens "spartelen"

Maar ik heb ondertussen geen hoogte van haar...
Maar ben dan wel zo eerlijk dat ik tegen haar zeg dat ik een klik voel, waarop zij reageerde ik ook.

maar nu komt het belangrijkste misschien wel: Doe wat je zelf wilt!
en dat iedereen er tegen aan zeurt is lekker boeiend.. maar volg je eigen wil
but don't get overrated.
En je voelt zelf wel of het goed zit ja of nee
A man's got to do what a man's got to do
pi_72011663
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 15:24 schreef Catbert het volgende:

[..]

Als dat 't geval is, hoor ik het later wel. Zoals je al zegt, negen van de tien keer is het gewoon geen interesse.

Ik vind het op zich ook wel irritant hoor, een ex van me waar ik af en toe mee afspreek reageert vaak ook gewoon niet op een "hey, zin zondag wat te drinken" SMSje. Hoeveel moeite is het ff een "nee, sorry lukt niet" SMSje terug te sturen, maargoed
Misschien omdat ze bang is dat je iets van haar wilt, of haar nog leuk vind.
Ik zou dat hebben, maar ik weet niet wat voor verhouding je met je ex hebt.
pi_72011700
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 15:20 schreef RRGJL het volgende:

[..]

Tja het is ook maar wat je onzeker noemt en in welk soort kringen je je bevindt. De meeste van mijn "generatie-genoten" reageren toch echt wel gewoon op een sms. Als ik dus vraag: Hee, had je mijn sms nog gezien? (natuurlijk heeft ze die gezien, maar het is iig een opening), dan kan ze het antwoord niet ontwijken. Je kunt dan te horen krijgen dat er iets vervelends met haar aan de hand was of dat ze zelf onzeker is en niet goed wist wat ze moest, of je kunt te horen krijgen dat ze je niet meer wil. Je weet dan in elk geval iets. Het is niet per se het soort onzekerheid dat je een mak lammetje maakt. Het is meer de onzekerheid van het niet weten waar je aan toe bent die je ook kan storen op dat moment. Gewoon duidelijkheid willen.
Kijk, dat is al een hele andere zin, dan "Waarom reageer je niet op mijn sms"??
Een paar woordjes kunnen al een heel verschil maken.

Maar de kans dat je haar wéér ziet nadat ze niet gereageert heeft, is natuurlijk dan ook wel heel klein.
pi_72011721
als iemand zo zeikt over de reactietijd op een smsje, waarom niet bellen dan?
  woensdag 19 augustus 2009 @ 15:29:09 #252
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_72011734
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 15:26 schreef Xs2Shanna het volgende:
Misschien omdat ze bang is dat je iets van haar wilt, of haar nog leuk vind.
Ik zou dat hebben, maar ik weet niet wat voor verhouding je met je ex hebt.
Oh nee hoor, ze is gewoon een lapzwans. Daarna nog wel wat weer afgesproken (beetje friend-with-benefits idee), ze weet prima dat ik niks van d'r wil. Ze is gewoon een type dat alleen terugSMSt als het een bevestiging is, anders laat ze niks horen.
  woensdag 19 augustus 2009 @ 15:29:44 #253
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_72011753
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 15:28 schreef apelul het volgende:
als iemand zo zeikt over de reactietijd op een smsje, waarom niet bellen dan?
Da's eng
pi_72011817
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 15:29 schreef Catbert het volgende:

[..]

Da's eng
verman jezelf dan.
pi_72011820
quote:

[..]

Oh nee hoor, ze is gewoon een lapzwans. Daarna nog wel wat weer afgesproken (beetje friend-with-benefits idee), ze weet prima dat ik niks van d'r wil. Ze is gewoon een type dat alleen terugSMSt als het een bevestiging is, anders laat ze niks horen.
Ja die verhouding heb ik momenteel ook met een ex. Maar als hij ineens vraagt of ik iets met hem wil drinken, ben ik alweer bang dat het straks uitloopt op een "ik wil je terug" actie... Maar goed dat is individueel natuurlijk, want mijn ex roept dat soort dingen ook weleens als hij een drankje op heeft.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 19 augustus 2009 @ 15:32:44 #256
163650 Greys
pi_72011831
quote:

[..]

Da's eng
Beter mergen we dit topic met dat andere
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 19 augustus 2009 @ 15:33:44 #257
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_72011853
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 15:32 schreef Xs2Shanna het volgende:
Ja die verhouding heb ik momenteel ook met een ex. Maar als hij ineens vraagt of ik iets met hem wil drinken, ben ik alweer bang dat het straks uitloopt op een "ik wil je terug" actie... Maar goed dat is individueel natuurlijk, want mijn ex roept dat soort dingen ook weleens als hij een drankje op heeft.
Hier is het meer andersom volgens mij. Maargoed, zou kunnen dat ze dat denkt omdat ik sinds kort single ben. Zal ik d'r wel ff duidelijk maken de volgende keer Ben sowieso niet echt van het na 3 jaar nog 'es proberen.
  woensdag 19 augustus 2009 @ 15:36:28 #258
230749 Olle.
It's OK you fool!
pi_72011928
iedereen heeft ergens denk ik donders goed een gevoel er bij van mja wordt hem wel of wordt hem niet...

en dan daarbij dat meisje waar ik mee sms / bel etc heeft pfeifer dus die reageert niet zo snel.. die slaapt de meeste tijd van een dag..
Dus dat is dan 1 van die 10 redenen waarom het ook een andere reden kan hebben.
moet zeggen ze reageerd wel binnen 24 uur meestal
  woensdag 19 augustus 2009 @ 15:47:56 #259
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72012207
O zijn jullie hier ook bezig? .
* Viking84 zoekt nog meer soortgelijke topics in R&P.
Niet meer actief op Fok!
pi_72012267
quote:
En dan vraag ik me af waarom je dan niet gewoon terug stuurt dat je geen interesse hebt. Dat ontwijkende gedoe, wsl om hem niet te kwetsen ? Jullie vrouwen maken het mannen ook wel lekker onmogelijk hoor, bel je, dan ben je wanhopig, bel je niet ben je een schijtert. SMS je, dan had je moeten bellen, beantwoord je SMSjes te snel dan ben je te beschikbaar. Gedoe, TS gewoon doen wat je zelf denkt te moeten doen !
pi_72012291
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 15:47 schreef Viking84 het volgende:
O zijn jullie hier ook bezig? .
* Viking84 zoekt nog meer soortgelijke topics in R&P.
Het is te warm om iets anders te doen vandaag.

(als je, zoals ik, aan het werk bent, that is. Anders had ik het wel geweten.... )
pi_72012398
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 15:50 schreef elcastel het volgende:

[..]

En dan vraag ik me af waarom je dan niet gewoon terug stuurt dat je geen interesse hebt. Dat ontwijkende gedoe, wsl om hem niet te kwetsen ? Jullie vrouwen maken het mannen ook wel lekker onmogelijk hoor, bel je, dan ben je wanhopig, bel je niet ben je een schijtert. SMS je, dan had je moeten bellen, beantwoord je SMSjes te snel dan ben je te beschikbaar. Gedoe, TS gewoon doen wat je zelf denkt te moeten doen !
Ja, reageren dat je geen interesse hebt is inderdaad wel zo netjes. Verder maakt het mij niet uit of hij smst of belt, als ik hem leuk vind, als hij maar iets laat horen
  woensdag 19 augustus 2009 @ 15:59:09 #263
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_72012494
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 15:51 schreef conleche het volgende:
Het is te warm om iets anders te doen vandaag.

(als je, zoals ik, aan het werk bent, that is. Anders had ik het wel geweten.... )

Had ook liever in de file naar 't strand gestaan
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 19 augustus 2009 @ 15:59:46 #264
163650 Greys
pi_72012510
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 15:55 schreef Xs2Shanna het volgende:

[..]

Ja, reageren dat je geen interesse hebt is inderdaad wel zo netjes. Verder maakt het mij niet uit of hij smst of belt, als ik hem leuk vind, als hij maar iets laat horen
quote:
Ligt het nou aan mij of spreek je jezelf heel erg tegen?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_72012566
Nee, het gaat erom als dat zou voorvallen.

Ik heb nergens gezegd dat ik niet reageer
  woensdag 19 augustus 2009 @ 16:08:07 #266
230749 Olle.
It's OK you fool!
pi_72012753
Ik ga nog steeds liever voor de waarheid dan voor de twijfel
pi_72012858
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 16:08 schreef Olle. het volgende:
Ik ga nog steeds liever voor de waarheid dan voor de twijfel
Dat sowieso. Liever een duidelijke afwijzing dan dit geneuzel.
pi_72014053
Tering, anders kapen jullie ff het hele topic sletjes
Ik ben morgen btw ook jarig
pi_72056742
en hoe zit het hier nu mee?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')