abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71943584
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 10:43 schreef JamesW het volgende:
om het nog maar eens samen te vatten: het is dus niet zo dat ik nu de hoop al moet opgeven?
Neen, gewoon je ding doen en zie maar wanneer madame het belieft terug te sms-en
"I'm the master of low expectations." George W. Bush, aboard Air Force One, June 4, 2003
pi_71943626
quote:
Zeker niet. Heb je al met d'r gezoend trouwens?
een zoen wel ja, niet uitgebreid staan tongen ofzo
pi_71943813
Niks aantrekken van die interessantdoenerij van deze trieste gasten en gewoon bellen.
pi_71943841
En, al een reactie gehad? Of ligt ze nog te slapen?

Ze kan natuurlijk ook haar mobiel niet zo vaak gebruiken. Als je over paar dagen niks gehoord heb bel je haar op donderdag ofzo en plan je nieuwe date met haar.
pi_71943872
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 10:59 schreef willempjewever het volgende:
En, al een reactie gehad?
neen helaas nog steeds niet.. ik laat haar iig tot vanavond wel met rust, dan zie ik daarna wel wat ik doe. (en even kijken of hier nog interessante tips zijn verschenen )
  maandag 17 augustus 2009 @ 11:02:45 #36
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_71943903
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 10:57 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Niks aantrekken van die interessantdoenerij van deze trieste gasten en gewoon bellen.
Ja, want iemand die gaat lopen verkondigen dat de rest in het topic "triest" is weet het per definitie beter
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_71943915
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:01 schreef JamesW het volgende:
neen helaas nog steeds niet.. ik laat haar iig tot vanavond wel met rust, dan zie ik daarna wel wat ik doe. (en even kijken of hier nog interessante tips zijn verschenen )
ik zou een paar dagen wachten, dat deed ik altijd. Dus op donderdag bellen, als je het kan volhouden, anders vanavond even bellen en zeggen dat je aan de date dacht en nog even wilde laten weten dat je het leuk vond ofzo. Heb je wel kans dat ze het wat beklemmend vind, maar mijn ervaring is toch dat als ze dat voelt het toch niks gaat worden.
pi_71943928
Oef! Zo'n blunder heb ik ook gemaakt. Maar ik ging nog verder: ik ging meteen vragen 'of het iets gaat worden tussen' ons. Waarop ik een nee als antwoord kreeg.
pi_71943946
quote:

[..]

Ik zou haar tot minstens woensdag met rust laten.
Dan nog een sms sturen en kijken of ze erop reageert. In die sms niet opdringerig doen, gewoon beetje grappend erover doen, of ze is vergeten terug te smsen of weet ik veel wat.
Ik zou niet bellen eigenlijk, dan voelt ze zich misschien verplicht om te zeggen dat ze wel een date wil, die ze vervolgens weer afzegt en dan krijg je zo een hele sleur. Gewoon woensdag nog eens sms'en. Geen reactie, dan ophouden, laten gaan.
pi_71943978
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:03 schreef Heider00sje het volgende:
Oef! Zo'n blunder heb ik ook gemaakt. Maar ik ging nog verder: ik ging meteen vragen 'of het iets gaat worden tussen' ons. Waarop ik een nee als antwoord kreeg.
Omg
pi_71943983
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 10:32 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Inderdaad, en als je iemand echt leuk vindt, dan ga je echt niet mekkeren dat hij of zij "veel te snel smste na een date en het dus maar niks moet worden "

Onzin
Dat heet psychologie. Wat je het beste wel en niet kunt doen.
pi_71943996
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:06 schreef RRGJL het volgende:

[..]

Omg
Ja dat was heel erg inderdaad. voelde me enorm kut daarna. Zoo onzeker

Maarja, daar heb ik van geleerd

is alweer een jaartje of vijf geleden trouwens
  maandag 17 augustus 2009 @ 11:08:23 #43
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_71944026
Deze dame speelt gewoon hard 2 get.
Dit betekend 100% gegarandeerd sex op de volgende date ts!!

Neem vast een condoom mee want ik denk dat je nog niet zonder mag.
Laat de condoom aan het begin van de date zien en zij begrijpt gelijk wat je bedoeld.
Dit resulteert in uren plezier!
pi_71944045
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:03 schreef willempjewever het volgende:

[..]

ik zou een paar dagen wachten, dat deed ik altijd. Dus op donderdag bellen, als je het kan volhouden, anders vanavond even bellen en zeggen dat je aan de date dacht en nog even wilde laten weten dat je het leuk vond ofzo. Heb je wel kans dat ze het wat beklemmend vind, maar mijn ervaring is toch dat als ze dat voelt het toch niks gaat worden.
Langer wachten dan 24 uur is inderdaad beter. Wacht een paar dagen.

Dat de TS zo snel een smsje heeft gestuurd is op zich niet heel erg. Ik bedoel, er is nog geen man overboord. Maar je moet wel oppassen dat je niet nogmaals 'opdringerig' over gaat komen.

Het balletje ligt overigens nu bij haar. Zij is dus aan zet.
  maandag 17 augustus 2009 @ 11:09:41 #45
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_71944052
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 10:43 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ja, nou. Wat ik gemerkt heb met meiden van 25+ is dat erg gehecht zijn aan hun eigen tijd en vaak niet meteen dezelfde dag weer een afspraak willen maken. Ik vind het zelf geen enkel probleem dat iemand aangeeft snel weer wat af te willen spreken. Zelf vind ik ook dat je, als je mekaar echt leuk vind, vaak contact zal hebben. Dus als een meid echt niks laat horen het waarschijnlijk niet echt wat zal worden.

Probleem is alleen dat veel meiden ervaring hebben met nogal "in your face" kerels die hun na 1 date helemaal plat SMSen. Je wil als kerel niet hebben dat ze je met dat soort types associeren. Dus beter een SMSje te weinig dan te veel
Ik doel dan ook niet meteen op een "wanneer spreken we weer af"-sms, maar gewoon een leuk, lief smsje dat het gezellig was. Dat moet kunnen na een date.
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
pi_71944056
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 10:57 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Inderdaad. Als ik ergens een hekel aan heb is het 'net doen of je haar niet leuk vind' en dat soort domme domme spelletjes. Vooral niet jezelf zijn

Als iemand je leuk vind maak het volgens mij niet zo heel veel uit wat je doet.

Maar goed, jij hebt iets van je laten horen, dus wacht gewoon even geduldig af tot zij iets van zich laat horen.
  maandag 17 augustus 2009 @ 11:10:21 #47
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_71944066
quote:
Vanavond? Ze geeft zelf wel aan dat je waarschijnlijk iets te snel gaat. Bel d'r gewoon donderdag ff ofzo.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  maandag 17 augustus 2009 @ 11:10:46 #48
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_71944076
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:06 schreef Heider00sje het volgende:

[..]

Dat heet psychologie. Wat je het beste wel en niet kunt doen.
Je kunt zelf het beste bepalen wat je wilt/moet doen. En niet luisteren naar wat mensen op internet die roepen dat je 3 dagen moet wachten omdat zij een spelletje speelt
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
  maandag 17 augustus 2009 @ 11:11:03 #49
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_71944082
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:09 schreef Disorder het volgende:
Als je haar plat gaat bellen en onzeker gaat lopen doen maakt dat zeker wel uit. Meiden zitten niet erg te wachten op onzekere types.
pi_71944125
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:11 schreef Catbert het volgende:

[..]

Als je haar plat gaat bellen en onzeker gaat lopen doen maakt dat zeker wel uit. Meiden zitten niet erg te wachten op onzekere types.
Dat is natuurlijk ook waar. Ik bedoelde meer dat 1 of twee kleine 'misstapjes' niet zo veel zullen uitmaken.
pi_71944139
Als ze niks terugstuurt gewoon je conclusies trekken.
pi_71944144
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 10:09 schreef Lakai het volgende:
Boeie dat je haar hebt gesmst.
Je laat jezelf tenminste zien...
Al die laffe kutspelletjes

Als ik behoefte heb om op de fietsrit terug naar huis te smsen dat ik het gezellig vond en dat er voor mij nog een herhaling in zit, dan doe ik dat.
En dan heb ik schijt aan date-regeltjes.
Nou zeg, wat is dat toch met die zogenaamde regeltjes, en trouwens als ze niet eens reageerd is ze dan wel echt zo leuk?
  Moderator maandag 17 augustus 2009 @ 11:14:33 #53
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_71944171
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:09 schreef Disorder het volgende:

[..]

Inderdaad. Als ik ergens een hekel aan heb is het 'net doen of je haar niet leuk vind' en dat soort domme domme spelletjes. Vooral niet jezelf zijn

Maar goed, jij hebt iets van je laten horen, dus wacht gewoon even geduldig af tot zij iets van zich laat horen.
Precies, als zij jou echt echt ECHT heel erg leuk vind, dan vind ze het nog niet erg ook al sms je als ze de deur achter zich dicht doet als ze net thuis is afgezet door je. Dat vind ze dan prachtig. Allemaal die regels over wanneer je moet smsen en weet ik veel wat is allemaal klets.

If she's into you dan maakt 't niet uit wanneer jij smst/belt, maar het liefst zo snel mogelijk. Alsof je, als je iemand heel leuk vind, en die smst een uurtje nadat jullie date is afgelopen, dan zoiets hebt van; wtf man, het is pas een uur geleden en je smst nu al?! ik vond je heel leuk hoor, maar nu echt niet meer"

Kom op zeg, zo gaat 't toch niet echt? En als het wel echt zo gaat, dan ben ik blij dat ik zulke mensen nooit ben tegen gekomen
Breitling - Instruments for Professionals
pi_71944175
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:11 schreef Catbert het volgende:

[..]

Je gedrag aanpassen op hoe je denkt dat alle meiden zijn is inderdaad een heel wijs advies.
pi_71944200
Ik vind die spelletjes overigens ook erg kinderachtig. En zij lijkt er ook aan deel te nemen.
Het is zo dat ze spelletjes speelt, of ze heeft gewoon geen interesse. Ik zie niet in waarom je, als je het echt naar je zin hebt gehad, niet even een berichtje terug kunt sturen. Dan doe je dus moedwillig moeilijk, en daar houd ik absoluut niet van. Achterlijk is het
pi_71944283
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:13 schreef 16meter het volgende:
Als ze niks terugstuurt gewoon je conclusies trekken.
ze kan haar telefoon kwijt zijn, oplader kapot, geen sms tegoed of ze heeft geen interesse (maar dan zal dat dat denk ik wel aangeven)
  maandag 17 augustus 2009 @ 11:22:59 #57
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_71944352
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:14 schreef Twiggy het volgende:
Je gedrag aanpassen op hoe je denkt dat alle meiden zijn is inderdaad een heel wijs advies.
Doe niet zo triest. Zij reageert niet, het is dan op zich wel duidelijk dat ze niet helemaal hoteldebotel van 'em is of wel? Ik ben het er helemaal mee eens dat als een meid echt helemaal gek op je is ze smsjes helemaal leuk vindt, maar zo ver is ze duidelijk nog niet. Ze hebben uberhaupt nog nieteens echt gezoend! Dan is het echt geen goed idee heel erg clingy te gaan doen.
pi_71944510
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:22 schreef Catbert het volgende:
Zij reageert niet, het is dan op zich wel duidelijk dat ze niet helemaal hoteldebotel van 'em is of wel?
Heb vaak genoeg een relatie(tje) gehad met meiden die er plezier in hadden je te laten wachten, dus trek niet te snel conclusies.

Ik sta soms wel verbaasd wat iedereen hier per sms / mail / msn doet. Zelf vraag ik altijd dit soort dingen face to face of als ik bel en dan weet je gelijk wat je hebt / niet hebt. Kunnen ze wel van schrikken en je kan te horen krijgen dat een relatie er niet inzit, maar dan weet je het wel gelijk.
pi_71944587
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:28 schreef willempjewever het volgende:

[..]

Heb vaak genoeg een relatie(tje) gehad met meiden die er plezier in hadden je te laten wachten, dus trek niet te snel conclusies.
Dat zijn dus echt vrouwen waar ik geen behoefte aan zou hebben. Als ze denken dat ze specialer zijn dan mij, dan wens ik ze veel succes met het zoeken naar een man die minstens net zo speciaal is.
pi_71944626
TS: Waarom stuur je niet nog een smsje waarin je vraagt waarom ze niet terug smst?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')