abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 augustus 2009 @ 18:55:11 #126
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_71957096
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 18:47 schreef Fragileke het volgende:
Het is toch algemeen geweten dat je na een (geslaagde) date niet meteen mag sturen hoe je het vond,
En van wie mag dat dan wel niet?

Wat een load of crap zeg.
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
pi_71957278
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 18:16 schreef Petertje81 het volgende:
Als iemand na een date tot over zijn oren verliefd op je is maakt het inderdaad niets uit wat je doet. Hoe vaak is dat echter het geval?. De werkelijkheid is nu eenmaal niet zwart-wit. Mijn gevoel na een eerste date is veel vaker dat ik een meisje wel leuk en aantrekkelijk vind, maar dat ik niet meteen verliefd op haar ben. In zo'n geval kan het wel degelijk helpen wanneer zij enkele dagen niets van zich laat horen. Een mens wil nu eenmaal liever dingen die hij niet lijkt te kunnen krijgen.
Dat is toch onzin. Als je jezelf een beetje in kunt schatten en voldoende zelfvertrouwen hebt, heb je wel zo ongeveer door wat je kunt krijgen; en als het dan lukt, is het leuk. Als het niet lukt, had je blijkbaar toch te hoog of verkeerd gemikt.

Aan het lijntje houden, heb je niks aan; duidelijkheid gaat voor alles.
pi_71957412
Ik ging misschien een beetje te kort door de bocht, maar je moet gewoon zorgen dat jij zodanig zeker en onverschillig overkomt zodat zij zich onzeker beginnen te voelen en jou om aandacht gaan vragen.
Hoe je het doet maakt niet uit, maar zorg gewoon dat je op geen enkele manier onzeker overkomt want dan kan je er meteen een kruis over maken.

Ik heb de laatste twee jaar met genoeg meiden gedate om te weten hoe ze in elkaar zitten. Uiteraard heb ik veel fouten gemaakt en ook vaak blauwtjes gelopen, maar uiteindelijk kan je er wel ergens een constante in trekken.

Je leert uit je fouten, want vaak maken meiden ook dezelfde fouten die jij in het verleden hebt gemaakt zodanig dat jij ook zelf gaat ondervinden hoe het voelt om bijvoorbeeld verstikt te worden. Op die manier kan je de situaties waarin jij hen eventueel zou brengen door te veel te sturen ook beter inschatten.
pi_71958729
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 18:30 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat vind ik echt nergens op slaan wat je nu schrijft.
Dat jij niet meteen reageert hoeft voor een ander toch niet te gelden?
TS heeft een date gehad en stuurt dat meisje een sms om te zeggen dat hij het leuk vond. Wat is daar nu overdreven of verkeerd aan? Ik vind het heel normaal eigenlijk.
En ik vind het van dat meisje niet leuk dat ze daar niet op reageert, wat voor moeite is het om even een sms-je terug te sturen?
Ook als ze niet nog een keer uit wil met TS kan ze wel de beleefdheid opbrengen om antwoord te geven.
Hallo, lees eens ff dan...
Hij heeft zondag (ik neem aan avond) een smsje gestuurd, en maandagmorgen niets ontvangen.
Er zit nog nieteens 24 uur tussen hoor. Moet iedereen ineens binnen 10minuten reageren dan? Dat is toch onzin of niet?

Wie zegt dat ik het overdreven of verkeerd vind? Dat maak jij er van, niet ik..
Nogmaals: het is geen moeite, maar er zijn belangrijkere dingen dan een smsje sturen. Waar gaat dat in godsnaam over zeg? Een smsje!
Dat antwoord komt echt wel, en als dat niet komt dan is het ook duidelijk...

Sorry hoor, maar iedereen maakt zich druk over een smsje. Al duurt het een week, ik weet niet beter dan dat al de meisjes die ik sms er gewoon zeker een dag tussenzit. Tenzij we even zo'n momentje hebben dat we...... nja, je weet wel
  maandag 17 augustus 2009 @ 19:45:22 #130
260256 For_now
niks nada noppes te melden
pi_71958937
Ik vind het schattig dat je direct gesmst hebt
Nu zou ik gewoon afwachten hoe en wanneer ze reageert.
pi_71958984
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 19:39 schreef mafkees01 het volgende:

[..]

Hallo, lees eens ff dan...
Hij heeft zondag (ik neem aan avond) een smsje gestuurd, en maandagmorgen niets ontvangen.
Er zit nog nieteens 24 uur tussen hoor. Moet iedereen ineens binnen 10minuten reageren dan? Dat is toch onzin of niet?

Wie zegt dat ik het overdreven of verkeerd vind? Dat maak jij er van, niet ik..
Nogmaals: het is geen moeite, maar er zijn belangrijkere dingen dan een smsje sturen. Waar gaat dat in godsnaam over zeg? Een smsje!
Dat antwoord komt echt wel, en als dat niet komt dan is het ook duidelijk...

Sorry hoor, maar iedereen maakt zich druk over een smsje. Al duurt het een week, ik weet niet beter dan dat al de meisjes die ik sms er gewoon zeker een dag tussenzit. Tenzij we even zo'n momentje hebben dat we...... nja, je weet wel
Ja ik weet wel

Maar ik blij erbij dat het gewoon niet aardig is van haar om niet even te reageren, Goh, dat kost veel tijd zeg, zo'n sms.
  maandag 17 augustus 2009 @ 19:57:02 #132
260256 For_now
niks nada noppes te melden
pi_71959390
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 19:46 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja ik weet wel

Maar ik blij erbij dat het gewoon niet aardig is van haar om niet even te reageren, Goh, dat kost veel tijd zeg, zo'n sms.
Misschien weet ze niet wat ze moet sms-en. Kan!
pi_71959516
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 19:57 schreef For_now het volgende:

[..]

Misschien weet ze niet wat ze moet sms-en. Kan!
Ja kán
pi_71959577
quote:
Dat is gewoon het probleem vandaag de dag, niet persoonlijk bedoelt hoor, maar het topic laat het zo duidelijk zien. Ik antwoord nooit direct op emails of smsjes, ik denk er eerst over na en reageer meestal pas een dag later.

Ik erger me ook dood aan mensen waarmee je zit te praten, ze krijgen een sms en pakken gelijk de telefoon en gaan het lezen. Mensen raken ook helemaal van slag als ze horen dat ik een smsje krijg en er niet op reageer. Gaan ze mij nog vertellen dat ik een smsje krijg en of ik het niet wil lezen, nee zeg ik dan: ik ben toch met jou in gesprek?

Het is precies gelijk aan de diverse klaagbak topics waarin mensen zeuren dat ze om 05:00 een smsje van een dronken vriend krijgen en er wakker van worden en niet meer kunnen slapen. Mijn telefoon staat 's nachts gewoon uit. En dat kan dus niet volgens iedereen, want stel nu dat er een noodgeval is. Echt , pakweg 15 jaar geleden bestonden mobieltjes niet eens, had je met wat geluk een antwoordapparaat aan je telefoon en anders belde men wel opnieuw. Heerlijke tijd was dat, toch blij dat ik dat in mijn studententijd heb mogen meemaken. Kan je heel wat relativeren nu, bijvoorbeeld de reacties hier.
pi_71959649
quote:

[..]

Ja ik weet wel

Maar lieve schat, als ik werken ben en het is heel druk. Dan lees ik hem wellicht tussendoor als ik het zie, en dan ga ik gauw verder met werken.
Je bent al gauw in je ritme en voor je het doorhebt schiet ineens te binnen van: ohja kut, een smsje! En dan stuur je er één terug Ik heb dit heel vaak... Ik doe het niet bewust, maar soms heb ik nieteens door dat er eigenlijk zoveel tijd tussen zit....

Ik zet btw me tel. ook altijd 'snachts uit. Niets is belangrijker dan mijn nachtrust. Krijg ik al die dronken mongolen aan de lijn die mij wakker bellen... Nee, mij niet gezien
pi_71959996
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 20:03 schreef mafkees01 het volgende:

[..]

Maar lieve schat, als ik werken ben en het is heel druk. Dan lees ik hem wellicht tussendoor als ik het zie, en dan ga ik gauw verder met werken.
Je bent al gauw in je ritme en voor je het doorhebt schiet ineens te binnen van: ohja kut, een smsje! En dan stuur je er één terug Ik heb dit heel vaak... Ik doe het niet bewust, maar soms heb ik nieteens door dat er eigenlijk zoveel tijd tussen zit....

Ik zet btw me tel. ook altijd 'snachts uit. Niets is belangrijker dan mijn nachtrust. Krijg ik al die dronken mongolen aan de lijn die mij wakker bellen... Nee, mij niet gezien
Snap ik, maar TS is verliefd, en zit echt te wachten op antwoord. Zij is waarschijnlijk niet verliefd, anders had ze allang gereageerd.

Ik beloof dat ik je nooit 's nachts dronken op zal bellen
pi_71960443
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 20:12 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Snap ik, maar TS is verliefd, en zit echt te wachten op antwoord. Zij is waarschijnlijk niet verliefd, anders had ze allang gereageerd.

Ik beloof dat ik je nooit 's nachts dronken op zal bellen
Dat is wel duidelijk Als ik verliefd was had ik ook direct gesmst. Voor haar is het blijkbaar tegengevallen en weet ze het nog niet. Dan kost het wat tijd om erover na te denken, kan ook een reden zijn

Dat kan je ook niet want je hebt mijn nummer niet Maar ik krijg ook vaak een smsje dat iemand om 4:26 heeft gebeld ofzo. Ik bel of sms nieteens terug met de reden, want die weet ik al
pi_71960666
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 20:01 schreef willempjewever het volgende:

[..]

Dat is gewoon het probleem vandaag de dag, niet persoonlijk bedoelt hoor, maar het topic laat het zo duidelijk zien. Ik antwoord nooit direct op emails of smsjes, ik denk er eerst over na en reageer meestal pas een dag later.

Ik erger me ook dood aan mensen waarmee je zit te praten, ze krijgen een sms en pakken gelijk de telefoon en gaan het lezen. Mensen raken ook helemaal van slag als ze horen dat ik een smsje krijg en er niet op reageer. Gaan ze mij nog vertellen dat ik een smsje krijg en of ik het niet wil lezen, nee zeg ik dan: ik ben toch met jou in gesprek?

Het is precies gelijk aan de diverse klaagbak topics waarin mensen zeuren dat ze om 05:00 een smsje van een dronken vriend krijgen en er wakker van worden en niet meer kunnen slapen. Mijn telefoon staat 's nachts gewoon uit. En dat kan dus niet volgens iedereen, want stel nu dat er een noodgeval is. Echt , pakweg 15 jaar geleden bestonden mobieltjes niet eens, had je met wat geluk een antwoordapparaat aan je telefoon en anders belde men wel opnieuw. Heerlijke tijd was dat, toch blij dat ik dat in mijn studententijd heb mogen meemaken. Kan je heel wat relativeren nu, bijvoorbeeld de reacties hier.
Natuurlijk ben ik het met je eens dat je 's nachts niet gaat bellen, of op andere tijden die niet geschikt zijn.
Je kunt de gewone fatsoensregels toch gebruiken? Ook met je mobiel. Ik denk dat de meeste mensen wel weten dat het niet netjes is om als je met andere mensen in gesprek bent of zit te eten uitgebreid met je mobiel aan de gang te gaan.

Maar kom op, dit meisje had toch wel even antwoord kunnen geven. Gewoon: ja, ik vond het ook leuk, bedankt voor de fijne avond. Groet....
pi_71961431
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 20:30 schreef Lavenderr het volgende:
Maar kom op, dit meisje had toch wel even antwoord kunnen geven. Gewoon: ja, ik vond het ook leuk, bedankt voor de fijne avond. Groet....
Ze heeft hem toch al gezegd dat ze zeer waarschijnlijk nog wel een date wil? Heb ik hier ergens gelezen vanmiddag. Of haal ik nu dingen door elkaar?
  maandag 17 augustus 2009 @ 20:55:33 #140
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71961474
Ik heb zelfs na 1,5 jaar daten met dezelfde vrouw nog moeite met dit soort dingen . Moet ik nu wel of niet online komen? Wel of niet mailen? Wel of niet sms'en? .
Niet meer actief op Fok!
pi_71961745
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 20:55 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb zelfs na 1,5 jaar daten met dezelfde vrouw nog moeite met dit soort dingen . Moet ik nu wel of niet online komen? Wel of niet mailen? Wel of niet sms'en? .
Ben toch blij dat ik al getrouwd ben, van die ellende af
  maandag 17 augustus 2009 @ 21:06:37 #142
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71961847
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 21:03 schreef willempjewever het volgende:

[..]

Ben toch blij dat ik al getrouwd ben, van die ellende af
Ja het kan behoorlijk gekmakend zijn van tijd tot tijd
Niet meer actief op Fok!
pi_71962475
toch grappig om te zien hoeveel het iedereen bezig houdt, gezien de reacties op dit topic.

to sms or not to sms..

wat voor wereld zou het zijn als iedereen onbevangen en oprecht z'n gevoel zou uiten, zou iedereen dan spontaan op elkaar afknappen? Is het zo'n turn off als iemand graag wil?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 17 augustus 2009 @ 21:24:24 #144
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71962561
Probleem is gewoon: als je te snel smst kom je wanhopig over en als je te lang wacht heeft die ander het idee dat je geen interesse hebt. Je moet in de beginfase voortdurend balanceren tussen te snel en te traag .

Ik smste binnen een minuut nadat ik afscheid had genomen ( ) en zij smste terug "zo jij bent snel!" , maar de volgende week zagen we elkaar weer .
Niet meer actief op Fok!
pi_71963378
Ik denk dat mensen hier een fout maken. Mensen zijn bang om gekwetst te raken en zijn daarom voorzichtig met hun sms'jes of toenadering in het algemeen. Over het algemeen is het juist zo dat als je jezelf kwetsbaar opstelt, de ander ook sneller geneigd zal zijn toenadering te zoeken.
pi_71972349
Nee, dat wanhopige is echt onzin! Als je elkaar ziet zitten, gaat dat helemaal niet meer op!!!!!

Dat is net als een openingszin, er bestaat geen goede openings zin namelijk! Als je elkaar aankijkt, en de klik is er al meteen, is een simpele Hallo al goed
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 09:52:39 #147
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_71972944
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 21:42 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Ik denk dat mensen hier een fout maken. Mensen zijn bang om gekwetst te raken en zijn daarom voorzichtig met hun sms'jes of toenadering in het algemeen. Over het algemeen is het juist zo dat als je jezelf kwetsbaar opstelt, de ander ook sneller geneigd zal zijn toenadering te zoeken.

Als je een meid met wie je net aan het daten bent als een gek gaat SMSen komt dat wanhopig over en zal ze dat waarschijnlijk als benauwend ervaren.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_71973486
Voor mijn geval (TS) is het zo dat ik maar 1x een smsje heb gestuurd. Eigenlijk zou ik het liefste nog even wachten met haar opbellen, maar ze gaat morgen op vakantie en dan kan ik haar natuurlijk niet te pakken krijgen/storen. Enige wat ik van haar wil is duidelijkheid. En ik denk dat als ze ook maar iets voor mij voelt ze het toch niet heel gek vind als ik na 2 dagen haar nog even opbel?
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 10:28:27 #149
162717 Telecaster
Duivelse Spotter
pi_71973645
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 21:24 schreef Viking84 het volgende:
Probleem is gewoon: als je te snel smst kom je wanhopig over en als je te lang wacht heeft die ander het idee dat je geen interesse hebt. Je moet in de beginfase voortdurend balanceren tussen te snel en te traag .
Het is, kortom, net alsof je met je vriendin kleren gaat kopen, ze uit het hokje komt met een Nieuw Ding aan en je verwachtingsvol aankijkt.

Reageer je te snel dan heb je niet eens goed gekeken en ben je een klootzak, reageer je te langzaam dan vind je haar te dik en ben je een klootzak. :-)
Atheism isn't a religion. It's a personal relationship with reality.
"And I think it should be – religion – treated with ridicule, and hatred and contempt. And I claim that right."- Christopher Hitchens, 1949 - 2011
pi_71973682
Als ze op vakantie gaat en ze niets van zich laat horen zou ik daarvoor wel ff bellen, om dr een goede vakantie te wensen enzo.
"Those unforgettable days, for them I live"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')