Dus iedereen die een sms verstuurt is onzeker/verlegen?quote:Op maandag 17 augustus 2009 09:35 schreef henkzijlstra het volgende:
sowieso ging je de fout in door een sms te sturen. hiermee geef je aan dat je onzeker/verlegen bent en niet (zoals een normaal persoon) even durft te bellen...
volgende keer beter
ehhh serieus, ik heb haar gewoon opgebeld om haar mee te vragen..quote:Op maandag 17 augustus 2009 09:35 schreef henkzijlstra het volgende:
sowieso ging je de fout in door een sms te sturen. hiermee geef je aan dat je onzeker/verlegen bent en niet (zoals een normaal persoon) even durft te bellen...
volgende keer beter
quote:Op maandag 17 augustus 2009 09:35 schreef henkzijlstra het volgende:
volgende keer beter
En verder heb je niks fout gedaan, ze speelt nu ff playing hard to get waarschijnlijkquote:Op maandag 17 augustus 2009 09:32 schreef Verlicht het volgende:
Gewoon laten gaan. Zij reageert wel, als zij daar behoefte aan heeft.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 09:34 schreef kikoooooo het volgende:
Slappe zak. Wacht gewoon even af man
Vooral direct opdringerig gaan worden terwijl je nog helemaal niets 'hebt' met haar. Zal ze fijn vinden
leuke man! ik heb haar zaterdag opgebeld om haar voor zondag mee te vragen..quote:Op maandag 17 augustus 2009 09:42 schreef FerreroNutella het volgende:
Dus je hebt een uur na de date haar gebeld én gesmst?
Mja mja, miss iets voor jou:
Ik heb een bundel van 1000 smsjes in de maand... Maar ja, ik ben dan ook manisch depressiefquote:Op maandag 17 augustus 2009 09:38 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Dus iedereen die een sms verstuurt is onzeker/verlegen?
![]()
Gewoon het mens even laten bungelen - zie de Cat String Theory.quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:02 schreef JamesW het volgende:
ik laat haar nu ook gewoon idd. wilde alleen weten of jullie daar andere ideeen over hadden.
Inderdaad, en als je iemand echt leuk vindt, dan ga je echt niet mekkeren dat hij of zij "veel te snel smste na een date en het dus maar niks moet wordenquote:Op maandag 17 augustus 2009 10:09 schreef Lakai het volgende:
Als ik behoefte heb om op de fietsrit terug naar huis te smsen dat ik het gezellig vond en dat er voor mij nog een herhaling in zit, dan doe ik dat.
En dan heb ik schijt aan date-regeltjes.
Wat ik meestal wel doe is de ochtend na een date gewoon een smsje sturen met dat ik het erg leuk vond. Dus bij 1 op 1 dates zegmaar. Dan bel ik later in de week een keertje of ze zin heeft om daarna weer 'es wat te gaan doen. Meteen vragen om weer wat af te spreken kan wat benauwend over komen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:02 schreef JamesW het volgende:
ik laat haar nu ook gewoon idd. wilde alleen weten of jullie daar andere ideeen over hadden.
Gelijk een negerquote:Op maandag 17 augustus 2009 10:19 schreef eleusis het volgende:
[..]
Welkom terug, amice. Bruin geworden?
Ja, nou. Wat ik gemerkt heb met meiden van 25+ is dat erg gehecht zijn aan hun eigen tijd en vaak niet meteen dezelfde dag weer een afspraak willen maken. Ik vind het zelf geen enkel probleem dat iemand aangeeft snel weer wat af te willen spreken. Zelf vind ik ook dat je, als je mekaar echt leuk vind, vaak contact zal hebben. Dus als een meid echt niks laat horen het waarschijnlijk niet echt wat zal worden.quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:32 schreef Ladidadida het volgende:
Inderdaad, en als je iemand echt leuk vindt, dan ga je echt niet mekkeren dat hij of zij "veel te snel smste na een date en het dus maar niks moet worden"
natuurlijk nietquote:Op maandag 17 augustus 2009 10:43 schreef JamesW het volgende:
om het nog maar eens samen te vatten: het is dus niet zo dat ik nu de hoop al moet opgeven?
Zeker niet. Heb je al met d'r gezoend trouwens?quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:43 schreef JamesW het volgende:
om het nog maar eens samen te vatten: het is dus niet zo dat ik nu de hoop al moet opgeven?
Neen, gewoon je ding doen en zie maar wanneer madame het belieft terug te sms-enquote:Op maandag 17 augustus 2009 10:43 schreef JamesW het volgende:
een zoen wel ja, niet uitgebreid staan tongen ofzoquote:Zeker niet. Heb je al met d'r gezoend trouwens?
neen helaas nog steeds niet.. ik laat haar iig tot vanavond wel met rust, dan zie ik daarna wel wat ik doe. (en even kijken of hier nog interessante tips zijn verschenenquote:
Ja, want iemand die gaat lopen verkondigen dat de rest in het topic "triest" is weet het per definitie beterquote:Op maandag 17 augustus 2009 10:57 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Niks aantrekken van die interessantdoenerij van deze trieste gasten en gewoon bellen.
ik zou een paar dagen wachten, dat deed ik altijd. Dus op donderdag bellen, als je het kan volhouden, anders vanavond even bellen en zeggen dat je aan de date dacht en nog even wilde laten weten dat je het leuk vond ofzo. Heb je wel kans dat ze het wat beklemmend vind, maar mijn ervaring is toch dat als ze dat voelt het toch niks gaat worden.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:01 schreef JamesW het volgende:
neen helaas nog steeds niet.. ik laat haar iig tot vanavond wel met rust, dan zie ik daarna wel wat ik doe. (en even kijken of hier nog interessante tips zijn verschenen)
Ik zou haar tot minstens woensdag met rust laten.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:01 schreef JamesW het volgende:
[..]
neen helaas nog steeds niet.. ik laat haar iig tot vanavond wel met rust, dan zie ik daarna wel wat ik doe. (en even kijken of hier nog interessante tips zijn verschenen)
Omgquote:Op maandag 17 augustus 2009 11:03 schreef Heider00sje het volgende:
Oef! Zo'n blunder heb ik ook gemaakt. Maar ik ging nog verder: ik ging meteen vragen 'of het iets gaat worden tussen' ons. Waarop ik een nee als antwoord kreeg.
Dat heet psychologie. Wat je het beste wel en niet kunt doen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:32 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Inderdaad, en als je iemand echt leuk vindt, dan ga je echt niet mekkeren dat hij of zij "veel te snel smste na een date en het dus maar niks moet worden"
Onzin
Ja dat was heel erg inderdaad. voelde me enorm kut daarna. Zoo onzekerquote:
Langer wachten dan 24 uur is inderdaad beter. Wacht een paar dagen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:03 schreef willempjewever het volgende:
[..]
ik zou een paar dagen wachten, dat deed ik altijd. Dus op donderdag bellen, als je het kan volhouden, anders vanavond even bellen en zeggen dat je aan de date dacht en nog even wilde laten weten dat je het leuk vond ofzo. Heb je wel kans dat ze het wat beklemmend vind, maar mijn ervaring is toch dat als ze dat voelt het toch niks gaat worden.
Ik doel dan ook niet meteen op een "wanneer spreken we weer af"-sms, maar gewoon een leuk, lief smsje dat het gezellig was. Dat moet kunnen na een date.quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:43 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, nou. Wat ik gemerkt heb met meiden van 25+ is dat erg gehecht zijn aan hun eigen tijd en vaak niet meteen dezelfde dag weer een afspraak willen maken. Ik vind het zelf geen enkel probleem dat iemand aangeeft snel weer wat af te willen spreken. Zelf vind ik ook dat je, als je mekaar echt leuk vind, vaak contact zal hebben. Dus als een meid echt niks laat horen het waarschijnlijk niet echt wat zal worden.
Probleem is alleen dat veel meiden ervaring hebben met nogal "in your face" kerels die hun na 1 date helemaal plat SMSen. Je wil als kerel niet hebben dat ze je met dat soort types associeren. Dus beter een SMSje te weinig dan te veel
Inderdaad. Als ik ergens een hekel aan heb is het 'net doen of je haar niet leuk vind' en dat soort domme domme spelletjes. Vooral niet jezelf zijnquote:Op maandag 17 augustus 2009 10:57 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Niks aantrekken van die interessantdoenerij van deze trieste gasten en gewoon bellen.
Vanavond? Ze geeft zelf wel aan dat je waarschijnlijk iets te snel gaat. Bel d'r gewoon donderdag ff ofzo.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:01 schreef JamesW het volgende:
Je kunt zelf het beste bepalen wat je wilt/moet doen. En niet luisteren naar wat mensen op internet die roepen dat je 3 dagen moet wachten omdat zij een spelletje speeltquote:Op maandag 17 augustus 2009 11:06 schreef Heider00sje het volgende:
[..]
Dat heet psychologie. Wat je het beste wel en niet kunt doen.
Als je haar plat gaat bellen en onzeker gaat lopen doen maakt dat zeker wel uit. Meiden zitten niet erg te wachten op onzekere types.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:09 schreef Disorder het volgende:
Als iemand je leuk vind maak het volgens mij niet zo heel veel uit wat je doet.
Dat is natuurlijk ook waar. Ik bedoelde meer dat 1 of twee kleine 'misstapjes' niet zo veel zullen uitmaken.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:11 schreef Catbert het volgende:
[..]
Als je haar plat gaat bellen en onzeker gaat lopen doen maakt dat zeker wel uit. Meiden zitten niet erg te wachten op onzekere types.
Nou zeg, wat is dat toch met die zogenaamde regeltjes, en trouwens als ze niet eens reageerd is ze dan wel echt zo leuk?quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:09 schreef Lakai het volgende:
Boeie dat je haar hebt gesmst.
Je laat jezelf tenminste zien...
Al die laffe kutspelletjes![]()
Als ik behoefte heb om op de fietsrit terug naar huis te smsen dat ik het gezellig vond en dat er voor mij nog een herhaling in zit, dan doe ik dat.
Precies, als zij jou echt echt ECHT heel erg leuk vind, dan vind ze het nog niet erg ook al sms je als ze de deur achter zich dicht doet als ze net thuis is afgezet door je. Dat vind ze dan prachtig. Allemaal die regels over wanneer je moet smsen en weet ik veel wat is allemaal klets.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:09 schreef Disorder het volgende:
[..]
Inderdaad. Als ik ergens een hekel aan heb is het 'net doen of je haar niet leuk vind' en dat soort domme domme spelletjes. Vooral niet jezelf zijn
Als iemand je leuk vind maak het volgens mij niet zo heel veel uit wat je doet.
Maar goed, jij hebt iets van je laten horen, dus wacht gewoon even geduldig af tot zij iets van zich laat horen.
Je gedrag aanpassen op hoe je denkt dat alle meiden zijn is inderdaad een heel wijs advies.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:11 schreef Catbert het volgende:
[..]
Als je haar plat gaat bellen en onzeker gaat lopen doen maakt dat zeker wel uit. Meiden zitten niet erg te wachten op onzekere types.
ze kan haar telefoon kwijt zijn, oplader kapot, geen sms tegoed of ze heeft geen interesse (maar dan zal dat dat denk ik wel aangeven)quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:13 schreef 16meter het volgende:
Als ze niks terugstuurt gewoon je conclusies trekken.
Doe niet zo triest. Zij reageert niet, het is dan op zich wel duidelijk dat ze niet helemaal hoteldebotel van 'em is of wel? Ik ben het er helemaal mee eens dat als een meid echt helemaal gek op je is ze smsjes helemaal leuk vindt, maar zo ver is ze duidelijk nog niet. Ze hebben uberhaupt nog nieteens echt gezoend! Dan is het echt geen goed idee heel erg clingy te gaan doen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:14 schreef Twiggy het volgende:
Je gedrag aanpassen op hoe je denkt dat alle meiden zijn is inderdaad een heel wijs advies.
Heb vaak genoeg een relatie(tje) gehad met meiden die er plezier in hadden je te laten wachten, dus trek niet te snel conclusies.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:22 schreef Catbert het volgende:
Zij reageert niet, het is dan op zich wel duidelijk dat ze niet helemaal hoteldebotel van 'em is of wel?
Dat zijn dus echt vrouwen waar ik geen behoefte aan zou hebben. Als ze denken dat ze specialer zijn dan mij, dan wens ik ze veel succes met het zoeken naar een man die minstens net zo speciaal is.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:28 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Heb vaak genoeg een relatie(tje) gehad met meiden die er plezier in hadden je te laten wachten, dus trek niet te snel conclusies.
Zie de andere posts. Daarom denk ik.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:32 schreef capricia het volgende:
TS: Waarom stuur je niet nog een smsje waarin je vraagt waarom ze niet terug smst?
Als TS daar behoefte aan heeft, moet hij haar gewoon sms-en.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:34 schreef RRGJL het volgende:
[..]
Zie de andere posts. Daarom denk ik.
Er zit anders wel een kern van waarheid in. Als hij een tweede keer smst heeft zij misschien al zoiets van : pffff, is ie alweer, jezus wat een levenloos figuur. Heeft die niks te doen?quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:36 schreef capricia het volgende:
[..]
Als TS daar behoefte aan heeft, moet hij haar gewoon sms-en.
Al dat gezeur...
En als hij niet smst voelt ie zich kut. Dus ik zou voor mijzelf kiezen en smsen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:39 schreef RRGJL het volgende:
[..]
Er zit anders wel een kern van waarheid in. Als hij een tweede keer smst heeft zij misschien al zoiets van : pffff, is ie alweer, jezus wat een levenloos figuur. Heeft die niks te doen?
Ik denk dat 't verstandig is dat de TS in ieder geval niet daar jou luistert. Van die "Waarom SMS je niet terug?" teksten krijgen de meeste vrouwen die IK ken heel snel jeuk namelijk.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:36 schreef capricia het volgende:
Als TS daar behoefte aan heeft, moet hij haar gewoon sms-en.
Al dat gezeur...
Dan sluit je toch een vrij groot deel van de leuke meiden uitquote:Op maandag 17 augustus 2009 11:31 schreef RRGJL het volgende:
Dat zijn dus echt vrouwen waar ik geen behoefte aan zou hebben. Als ze denken dat ze specialer zijn dan mij, dan wens ik ze veel succes met het zoeken naar een man die minstens net zo speciaal is.
Als hij gaat zitten wachten op een sms voelt ie zich idd kut, daarom dus gewoon z'n ding doen, eventueel tell selll kijken oidquote:Op maandag 17 augustus 2009 11:40 schreef capricia het volgende:
[..]
En als hij niet smst voelt ie zich kut. Dus ik zou voor mijzelf kiezen en smsen.
Ik denk dat het belangrijk is dat je gewoon jezelf bent.
Als jij zin hebt om te smsen, moet je dat gewoon doen, toch?
Dat is het punt niet, dat doe ik ook. Het gaat erom dat 'ie meteen weer af wil spreken. Kennelijk is ze zelf niet zo enthousiast dat ze zo iets heeft van "Jaaaaaaaaa!!!" en dus niet meteen wat terugstuurt. En daar is de TS onzeker over. Onzekerheid is bepaald geen pre dus lijkt het mij niet handig om dan ook nog meteen weer een "waarom SMS je niet terug?" smsje te sturen. Er zit een verschil tussen enthousiast over iemand zijn, en wanhopig over komen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:44 schreef Loveless85 het volgende:
Waar maak je je druk om zeg. Als ik een leuke date of gezellige avond met iemand heb dan sms ik vaak daarna nog even dat ik het erg geslaagd vond... imho is dat veel vrijblijvender en minder opdringerig dan op te gaan bellen om dat te melden.
Helemaal met je eens!quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:49 schreef Twiggy het volgende:
Gewoon doen wat je gevoel je ingeeft.
Sinds wanneer moet je direct op elk smsje reageren? En waarom mag je pas weer smsen als de ander jou heeft gesmst? Moet een sms altijd een dialoog zijn? Wat een gedoe!
Wat hebben mensen voor een beeld van vrouwen als ze denken dat één sms het verschil kan betekenen tussen nooit meer praten en 'ze leven nog lang en gelukkig'...
Ik ken die regeltjes ook niet; ik kan er dus ook niet aan meedoen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:13 schreef Tahiti het volgende:
[..]
Nou zeg, wat is dat toch met die zogenaamde regeltjes, en trouwens als ze niet eens reageerd is ze dan wel echt zo leuk?
Lekker zwart-wit weer.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:49 schreef Twiggy het volgende:
Wat hebben mensen voor een beeld van vrouwen als ze denken dat één sms het verschil kan betekenen tussen nooit meer praten en 'ze leven nog lang en gelukkig'...
Nee die 'waarom sms je niet terug' of 'je hebt het vast druk dat ik geen antwoord krijg' dingen moet je echt niet doen. Gewoon smsen dat je het geslaagd vond en evt iets erin dat het wat jou betreft voor herhaling vatbaar is.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:51 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dat is het punt niet, dat doe ik ook. Het gaat erom dat 'ie meteen weer af wil spreken. Kennelijk is ze zelf niet zo enthousiast dat ze zo iets heeft van "Jaaaaaaaaa!!!" en dus niet meteen wat terugstuurt. En daar is de TS onzeker over. Onzekerheid is bepaald geen pre dus lijkt het mij niet handig om dan ook nog meteen weer een "waarom SMS je niet terug?" smsje te sturen. Er zit een verschil tussen enthousiast over iemand zijn, en wanhopig over komen.
Ik SMS vaak de dag erna ofzo dat ik 't heel leuk vond en wens d'r dan nog verder een leuk weekend ofzo. En dan bel ik zelf een paar dagen later of ze weer iets af wil spreken.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:56 schreef Loveless85 het volgende:
Nee die 'waarom sms je niet terug' of 'je hebt het vast druk dat ik geen antwoord krijg' dingen moet je echt niet doen. Gewoon smsen dat je het geslaagd vond en evt iets erin dat het wat jou betreft voor herhaling vatbaar is.
Maar redelijk kansloos idd om níet te durven vragen als ze er is of ze nog keer wat wil doen maar dat te smsen zodra ze de deur uit is. Doe het dan als ze er nog is, gewoon ff zeggen dat je leuke avond hebt gehad, als ze dan reageert dat het wederzijds was kan je altijd ff polsen door gewoon iets te zeggen als 'nou wat mij betreft binnenkort weer', dan merk je wel aan de reactie of ze daar open voor staat.
Dan gewoon ff beetje laten rusten en na paar daagjes vragen, of nog mooier is als ze er dan zelf op doorgaat.
Precies.quote:Maar niet dat opdringerige, ik moet niks hebben van al die dating-regels, maar het is wel gewoon common sense dat je niet meteen zo erboven op moet duiken of zo wanhopig over moet komen door direct te gaan smsen of ze weer wat wil doen en als je dan niet een snelle reactie krijg er nog achteraan te gaan smsen
Juist!quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:56 schreef Loveless85 het volgende:
Doe het dan als ze er nog is, gewoon ff zeggen dat je leuke avond hebt gehad, als ze dan reageert dat het wederzijds was kan je altijd ff polsen door gewoon iets te zeggen als 'nou wat mij betreft binnenkort weer', dan merk je wel aan de reactie of ze daar open voor staat.
'quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:14 schreef capricia het volgende:
TS: Je moet gewoon doen wat je hart je ingeeft.
Inzin om je heel anders voor te doen, dan je in werkelijkheid bent.
Hmm. Nog even voor de duidelijkheid: wat bedoel je met dat je d'r een zoen geven hebt? Ik zou zelf bij zo'n ietwat lauwe reactie niet te veel aan d'r gehecht raken in ieder geval.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:16 schreef JamesW het volgende:
Ik heb er nu iig alweer spijt van dat ik dat smsje heb gestuurd.. het ging zo op de automatische piloot.ik heb haar idd gevraagd of ik haar binnenkort nog zag en toen zei zij: "zeer waarschijnlijk wel". ik ga sowieso ook geen smsje sturen met: "Waarom stuur je niks terug". dat is vrij kansloos.
Nee, het is normaal als je je niet als jezelf gedraagd...quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:21 schreef Catbert het volgende:
[..]
'
Hou nou eens op zeg. De meeste normale meiden krijgen er geen relaxed gevoel van als je alles wat je denkt meteen naar d'r toe SMSt.
Maar als je verliefd bent of iemand leuk vindt gedraag je je juist niet als jezelf.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:23 schreef capricia het volgende:
[..]
Nee, het is normaal als je je niet als jezelf gedraagd...![]()
Ik neem aan dat je toch iemand wilt vinden die bij je past, toch?
Ja maar als je iemand nog niet zo goed kent ga je niet na 1 date al je hersenspinsels SMSen, dan moet je inderdaad gewoon ff helder nadenken en het 'spelletje spelen'. Dat wil inderdaad niet zeggen dat je je anders voor moet doen dan je in werkelijkheid bent.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:23 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik ben geen onzeker type die heel veel bevestiging nodig heeft, dus ik heb liever ook niet iemand die dat wel heeft. Dus je hebt helemaal gelijk.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:23 schreef capricia het volgende:
En stel nou dat je iemand bent die gewoon vaak en veel smst..dan zou ik dat in dit geval ook gewoon doen hoor.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar als je iemand nog niet zo goed kent ga je niet na 1 date al je hersenspinsels SMSen, dan moet je inderdaad gewoon ff helder nadenken en het 'spelletje spelen'. Dat wil inderdaad niet zeggen dat je je anders voor moet doen dan je in werkelijkheid bent.
Mwah ik denk dat al snel de ander zich erg verstikt gaat voelen als die dat niet is gewendquote:Op maandag 17 augustus 2009 12:31 schreef capricia het volgende:
[..]
En stel nou dat je iemand bent die gewoon vaak en veel smst..dan zou ik dat in dit geval ook gewoon doen hoor.
Maar ieder zijn eigen ding, natuurlijk~!
ja maar daarna ga je als een laffe hond sms om meteen nog een keer af te spreken...quote:Op maandag 17 augustus 2009 09:39 schreef JamesW het volgende:
[..]
ehhh serieus, ik heb haar gewoon opgebeld om haar mee te vragen..
quote:Op maandag 17 augustus 2009 09:40 schreef Bunker het volgende:
dat initiatief altijd bij de dames laten liggen. Als ze vragen waarom je niet hebt gesmst, zeg je dat je druk was / accu leeg / phone kapodt oid
succes.
Inderdaad. Niet dat je kansen dan meteen verspeeld zijn (uitgaande van de situatie van de TS) maar op d'r huid gaan zitten heeft dan sowieso een averechts effect.quote:Op maandag 17 augustus 2009 13:30 schreef Ripley het volgende:
Mijn inschatting is dus dat ze niet geinteresseerd genoeg is
Ik vind het toch wat speculatief allemaal, waarop basseren jullie dit nu? Misschien is ze wel net als ik en is ze niet zo bezig met haar mobiel. Maar dat weet topicstarter vast, als ze op beide dates nooit haar mobiel in handen genomen heeft lijkt het mij duidelijk dat ze het misschien nog niet eens gezien heeft. Als ze echter telefoontjes opneemt of een smsje heeft gestuurt op de dates, dan kan je er inderdaad van uitgaan dat het wel leuk was, maar niet voor meer...quote:Op maandag 17 augustus 2009 13:34 schreef Catbert het volgende:
Inderdaad. Niet dat je kansen dan meteen verspeeld zijn (uitgaande van de situatie van de TS) maar op d'r huid gaan zitten heeft dan sowieso een averechts effect.
Het is voor mij alweer 9 jaar geleden dat ik aan het daten was en toen waren er nog niet veel mobieltjes, ik basseerde het even op dingen die ik in kroegen e.d. zie, maar was even vergeten dat er ook meisjes zijn die dit associaal vinden. Kortom, ik kom in verkeerde kroegen, want ik zie het toch vaak op blind dates enzo (waarom luister ik ook mee als mensen kletsen)quote:Op maandag 17 augustus 2009 13:38 schreef Xs2Shanna het volgende:
Dat is onzin. Ik heb mijn mobiel altijd bij me, en ik ben er ook vrij actief mee (moet ook voor mijn werk), maar als ik op date ga, gaat hij toch echt op stil, en ga ik niet zitten smsen of bellen.
daarom is jou middle naam zekers ook 'casanova'?quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:09 schreef Lakai het volgende:
quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:09 schreef Lakai het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |