eenschquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:12 schreef DjRex89 het volgende:
Eigenlijk is sporten gewoon hartstikke ongezond
hier ook.. beetje aan het klote in de code. werkt opeens iets heel anders niet meer. Zelfs helemaal terug naar hoe het vanochtend was (toen het wel werkte) was geen oplossing..quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:33 schreef DjRex89 het volgende:
Alles zit tegen vandaag zegZelfs de simpelste dingen willen niet lukken.
Dat dus..quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:43 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hier ook.. beetje aan het klote in de code. werkt opeens iets heel anders niet meer. Zelfs helemaal terug naar hoe het vanochtend was (toen het wel werkte) was geen oplossing..
dan ligt het toch aan je codequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:14 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat dus..
Het uitvoeren van een query via programma lukt wel maar via code dezelfde query uitvoeren lukt niet :S
Zo blijf je bezig..
Zo ver was ik ook al, maar nog niet gevonden watquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:48 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dan ligt het toch aan je code
Ik heb inmiddels de oplossing gevonden voor mijn probleem. Gewoon de oude database weggooien en een nieuwe laten aanmaken. Blijkbaar stond er opeens weer een oude database
Neemt niet weg dat ik nog steeds niet ben toegekomen aan het oplossen van de problemen waar ik in eerste instantie mee bezig was
wat voor code typ je? Ik kan vrij veel code lezenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:46 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Zo ver was ik ook al, maar nog niet gevonden wat
C++ voor Windows CE 6.0. Een deel is al gefixt, nu de rest nogquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:34 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
wat voor code typ je? Ik kan vrij veel code lezen
quote:
ah.. ik ben in objective-C bezig.. ook leuk. Alleen nu even nietquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:46 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
C++ voor Windows CE 6.0. Een deel is al gefixt, nu de rest nog
Gefeliciteerdquote:
gefeliciteerdquote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:39 schreef Psychonikeo het volgende:
anders sta je als volwassen kerel ff charlie lownoise en mental theo te luisteren onder mijn raam
wat ga je daar doen? als het doorgaat danquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:09 schreef EddyAlbena het volgende:
Vanmiddag sollicitatiegesprek bij Transavia gehad voor een stage. Was redelijk positief en mag hopen dat dit 'm dan wordt, anders heb ik nog maar een week om een stage te regelen
Ondersteuning bieden aan de online marketeer (wel aardige dame), van alles wat dus. Was niet helemaal wat ik zocht, maar nu krijg ik in ieder geval een beter totaal beeld. Ik had liever aan een bepaald project gewerkt en/of een adviesrapport schrijven, maar zo vind ik het ook goed (het is dan ook een meeloopstage).quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:13 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
wat ga je daar doen? als het doorgaat dan
hmm ok.. klinkt wel leuk.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:24 schreef EddyAlbena het volgende:
[..]
Ondersteuning bieden aan de online marketeer (wel aardige dame), van alles wat dus. Was niet helemaal wat ik zocht, maar nu krijg ik in ieder geval een beter totaal beeld. Ik had liever aan een bepaald project gewerkt en/of een adviesrapport schrijven, maar zo vind ik het ook goed (het is dan ook een meeloopstage).
Nou gewoon lezen ofzo, maar dat werkt niet want mijn ogen hangen dan dichtquote:
welkom bij de werkende wereldquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:32 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nou gewoon lezen ofzo, maar dat werkt niet want mijn ogen hangen dan dichtNu is het zeg maar op een hele dag alleen maar werken en slapen. Ik heb geen leven meer
!!
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:26 schreef Daph_ het volgende:
Ik ben zooooooooo moeMaar als ik nu naar bed ga bestond mijn dag uit slapen - opstaan - werken - in de file staan - eten - douchen - slapen
Vreselijk. Ik heb gewoon niet eens meer de energie om te gaan sporten of wat dan ookquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:37 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
welkom bij de werkende wereld
het is ff wennen.. maar goed.. jij krijgt ook je studie er nog bij toch?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:44 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Vreselijk. Ik heb gewoon niet eens meer de energie om te gaan sporten of wat dan ook.
Ja.. Dus dan heb ik eigenlijk nog minder tijd om iets anders te doenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:47 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
het is ff wennen.. maar goed.. jij krijgt ook je studie er nog bij toch?
leuk vooruitzichtquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:48 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja.. Dus dan heb ik eigenlijk nog minder tijd om iets anders te doen
Ja maar dan zit ik in ieder geval niet 5 dagen in de week op kantoorquote:
komt goedquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:50 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja maar dan zit ik in ieder geval niet 5 dagen in de week op kantoorEn ik vind studie ook wel leuk hoor. Ik moet gewoon even aan het ritme wennen denk ik
Ik ga nu wel slapen, want mijn ogen vallen bijna dicht
Fijne avond!
Ja idd! Dat was me dus ook al opgevallenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:56 schreef Psychonikeo het volgende:
en je waardeert het weekend nóg meer
en je vakanties.. jammergenoeg gaat dat weer even duren nuquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:02 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja idd! Dat was me dus ook al opgevallen
Met de kerst weerquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:03 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
en je vakanties.. jammergenoeg gaat dat weer even duren nu
trustequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:50 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja maar dan zit ik in ieder geval niet 5 dagen in de week op kantoorEn ik vind studie ook wel leuk hoor. Ik moet gewoon even aan het ritme wennen denk ik
Ik ga nu wel slapen, want mijn ogen vallen bijna dicht
Fijne avond!
daarom heb ik mijn vakantie in tweeën gesplitst.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:03 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
en je vakanties.. jammergenoeg gaat dat weer even duren nu
ja.. tussen kerst en oud&nieuw ben ik ook wel vrij.. Tenminste, dat moet ik nog vrij nemen, maar dat is wel het plan.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:18 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Met de kerst weerZal alleen tussendoor de herfstvakantie moeten missen maar daar had ik toch nog niks in gepland.
dat is ook een mogelijkheidquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
daarom heb ik mijn vakantie in tweeën gesplitst.
Dan wil ik ook nog vrij.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:20 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja.. tussen kerst en oud&nieuw ben ik ook wel vrij.. Tenminste, dat moet ik nog vrij nemen, maar dat is wel het plan.
Was meer dat het beter uit kwam voor de bezetting op kantoor. Aangezien collega's afhankelijk zijn van bouwvak met hun vakantie en ik niet.quote:dat is ook een mogelijkheid
precies, morgen gaat de wekker weer om 6:00 uurquote:
Heb nog niks gehoord, hopelijk morgenquote:
quote:
Ik duimquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:06 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heb nog niks gehoord, hopelijk morgen
Ik hoop dat je aangenomen wordt.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:06 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heb nog niks gehoord, hopelijk morgen
Toevallig weet ik dat zo nietquote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:20 schreef Psychonikeo het volgende:
jij weet niet toevallig hoe ik kan automatiseren dat ik een webpagina elke 15 minuten (ofzo) kan laten opslaan?
En......weer niet aangenomen. Wat een loser ben ik ookquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:09 schreef EddyAlbena het volgende:
Vanmiddag sollicitatiegesprek bij Transavia gehad voor een stage. Was redelijk positief en mag hopen dat dit 'm dan wordt, anders heb ik nog maar een week om een stage te regelen
geen probleem.. al uitgevonden. Even een batch geschreven en die via windows elke 15 minuten laten uitvoeren, does the trickquote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:52 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Toevallig weet ik dat zo nietBen niet zo van de websites..
echt he! Zat net even na de lunch op een terrasje en het was gewoon bijna niet lekker.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:02 schreef PieterBas het volgende:
Goedemiddag
Wat is het heet buiten...
wel klote.. is toch wel belangrijk dat je wat vind nu..quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:17 schreef EddyAlbena het volgende:
[..]
En......weer niet aangenomen. Wat een loser ben ik ookTe weinig affiniteit met online marketing.
Gelijk maar een gesprek geregeld bij UPC, die hadden de leukste opdracht tot nu toe, maar lieten niks van zich horen. Nog maar paar keer gebeld en mag maandag langskomen, jeuj. Vond die sollicitatiegeprekken nooit zo spannend, gewoon relaxed ingaan, maar nu ik twee keer heb gefaald begin ik 'm wel te schijten hehe.
Ik ga mij er niet echt druk om maken ofzo, schiet je ook niet echt wat mee op. Maar het zou wel fijn zijn als ik net als ieder ander de eerste week van september kon beginnen. Het zal ook geen ramp zijn als ik voor die tijd niks heb, zullen genoeg bedrijven zijn die iemand nodig hebben, maar toch, liever niet he.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:29 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
wel klote.. is toch wel belangrijk dat je wat vind nu..
Niet te relaxed er in gaanquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:17 schreef EddyAlbena het volgende:
[..]
En......weer niet aangenomen. Wat een loser ben ik ookTe weinig affiniteit met online marketing.
Gelijk maar een gesprek geregeld bij UPC, die hadden de leukste opdracht tot nu toe, maar lieten niks van zich horen. Nog maar paar keer gebeld en mag maandag langskomen, jeuj. Vond die sollicitatiegeprekken nooit zo spannend, gewoon relaxed ingaan, maar nu ik twee keer heb gefaald begin ik 'm wel te schijten hehe.
Ik liep 10 minuten buiten en ik kan me niet meer herinneren.. dat ik zo aan het zweten was, zonder dat ik mij aan het inspannen was.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:28 schreef Psychonikeo het volgende:
echt he! Zat net even na de lunch op een terrasje en het was gewoon bijna niet lekker.
Ik stond in de pauze met een glaasje drinken ff buiten in de zon, ik liep niet eens en begon al te zwetenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:05 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik liep 10 minuten buiten en ik kan me niet meer herinneren.. dat ik zo aan het zweten was, zonder dat ik mij aan het inspannen was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |