Ze heeft zichzelf toch aardig blootgelegd. Al verloor ze nooit de controle en wist ze precies wanneer ze met haar ogen moest knipperen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:38 schreef MOVO het volgende:
Een uitstekende actrice die zichzelf speelde vanavond. Helaas vond ik het een rol met weinig diepte.
That, my dear, I quit understand!!quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik wil haar best een keer over haar angst voor intimiteit heen helpen, hoor.
Zeker in een uitzending, ze zijn zich meer nog dan een ander wellicht bewust van de aanwezigheid van camera's. Ik ben dan ook geen voorstander van acteurs in Zomergasten.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:42 schreef Fappie het volgende:
[..]
Actrices die zichzelf bloot kunnen geven zijn er maar weinig, denk ik.
Dat was ik al veel langer. Met de schoonheid van Carice valt niet te spotten.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:41 schreef Verlicht het volgende:
[..]
Je bent tijdens de uitzending verliefd op haar geworden. Dan word je sowieso blind.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:33 schreef Mister1977 het volgende:
Die piepjonge Jeff -The Dude- Bridges.
Saampies doen?quote:
Nee ze snapt het niet, het levert geen interessante tv op, ze heeft teveel nagedacht over hoe zij en haar keuzes over kunnen komen. En dat zag je ook, het was weinig echt.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:43 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ze heeft zichzelf toch aardig blootgelegd. Al verloor ze nooit de controle en wist ze precies wanneer ze met haar ogen moest knipperen.
Je snapt je vak of niet. Zij snapt het.
In Taxidriver is ze niet te versmaden.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:49 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ik heb een zwak voor hem geloof ik..
moet zeggen dat ik Cybill ook erg sympathiek over vind komen, kende haar verder eigenlijk alleen van Moonlightning met een zeer jonge Bruce Willis.. ook leuk![]()
Ik bedoelde meer dat ik jóu begreep.quote:
1. Het was interessante tvquote:Op zondag 16 augustus 2009 23:51 schreef MOVO het volgende:
[..]
Nee ze snapt het niet, het levert geen interessante tv op, ze heeft teveel nagedacht over hoe zij en haar keuzes over kunnen komen. En dat zag je ook, het was weinig echt.
Ik ga een schokkende bekentenis afleggen: ik heb Taxidriver nog nooit gezienquote:Op zondag 16 augustus 2009 23:53 schreef cultheld het volgende:
[..]
In Taxidriver is ze niet te versmaden.
Vooral met Jodie Fosterquote:Op zondag 16 augustus 2009 23:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik ga een schokkende bekentenis afleggen: ik heb Taxidriver nog nooit gezienafgezien van fragmenten die her en der in tv programma's voorbij komen..
Dit soort opmerkingen vind ik dus zoooo absurd Dat zei iemand hier een paar jaar geleden toevallig ook bij Halina Reijn (haar hartsvriendin). Dit programma gaat over de gasten ZELF en een kijkje in hun levens aan de hand van tv-fragmenten. Dan is het niet meer dan logisch om heel erg veel over jezelf te praten.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:08 schreef Reya het volgende:
Carice mag wel iets minder over zichzelf praten.
Het was veilige tv, met veilige keuzes en veilige verhalen.quote:
Van wat ze in haar jeugd zag, via paul de Leeuw naar de kleinkunst, naar het actrice zijn, met als truukje beginnen en eindigen met een orkest. Een bio-tje zonder moeilijke verhalen zullen we maar zeggen.quote:2. Ze heeft inderdaad nagedacht over de rode draad van de avond
Ik heb geen waarachtig verhaal gehoord alleen wat vaag aanstippen en vaag filosoferen.quote:3. Echtheid?? Waarachtige verhalen willen we. En die hebben we gekregen.
Lijkt mij ook wel leuk, ja.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:55 schreef conleche het volgende:
Ik bedoelde meer dat ik jóu begreep.Zelf laat ik deze beker dan graag aan mij voorbij gaan. Maar misschien kan je Halina voor erbij vragen?!
Volgende week een slechtgemetseld leugendier uit de politiek om de wereld kapot te analyseren.quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:06 schreef JeanVe het volgende:
[..]
Dit soort opmerkingen vind ik dus zoooo absurd Dat zei iemand hier een paar jaar geleden toevallig ook bij Halina Reijn (haar hartsvriendin). Dit programma gaat over de gasten ZELF en een kijkje in hun levens aan de hand van tv-fragmenten. Dan is het niet meer dan logisch om heel erg veel over jezelf te praten.
Ik wil ook niet generaliseren...quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:48 schreef MOVO het volgende:
[..]
Zeker in een uitzending, ze zijn zich meer nog dan een ander wellicht bewust van de aanwezigheid van camera's. Ik ben dan ook geen voorstander van acteurs in Zomergasten.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:11 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Weet iemand de naam van die zanger die ze in het laatste half uur lieten horen?
Hoofdredacteur.quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:11 schreef Fappie het volgende:
Anyway, ik ben benieuwd hoe de Opzij-directrice Pechtold gaat interviewen.
Mmm gewoon iets naturels met een glittertje...quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:07 schreef rhubarbje het volgende:
Wat is ze mooi Carice
ik zou echt een moord doen voor die oogschaduw die ze op heeft
iemand enig verstand van make up die mij zo van beeld af kan vertellen welke het is?
Dank je!quote:
Ik hoop zo dat ie niet alleen z'n partij-riedeltje gaat opdreunen of alleen maar reclame voor dat partijtje gaat maken en gewoon als mens Pechtold iets toe te voegen heeft.quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:18 schreef qonmann het volgende:
Pechtold zal zich niets van dat Opzij-mens aantrekken en gewoon zijn verhaaltje vertellen
We kunnen een hoop mooipraterij verwachten. Ik snap eigenlijk niet dat ze een politicus in functie zo'n platform geven.quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:18 schreef qonmann het volgende:
Pechtold zal zich niets van dat Opzij-mens aantrekken en gewoon zijn verhaaltje vertellen
vpro he (qua achterban wel vergelijkbaar, denk ik)quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:21 schreef Ringo het volgende:
[..]
We kunnen een hoop mooipraterij verwachten. Ik snap eigenlijk niet dat ze een politicus in functie zo'n platform geven.
denk het ook... Femke had ook gekundquote:Op maandag 17 augustus 2009 00:24 schreef Verlicht het volgende:
[..]
vpro he (qua achterban wel vergelijkbaar, denk ik)
Dat matcht inderdaad wel goed.quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:24 schreef Verlicht het volgende:
[..]
vpro he (qua achterban wel vergelijkbaar, denk ik)
Erg leuke film ja!quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:22 schreef cultheld het volgende:
Pechtold heeft Wag The Dog als keuzefilm opgegeven. Lijkt me de moeite waard.
Ja, haha. Die serie moesten ze weer eens herhalen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:49 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ik heb een zwak voor hem geloof ik..
moet zeggen dat ik Cybill ook erg sympathiek over vind komen, kende haar verder eigenlijk alleen van Moonlightning met een zeer jonge Bruce Willis.. ook leuk![]()
Tsja, maar die gaan wel naar de VPRO-hemel.quote:
ik denk dat VPRO toch meer D66 is, maar halsema had ook wel gekundquote:Op maandag 17 augustus 2009 00:26 schreef qonmann het volgende:
[..]
denk het ook... Femke had ook gekund
Van hetzelfde jaar als de keuzefilm van vanavond:quote:
quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:17 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Dank je!
Wow, ben er stil van...heel apart!
Daar heb je zeker gelijk in. Carice hoeft niet met veel mensen rekening te houden. Pechtold met alle D66'ers, stiekem.quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:29 schreef Ringo het volgende:
[..]
Dat matcht inderdaad wel goed.
Met Pechtold is niet zoveel mis maar zo'n hele avond die hij zelf mag regisseren, mwah. Ik vrees voor een gelikte show.
AMEN. Dit fragment had ze moeten kiezen, dit gaat door merg en been (positief bedoeld). Echt heel jammer dat het niet is zonder de interruptie van Leonard Cohen.quote:
Als Linda de Mol mag, waarom Mark Rutte dan niet? De verzuiling is nu toch wel voorbij wat dat betreft.quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:33 schreef Verlicht het volgende:
[..]
ik denk dat VPRO toch meer D66 is, maar halsema had ook wel gekund
Ja dit is echt prachtig!quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:40 schreef Ratjepoepe het volgende:
[..]
AMEN. Dit fragment had ze moeten kiezen, dit gaat door merg en been (positief bedoeld). Echt heel jammer dat het niet is zonder de interruptie van Leonard Cohen.
Ik vraag me serieus af of zo iemand zijn PR-adviseurs raadpleegt over een avond als deze.quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:37 schreef Verlicht het volgende:
[..]
Daar heb je zeker gelijk in. Carice hoeft niet met veel mensen rekening te houden. Pechtold met alle D66'ers, stiekem.
Ik denk het wel (Pechtold = D66 momenteel), maar eigenlijk vind ik dit wel een interessante vraag om het hem persoonlijk te vragen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:43 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus af of zo iemand zijn PR-adviseurs raadpleegt over een avond als deze.
genoeg variatie geweest wat dat betreft:quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:41 schreef Ringo het volgende:
Als Linda de Mol mag, waarom Mark Rutte dan niet? De verzuiling is nu toch wel voorbij wat dat betreft.
Pechtold is nog een van de weinige eersterangs politici die buiten zijn politieke grenzen durft te treden. Dat maakt hem in elk geval vooraf interessanter dan de gemiddelde harlekijn op het Binnenhof.
Politici, juristen en artiesten overleggen het sowieso met hun agenten/adviseurs.quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:43 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus af of zo iemand zijn PR-adviseurs raadpleegt over een avond als deze.
Ik zou het raar vinden als dat niet gebeurde. Vooraf dan hè. Maar ook tijdens het proces van fragmenten verzamelen? Zouden die adviseurs ook sturende invloed hebben op Pechtolds keuze van fragmenten? Of gaat hun invloed niet verder dan de vraag of het überhaupt verstandig is om aan zo'n programma mee te doen?quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:51 schreef Fappie het volgende:
[..]
Politici, juristen en artiesten overleggen het sowieso met hun agenten/adviseurs.
Dat laatste denk ik dus niet, omdat D66 niet zulke adviseurs kent. Het is geen CDA.quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:55 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik zou het raar vinden als dat niet gebeurde. Vooraf dan hè. Maar ook tijdens het proces van fragmenten verzamelen? Zouden die adviseurs ook sturende invloed hebben op Pechtolds keuze van fragmenten? Of gaat hun invloed niet verder dan de vraag of het überhaupt verstandig is om aan zo'n programma mee te doen?
Ik denk dat veel van die lui wel een goed ontwikkeld ego hebben, ze zullen iig het meeste van hun fragmenten zelf uitzoeken.quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:55 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik zou het raar vinden als dat niet gebeurde. Vooraf dan hè. Maar ook tijdens het proces van fragmenten verzamelen? Zouden die adviseurs ook sturende invloed hebben op Pechtolds keuze van fragmenten? Of gaat hun invloed niet verder dan de vraag of het überhaupt verstandig is om aan zo'n programma mee te doen?
quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:56 schreef Verlicht het volgende:
Dat laatste denk ik dus niet, omdat D66 niet zulke adviseurs kent. Het is geen CDA.
quote:
Dat laatste zou ik in ieder geval revolutionair, fantastisch en adembenemend vinden.quote:Op maandag 17 augustus 2009 01:00 schreef Reya het volgende:
Mij zou het wel wat lijken als voor volgend jaar in ieder geval Jules Deelder, Jan Decleir en Herman Philipse worden uitgenodigd. Als interviewer wellicht Charles Groenhuijsen. Wat jullie?
De partij van de ex-journalisten Hans van Mierlo en Hans Gruijters die het begrip media-beïnvloeding en spindocters heeft uitgevonden zou nu met Pechtold opeens geen gladde PR- en communicatie-adviseurs meer hebben die de leiding 'helpt' bij zo'n uitzending?quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:59 schreef Verlicht het volgende:
D66, er zullen vast bobo's zijn die de grote partijlijnen beinvloeden, maar pechtolds fragmentjes... nee
De meeste politici zijn bangelijke partijdieren, die staan liever in het zicht van de kudde dan zo'n kwetsbare positie in te nemen, drie uur lang alleen aan een tafel, zonder vragen die je vooraf kunt bespreken.quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:57 schreef Fappie het volgende:
[..]
Ik denk dat veel van die lui wel een goed ontwikkeld ego hebben, ze zullen iig het meeste van hun fragmenten zelf uitzoeken.
Ja, ik denk het wel, maar ik wil het wel voor mijzelf uitzoeken. Ik ben wel benieuwd.quote:Op maandag 17 augustus 2009 01:03 schreef golfer het volgende:
[..]
De partij van de ex-journalisten Hans van Mierlo en Hans Gruijters die het begrip media-beïnvloeding en spindocters heeft uitgevonden zou nu met Pechtold opeens geen gladde PR- en communicatie-adviseurs meer hebben die de leiding 'helpt' bij zo'n uitzending?
Ik hoop dan ook van harte dat Margriet hem ergens in de uitzending aanwrijft of hij geen pleefiguur slaat bij roemruchte voorgangers als Van Mierlo, Terlouw en Wijers.quote:Op maandag 17 augustus 2009 01:04 schreef Ringo het volgende:
[..]
De meeste politici zijn bangelijke partijdieren, die staan liever in het zicht van de kudde dan zo'n kwetsbare positie in te nemen, drie uur lang alleen aan een tafel, zonder vragen die je vooraf kunt bespreken.
Ach alles is bespreekbaar bij de VPRO zolang ze maar hun kijkcijfers halen hoor.quote:Op maandag 17 augustus 2009 01:04 schreef Ringo het volgende:
[..]
De meeste politici zijn bangelijke partijdieren, die staan liever in het zicht van de kudde dan zo'n kwetsbare positie in te nemen, drie uur lang alleen aan een tafel, zonder vragen die je vooraf kunt bespreken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |