Als je alleen maar woorden in onwillekeurige volgorde de buis op slingert kan je daar moeilijk een leugen in ontdekken, dus dan heb je wel gelijk.quote:
Vroeger ging Zomergasten nog over de persoon die er te gast was.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:04 schreef waxmask het volgende:
[..]
Als je alleen maar woorden in onwillekeurige volgorde de buis op slingert kan je daar moeilijk een leugen in ontdekken, dus dan heb je wel gelijk.
Ze lijkt me niet echt iemand die zich even gezellig kwetsbaar opstelt nee..quote:
[offtopic]quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:09 schreef Fappie het volgende:
[..]
Vroeger ging Zomergasten nog over de persoon die er te gast was.
Nu je het zegt, inderdaad!quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:13 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
De perfecte antithese van Beyonce: Dik, lelijk, wit en hij kan wél zingen.
Ik zag hem volgens mij!quote:
Nog niet...quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:14 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
[offtopic]
Wat een tof konijn. Heb je die ook in het groot?
[/offtopic]
oooh hij lijkt op mijn oude knijnquote:
Wat jammerquote:
Jammer nou, gecondoleerd nog.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oooh hij lijkt op mijn oude knijn
maar die is dood;(
Toen je eerder 'kippig' schreef dacht ik al dat je dat stuk had gelezen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:43 schreef golfer het volgende:
Ik ben na dat stukje van Thom Hofmann over haar in de Vara-gids nu toch wel benieuwd naar haar imitatie van de Inflatable Sex Doll met open mond en uitpuilende ogen.
Misschien kan Margriet haar nog even zo ver krijgen?
Hadden ze maar gewoon beter op moeten letten.. of het over 10 jaar nog eens terug kijken, misschien zien ze het dan welquote:Op zondag 16 augustus 2009 23:23 schreef Toad het volgende:
Ik vond het mooi.
En al die mensen die zitten te klagen dat het te weinig inhoud bevat..Beetje treurig eigenlijk.
Pierre Janssen in 1988.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:20 schreef Fappie het volgende:
Als jullie echt goede Zomergasten-afleveringen willen zien, heb ik nog wat aanraders:
Moskovitz 2007, Willem Schinkel 2008 en Ad Verbrugge 2006.
Eens kijken of die op internet te vinden is.quote:
Zou mooi zijn om die ooit nog eens terug te zien.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:32 schreef Fappie het volgende:
Eens kijken of die op internet te vinden is.
Heb ik naar een ander net zitten kijken?quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:26 schreef minilot het volgende:
Verder: ik kan oneindig naar dat prachtige hoofd kijken, maar jemig, wat kwam ze slecht uit haar woorden!
Je bent tijdens de uitzending verliefd op haar geworden. Dan word je sowieso blind.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:40 schreef Ringo het volgende:
[..]
Heb ik naar een ander net zitten kijken?
Actrices die zichzelf bloot kunnen geven zijn er maar weinig, denk ik.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:38 schreef MOVO het volgende:
Een uitstekende actrice die zichzelf speelde vanavond. Helaas vond ik het een rol met weinig diepte.
Ik wil haar best een keer over haar angst voor intimiteit heen helpen, hoor.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:42 schreef conleche het volgende:
Ik vond er heel mooie fragmenten tussen zitten. En Carice is echt een heel mooie vrouw, maar wat ik irritant vond, was dat geflirt met de camera en vooral dat ze steeds weer benadrukte dat ze intimiteit zo eng vond. Dat kwam onecht over. Als ze het echt eng zou vinden, was ze er niet over begonnen. Ik zag af en toe echt de actrice ipv de persoon.
Ze heeft zichzelf toch aardig blootgelegd. Al verloor ze nooit de controle en wist ze precies wanneer ze met haar ogen moest knipperen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:38 schreef MOVO het volgende:
Een uitstekende actrice die zichzelf speelde vanavond. Helaas vond ik het een rol met weinig diepte.
That, my dear, I quit understand!!quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik wil haar best een keer over haar angst voor intimiteit heen helpen, hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |