Ik koop nu al die boeken en tijdschriften omdat ze nu pas uitkomen: stuk of 30 tribute specials ofzoquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:00 schreef sacha het volgende:
mag ik weten waarom jullie de behoefte hebben om nu boeken, platen, cd's en andere artikelen van MJ aan te schaffen?
ik begrijp het niet
Ik verzamel sowieso al een aantal jaar van alles en nog watquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:00 schreef sacha het volgende:
mag ik weten waarom jullie de behoefte hebben om nu boeken, platen, cd's en andere artikelen van MJ aan te schaffen?
ik begrijp het niet
Ga kopen danquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:23 schreef Rnnz het volgende:
Wat de gek er voor geeft, denk ik zo.
Overigens moet ik klassiekers als Thriller en Off The Wall gewoon op LP hebben, maar dat heb ik niet.
quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:11 schreef Rebbedebje het volgende:
Ach, niet Rnnz slaan hoor
Ik heb alleen "Somebody's watching me" op LP, maar ik heb geen eens een goede platenspeler meer.
Yeahquote:Op maandag 24 augustus 2009 13:18 schreef Rnnz het volgende:
[..]
![]()
Somebody's Watching Me op LP..![]()
Fok! weer terug
Sorry, zal het niet meer doenquote:Op zondag 23 augustus 2009 12:11 schreef Rebbedebje het volgende:
Ach, niet Rnnz slaan hoor
Ik heb alleen "Somebody's watching me" op LP, maar ik heb geen eens een goede platenspeler meer.
Dat boek weegt twaalf kilo...quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 10:28 schreef matthijst het volgende:
Ik heb hem al besteld. Boek is ziekelijk mooi zo te zien.
En na de 30e dubbel zo duur...
Als je hem niet mooi vindt verkoop je hem toch weer (tegen die tijd is hij 2x zo duur, dus krijg je je geld makkelijk terug)?
Heeft dat prachtige, maar erg dure boek wel de goedkeuring van Michael zelf gehad?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 10:28 schreef matthijst het volgende:
Ik heb hem al besteld. Boek is ziekelijk mooi zo te zien.
En na de 30e dubbel zo duur...
Als je hem niet mooi vindt verkoop je hem toch weer (tegen die tijd is hij 2x zo duur, dus krijg je je geld makkelijk terug)?
Haha ja.quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:56 schreef Rnnz het volgende:
Leuk filmpje.![]()
Je kunt wel zien dat Ruben van der Meer naar MJ heeft gekeken.
Tja, Tijl leek alleen qua kostuum, niet qua dansen, vond ik, haha.quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:02 schreef Noax het volgende:
Net even gekeken, maar ik vond het enthousiasme van het publiek leuker dan dat hele 'dansoptreden'.
Er ontbrak gewoon lef, ik weet zeker dat ze beter kunnen.
Cool!quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:25 schreef Anonymousz het volgende:
Ook is er een Amerikaans parlementslid die Michael Jackson op een speciale manier wil eren. Zij wil een metrostation vernoemen naar de poplegende. Het gaat om een metrostation in Brooklyn waar Michael in 1987 zijn clip 'Bad' heeft opgenomen.
Danm it gemist ik kijk morgen wel naar shownieuws vroege editiequote:Op maandag 24 augustus 2009 23:20 schreef R4m0n_46 het volgende:
de doodsoorzaak is inmiddels ook bekend
een overdosis van het middel propofol
was net op SBS6
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:54 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ik koop nu al die boeken en tijdschriften omdat ze nu pas uitkomen: stuk of 30 tribute specials ofzo
Platen en CD's koop ik niet, wat ik wil, heb ik al wel...
Die nieuwe Hot Toys action figures/poppetjes koop ik nu pas omdat ik ze helaas niet had gezien voordat ie dood was, anders had ik ze toen (april 2009 toen ze uitkwamen) wel gekocht
maar wat voegt het voor jullie dan toe aan de man en zijn muziek?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:50 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik verzamel sowieso al een aantal jaar van alles en nog wat
Maar ja, het wordt nu alleen maar zeldzamer en zeldzamer natuurlijk. En inderdaad die tribute zooi, wil ik gewoon hebben, omdat het toch wat heeft
Leuk!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:49 schreef Janena het volgende:
Snowballs tribute voor Michaelhoe droog.
Bij wordt 3.25 ie echt cool, haha...
Ja, enige goedgekeurde boek, deal was voor zijn dood al rond en daarom door de rechter goedgekeurd.quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:51 schreef piepie het volgende:
Heeft dat prachtige, maar erg dure boek wel de goedkeuring van Michael zelf gehad?
Er is zoveel onzin over hem geschreven door jan en alleman door de jaren heen.
Napoleon....quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:34 schreef Rnnz het volgende:
En nog steeds ligt hij niet onder de grond..
Iemand twee maanden boven de grond laten.
Hij gaat ook niet onder de grond, maar komt heel eenzaam te liggen in dat mausoleum, ver weggestopt en niet te bezoeken door zijn fans waar hij zo van hield ...quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:34 schreef Rnnz het volgende:
En nog steeds ligt hij niet onder de grond..
Iemand twee maanden boven de grond laten.
Mwah, hij is gebalsemd enzo, die blijft er nog wel een tijdje "goed" uitzien. Neemt niet weg dat het belachelijk is dat hij nog niet is begraven natuurlijkquote:
Pim Fortuyn, dat was ook een andere tijd?quote:
2 maanden later werd James Brown begravenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:10 schreef Noax het volgende:
[..]
Pim Fortuyn, dat was ook een andere tijd?
Bij James Brown heeft het ook even geduurd...
Dat dus. Ikzelf heb Bad (nog sealed) sinds de uitgave. Die brengt dus wel wat op. Voor de rest is een album als Thriller zeker niet veel waard. De albums HIStory en later zijn (sealed of niet) enkele tientjes tot een paar honderd euro waard.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:22 schreef Noax het volgende:
Ik denk dat dat best tegenvalt gezien het aantal verkochte exemplaren.
Dan moet je LP eigenlijk nog verpakt zijn in dat originele folie, maar dat zal wel niet.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:51 schreef denthemen het volgende:
__________?§$$$$$$$§§?_
___________§$$$$$$$$$$$$§?
___________??§§§$$$$§$$$$§?
_____________?____§?§§$§$$§?
______________?___?_?§$$$$$$§
________________?????§$$§$$§?
___????§?__________??§$$$$$§§?
__?§$$$$?_??______§§§$§§§§§$$§ ?
___?§$$$§????_____?§$$$J§§§§§§ $$§?
____?$$§?________§$$$$h§$§§§§§ §$§
_____§$§§3_______$$$§§§§§§§§$§ $$§
______§$$§§$____$$§§§$§§§§§$§§ $$§
_______§$$$$$$$$$$§$§§§$$$$§§§ $$§
________?§§§§$$$$$$§§§§§§$§§§§ $$?
___________$$$§$$$§§§§§§§§§§§$ $§
________________?§$$§§$§§$§§§§ §?
__________________§$$$§§$§§§§$ §?
_________________?§$$§§§§§§§§$ §?
_______________?§$$§§$$::::§§$ $$§
______________§$$$§§§§§:::§$§§ $$?
____________?§$$$$$$$$:::§§§§$ $$?
__________?§$$$$$$§§:::§$§$$$$ §?
________?§$$$$$$§:::§§$§$$$$$§
_______§$$$$$$§:::§$$$$$$§?
_____?$$$$$§::::$$$$$$§?
___?§$$$$§::::$$$$§??
_?§$$$$§§§§$$$$§?
§$$$$§§§§$$§?
§$$§§§§§$§
?$$§§§$§§§§?
?§$§§§§§§§$$§
_§$§§§$§§§§$§?
_?$§§§$$§§§§§§?
_?§$§§$§§§§§$$$§
__?§§§$§$$§§§$$$§
__?§$§$$$$§§?§§§?__??
___?$$$$$§_______?§$$$?
____?????____?§§§??§$$§
____________?$$$§_?§?
___________?$$$§§§$§
__________?§$$§??$§?
BRILJANT!!!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:51 schreef denthemen het volgende:
__________?§$$$$$$$§§?_
___________§$$$$$$$$$$$$§?
___________??§§§$$$$§$$$$§?
_____________?____§?§§$§$$§?
______________?___?_?§$$$$$$§
________________?????§$$§$$§?
___????§?__________??§$$$$$§§?
__?§$$$$?_??______§§§$§§§§§$$§ ?
___?§$$$§????_____?§$$$J§§§§§§ $$§?
____?$$§?________§$$$$h§$§§§§§ §$§
_____§$§§3_______$$$§§§§§§§§$§ $$§
______§$$§§$____$$§§§$§§§§§$§§ $$§
_______§$$$$$$$$$$§$§§§$$$$§§§ $$§
________?§§§§$$$$$$§§§§§§$§§§§ $$?
___________$$$§$$$§§§§§§§§§§§$ $§
________________?§$$§§$§§$§§§§ §?
__________________§$$$§§$§§§§$ §?
_________________?§$$§§§§§§§§$ §?
_______________?§$$§§$$::::§§$ $$§
______________§$$$§§§§§:::§$§§ $$?
____________?§$$$$$$$$:::§§§§$ $$?
__________?§$$$$$$§§:::§$§$$$$ §?
________?§$$$$$$§:::§§$§$$$$$§
_______§$$$$$$§:::§$$$$$$§?
_____?$$$$$§::::$$$$$$§?
___?§$$$$§::::$$$$§??
_?§$$$$§§§§$$$$§?
§$$$$§§§§$$§?
§$$§§§§§$§
?$$§§§$§§§§?
?§$§§§§§§§$$§
_§$§§§$§§§§$§?
_?$§§§$$§§§§§§?
_?§$§§$§§§§§$$$§
__?§§§$§$$§§§$$$§
__?§$§$$$$§§?§§§?__??
___?$$$$$§_______?§$$$?
____?????____?§§§??§$$§
____________?$$$§_?§?
___________?$$$§§§$§
__________?§$$§??$§?
Nog geen 10 secondenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:43 schreef veuvje het volgende:
[..]
BRILJANT!!!
Wat een werk zeg hoelang ben je daar mee bezig geweest!!!
Hahaquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:47 schreef denthemen het volgende:
[..]
Nog geen 10 secondenZag hem op een andere site
Goedemiddag medefan!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:55 schreef Rnnz het volgende:
Goedemorgen lieve Michael Jackson-fans bewonderaars!
Ik kan alleen maar lachen om dit soort berichtenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:25 schreef Rnnz het volgende:
Hm, blijkbaar wordt 'he's still a nigga' bij een dansfilmpje van MJ op Youtube niet gewaardeerd... of laten we zeggen, het is discutabel.
'aye wassup wassup im chelsea nd i like tht video of mike in the car nd u rite 2 wen u said tht he still a n*gga '
'i love the vids but whats up with yu calling mj a 'nigga' in the vid of him dancing in the car??'
'that he still a nigga shit wasnt funny'
'what the FUCK do you mean by showing he still a NIGGA
adding insult to injury, you then say you hope you didn't offend anyone....ur a dirty good for NOTHING motherfucker'
Ik snap echt niet waar die mensen zich zo druk om maken...
Gozer, je moet YouTube niet al te serieus nemen. Daar zitten toch een hoop mongolen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:25 schreef Rnnz het volgende:
Hm, blijkbaar wordt 'he's still a nigga' bij een dansfilmpje van MJ op Youtube niet gewaardeerd... of laten we zeggen, het is discutabel.
'aye wassup wassup im chelsea nd i like tht video of mike in the car nd u rite 2 wen u said tht he still a n*gga '
'i love the vids but whats up with yu calling mj a 'nigga' in the vid of him dancing in the car??'
adding insult to injury, you then say you hope you didn't offend anyone....ur a dirty good for NOTHING motherfucker'
Angry black womenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:25 schreef Rnnz het volgende:
Wauw gaaf en hem toch nog binnen gehad!!!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:26 schreef R4m0n_46 het volgende:
kijk wat ik gister heb binnengekregen!!!![]()
![]()
[ afbeelding ]
het zijn er in totaal dus 35
m'n bed lag er nog wat slordig bij![]()
Wat een onscherpe fotoquote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:26 schreef R4m0n_46 het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar wel leuk gaaf hoor, die dvd's. Hoe is de kwaliteit?Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
Geweldig!!!! Ik ben jaloers!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:26 schreef R4m0n_46 het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Das een flink hoeveelheid!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:26 schreef R4m0n_46 het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Staan ook op internet hoor. Gewoon een slimme verkoperquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:41 schreef Noax het volgende:
[..]
Das een flink hoeveelheid!
Wat was heb je er voor betaald?
Geen problemen bij de douane gehad?
Uploaden maar!![]()
Is allemaal al te vinden op het Internet.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:41 schreef Noax het volgende:
[..]
Uploaden maar!![]()
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:15 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Wat een onscherpe foto
Had op dat moment alleen m'n mobiele telefoon te beschikking.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar wel leuk gaaf hoor, die dvd's. Hoe is de kwaliteit?
![]()
Zal op verzoek een betere foto maken met m'n echte fotocamera.
De kwaliteit van de DVD's zijn goed, sommige wat minder (vooral voor 1990, maar dat ligt meer aan de techniek van toen qua opnemen). De Dangerous en HIStory tour zijn beiden erg goed, en de MTV collectie (videoclips en dergelijk) zijn ook erg goed qua kwaliteit. Voor de rest heb ik eigenlijk nog geen tijd gehad om naast deze DVD's de rest te bekijken.
Maar wel een puike set hoor.![]()
Hoeveel ik er voor betaald heb?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:41 schreef Noax het volgende:
[..]
Uploaden maar!![]()
Ach, doe geen moeite. Sideshowbobbie was gewoon een beetje vervelend aan het doen door dat te zeggen.quote:
Had op dat moment alleen m'n mobiele telefoon te beschikking.
Zal op verzoek een betere foto maken met m'n echte fotocamera.
Misschien wil hij dat wel.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:07 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Ach, doe geen moeite. Sideshowbobbie was gewoon een beetje vervelend aan het doen door dat te zeggen.Het plaatje is goed te zien, tenzij je de kleine lettertjes op de CD's wil lezen.
Ja alsof je heel erg goed kan zien dat het Michael Jackson is, ik neem aan dat iedereen ondertussen het filmpje gezien heeft er schijnt ook nog een ander filmpje te zijn waarvan mensen zeggen dat hij niet dood is omdat ze hem zien bewegen in de helikopter toen zijn lichaam weggebracht werd.....quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:25 schreef Rnnz het volgende:
Oh trouwens, hebben jullie het al gehoord? Michael Jackson IS NIET DOOD.
En Tupac leeft ook nogquote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:25 schreef Rnnz het volgende:
Oh trouwens, hebben jullie het al gehoord? Michael Jackson IS NIET DOOD.
Dood? In het filmpje zie je toch dat hij levend is?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:18 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
En Tupac leeft ook nog![]()
![]()
Nee, ik denk toch echt dat Michael heen is...
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:42 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Dood? In het filmpje zie je toch dat hij levend is?![]()
BEN JE EEN MJ-HATER OF ZO?
![]()
Ik zou eigenlijk naar Best gaan, maar nu moet ik werken.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:54 schreef veuvje het volgende:
Hebben jullie al een idee wat jullie gaan doen zaterdag?
Ik zit er over na te denken om naar Best te gaan.....dus de vraag is wat gaan jullie doen???
Misschien een domme vraag, maar wat is Best (discotheek ofzo)?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:54 schreef veuvje het volgende:
Ik zit er over na te denken om naar Best te gaan.....dus de vraag is wat gaan jullie doen???
Best is een pittoresk dorpje in Brabant vlak bij Eindhoven waar een standbeeld staat van Michael Jackson.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:17 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Misschien een domme vraag, maar wat is Best (discotheek ofzo)?
Ik moet nog ff kjiken wat ik zaterdag ga doen.
Dat is wel jammer!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:02 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk naar Best gaan, maar nu moet ik werken.
Dan ga ik maar de hele dag MJ-nummers zingen @ work.
Klopt!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:29 schreef R4m0n_46 het volgende:
dit is waarschijnlijk het standbeeld:
[ afbeelding ]
trouwens, dat filmpje waar hij zogenaamd uit de bus stapt, vind het maar een raar gedoe
ik bedoel, waarom zou het filmpje nu pas getoond, terwijl MJ al 2 maand dood is
Ik denk voornamelijk aan MJ denken, ik heb niet de behoefte om naar een eerbetoon oid te gaan.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:54 schreef veuvje het volgende:
Een half uur later sta ik op om vervolgens om 7 uur naar m'n werk te gaan.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:12 schreef piepie het volgende:
Zaterdagochtend om 06.00 uur rijden wij hier weg naar ons vakantiehuis in Normandië, heerlijk 2 weken relaxen ....![]()
Natuurlijk gaan de CD's van Michael mee!!!
Leuk! Veel plezier!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:12 schreef piepie het volgende:
Zaterdagochtend om 06.00 uur rijden wij hier weg naar ons vakantiehuis in Normandië, heerlijk 2 weken relaxen ....![]()
Natuurlijk gaan de CD's van Michael mee!!!
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:54 schreef Sideshowbobbie het volgende:
....en ik ken eigenlijk helemaal niemand
Merci beaucoup ...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:29 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Leuk! Veel plezier! [ afbeelding ]
(et mange et boire bien les crêpes et le cidre)
En niet dat ik het geloof, maar welk filmpje?welke dode Michael?welke link?
En het is maanden, niet maand![]()
Lijkt mij ook, ik was alleen nieuwsgierig over welk filmpje iedereen het had.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:08 schreef piepie het volgende:
[..]
Merci beaucoup ...![]()
Dat filmpje was toch nep? Kwam van de Duitse RTL dacht ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |