quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:42 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Dood? In het filmpje zie je toch dat hij levend is?![]()
BEN JE EEN MJ-HATER OF ZO?
![]()
Ik zou eigenlijk naar Best gaan, maar nu moet ik werken.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:54 schreef veuvje het volgende:
Hebben jullie al een idee wat jullie gaan doen zaterdag?
Ik zit er over na te denken om naar Best te gaan.....dus de vraag is wat gaan jullie doen???
Misschien een domme vraag, maar wat is Best (discotheek ofzo)?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:54 schreef veuvje het volgende:
Ik zit er over na te denken om naar Best te gaan.....dus de vraag is wat gaan jullie doen???
Best is een pittoresk dorpje in Brabant vlak bij Eindhoven waar een standbeeld staat van Michael Jackson.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:17 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Misschien een domme vraag, maar wat is Best (discotheek ofzo)?
Ik moet nog ff kjiken wat ik zaterdag ga doen.
Dat is wel jammer!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:02 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk naar Best gaan, maar nu moet ik werken.
Dan ga ik maar de hele dag MJ-nummers zingen @ work.
Klopt!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:29 schreef R4m0n_46 het volgende:
dit is waarschijnlijk het standbeeld:
[ afbeelding ]
trouwens, dat filmpje waar hij zogenaamd uit de bus stapt, vind het maar een raar gedoe
ik bedoel, waarom zou het filmpje nu pas getoond, terwijl MJ al 2 maand dood is
Ik denk voornamelijk aan MJ denken, ik heb niet de behoefte om naar een eerbetoon oid te gaan.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:54 schreef veuvje het volgende:
Een half uur later sta ik op om vervolgens om 7 uur naar m'n werk te gaan.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:12 schreef piepie het volgende:
Zaterdagochtend om 06.00 uur rijden wij hier weg naar ons vakantiehuis in Normandië, heerlijk 2 weken relaxen ....![]()
Natuurlijk gaan de CD's van Michael mee!!!
Leuk! Veel plezier!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:12 schreef piepie het volgende:
Zaterdagochtend om 06.00 uur rijden wij hier weg naar ons vakantiehuis in Normandië, heerlijk 2 weken relaxen ....![]()
Natuurlijk gaan de CD's van Michael mee!!!
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:54 schreef Sideshowbobbie het volgende:
....en ik ken eigenlijk helemaal niemand
Merci beaucoup ...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:29 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Leuk! Veel plezier! [ afbeelding ]
(et mange et boire bien les crêpes et le cidre)
En niet dat ik het geloof, maar welk filmpje?welke dode Michael?welke link?
En het is maanden, niet maand![]()
Lijkt mij ook, ik was alleen nieuwsgierig over welk filmpje iedereen het had.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:08 schreef piepie het volgende:
[..]
Merci beaucoup ...![]()
Dat filmpje was toch nep? Kwam van de Duitse RTL dacht ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |