Ik koop nu al die boeken en tijdschriften omdat ze nu pas uitkomen: stuk of 30 tribute specials ofzoquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:00 schreef sacha het volgende:
mag ik weten waarom jullie de behoefte hebben om nu boeken, platen, cd's en andere artikelen van MJ aan te schaffen?
ik begrijp het niet
Ik verzamel sowieso al een aantal jaar van alles en nog watquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:00 schreef sacha het volgende:
mag ik weten waarom jullie de behoefte hebben om nu boeken, platen, cd's en andere artikelen van MJ aan te schaffen?
ik begrijp het niet
Ga kopen danquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:23 schreef Rnnz het volgende:
Wat de gek er voor geeft, denk ik zo.
Overigens moet ik klassiekers als Thriller en Off The Wall gewoon op LP hebben, maar dat heb ik niet.
quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:11 schreef Rebbedebje het volgende:
Ach, niet Rnnz slaan hoor
Ik heb alleen "Somebody's watching me" op LP, maar ik heb geen eens een goede platenspeler meer.
Yeahquote:Op maandag 24 augustus 2009 13:18 schreef Rnnz het volgende:
[..]
![]()
Somebody's Watching Me op LP..![]()
Fok! weer terug
Sorry, zal het niet meer doenquote:Op zondag 23 augustus 2009 12:11 schreef Rebbedebje het volgende:
Ach, niet Rnnz slaan hoor
Ik heb alleen "Somebody's watching me" op LP, maar ik heb geen eens een goede platenspeler meer.
Dat boek weegt twaalf kilo...quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 10:28 schreef matthijst het volgende:
Ik heb hem al besteld. Boek is ziekelijk mooi zo te zien.
En na de 30e dubbel zo duur...
Als je hem niet mooi vindt verkoop je hem toch weer (tegen die tijd is hij 2x zo duur, dus krijg je je geld makkelijk terug)?
Heeft dat prachtige, maar erg dure boek wel de goedkeuring van Michael zelf gehad?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 10:28 schreef matthijst het volgende:
Ik heb hem al besteld. Boek is ziekelijk mooi zo te zien.
En na de 30e dubbel zo duur...
Als je hem niet mooi vindt verkoop je hem toch weer (tegen die tijd is hij 2x zo duur, dus krijg je je geld makkelijk terug)?
Haha ja.quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:56 schreef Rnnz het volgende:
Leuk filmpje.![]()
Je kunt wel zien dat Ruben van der Meer naar MJ heeft gekeken.
Tja, Tijl leek alleen qua kostuum, niet qua dansen, vond ik, haha.quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:02 schreef Noax het volgende:
Net even gekeken, maar ik vond het enthousiasme van het publiek leuker dan dat hele 'dansoptreden'.
Er ontbrak gewoon lef, ik weet zeker dat ze beter kunnen.
Cool!quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:25 schreef Anonymousz het volgende:
Ook is er een Amerikaans parlementslid die Michael Jackson op een speciale manier wil eren. Zij wil een metrostation vernoemen naar de poplegende. Het gaat om een metrostation in Brooklyn waar Michael in 1987 zijn clip 'Bad' heeft opgenomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |