kijk eens even bij post #115, daar heb ik je al een boel geholpenquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:24 schreef maxdewitte het volgende:
http://www.wipido.com/video/U2u9iFqswg5e
Van dit filmpje het liedje graag:D
Je hebt hem (ook) van een rap groep maar die ben ik vergeten.
Thanks alvast,
Max.
quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:58 schreef raaavi het volgende:
op dit Dumpert Filmpje aan het begin hoor je een paar deuntjes
uit welk origineel nummer komen die?
quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:49 schreef nicketienick het volgende:
ik was gister in de kroeg toen hoorde ik een dance achtige plaat met een klarinet deuntje erin dacht ik het is een laag deuntje verder kan ik er niks over vertellen er komt ook geen tekst in voor
quote:Op maandag 24 augustus 2009 08:34 schreef Turbomuis het volgende:
Ik hoorde laatst een nummer in een reclame, maar ik weet niet meer welke reclame, dus da's lastig zoeken... Stukje tekst van het nummer:
"who makes up all the rules, who follows them like fools" en een stukje verder: Who is it, what is it, what is it all about".
Gezongen door een dame. Rustig nummer, met een soort van koortje in het begin. Google levert nix op. Ligt op het puntje van m'n tong, de naam van de artieste. Iemand een idee?
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 08:15 schreef Kloontjuhh het volgende:
Ok even een hele rare request
Dit nummer, kent iedereen wel toch?
Nouja een paar jaar geleden luisterde ik dit nummer continue via youtube, maar dan anders..
Het was namelijk een versie, gezongen door een chinees meisje, achterin een auto, met een ontzettend brits accent!
Ik vond dat zo prachtig toen he![]()
Maar nu speur ik youtube af maar kan ik m niet meer terug vindenik hoop zoooo erg dat hij er nog ergens is.. Kent heel toevallig misschien iemand het filmpje waar ik het over heb?
edit: ah fuck!
http://mikeymike.vox.com/(...)0e3989c93b00005.html
het was dus deze, die blijkbaar van youtube is verwijderd, nu word t helemaal moeilijk om m nog te vinden.. nog google-pro's hier?![]()
Hoe weet je dat het van Graeme Revell is?quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:31 schreef kvd het volgende:
[..]
kijk eens even bij post #115, daar heb ik je al een boel geholpen
lezen is ook niet je sterkste vak he? de beelden van het filmpje komen uit call of duty 2....googlen op call of duty 2 en muziek levert Graeme Revell op....op youtube kijken, muziek luisteren...niet hetzelfde maar het thema (de strijkers voornaamlijk) is wel hetzelfde. Dan is het toch gewoon 1+1=2. En een beetje moeite doen en lezen kan ook geen kwaadquote:Op maandag 24 augustus 2009 10:40 schreef maxdewitte het volgende:
[..]
Hoe weet je dat het van Graeme Revell is?
quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:29 schreef kvd het volgende:
[..]
lezen is ook niet je sterkste vak he? de beelden van het filmpje komen uit call of duty 2....googlen op call of duty 2 en muziek levert Graeme Revell op....op youtube kijken, muziek luisteren...niet hetzelfde maar het thema (de strijkers voornaamlijk) is wel hetzelfde. Dan is het toch gewoon 1+1=2. En een beetje moeite doen en lezen kan ook geen kwaad
oh ja, en een site waar het staat:
http://www.arena51.be/nl/(...)omponist-bekend.html
En nu zelf verder gaan zoeken hoor
Kijk eens naar de aftitelingquote:Op maandag 24 augustus 2009 20:06 schreef Paaskonijn het volgende:
Wat is hier nu de artiest van en de titel? Ik las ergens Slagmalsklubben maar kan er verder nergens iets van vinden?
Ja, daar is dus niks van te vinden? Alleen als ijshockeyer ofzo.quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:19 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Kijk eens naar de aftiteling.
Daniel Larsson - Rymdreglagequote:Op maandag 24 augustus 2009 20:25 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja, daar is dus niks van te vinden? Alleen als ijshockeyer ofzo.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:49 schreef Skiet het volgende:
Ik zoek een frans nummer, beetje techno achtig nummer met een vleugje hiphop. Kon in ieder geval het woord mademoiselle erin herkennen. Onder jongeren is het erg populair heb ik het idee.
Iemand enig idee
http://rateyourmusic.com/artist/slagsmalsklubbenquote:Op maandag 24 augustus 2009 20:06 schreef Paaskonijn het volgende:
Wat is hier nu de artiest van en de titel? Ik las ergens Slagmalsklubben maar kan er verder nergens iets van vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |