quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:31 schreef Dononino het volgende:
Ik zoek een remix van een nummer van de lion king film.
Eerst wordt er dit gezongen:
Klik
En dan komen er inene house geluiden
Wie weet hoe dit liedje heet?
quote:Op zondag 16 augustus 2009 09:07 schreef darkmania het volgende:
normaal als ik een liedje zoek, typ ik een stukje text in google en heb ik hem gevonden maar bij dit nummer kan ik hem niet vinden. het is een happy hardcore style achtig nummer.
i am surfing like a looney, now that i'm on internet
and my wife is always yelling, cause i don't get in to bed
ow i love my homecomputer. i am watching every site
every minute, every hour, every day and every night
quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:02 schreef Pieros het volgende:
Wie kent het nummer achter deze reclame van McDonalds (als het al een heel nummer is)?
Reclame is op deze site te bekijken:
http://www.mcdonalds.nl/w(...)en/acties/cokeglazen
Alvast bedankt.
Miss Ninequote:Op zondag 16 augustus 2009 15:50 schreef NikkelCobalt het volgende:
Nog even van mezelf:
Weet iemand wat het nummer is vanaf 1:58?
Klik op deze link om youtube in een nieuw venster te openen en meteen naar 1:58 te gaan (niet op het niet werkende plaatje klikken)
Als je het weer weetquote:Op zondag 16 augustus 2009 16:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Miss Nine![]()
![]()
![]()
Nummer komt me wel bekend voor, maar ff geen idee hoe hij heet
quote:Op zondag 16 augustus 2009 09:07 schreef darkmania het volgende:
normaal als ik een liedje zoek, typ ik een stukje text in google en heb ik hem gevonden maar bij dit nummer kan ik hem niet vinden. het is een happy hardcore style achtig nummer.
i am surfing like a looney, now that i'm on internet
and my wife is always yelling, cause i don't get in to bed
ow i love my homecomputer. i am watching every site
every minute, every hour, every day and every night
quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:12 schreef j0rrit het volgende:
Zag laatst een clip van een nummer, maar heb de titel niet onthouden. Achteraf vond ik het wel een leuk nummer. Qua muziek zit het een beetje in de dance hoek en is recent gereleased. Staat nog niet in de top40, maar komt sporadisch wel langs op de radio.
De clip ging als volgt:
2 surfdudes met bijbehorend busje zien een leuk blond meisje en halen deze over mee te gaan met hun roadtrip. Eind goed, al goed. Cliché verhaal, je kent het wel.
Wie weet welk nummer ik bedoel?
Niels van Gogh vs. Eniac - Pulverturm 2.0quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:50 schreef NikkelCobalt het volgende:
Pieros: zie comments bij dit filmpje, het is speciaal gemaakt:
Nog even van mezelf:
Weet iemand wat het nummer is vanaf 1:58?
Klik op deze link om youtube in een nieuw venster te openen en meteen naar 1:58 te gaan (niet op het niet werkende plaatje klikken)
Vanaf 1:58quote:Op zondag 16 augustus 2009 20:20 schreef Molluck het volgende:
[..]
Niels van Gogh vs. Eniac - Pulverturm 2.0
Fucking classic man, die melodie herken ik uit duizenden!
Is 2x hetzelfde filmpje, alleen eerste link springt direct naar goede tijdstipquote:Op zondag 16 augustus 2009 20:22 schreef Molluck het volgende:
Huh? Dat tweede filmpje begint met dat nummer heur
Hehe, vond Rex the Dog altijd wat meer naar de rauwe elektro neigen. Maar bedankt voor je inputquote:Op zondag 16 augustus 2009 20:34 schreef Molluck het volgende:
Het is hem zeker niet, maar het doet me qua sound een beetje denken aan Rex the Dog
Geen dankquote:
Enige wat me te binnen schiet is het nr van Knee Deep – Darlin .quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:22 schreef hmr het volgende:
De set begint met een gedeelte Ryan Marcenao & Sunnery James.. Chuckie begint op 28:48 met zijn set met het nummer dat ik zoek! Echt steengoed nummertje..
Die hoor ik wel in die liveset rond 30 minuten. BPM is iets versnelt alleen. Dus denk dat hem is.quote:Op maandag 17 augustus 2009 01:32 schreef Prixie het volgende:
[..]
Enige wat me te binnen schiet is het nr van Knee Deep – Darlin .
Daar zit ook een sample van my cherie amour in (begint op 2:14 )
Misschien heeft hij dat stukje gebruikt ?
Ik plaats hem toch maar ff al denk ik niet dat je deze bedoeld .
quote:Op maandag 17 augustus 2009 14:12 schreef samdeman1984 het volgende:
Ik zoek een nummer dat ik een tijdje geleden op 3fm hoorde, een vrouw die iets zingt van:
Bad, feeling so bad, bad bad bad
Stijl is a la Duffy,
heb 'm gezocht op 3fm.nl maar daar staat ie niet bij
alvast bedankt!
Bedankt voor het helpen, maar deze is het niet, het nummer is rustiger en ze zingt iets als 'the feeling is bad, the feeling is bad'quote:
Winnaar! Thanks beiden!quote:
quote:Op maandag 17 augustus 2009 16:46 schreef Jippie1994 het volgende:
Hoi, ik ben op zoek naar het echte nummer waarop het volgende liedje is ingezongen:
Wie kan het me vertellen, alvast dank!
Ah dus toch wel ,graag gedaan !quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:53 schreef hmr het volgende:
Het is inderdaad Knee Deep van Darlin! Helemaal super ben hier HEEEEL blij mee! dank dank
Dat meen je toch niet? Wel gezocht? De tweede hit op google is het juiste nummer, het is zelfs op wikipedia te vinden...quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:27 schreef hmr het volgende:
Ook ben ik opzoek naar een house versie van It's a Shame van Monie Love, deze is er ook aangezien ik hem een keer gehoord heb ergens maar kan de titel nergens vinden.
origineel
Iemand?
Geen dankquote:
quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:46 schreef Gabbylicious het volgende:
Hoi, ik zoek een nummer van begin deze eeuw. Volgens mij had het met de film Evolution te maken, of heette het nummer Evolution.
Verder weet ik niets meer
quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:46 schreef Gabbylicious het volgende:
Hoi, ik zoek een nummer van begin deze eeuw. Volgens mij had het met de film Evolution te maken, of heette het nummer Evolution.
Verder weet ik niets meer
magique, euphorique, en nog wat standaard zinnen kan ik eruit verstaan maar dat levert weinig op bij google.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:08 schreef steadye het volgende:
NIEMAND ??![]()
![]()
Ik heb even een stukje audio uit een video opname gehaald.
HIER te downloaden/beluisteren
Graag zou ik willen weten welke artiest en titel hierbij hoort.
Het is een frans nummer.
Het meegeschreeuw is in deze opname van een animatie dame..
Alvast bedankt,,
Michael Kamen - The Ants Go Marchingquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:04 schreef Koepert het volgende:
Gister DIe Hard with a Vengeance gekeken () en als die bad-guys dat goud 'beginnen te stelen' hoor je zo'n heel bekend deuntje, wat een groot deel vd film vervolgens doorgaat... Welk nummer is dat?
Die jaquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:13 schreef LetoII het volgende:
[..]
Michael Kamen - The Ants Go Marching
Nope, is hem niet. Kan zijn dat 'evolution' slechts en alleen in de lyrics voorkwam.quote:
'filles sont tres sexy'quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:44 schreef NikkelCobalt het volgende:
[..]
magique, euphorique, en nog wat standaard zinnen kan ik eruit verstaan maar dat levert weinig op bij google.
Staat de promo hierbij?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:33 schreef Boesj het volgende:
Ik zag zojuist een promofilmpje op net 5 vande serie S1ngle.. iemand enig idee welk nummer daar onder zit?
Bvd
Volgens gegevens en statistieken is het Artist 10 met All things subside. Als ik op All things subside googole kom ik op een myspage-pagina uit van Artist X, wat een groep blijkt te zijn. Er staan wat nummers op de pagia, inclusief All things subside, en van wat ik zo snel heb gehoord zijn de rest van de nummers ook van henquote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:33 schreef Winner_Taco het volgende:
Graag de artiest en het nummer van deze song:
Dank
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:11 schreef rechtsom het volgende:
Laat ik het ook maar eens proberen. schiet de laatste tijd steeds een nummer/clip door mijn kop die ik wel weer eens wil zien. maar kan zowel titel, band als tekst nie herinneren
Zoek een nummer en weet er op zich nog heel weinig van. Volgens mij ergens uit eind "90 of begin 2000 De muziek is (hard)rock door een band van 3 (of 4) mensen. Snerpende gitaren en tussendoor een ritmisch gesproken stukjes (kweet niet hoe ik het beter moet schrijven)
De clip speelde zich, rond die eerder genoemde ritmische stukjes, af in een soort van boxring met allemaal mensen er om heen. Een van de bandleden zat volgens mij zwaar onder de drugs... aan zijn rare bekken en ogen te zien.
Alvast bedankt voor het meedenken!
Laat ik het ook maar eens proberen. schiet de laatste tijd steeds een nummer/clip door mijn kop die ik wel weer eens wil zien. maar kan zowel titel, band als tekst nie herinneren
Zoek een nummer en weet er op zich nog heel weinig van. Volgens mij ergens uit eind "90 of begin 2000 De muziek is (hard)rock door een band van 3 (of 4) mensen. Snerpende gitaren en tussendoor een ritmisch gesproken stukjes (kweet niet hoe ik het beter moet schrijven)
De clip speelde zich, rond die eerder genoemde ritmische stukjes, af in een soort van boxring met allemaal mensen er om heen. Een van de bandleden zat volgens mij zwaar onder de drugs... aan zijn rare bekken en ogen te zien.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:51 schreef dark_humanity774 het volgende:
een tijdje geleden hoorde ik een nummer wat me bekend voor kwam maar kon het niet plaatsen, ik heb een stukje opgenomen met mn mobiele telefoon(sorry voor de slechte kwaliteit):
http://www.easy-upload.nl/index.php/file/24a8c56e5cc58b
kan er zelf geen touw aan vast knopen, iemand hier die het weet of kan opzoeken? alvast bedankt
wat goed :squote:
Super , dank je !quote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:51 schreef kvd het volgende:
[..]
Volgens gegevens en statistieken is het Artist 10 met All things subside. Als ik op All things subside googole kom ik op een myspage-pagina uit van Artist X, wat een groep blijkt te zijn. Er staan wat nummers op de pagia, inclusief All things subside, en van wat ik zo snel heb gehoord zijn de rest van de nummers ook van hen
http://www.myspace.com/artistxsongs
deze ?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:48 schreef michielvix het volgende:
hallo iedereen,
toen ik voor tijdje terug ik discotheek was, hoorde ik een nummer waar steeds dezelfde zin in terug kwam:
"that's my girlfriend, that's my girlfriend (en meende daarna te horen} she wasn't last night o.i.d.
weet dat niet veel is, maar hopelijk kan iemand me helpen.
nieej, was van genre dance muziek, wat ze meestal in dischotheken draaienquote:
Oeh ik zat wel heul verkeerdquote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:21 schreef michielvix het volgende:
[..]
nieej, was van genre dance muziek, wat ze meestal in dischotheken draaien
dat is hem jah, vriendelijk bedanktquote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:47 schreef Prixie het volgende:
[..]
Oeh ik zat wel heul verkeerd![]()
![]()
maar ik heb hem hoor![]()
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:49 schreef RacerDKB het volgende:
Arie zegt:
er is zoeen liedfje op de radio de hele tijd
gaat zo:
la la laalalla alalla allaalalala
hele nummer door
ik wil weten welk nummer dat is
Die had ik er eerst ook bij staan, maar was er eigenlijk van overtuigd dat het wel Alien Ant Farm moest zijn.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:33 schreef rechtsom het volgende:
[..]
![]()
Die was het inderdaad! Tnx!
Vraag mij af hoe ik die band nou kon vergeten?
Blijft een vage clip trouwens!
komt ergens uit de jaren 90quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:20 schreef ejvdb het volgende:
Afgelopen week hoorde ik een hardrock achtig nummer, steeds hoorde je iets van everywhere of anywhere en dan kwam steeds het zelfde gitaar refrein terug, het had wat weg van metallica... iemand die mij kan helpen?
Heb hem al zelf gevonden. Is trouwens een stuk minder goed nummer dan ik dacht, soort vaag semi-communistisch geleuterquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:50 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ik zoek een nummer dat voorkomt in de playlist van Pro Evolution Soccer (of heel misschien Fifa), een recente versie maar weet niet welke. Denk 2008 of 2009. HEt nummer is redelijk popmuziek-achtig en de enige zin die ik nog weet is 'and there was Kennedy' (...)
Iemand enig idee?
Klinkt wel aardig in PES 2009.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:58 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Heb hem al zelf gevonden. Is trouwens een stuk minder goed nummer dan ik dacht, soort vaag semi-communistisch geleuter
Help, ik zoek... #269quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 02:26 schreef Ms_Furious het volgende:
Ik ben op zoek naar het nummer wat achter de promo voor Entourage op Comedy Central gedraaid wordt. Iemand die het (her)kent?
Ik verwacht ook niet dat iemand hier alle topics doorleest, vond het alleen wel grappig dat dat nummer blijkbaar wel populair is en al 5x is gevraagdquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:51 schreef Ms_Furious het volgende:
Ja schat ik heb idd niks beters te doen dan eerst 269 topics door te lezen...![]()
Dj Antoine - Volnaquote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:37 schreef Timskiej het volgende:
Afgelopen week naar Chersonissos geweest in daar werd dit nummer gedraait.
Toevallig kwam ik het tegen op Youtube maar er is dus nog iemand opzoek naar dit nummer![]()
Ik heb alleen geen idee hoe het heet.
Het gaat om het laatste gedeelte dus niet " Put your hands up in the air"![]()
Deze : ?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:25 schreef frankschreiber het volgende:
ik ben opzoek naar een liedje volgens mij uit de jaren 80 met een hele bekende saxofoon lick ? ik weet dat het vaag is maar kan iemand mij helpen?? het is een neetje een romantic song
...of deze?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:25 schreef frankschreiber het volgende:
ik ben opzoek naar een liedje volgens mij uit de jaren 80 met een hele bekende saxofoon lick ? ik weet dat het vaag is maar kan iemand mij helpen?? het is een neetje een romantic song
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |