abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71924632
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 15:48 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Jij bent echt een ster in discussiëren, niet?
ehm niet mijn sterkste punt vrees ik

Maar ik zie wel waar het aan schort in tegenstelling tot het gros wat hier post. en die aan komen met Heitinga als verlosser, hou toch op zeg.
Het allerbelangrijkste wat Ajax mist is een goede keeper. Een goede keeper pakt punten voor zijn team, wij hebben een keeper die er per jaar 40 tegenkrijgt. Wat dat betreft is hij trouwens wel heel constant.
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_71924661
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 15:54 schreef navigator het volgende:

[..]

Maar ik zie wel waar het aan schort in tegenstelling tot het gros wat hier post. en die aan komen met Heitinga als verlosser, hou toch op zeg.
Het allerbelangrijkste wat Ajax mist is een goede keeper. Een goede keeper pakt punten voor zijn team, wij hebben een keeper die er per jaar 40 tegenkrijgt. Wat dat betreft is hij trouwens wel heel constant.
Noem eens namen dan...
pi_71924668
Stekelenburg zn positiespel is ook niet alles. Doedelzak kan nooit meer schieten bij die voorzet maar Stekelenburg dekt wel de 1ste paal waardoor Bakkal hem erin kan poepen.

Wel mooie pot.
  zondag 16 augustus 2009 @ 15:56:07 #79
198299 Gratau
eendracht maakt macht
pi_71924669
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 15:52 schreef Dvm86 het volgende:
Opmerkelijk:
[..]

echt zo jammer, als Fenerbahce supporter had ik hem graag bij Ajax zien voetballen.
mundus vult decipi
  zondag 16 augustus 2009 @ 15:56:12 #80
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_71924670
Voor mijn gevoel zit het op het middenveld van Ajax gewoon mis. In aanvallend opzicht straalt dat niets uit, daar is niemand die dwingend genoeg is. Alleen Suarez die weet iets af te dwingen.
You've got a dirty, whorish mouth, that's what you have.
pi_71924681
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 15:54 schreef navigator het volgende:

[..]

Ok, noem eens een goede vervanger die er meteen staat?
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_71924683
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_71924720
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 15:56 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Ok, noem eens een goede vervanger die er meteen staat?
Komt Van der Sar ooit nog terug naar Amsterdam?
pi_71924724
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 15:56 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Voor mijn gevoel zit het op het middenveld van Ajax gewoon mis. In aanvallend opzicht straalt dat niets uit, daar is niemand die dwingend genoeg is. Alleen Suarez die weet iets af te dwingen.
Steek
Van der Wiel - aankoop - Alderweireld - Atouba
De Zeeuw - Honda - Enoh
Suarez - aankoop - Sulejmani

Dan heb je een sterke selectie die tot heel wat in staat is. En mensen die Honda met Aissati vergelijken: Honda heeft wel aangetoond scorend vermogen te hebben, dit in tegenstelling tot Aissati.
pi_71924732
We moeten niet doen alsof Heintinga een wereldverdediger is, maar hij ging wel altijd voorop in de strijd, gaf 110% en had een goede wedstrijdmentaliteit. En dat kun je niet van alle spelers in de huidige selectie zeggen.

En toch is 3-4 geen hele slechte uitslag. Alleen zo onnodig..

En als ik trouwens zo naar Feyenoord - Heracles zit te kijken doen wij het zo slecht nog niet. Wat een dramapot.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_71924773
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 15:58 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Steek
De Zeeuw - Honda - Enoh

Dan heb je een sterke selectie die tot heel wat in staat is. En mensen die Honda met Aissati vergelijken: Honda heeft wel aangetoond scorend vermogen te hebben, dit in tegenstelling tot Aissati.
Oleguer kan makkelijk op de plaats van aankoop in de verdediging staan. Die is vorig jaar onterecht afgebrand. Scorende aanvaller ben ik me tje eens
AJAX AMSTERDAM!
pi_71924792
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 15:41 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Waarom zou je Honda kopen voor 10 miljoen als je een Aisatti in de selctie hebt ?
Gaan ze weer hoor, die zogenaamde fans met hun 'Aisatti'
pi_71924812
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 15:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Noem eens namen dan...
Ik heb ook geen hoge hoed war ik de ene naam na de andere uit kan toveren natuurlijk.
Maar Stekel heeft nu genoeg kansen gehad en niet gepakt dus wij mij betreft mag Vermeer het met Verhoeven uitvechten.
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
  zondag 16 augustus 2009 @ 16:03:10 #89
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_71924813
quote:

[..]

Steek
De Zeeuw - Honda - Enoh

Ik denk dat je met een Honda wel een speler in huis zou halen die een extra dimensie biedt voor het (aanvallende) middenveld van Ajax, die zou eventueel Suarez ook kunnen sturen. Op dit moment is het voor mijn gevoel een verdedigend blok, dat wacht op wat Suarez doet.
pi_71924818
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 16:02 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Gaan ze weer hoor, die zogenaamde fans met hun 'Aisatti'
Had ie maar gewoon de Vries moeten heten.
  zondag 16 augustus 2009 @ 16:03:34 #91
198299 Gratau
eendracht maakt macht
pi_71924825
quote:

[..]

geef Aisatti tijd, ik geloof wel in hem.

we zijn pas 3 wedstrijden verder en mensen doen al gelijk hysterisch ( niet jij hoor Dvm86 )
4 - 3 is jammer, maar geen dramatische uitslag.
mundus vult decipi
pi_71924849
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 15:59 schreef Cheiron het volgende:
We moeten niet doen alsof Heintinga een wereldverdediger is, maar hij ging wel altijd voorop in de strijd, gaf 110% en had een goede wedstrijdmentaliteit. En dat kun je niet van alle spelers in de huidige selectie zeggen.

En toch is 3-4 geen hele slechte uitslag. Alleen zo onnodig..

En als ik trouwens zo naar Feyenoord - Heracles zit te kijken doen wij het zo slecht nog niet. Wat een dramapot.
Heitinga had iig die Hongaar een flinke trap gegeven.. Van der Wiel had niet eens geel, dus echt hard is ie ook niet geworden. Toch best gek als je ZO VAAK voorbij wordt gelopen alsof je er niet staat.
-
pi_71924851
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 16:03 schreef navigator het volgende:

[..]

Ik heb ook geen hoge hoed war ik de ene naam na de andere uit kan toveren natuurlijk.
Maar Stekel heeft nu genoeg kansen gehad en niet gepakt dus wij mij betreft mag Vermeer het met Verhoeven uitvechten.
ja, laten we de goalie van Oranje tweede of derde keep maken achter Vermeer en Verhoeven. Je bent een klein beetje( ) aan het overdrijven, denk je ook niet?
  zondag 16 augustus 2009 @ 16:05:19 #94
229690 Spougle
Always do whatever's next
pi_71924864
Ik hoop dat er nog een verdedigende verdediger uit de hoge hoed word getoverd. Want het was weer niet veel onze verdediging.
pi_71924899
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 16:03 schreef Gratau het volgende:

[..]

Nog zo'n dwaas.

HET IS NIET MOEILIJK MENSEN, HET IS AISSATI.
pi_71924912
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 16:06 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Nog zo'n dwaas.

Stop met huilen ofzo
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_71924928
Die Honda
MOKUM XXX RATED
pi_71924936
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 16:07 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Stop met huilen ofzo
Deze discussie hebben we al eerder gehad, je bent gewoon een fucking nepsupporter als je dat niet weet.
pi_71924968
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 16:07 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Deze discussie hebben we al eerder gehad, je bent gewoon een fucking nepsupporter als je dat niet weet.
  zondag 16 augustus 2009 @ 16:09:10 #100
198299 Gratau
eendracht maakt macht
pi_71924970
tering, na die goal van Honda zou ik hem tog wel halen

en Saekerhett ga huilen.
mundus vult decipi
  zondag 16 augustus 2009 @ 16:09:12 #101
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_71924971
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 16:03 schreef Gratau het volgende:

[..]

Dat is het probleem bij Ajax, daar heb je de tijd tegenwoordig niet als aankoop zijnde. Als je uit de eigen jeugd komt dan heb je nog een beetje krediet, maar aankopen van Ajax die horen er over het algemeen gewoon te staan. Uitzondering is het aankopen van jonge (onbekende) talenten.
pi_71924974
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 16:07 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

zondag 16 augustus 2009 @ 16:10:01 #103
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_71924996
Scoort ie toch weer, die gekke Jap. .
Die is voor Ajax al niet meer haalbaar joh.
-
pi_71924997
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 16:09 schreef Gratau het volgende:

en Saekerhett ga huilen.
Echt he wat een schot, niet zo gierig geef VVV wat geld.
MOKUM XXX RATED
pi_71925002
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 16:04 schreef Triptamine het volgende:

[..]

ja, laten we de goalie van Oranje tweede of derde keep maken achter Vermeer en Verhoeven. Je bent een klein beetje( ) aan het overdrijven, denk je ook niet?
Ik zou hem niet eens tweede of derde keeper maken maar per direct zijn contract ontbinden.
Het is godsgeklaagd en een schande dat deze gozer in Oranje staat.
En als jij je ogen open zou doen en eens goed naar zijn fuctioneren zou kijken zou je dat ook zien.

Stekelenbureg is gehyped vanuit de jeugd als opvolger van Sar maar hij is nooit langs dezelfde meetlat gelegd.
En waar hij dat onuitputtelijke krediet bij heel veel kenners aan te danken heeft is mij echt een raadsel.
Nooit sleept hij er een wedstrijd uit voor zijn team, echt nooit!

Hij is een drama bij voorzetten, corners en vrije trappen tegen. Valt om als een zak aardappelen. Coacht slecht.
en zo kan ik nog wel ff doorgaan
  zondag 16 augustus 2009 @ 16:11:56 #106
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_71925042
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 16:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
Clubs in Nederland hebben lang gewacht, verwacht dat clubs uit het buitenland Honda inmiddels ook wel kennen.
pi_71925044
quote:
Die vent moet gewoon naar Ajax. Denk eerlijk gezegd niet dat buitenlandse clubs het veel zal uitmaken, Affelay en Suarez spelen ook nog steeds in Nederland.
pi_71925049
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 16:09 schreef Triptamine het volgende:

[..]

quote:
Op zondag 16 augustus 2009 16:09 schreef Gratau het volgende:

en Saekerhett ga huilen.
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 16:09 schreef TiMPiN het volgende:

[..]

Prima, ga maar lekker verder met jezelf belachelijk maken
pi_71925051
En gasten die huilen omdat iemand een spelersnaam verkeerd schrijft. Snij lekker je polsen door als dat je al te veel is.
En remember he, it´s down the lane, not across the road.
Er zijn wel andere dingen om je druk te maken mbt Ajax!
pi_71925058
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 16:10 schreef navigator het volgende:

[..]

Ik zou hem niet eens tweede of derde keeper maken maar per direct zijn contract ontbinden.
Het is godsgeklaagd en een schande dat deze gozer in Oranje staat.
En als jij je ogen open zou doen en eens goed naar zijn fuctioneren zou kijken zou je dat ook zien.

Stekelenbureg is gehyped vanuit de jeugd als opvolger van Sar maar hij is nooit langs dezelfde meetlat gelegd.
En waar hij dat onuitputtelijke krediet bij heel veel kenners aan te danken heeft is mij echt een raadsel.
Nooit sleept hij er een wedstrijd uit voor zijn team, echt nooit!

Hij is een drama bij voorzetten, corners en vrije trappen tegen. Valt om als een zak aardappelen. Coacht slecht.
en zo kan ik nog wel ff doorgaan
Er.
Is.
Geen.
Betere.

Snap je? Ik wil ook wel een vd Sar, maar dat worden ze niet allemaal, Steek is degelijk, pakt niet extreem veel punten, maakt soms een fout, maar is vrij betrouwbaar. Maar nee, jij hebt liever Vermeer of Verhoeven, die gaan het uiteraard beter doen.
  zondag 16 augustus 2009 @ 16:12:44 #111
198365 Morendo
The Real Deal
pi_71925066
quote:
Waarom niet? We kunnen het in ieder geval proberen.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_71925072
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 16:12 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

[..]

[..]

Prima, ga maar lekker verder met jezelf belachelijk maken
Wehehe
pi_71925074
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 16:06 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Nog zo'n dwaas.

Niet zo huilen he. Overigens is het Aissati (niet met hoofdletters).
Volgende keer doe je het vast goed.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  zondag 16 augustus 2009 @ 16:13:25 #114
198299 Gratau
eendracht maakt macht
pi_71925079
ik heb nu al zin in Ajax - VVV
mundus vult decipi
pi_71925087
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 16:13 schreef Gratau het volgende:
ik heb nu al zin in Ajax - VVV
Dan voetbalt Honda allang bij Ajax joh.
Noot noot.
pi_71925098
Kan het hier ook gewoon normaal blijven? Laatste twee uur ging het gewoon prima zonder allerlei commentaar op elkaar, hou dat lekker zo.
  zondag 16 augustus 2009 @ 16:15:07 #117
80382 manny
30 is best veel
pi_71925114
probleem vorig jaar was de achterhoede: we hebben een verdediger verkocht. Vandaag 4-3 verloren en ook tegen RKC gaven we teveel weg. Volgens mij geen raketgeleerde nodig om een oplossing te bedenken.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  zondag 16 augustus 2009 @ 16:15:11 #118
198365 Morendo
The Real Deal
pi_71925118
Wie van jullie zou het een goed idee vinden om Makaay voor de spits-positie te halen? Bij Feyenoord zit hij nu voor 2.4 miljoen op de bank. Hoewel mijn persoonlijke voorkeur uitgaat naar een fysiek sterke spits die een bal vast kan houden.
  zondag 16 augustus 2009 @ 16:15:34 #119
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_71925127
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 16:12 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Er.
Is.
Geen.
Betere.

Snap je? Ik wil ook wel een vd Sar, maar dat worden ze niet allemaal, Steek is degelijk, pakt niet extreem veel punten, maakt soms een fout, maar is vrij betrouwbaar. Maar nee, jij hebt liever Vermeer of Verhoeven, die gaan het uiteraard beter doen.
Ik denk ook dat Ajax op dit moment geen keeper in huis heeft die significant beter is dan Maarten Stekelenburg. Vermeer heeft ook zijn mindere eigenschappen en zodra hij speelt loop je daar vanzelf weer tegenaan.
pi_71925134
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 16:12 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Er.
Is.
Geen.
Betere.

Hou nou toch op met me. Het hoeft echt geen van der Sar te zijn. Gewoon een keeper die er niet meer dan 30 doorlaat per seizoen. En dan zijn wij dus wel kampioen. Het is echt niet zo moeilijk hoor.
Maar jij vond Steek vandaag ook degelijk zeker?
Nitwit.
pi_71925138
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 16:15 schreef Morendo het volgende:
Wie van jullie zou het een goed idee vinden om Makaay voor de spits-positie te halen? Bij Feyenoord zit hij nu voor 2.4 miljoen op de bank. Hoewel mijn persoonlijke voorkeur uitgaat naar een fysiek sterke spits die een bal vast kan houden.
Wat de fuck moeten we met een wisselspeler van een subtopper?
pi_71925139
quote:
Doe normaal, Makaay moet lekker stoppen.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_71925145
quote:
Is geen eens zo'n slecht idee nee. jammer genoeg zit ie net bij die verkeerde club
  zondag 16 augustus 2009 @ 16:16:24 #124
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_71925152
quote:
Wat moet Ajax met Makaay. Die kan zich op dit moment bij Feyenoord zelfs niet in de basis spelen.
pi_71925162
quote:
Gek!
Noot noot.
  zondag 16 augustus 2009 @ 16:17:07 #126
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_71925163
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 16:15 schreef navigator het volgende:

[..]

Hou nou toch op met me. Het hoeft echt geen van der Sar te zijn. Gewoon een keeper die er niet meer dan 30 doorlaat per seizoen. En dan zijn wij dus wel kampioen. Het is echt niet zo moeilijk hoor.
Nitwit.
Noem dan eens een paar van die keepers die er gelijk staan en die ook nog eens naar Ajax willen komen?
pi_71925176
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 16:17 schreef Ron.Burgundy het volgende:

[..]

Noem dan eens een paar van die keepers die er gelijk staan en die ook nog eens naar Ajax willen komen?
Timmer.
Noot noot.
pi_71925181
quote:

[..]

Nitwit.
Vandaag was ie net als de rest. 1e helft ok, tweede helft kut met peren.

heb je ooit gehoord van het feit dat voetbal een teamsport is? Dat het misschien niet alleen aan steek ligt? Kijk, als je zo'n geweldenaar als Gomes hebt, dan kun je er desnoods de A1 van Fc Emmen neerzetten, maar met een normale keep als steek moet de samenwerking tussen Keep en verdedigers optimaal zijn. Dat is nu niet, en dat is het al lang niet geweest.

Dat komt door:

1: Steek is geen verdedigend leider
2: De verdediging was de afgelopen jaren niet bijster goed georganiseerd.
  zondag 16 augustus 2009 @ 16:20:48 #129
198365 Morendo
The Real Deal
pi_71925219
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 16:18 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Timmer.

Ja, en Hofland als toevoeging aan de verdediging. En Makaay in de spits. En Lucius voor de rechtsbackpositie.
  zondag 16 augustus 2009 @ 16:21:00 #130
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_71925226
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 16:18 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Timmer.
Die is ook al niet goed genoeg voor Feyenoord
Makaay en Timmer die genoemd worden als eventuele aankopen voor Ajax in 1 topic
pi_71925231
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 16:20 schreef Morendo het volgende:

[..]

Ja, en Hofland als toevoeging aan de verdediging. En Makaay in de spits. En Lucius voor de rechtsbackpositie.
Topelftal
Noot noot.
pi_71925250
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 16:21 schreef Ron.Burgundy het volgende:

[..]

Noot noot.
pi_71925286
quote:

[..]

Je faalt
pi_71925292
quote:

[..]

Nitwit.
Welke keeper wil je dan hebben?

Verder maakt dat schelden tegen alles en iedereen je beargumentatie (welke?) er niet beter op hoor.
pi_71925317
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 16:18 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Vandaag was ie net als de rest. 1e helft ok, tweede helft kut met peren.

heb je ooit gehoord van het feit dat voetbal een teamsport is? Dat het misschien niet alleen aan steek ligt? Kijk, als je zo'n geweldenaar als Gomes hebt, dan kun je er desnoods de A1 van Fc Emmen neerzetten, maar met een normale keep als steek moet de samenwerking tussen Keep en verdedigers optimaal zijn. Dat is nu niet, en dat is het al lang niet geweest.

Dat komt door:

1: Steek is geen verdedigend leider
2: De verdediging was de afgelopen jaren niet bijster goed georganiseerd.
Die 2 vrije trappen van Doedelzak hebben geen moer met teamsport te maken, daar kan hij zich onderscheiden door twee behoorlijke reddingen te maken en de pot er voor ons uit te slepen.
En dat laat hij dus weer na, voor de zoveelste keer.

Steek heeft gewoon oneindig veel krediet bij heel veel mensne, net als Urby en nu ook van der Wiel merk ik.

" Ja maar, als deze trainer wel vetrouwen in hem heeft komt het er dit seizoen wel vast uit"

Wanneer de betreffende speler zijn 5e jaar in Ajax 1 ingaat en simpelweg al jaren faalt.
pi_71925319
quote:

[..]

Faalhaas
pi_71925344
Ik zie nu voor het eerst de doelpunten terug. Pffffff wat een armoe
Porcupine Tee - Normal
pi_71925383
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 16:16 schreef Ron.Burgundy het volgende:

[..]

Wat moet Ajax met Makaay. Die kan zich op dit moment bij Feyenoord zelfs niet in de basis spelen.
Die schiet er gewoon 25 tot 30 in hoor, met Suarez en die dikkerd om zich heen.
  zondag 16 augustus 2009 @ 16:29:28 #139
198365 Morendo
The Real Deal
pi_71925425
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 16:27 schreef BertMaalderink het volgende:

[..]

Die schiet er gewoon 25 tot 30 in hoor, met Suarez en die dikkerd om zich heen.
Ex-dikkerd. Beetje respect graag.
pi_71925431
Kunnen we de Steek VS Vermeer discussie verdomme niet achterwegen laten?

Het zijn beide degelijke keepers die geen fuck voor elkaar onderdoen en tevens geen punten voor je pakken. Wie er nu op doel staat blijft wat mij betreft dat ook voor de komende tijd. Blijven rouleren van keepers, nee dat zal zijn vruchten afwerpen.
pi_71925433
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 16:24 schreef navigator het volgende:

[..]

Die 2 vrije trappen van Doedelzak hebben geen moer met teamsport te maken, daar kan hij zich onderscheiden door twee behoorlijke reddingen te maken en de pot er voor ons uit te slepen.
En dat laat hij dus weer na, voor de zoveelste keer.

Steek heeft gewoon oneindig veel krediet bij heel veel mensne, net als Urby en nu ook van der Wiel merk ik.

" Ja maar, als deze trainer wel vetrouwen in hem heeft komt het er dit seizoen wel vast uit"

Wanneer de betreffende speler zijn 5e jaar in Ajax 1 ingaat en simpelweg al jaren faalt.
Zoals ik al zei, Degelijke keep, maaakt idd fouten, vandaag 1 zekere. Er is op dit moment geen betere haalbare keep. Niet voor Ajax en niet voor Oranje, je denkt toch niet serieus dat ie niks kan?
pi_71925452
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 16:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Welke keeper wil je dan hebben?

Verder maakt dat schelden tegen alles en iedereen je beargumentatie (welke?) er niet beter op hoor.
Nitwit is toch niet echt schelden.

Van mij mag Verhoeven er in zodra die fit is en dan gewoon het hele seizoen laten staan.

Stekelenburg heeft zijn kansen gewoon gehad en nooit gepakt. Dus is het nu tijd voor een ander.
En mocht Verhoeven falen dan moet er in de winterstop gewooon eens veel geld vrijgemaakt worden voor een goede keeper.
Dat is nl het verschil tussen geen of wel een titel in het geval van Ajax.

Als we de afgelopen 5 jaar een keeper hadden gehad die er max 30 doorgelaten had waren we nu 32 keer landskampioen geweest.
Ik chargeer wel wat omdat de rest van de verdediging ook al jaren kut met p is maar die derde ster wat op zeker nu al binnen geweest.
pi_71925453
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 16:29 schreef Morendo het volgende:

Ex-dikkerd. Beetje respect graag.
Respect omdat je voor het eerst in meer dan een jaar tijd van de hamburgers kan afblijven?
Hij had nooit te dik mogen zijn.
pi_71925458
Probeer Lindgren maar centraal Jol komende wedstrijd.
Porcupine Tee - Normal
pi_71925472
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 16:30 schreef StarGazer het volgende:
Goed idee, die deed het prima tegen Twente
pi_71925484
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 16:30 schreef navigator het volgende:

[..]

Nitwit is toch niet echt schelden.

Van mij mag Verhoeven er in zodra die fit is en dan gewoon het hele seizoen laten staan.

Stekelenburg heeft zijn kansen gewoon gehad en nooit gepakt. Dus is het nu tijd voor een ander.
En mocht Verhoeven falen dan moet er in de winterstop gewooon eens veel geld vrijgemaakt worden voor een goede keeper.
Dat is nl het verschil tussen geen of wel een titel in het geval van Ajax.

Als we de afgelopen 5 jaar een keeper hadden gehad die er max 30 doorgelaten had waren we nu 32 keer landskampioen geweest.
Ik chargeer wel wat omdat de rest van de verdediging ook al jaren kut met p is maar die derde ster wat op zeker nu al binnen geweest.
Ok, nu weet ik zeker, je IQ is lager dan je schoenmaat. Jij bent echt maf man
pi_71925492
quote:
Oja die is er ook nog, ik zou dat team gewoon een keer op een paar plaatsen wijzigen gewoon om te kijken wat er dan gebeurt.
AJAX AMSTERDAM!
pi_71925510
Verthongen heeft de draaicirkel van een tractor.
pi_71925522
quote:
Vond Enoh niet tegenvallen. Vertongen had daar niks te zoeken.. had ipv Wielaert in het centrum moeten staan.
pi_71925536
Feyenoord staat boven ons en ze hebben 0 tegendoelpunten... wanneer moeten wij tegen hun!?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')