quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:03 schreef freecell het volgende:
Is er nog iemand die in de buurt woont en belang heeft bij sperziebonen? Mijn schoonmama komt net een 'maaltje' waar een weeshuis 3 weken van kan eten.
En ik had door haar al de hele vriezer vol met die dingen, dus ik moet er wat kwijt
Ik ook maar het stinkt wel naar geitenkont eigenlijks...quote:
Dat ben ik helemaal met je eens.quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:11 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ik ook maar het stinkt wel naar geitenkont eigenlijks...
Dus dat heb ik nu maar eens geprobeerd. Papieren zak gevuld met plastic tasjes, bijelkaar gebonden zodat het een beetje een wespennest-vorm heeft en in een boom gehangen bij het terras. Eens kijken of het werkt.quote:We had a wasps nest in a tree out back and my mom read about it in the paper. Took a kfc bag, put some plastic bags in it so it didn't go flat, tied it shut with a string and hung it up they all migrated. It doesn't have to look totally realistic they aren't that bright.
oeh, dat is niet leuk, beterschap voor t manneke. hoop dat t niet de mexicaanse griep is, houd je t wel in de gaten?quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:50 schreef pinquit het volgende:
kging net picknicken met max en wat vriendinnen, wordt max ineens ziek![]()
helemaal koorts en hangerig. toen viel ie ineens in slaap op schoot
![]()
nu net thuis heeft ie al een half keertje overgegevenzoo zielig
![]()
en aargh. als t maar geen griep is. over 3 dagen ga ik weg en de week erna gaan we met zn 3en op vakantie.ik wil m niet ziek achterlaten
![]()
quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:41 schreef Rewimo het volgende:
Je kunt ze zeker niet mailen, freecell?
Ik ga aardappeltjes uit de oven maken straks, het wordt een experiment: Aardappelpartjes (met schil) - hoe zelf maken?
Ik doe ze wel gewoon ongekookt in de oven. Gaat prima. Wel ff wat klontjes boter erbij (calorieen ftw!) meestal doe ik er dan een kip naast en dan gewoon 1.5 uur geduld.quote:Op zondag 16 augustus 2009 16:08 schreef k_i_m het volgende:
Ik bedenk me nu dat die kale partjes (luiheid alom. ) voorgekookt zijn. Als je ze niet voorkookt kan het héél lang duren in de oven. Of ineens zo hard gaan dat de randen verbranden maar ze nog niet goed zijn van binnen. Ik zou ze dus eerst een minuut of 5 koken
.
Als je die Celavita zakjes gebruikt gaat het wel goed. Ik doe altijd 15-20 minuten op 200 graden en dan tussentijds draaien en eventueel nog een beetje olie erop kwasten. Ik bak eigenlijk nooit meer aardappels, ik gooi ze altijd in de ovenquote:Op zondag 16 augustus 2009 17:14 schreef E.T. het volgende:
IK vond het in de oven maar erg lang duren ..![]()
Geloof dat na een uur ofzo er pas wat gaar was, maar nog geen bruin korstje.
Maar ik zal wel wat fout gedaan hebben
dat ziet er lekker uitquote:
nou ja, hij zei eigenlijk letterlijk: mag niet, dikkequote:Op zondag 16 augustus 2009 18:21 schreef RockabeIIa het volgende:
Asyn en jij hebt iets met je beentjes?
Ik moest echt heel hard lachen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:48 schreef Asyniur het volgende:
[..]
nou ja, hij zei eigenlijk letterlijk: mag niet, dikke![]()
oh... Das wel heel gemeen zeg..,quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:48 schreef Asyniur het volgende:
[..]
nou ja, hij zei eigenlijk letterlijk: mag niet, dikke![]()
Ik ookquote:Op zondag 16 augustus 2009 18:50 schreef betty_sue het volgende:
[..]
Ik moest echt heel hard lachen.![]()
![]()
Sorry. Ik hou van droge flauwe dingen..
Wat ben jij ijverig geweest!quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:51 schreef Lois het volgende:
Wij hebben de kinderen vandaag helemaal afgeknoedeld bij opa in de tuin![]()
Verder ben ik helemaal klaar voor school/werk morgen. Alles is gestreken, kapotte dingen zijn genaaid, alle was ligt schoon in de kast, de kamer is schoongemaakt en de kids liggen schoon in bed (en slapen bijna)en de schooltasjes staan al gepakt klaar.
Wat een efficiency
Mja, hij is soms heeeeeeeeeeeeeeeeel gemeen...quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:52 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
oh... Das wel heel gemeen zeg..,
Nee, dat niet. Maar ik twijfelde wel, want mijn moeder is zwaar allergisch en heeft altijd histamine bij zich en is al een keer met spoed naar het ziekenhuis gegaan na een wespensteek. Maar zo erg was het bij mij niet, hoewel ik begrepen heb dat het na elke steek erger kan worden. Dus het is wel iets wat ik in de gaten moet houden, vrees ik.quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:26 schreef Stout het volgende:
tjee dat is wel heftig lievelink ! Ben je dr ook mee naar de huisarts geweest ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja, dat vroeg ik me om die reden af, mijn moeder heeft ook een epi-pen voor wespen..quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar ik twijfelde wel, want mijn moeder is zwaar allergisch en heeft altijd histamine bij zich en is al een keer met spoed naar het ziekenhuis gegaan na een wespensteek. Maar zo erg was het bij mij niet, hoewel ik begrepen heb dat het na elke steek erger kan worden. Dus het is wel iets wat ik in de gaten moet houden, vrees ik.
nu wel nog een leuke Pvoessige avaquote:
clonehunt, you must!quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:38 schreef Stout het volgende:
Mmisschien kan hij helpen Rewimo en TF ?
[ afbeelding ]
ditoquote:Op zondag 16 augustus 2009 19:49 schreef Vicky het volgende:
Doet mij eens pmmendan Pvoes... Pm op iphone werkt weer eens niet
* Vicky ook...quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:56 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
dito
*ligt lam op de bank af te koelen
langsbrengen en dan meteen Tess komen knuffenquote:Op zondag 16 augustus 2009 19:24 schreef Saffier het volgende:
Zo te horen zijn de mama's weer helemaal klaar voor een nieuw schooljaar
Ik kan de aardappelreportage nu niet zien maar door alle posts heb ik er nu helemaal zin in
Wat moet ik doen met mijn appelflappenoverschot dames
Ohh klinkt heel bekend hoorquote:Op zondag 16 augustus 2009 20:15 schreef leonieke het volgende:
Ik ben al nerveus voor morgen![]()
Morgen weer de eerste dag werken na de vakantie en dat is nu altijd bij mij een stressy nacht. Alsof het mijn allereerste schooldag of werkdag is morgen
![]()
Je zou denken dat het overgaat na een paar jaar op dezelfde plek werken, maar ik voel me nu al gespannen. En het grappige is dat ik weet dat mijn ene collega ook niet goed zal slapen vannacht
En nu heb ik eigenlijk al medelijden met de kindjes waarvan het morgen echt de eerste schooldag is. Verdorie, wat moeten die nu niet doorstaan?quote:Op zondag 16 augustus 2009 20:31 schreef Stout het volgende:
[..]
Ohh klinkt heel bekend hoorEn ik weet dat meerdere collega;s bij mij dat ook hebben
Blokker misschien?quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:03 schreef Pvoesss het volgende:
Ohje ik vind dat zo eng als ik gas ruik ergens..
Ik moet morgen op zoek naar een plumeau![]()
Ze verkopen ze niet eens bij de xenosIk heb me rot gezocht maar echt nergens te vinden
action dan?quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:06 schreef Pvoesss het volgende:
Ja maar de blokker is hier nogal erg naar om te betreden
Er staat vanalles op de trap richting de huishoudartikelen en dan ben ik bang dat ik met kitten en al naar beneden val![]()
![]()
En ik moet die trap af
Hier net zoquote:Op maandag 17 augustus 2009 08:39 schreef Rottdog het volgende:
Het is zover kind op school en mam's achter der bakkie![]()
en wat ga ik der weer missen vandaag![]()
De baas en de toekomstige baas is er vandaag blijkbaar niet, dus ik kan het nog niet zeggen. Nu maar hopen dat niemand vraagt hoe het in Jette gaatquote:Op zondag 16 augustus 2009 21:52 schreef Saffier het volgende:
Leonieke ga je nu morgen ook het grote nieuws vertellen? en waar staat die echo van je??
Wat een leuke cursus!quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:17 schreef Pvoesss het volgende:
Ja ik wilde ook pas rond 12en gaan, en dan eerst ergens samen lunchen
Ooh wat leuk! ik heb ook een cursusje babymassage gedaan en ik vond het erg leuk..
Ik begin over een tijdje met een andere cursus beginnen speciaal voor het Kitten.![]()
In deze cursus krijg je tips over samen spelen, zingen, lezen en knutselen. Tijdens deze activiteiten maak je niet alleen heel veel plezier met je kind, maar leer je ook hoe waardevol het spelen voor de ontwikkeling van je kind is!
inclusief een boek vol knutsels voor kitten haar leeftijd, nieuwe liedjes en spelletjes.
Is het 10 euro voor 5 bijeenkomsten.. leek me erg leuk.
En is het niet leuk dan ben ik maar 10 euro kwijt
Ja het boekje is dan wel gewoon geprint en niet met bijzondere kaft.quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:18 schreef Spuuglokje het volgende:
10 euro maar? Da's een koopje! Leuk hoor!
Kun je ze wel lezen? Ik heb je namelijk net ge-pmt, in de hoop dat dat wel kan.quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:21 schreef Lishe het volgende:
En goeiemorgen!
BE, ik heb niks te doen vandaag, moek helpen puffen?
En wie is pvoess? Ik kannie pmmen!
ja dit geldt voor alle winkels geloof ik enkel op de nieuwe collectie, dus ik denk de najaarscollectie dan?quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:57 schreef RockabeIIa het volgende:
Villa happ had net de laatste weken 50% korting op het zomergoed e.d.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:05 schreef k_i_m het volgende:
Ik vind de villa happ helemaal geen leuke kleding hebben. En dan die op kinderen georiënteerde winkelindeling met speelhuizen in de etalage en door de lucht vliegende treinen en meisjes met vrolijke naambuttons op, Huuu!
.
Koop jij echt kleding van de kinderbijslag?quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:05 schreef Stout het volgende:
ik niet hoorEerst weer de kinderbijslag afwachten
dat kan ik me wel voorstellen ja, het is leuk dat er rekening mee wordt gehouden dat er kinderen in die winkel komen (tot op zekere hoogte), maar het blijven uiteindelijk de ouders die het geld uitgeven en de dingen kopen enzo; kan me indenken dat je dan niet zit te wachten op een soort K3 2 achtig type dat je komt helpen en hysterische kinderen enzoquote:Op maandag 17 augustus 2009 11:08 schreef k_i_m het volgende:
Ik kom daar geld uitgeven, niet mijn kind. En ik heb er echt een godsgruwelijke hekel aan als er kinderen tegen mijn benen aanrennen terwijl ik net rustig aan het scheumen ben.
Hier wel hoor. Ok, is ook vanwege de financien natuurlijk. Maar met kbs wel meer kleding in 1 keer. En luiers.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:06 schreef moussy het volgende:
[..]
Koop jij echt kleding van de kinderbijslag?
Ik zie wel eens dat mensen dan met stápels kleding aankomen, vooral voor de winter, ik kan dat niet hoor, ik koop zo af en toe eens wat.
Geen stapels kleding hoor, dat is niet te doen met 2 snel groeiers maar ik wacht meestal wel tot oktober (= kinderbijslagmaand) voor ik winterkleding koop. Hier geen hele grote beurs dus tja... en daar is de kinderbijslag toch ook voor ? (oke, wij sparen ook een deel voor de kids voor hun studie)quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:06 schreef moussy het volgende:
[..]
Koop jij echt kleding van de kinderbijslag?
Ik zie wel eens dat mensen dan met stápels kleding aankomen, vooral voor de winter, ik kan dat niet hoor, ik koop zo af en toe eens wat.
ik ookquote:Op maandag 17 augustus 2009 11:24 schreef moussy het volgende:
Ik wacht altijd tot sale, aanbiedingenkoopjes
Zag hem nog staan.quote:Op maandag 17 augustus 2009 09:20 schreef RockabeIIa het volgende:
Mogge
rottdog, is het nou wel of niet fijn dat ze naar school gaat? Ik snap dat je der mist hoor. Zie zelf ook op tegen volgend jaar...
Maar ze hoeven niet stevig te blijven.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:34 schreef RockabeIIa het volgende:
Ohja, en Name It, H&M enzo.. helaas pindakaas maar dat slimfit is niks voor stevige rakkers! En sowieso zielig voor de bewegingsvrijheid
Mmmm... nou, ze komen er wel achter hoor.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:33 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Name-itVilla Happ
Niks an daar!
Ik shop ook altijd graag in de uitverkoop maar als ik iets heel leuks tegenkom neem ik het wel gewoon voor de volle mep mee.
Ik heb geen galstenen trouwens. Een maagzweer weet ik nog niet, daarvoor moet ik woensdag de huisarts bellen. Wel is mijn lever vergroot en dat konden ze niet echt thuisbrengen.
Nu maak ik me zorgen
Ha, je bent er weer! Nou, gelukkig geen galstenenquote:Op maandag 17 augustus 2009 11:33 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Name-itVilla Happ
Niks an daar!
Ik shop ook altijd graag in de uitverkoop maar als ik iets heel leuks tegenkom neem ik het wel gewoon voor de volle mep mee.
Ik heb geen galstenen trouwens. Een maagzweer weet ik nog niet, daarvoor moet ik woensdag de huisarts bellen. Wel is mijn lever vergroot en dat konden ze niet echt thuisbrengen.
Nu maak ik me zorgen
quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:34 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Ik snap de kindermode bij H&M soms niet, hoor. Dan heb je nu weer allemaal doodshoofdshirts en van Kiss en Rolling Stones enzo. ( sorry Rocka)
Gelukkig hadden ze ook nog leuke dingen.
Dat vind ik dus juist weer heel erg leuk, dat rode Kiss shirt, en grappige polsbandjes. Oja en die zwarte gympjes met van die Mexicaanse schedeltjes eropquote:Op maandag 17 augustus 2009 11:34 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Ik snap de kindermode bij H&M soms niet, hoor. Dan heb je nu weer allemaal doodshoofdshirts en van Kiss en Rolling Stones enzo. ( sorry Rocka)
Gelukkig hadden ze ook nog leuke dingen.
ligt ook helemaal aan wat voor kind je hebt. Amber is nu heel erg van de jurkjes maar die h&m dingen vind ik niks. Hoe leuk Amber ze ook vindt...quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:39 schreef moussy het volgende:
[..]leuk! Bij de meisjes alleen maar van die zoete hippie jurken, daar krijg ik een meid 10 jaar écht niet meer in hoor!
amber ook nietquote:Op maandag 17 augustus 2009 11:44 schreef Rottdog het volgende:
H&M is precies goed voor Zoë, ze is nou eenmaal geen meisje meisje. Lekker stoer wijffie
en de leeftijd, de soepjurken zijn zo niet 10-jarig hoorquote:Op maandag 17 augustus 2009 11:42 schreef Vicky het volgende:
[..]
ligt ook helemaal aan wat voor kind je hebt. Amber is nu heel erg van de jurkjes maar die h&m dingen vind ik niks. Hoe leuk Amber ze ook vindt...
quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:49 schreef Rottdog het volgende:
Schrik plots van de tijd![]()
Moet mijn kind halen
fijn dat het geen galstenen zijnquote:Op maandag 17 augustus 2009 11:33 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Name-itVilla Happ
Niks an daar!
Nu maak ik me zorgen
'Nou mevrouw, daar snap ik niks van... u staat er hier op voor de middag hoor... dat moet een misverstand zijn.'quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:35 schreef huuphuup het volgende:
goeiemorgen enzo.
Haha BE die ketelsoap idd van joudr komt geen eind aan nee. Hopelijk vanmiddag opgelost dan kun je nog voor de avond bevallen!
strak plan
hiero, sims 1, 2 en nu 3quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:57 schreef Kleurdoos het volgende:
pst, zijn hier nog sims spelers?
en mogge!
is 3 veel beter of niet?quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:58 schreef moussy het volgende:
[..]
hiero, sims 1, 2 en nu 3![]()
Woej, mn auto is voor de 3de keer met niks door de APK![]()
Wat een klote zooi BE
pst ja...quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:57 schreef Kleurdoos het volgende:
pst, zijn hier nog sims spelers?
en mogge!
Mwah beter niet, wel leuker met bouwen (dat is wat ik het leukste vind) en er zitten wat nieuwe dingetjes in het spel, zoals vruchten kweken.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:09 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
is 3 veel beter of niet?
ik ben nog steeds in 2 modus.. een heel sprookjesbos gemaakt met alle sprookjes en elfjes enzo die te downloaden waren op mod the sims
mwoah in 2 kan je wel aan tuinbouw doen (met de kas) Ik speel eigenlijk niet..ik maak alleen kindjes en ik bouw huizen om ze in te richtenquote:Op maandag 17 augustus 2009 12:20 schreef moussy het volgende:
[..]
Mwah beter niet, wel leuker met bouwen (dat is wat ik het leukste vind) en er zitten wat nieuwe dingetjes in het spel, zoals vruchten kweken.
Ik heb 3 geleased, 1 en 2 heb ik orgineel, maar ik vind het voor 3 niet waard om hem te kopen.
nja dát kan dus niet meer in 3. Als je in 2 vriendjes moest hebben, propte je gewoon tig sims in 1 huis met hetzelfde karakter en zo, zodat je bij iedereen in het snotje viel.. gaat dus niet meer. Je komt je aangemaakte buren niet tegenquote:Op maandag 17 augustus 2009 12:25 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
mwoah in 2 kan je wel aan tuinbouw doen (met de kas) Ik speel eigenlijk niet..ik maak alleen kindjes en ik bouw huizen om ze in te richtenen dan heb ik een heel dorp vol en dan ga ik weer verder met een nieuw thema
(een heel dorp vol alleen maar kleurdoos met kleurdoos kindjes (honderden)
ken je de boolprop testingcheatsenabled true?
o met vriendjes deed ik gewoon balkjes volslepenquote:Op maandag 17 augustus 2009 12:26 schreef moussy het volgende:
[..]
nja dát kan dus niet meer in 3. Als je in 2 vriendjes moest hebben, propte je gewoon tig sims in 1 huis met hetzelfde karakter en zo, zodat je bij iedereen in het snotje viel.. gaat dus niet meer. Je komt je aangemaakte buren niet tegen
En een maatje te groot kopen? Lekker baggy... is zo stoer! Is mijn kind ook!quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:44 schreef RockabeIIa het volgende:
mijn kind is te bol voor H&M
En vaak vind ik er geen drol aan :x
Spijkerbroekjes zijn vaak heel mooi maar zitten naadje. Die van de Hema zitten dan weer wel ok.
Kan ik je een lijstje geven ? Breng je ze dan ook thuis bij mij ?quote:Op maandag 17 augustus 2009 14:00 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ga maar eens boodschappen doen. Geen zin
quote:Op maandag 17 augustus 2009 14:51 schreef Stout het volgende:
Be... de laatste loodjes he... Ik hoop zo dat Baby-Boy zich aa nde afspraken houdt en gewoon snel komt !
Is die man van de CV nu al geweest ?
Kleurdoos wat mooi ! In zoiets heb ik geloof ik ook gezeten.
Nou ik ga nog wat doen, de was zal wel droog zijn en dr ligt nog genoeg vouwwerk ook !
Tot later !(gewoon omdat ik m leuk vind)
Zonde! Ik heb hier Sims2 met alle uitbreidingen werkloos liggenquote:Op maandag 17 augustus 2009 12:38 schreef het-is-mij het volgende:
Oeileuk nog meer sims liefhebbers.
Vanmiddag gaat sims 2 voor pc op de bus en heb van de week via mp een niewe my sims voor op de wii kunnen scoren.
Leuk tijdverdrijf voor in mn vervroegde verlof
Ach, het is een lekker uitstapje en het kost geen drolquote:Op maandag 17 augustus 2009 15:54 schreef Pvoesss het volgende:
Wij zijn terug van the action inclusief spullen die we niet nodig hebben
Oeh, OEH! Is dat er ook in XXL voor om mijn dubbel belegde kont?!quote:Op maandag 17 augustus 2009 16:16 schreef Pvoesss het volgende:
Dat is waar, ze hadden een mini mouse keukenschort met bijpasende ovenwanten.voor kleine meisjes.
Er staat al een keukentje op kitten te wachten in de schuur! dus ik heb het maar meegenomen.
En het was me toch duur.. 2,19![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |