Rewimo

Rewimo

Rewimo

Rewimo

Dat moet lukken, dank je! Ovenvariant lijkt me het lekkerst, hoe warm zet je de oven?
 Dat moet lukken, dank je! Ovenvariant lijkt me het lekkerst, hoe warm zet je de oven?

Eh, ik zet de oven op ongeveer 200 graden. Maar 175 kan ook, dan gaat het wat langzamer en worden ze minder snel bruin. Reken in het laatste geval op ongeveer een half uur - drie kwartier. Regelmatig even prikken met een vork om de gaarheid te testen.
  Eh, ik zet de oven op ongeveer 200 graden. Maar 175 kan ook, dan gaat het wat langzamer en worden ze minder snel bruin. Reken in het laatste geval op ongeveer een half uur - drie kwartier. Regelmatig even prikken met een vork om de gaarheid te testen.

En natuurlijk wat takjes rozemarijnquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:57 schreef RobinOok het volgende:
Goed wassen/schrobben en de rare plekjes weghalen. Dan in 2-en, 3-en of 4-en, ligt aan de grootte. De bedoeling is dat alle partjes ongeveer even dik worden. Dan kwartiertje in bak met lauw water met wat zout en een scheut azijn zetten. Daarna afspoelen en in een schone theedoek doen. Goed droog deppen. Terug in de nu droge bak doen. Eetlepeltje olie erbij en daar de aardappeltjes even omschudden en rondzwieren zodat ze allemaal bedekt zijn met olie.
Oven met bakplaat voorverwarmen op 200 graden. Partjes op de hete bakplaat uitspreiden. Grof zeezout erover. Terug in de oven zetten, bij elkaar 50 minuten. Halverwege een keertje omkeren.

Rewimo

Rewimo

Vandaar dat ze me zo geschikt lijken voor aardappelpartjes.
 Vandaar dat ze me zo geschikt lijken voor aardappelpartjes.

Nieuwe aardappelen, denk ik zelfs.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:58 schreef Rewimo het volgende:
Nee, het zijn geen krieltjes, het zijn kleine aardappelen. Groter dan krieltjes dus

en andere groenten en fruit
  en andere groenten en fruit

Rewimo

Rewimo

Gelukkig kreeg ik hulp van Christan (8)
 Gelukkig kreeg ik hulp van Christan (8)  

Rewimo

Rewimo

Rewimo

Rewimo

quote:

Is anders erg lekkerquote:Op zondag 16 augustus 2009 17:42 schreef Winner_Taco het volgende:
Ziet er lekker uit hoor , maar oregano?? Dat lijkt me echt vies

Rewimo

Rewimo

Die had ik even gemist dus...
 Die had ik even gemist dus...  Ze zullen evengoed wel lekker smaken
 Ze zullen evengoed wel lekker smaken  
											|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |