Een van je favo bands, maar je had het nummer nog niet eerder gehoordquote:Op zondag 16 augustus 2009 01:54 schreef Nien111 het volgende:
Ook echt typisch dat ik denk van "Is vast een jodelgroep ofzo"... blijkt het om een van mijn favo-bands te gaan... Ach, je moet van de muziek houden... Het is niet echt tussendoormuziek, eerder "Godverdomme wat een (*W#&%(*#&$(*#W dag-muziek"
Wow.... hoewel dat wel echt een IMMENS KUT nummer van ze is![]()
![]()
![]()
Bij die wigger track van de OP hoor je gewoon dat het alleen maar auto-tune is.quote:
quote:Op zondag 16 augustus 2009 02:16 schreef Biefstuk het volgende:
Screamo
Alleen emo meisjes vinden dat geil. En emo meisjes bloeden vaker in de maand, dat vind ik niet smakelijk.
Screamoquote:
Post hem dan even in het Zanger Bob topic!quote:
Juist!!quote:
Ik zou haar wel karnenquote:
linkje?quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:13 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Post hem dan even in het Zanger Bob topic!
Ja viel mij ook al opquote:Op zondag 16 augustus 2009 11:15 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik zou haar wel karnen
[ afbeelding ]
Het gaat over slechte muziek...quote:
Da's het slechtste? wat je ooit gehoord hebt?quote:Op zondag 16 augustus 2009 01:36 schreef oloccin het volgende:
Weekje geleden zat ik met een kameraad over muziek te praten zei ik jah hollywood undead is best lijp, ook al zijn het vieze wiggers... toen zei die nee man dit is veel beter dus ik kjik wat hij bedoelt en ik dacht godverdomme, laat het fimpje voor zichzelf spreken....
Die gasten hebben wel meer clips met dat achterlijke geschreeuw erinquote:Op zondag 16 augustus 2009 11:22 schreef D. het volgende:
[..]
Da's het slechtste? wat je ooit gehoord hebt?
Dan heb je nog veel niet gehoord.
Daarbij, dit is toch niet serieus bedoelt maar een caricatuur? Niet echt om aan te horen en daarom wel weer grappig
Die lippenquote:
En zijn nu het onderwerp van gesprek op één of ander Nederlands internetforum.quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:28 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Die gasten hebben wel meer clips met dat achterlijke geschreeuw erin
De zwemleraar uit Den Bosch krijgt ook alle aandacht. Maar of hij er nou blij mee isquote:Op zondag 16 augustus 2009 11:31 schreef D. het volgende:
[..]
En zijn nu het onderwerp van gesprek op één of ander Nederlands internetforum.
Hebben het toch goed gedaan?
Die heeft zijn filmpjes ook niet op YT gezet om andacht te genererenquote:Op zondag 16 augustus 2009 11:34 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
De zwemleraar uit Den Bosch krijgt ook alle aandacht. Maar of hij er nou blij mee is
Wel foto's op limewirequote:Op zondag 16 augustus 2009 11:35 schreef D. het volgende:
[..]
Die heeft zijn filmpjes ook niet op YT gezet om andacht te genereren
Nee ze worden afgezeken op één of ander Nederlands internetforum.quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:31 schreef D. het volgende:
[..]
En zijn nu het onderwerp van gesprek op één of ander Nederlands internetforum.
Hebben het toch goed gedaan?
Negatieve aandacht is ook aandacht, en als ze alleen positieve aandacht hadden willen hebben hadden ze wel betere muziek proberen te maken.quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:37 schreef classpc het volgende:
[..]
Nee ze worden afgezeken op één of ander Nederlands internetforum.
Ze hebben het dus niet goed gedaan.
Ze zijn gewoon gefaald in hun leven omdat ze dit soort oorkenker maken.
Kankerquote:Op zondag 16 augustus 2009 11:39 schreef D. het volgende:
[..]
Negatieve aandacht is ook aandacht, en als ze alleen positieve aandacht hadden willen hebben hadden ze wel betere muziek proberen te maken.
En flikker eens op met je kenker, zo ben je nog zieliger dan hen
Tuig van de richel is het! Geteisem en Gespuis!11!!11!quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:40 schreef Darkestrah het volgende:
Brokencyde, het uitschot der muziek.
Waar is die mol van je avatar van? Ik kom hem hier overal tegen in souvenirwinkels.quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:39 schreef D. het volgende:
[..]
Negatieve aandacht is ook aandacht, en als ze alleen positieve aandacht hadden willen hebben hadden ze wel betere muziek proberen te maken.
Zit je het nu voor hun op te nemen ofzo?quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:39 schreef D. het volgende:
[..]
http://jeugdsentimenten.net/2004/05/10/het-molletje/quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:41 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Waar is die mol van je avatar van? Ik kom hem hier overal tegen in souvenirwinkels.
Wat een kneus ben jijquote:Op zondag 16 augustus 2009 11:44 schreef classpc het volgende:
[..]
Zit je het nu voor hun op te nemen ofzo?
En ik gebruik kenker / kanker wanneer ik wil. Jij bepaalt dat niet voor mij.
Mijn oom is overleden aan kanker dus ik weet dat het geen eng of pijnlijk woord is, maar dat het gewoon maar een woord is
Nice comebackquote:
quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:52 schreef D. het volgende:
[..]
Gelukkig
Was al bang dat je ook nog baas baas einz!1! ging roepen
Ah, maar eens 'binnenhalen' danquote:Op zondag 16 augustus 2009 12:04 schreef znarch het volgende:
Nee, een geniale filmHet zijn gewoon losse fragmenten uit die film.
Is maar 1 manier om daar achter te komenquote:Op zondag 16 augustus 2009 12:21 schreef znarch het volgende:
Het moet wel je type humor zijn, hij is enorm flauw.
Die lyrics dan ookquote:Op zondag 16 augustus 2009 11:19 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Is dit de nieuwe hype, negers met een gooische r. Meisje zonderrrrrrrrrrrrrrrr naam.
EDIT: whoah lol, die randdebiel die dit heeft geschreven kan "mysterieus" niet eens goed spellenquote:Ik wil weten wie je bent
Meisje zonder naam
Mystrieeus meisje, meisje zonder naam
Meisje zonder naam
Woon je ver woon je dichtbij of in de buurt
Ik hou de tijd in de gaten zolang het duurt
Heb je een vriend misschien, ben je alleen
Ik wacht op je en ik wil dat je dat weet
Wat zijn je hobby’s dan
Wat is je lievelings gerecht
Vind je zelf in mij
Ik wacht al zolang
Al ik meen het ook oprecht
Maar zeg eerst je naam
Ik wil weten wie je bent
Meisje zonder naam
Ik wil weten wie je bent
Ik blijf zoeken en ik hoop dat ik je vind
Tot die tijd noem ik je mijn lieveling
Ik zal je nooit laten gaan
Jij bent wat ik wilt, ben je ver van mij vandaan
Soms voel ik me alleen
En is er niemand om me heen
Ik sus mezelf in slaap
Ik wacht al zolang
En ik zweer dat ik het meen
Maar zeg eerst je naam
Ik wil weten wie je bent
Meisje zonder naam
Ik wil weten wie je bent
Meisje zonder naam
Ik wil weten wie je bent
Bounce op de beat
Geef een teken van leven als je weet dat jij het bent
Mmmmm
Mmmmm
(Meisje zonder naam)
Mmmmm
(Meisje zonder naam)
Mmmmm
(Ik wil jou)
Ik wil weten wie je bent
Meisje zonder naam
Ik wil weten wie je bent
Meisje zonder naam
Ik wil weten wie je bent
Meisje zonder naam
Hulp nodig?quote:Op zondag 16 augustus 2009 16:14 schreef stroopdoosch het volgende:
[quote]Op zondag 16 augustus 2009 16:13 schreef stroopdoosch het volgende:
Stelletje prutsersDit is het slechtste van het slechtste:
Geluid wel hard zetten, is zacht filmpje
<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/Hccz1YuVTJc&hl=nl&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed data-src="http://www.youtube.com/v/Hccz1YuVTJc&hl=nl&fs=1&" style="visibility:hidden;" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
Hij was best vermakelijkquote:Op zondag 16 augustus 2009 12:21 schreef znarch het volgende:
Het moet wel je type humor zijn, hij is enorm flauw.
Jezus, wat slechtquote:Op zondag 16 augustus 2009 09:15 schreef allsystemshalt het volgende:
Vergeet dit pareltje niet,
http://www.esnips.com/doc(...)a_Song-Short-Version
![]()
Met stiptquote:
Jah ach, weet ik veel..quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:27 schreef classpc het volgende:
[..]
Met stiptHij is dus precies op 1?
Beste plaat van dat album, met afstandquote:Op zondag 16 augustus 2009 16:40 schreef x3ro het volgende:
Echt waar wat een kudt muziek dat brokencyde, Omg mijn aanhangsel vind dit zelfs een leuke plaatEn ook nog kritiek durven te geven op wat ik luister..
*Zoekt Venetian Snares - Die WinnipegEmo's Die Die Die Fuckers Die*
Ik houd niet van "gewone" DnB.. Wat ik persoonlijk wel een dikke vette aanrader vind is de liveset van Limewax @ Q-base 06. Gewoon ff search @ lsdb.nl op q-base en dan staat ie op +/- helft van de eerste pagina met resultaten.quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:34 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Beste plaat van dat album, met afstand
En nu tijd voor noisia
Over pure bagger gesproken.quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:42 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik houd niet van "gewone" DnB.. Wat ik persoonlijk wel een dikke vette aanrader vind is de liveset van Limewax @ Q-base 06. Gewoon ff search @ lsdb.nl op q-base en dan staat ie op +/- helft van de eerste pagina met resultaten.
Tevens ook harde kaas![]()
quote:
Wat de fuckquote:
Hou je bek, dat nummer is goed.quote:
quote:
The Lonely Island!!!quote:Op maandag 17 augustus 2009 03:15 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Hou je bek, dat nummer is goed.
En ik luister niet eens rap![]()
T-Pain ownt bazen
quote:Op maandag 17 augustus 2009 03:15 schreef Sjibble het volgende:
[..]
T-Pain ownt bazen
"LSD MOTTERFOKKER!"quote:
Grappig hoe dat soort figuren over vrouwen zingen en me toch zo laten twijfelen aan hun geaardheid.quote:
quote:
Zo jong, en dan al een stem hebben van een vent van 50.quote:
Jij hebt hem helemaal uitgekeken?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:37 schreef Elwood1802 het volgende:
Die fles Johnny Walker is allang leeg, ook zie je em nog met een peuk op het terras zitten. En ergens aan de bar staat ook een flesje handzeep ipv bier
Dat is geen screamo maar post hardcore met electronica oid.quote:
Die stemquote:
51 views, fok only waarschijnlijk. Toch he, als we eerlijk zijn, zijn stemgeluid is best fijn om te luisteren, jammer van de muziek.quote:
quote:
Inderdaad, the lonely island altijdquote:Op maandag 17 augustus 2009 03:15 schreef Sjibble het volgende:
[..]
T-Pain ownt bazen
Whehe, hij blijft goedquote:
Sadnessquote:
Sadness of niet. Dat meisje wordt later een chick.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Whehe, hij blijft goed![]()
[..]
Sadness
Date of Birth:quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 02:35 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Sadness of niet. Dat meisje wordt later een chick.
Wat een gedrochtquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 02:35 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Sadness of niet. Dat meisje wordt later een chick.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'the fuck?
Vrijheid-van-meningsuitings-fetisjist.
Ze wordt het lustobject/obsessie van Juicy's broertjequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 02:37 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Date of Birth:
8 January 2000
Oke, ik zei niks.
clipsproductie brengt echt geniale bagger voortquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 02:26 schreef Elwood1802 het volgende:
Hallo hallo, we hebben weer een nieuwe. Deze komt ook van Clipproductie af.
Gewoon Jeroen!
Ps: check even hoe hendig sjiek hij van de glijbaan roetsjt (1:15)
OMGGGGGGGGGGGGGGGGGG LOLLLLLLLLLLLLLLLquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:52 schreef Jenglejack het volgende:
Fouter dan dit kan niet. Ik zie nog liever 2 tongende opa-homo's.
Je had dan beter zwanger bob kunnen plaatsenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:52 schreef Jenglejack het volgende:
Fouter dan dit kan niet. Ik zie nog liever 2 tongende opa-homo's.
Liever de Jeugd van Tegenwoordig dan die Mocro's die stoer doen over het leven van de straatquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:16 schreef beertenderrr het volgende:
is de muziek ongeveer van het niveau als de jeugd van tegenwoordig? Zo ja, dan is het een terechte klacht.
In dit topic al lang besproken:quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:43 schreef znarch het volgende:
Die moves van MC dark, di![]()
![]()
t is zo triest
![]()
Stfu. Mijn muzieksmaak is 1000x beter dan de jouwe. Met je geluid.quote:Op zondag 16 augustus 2009 16:40 schreef x3ro het volgende:
Echt waar wat een kudt muziek dat brokencyde, Omg mijn aanhangsel vind dit zelfs een leuke plaatEn ook nog kritiek durven te geven op wat ik luister..
*Zoekt Venetian Snares - Die WinnipegEmo's Die Die Die Fuckers Die*
Het is zo abominabel slecht, dat het briljant is. Ik heb hem helemaal uitgekeken en voor de volle tijd de slappe lach gehadquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 04:29 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik durf niet te klikken op youtube-flimpje in OP
Focusquote:
Pinkpop.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:56 schreef Maikuuul het volgende:
Hollywood Undead
Ik vond hun optreden op Pinkpop wel goed
Dit nummer brengt mij altijd in goede stemming.quote:
Die vind ik nog niet eens slechtquote:Op zondag 16 augustus 2009 02:02 schreef Seam het volgende:
haha best grappig, doet me denken aan die crabcore clip
/edit
Hee ventje met je irritante kut kick, wie van deze artiesten ben jij?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:09 schreef boywithrespect het volgende:
Wat zielig zijn jullie allemaal.
Zelf durven jullie godverdomme niks.
Laat jullie eens je eigen talenten zien dan.
Daar zijn jullie te schijterig voor en dan wel met jullie KK koppen van die achterlijke berichten neer zetten.
Jullie zijn echt zo f*cking zielg.
Zoveel respect als je naam doet vermoeden heb je nietquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:09 schreef boywithrespect het volgende:
Daar zijn jullie te schijterig voor en dan wel met jullie KK koppen van die achterlijke berichten neer zetten.
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:09 schreef boywithrespect het volgende:
Hou gewoon je kkbek.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:09 schreef boywithrespect het volgende:
Jij noemt MIJ een newbie? Wie ben jij dan?quote:
Check die newbie.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:27 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Jij noemt MIJ een newbie? Wie ben jij dan?Paupertje
quote:Op zondag 16 augustus 2009 02:02 schreef Seam het volgende:
haha best grappig, doet me denken aan die crabcore clip
/edit
Waarom ben jij lelijk, dat is ook een vraag.quote:
Kut hè een newbie zijn, en je moet geen dingen gaan zeggen die niet waar zijn. Ga nu maar weg, oké?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:31 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Waarom ben jij lelijk, dat is ook een vraag.
Sorry hoor, maar jij hebt minder posts én bent later geregistreerd. Volgens mij ben jij dan de newbie.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:35 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Kut hè een newbie zijn, en je moet geen dingen gaan zeggen die niet waar zijn. Ga nu maar weg, oké?
Die is niet slecht, dat is een zeer goed satirisch nummer.quote:
respect man.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:38 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar jij hebt minder posts én bent later geregistreerd. Volgens mij ben jij dan de newbie.
En nu oprotten.quote:
Bek dicht lelijke alto.quote:
Kankermongool. Ga huilen dat iemand je newbie noemt, kneus.quote:
Waar precies zie je me huilen?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:47 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Kankermongool. Ga huilen dat iemand je newbie noemt, kneus.
Goed argumentquote:
Ben je nou echt zo dom? Ben je 12 ofzo?quote:
Jij bent dom. lelijkerd.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:53 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo dom? Ben je 12 ofzo?
Vertel eens waarom ik dom ben? Ik ben waarschijnlijk hoger opgeleid dan jij bent. Waarschijnlijk? Ik bedoel ik weet zeker dat ik hoger opgeleid ben. En ben blij dat je me lelijk vindt, ik ben geen homo. Gelukkig denken de dames er anders over.quote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:57 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Vertel eens waarom ik dom ben? Ik ben waarschijnlijk hoger opgeleid dan jij bent. Waarschijnlijk? Ik bedoel ik weet zeker dat ik hoger opgeleid ben. En ben blij dat je me lelijk vindt, ik ben geen homo. Gelukkig denken de dames er anders over.
De waarheid is grappig hequote:
quote:
Het feit dat jij zo'n hapkoning bent zegt me al genoeg.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:03 schreef appelsjap het volgende:
[..]
De waarheid is grappig he
Ik zou me ook kut voelen met een leven zoals die van jou
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:06 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Het feit dat jij zo'n hapkoning bent zegt me al genoeg.
Klopt.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:22 schreef Boris_Karloff het volgende:
Mensen, adem in adem uit. Lief zijn voor elkander. Het is maar Fok, onzin praten kunnen we allemaal hier.
Okee:quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:09 schreef boywithrespect het volgende:
De zang is echt rukquote:
WBquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |