Een van je favo bands, maar je had het nummer nog niet eerder gehoordquote:Op zondag 16 augustus 2009 01:54 schreef Nien111 het volgende:
Ook echt typisch dat ik denk van "Is vast een jodelgroep ofzo"... blijkt het om een van mijn favo-bands te gaan... Ach, je moet van de muziek houden... Het is niet echt tussendoormuziek, eerder "Godverdomme wat een (*W#&%(*#&$(*#W dag-muziek"
Wow.... hoewel dat wel echt een IMMENS KUT nummer van ze is![]()
![]()
![]()
Bij die wigger track van de OP hoor je gewoon dat het alleen maar auto-tune is.quote:
quote:Op zondag 16 augustus 2009 02:16 schreef Biefstuk het volgende:
Screamo
Alleen emo meisjes vinden dat geil. En emo meisjes bloeden vaker in de maand, dat vind ik niet smakelijk.
Screamoquote:
Post hem dan even in het Zanger Bob topic!quote:
Juist!!quote:
Ik zou haar wel karnenquote:
linkje?quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:13 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Post hem dan even in het Zanger Bob topic!
Ja viel mij ook al opquote:Op zondag 16 augustus 2009 11:15 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik zou haar wel karnen
[ afbeelding ]
Het gaat over slechte muziek...quote:
Da's het slechtste? wat je ooit gehoord hebt?quote:Op zondag 16 augustus 2009 01:36 schreef oloccin het volgende:
Weekje geleden zat ik met een kameraad over muziek te praten zei ik jah hollywood undead is best lijp, ook al zijn het vieze wiggers... toen zei die nee man dit is veel beter dus ik kjik wat hij bedoelt en ik dacht godverdomme, laat het fimpje voor zichzelf spreken....
Die gasten hebben wel meer clips met dat achterlijke geschreeuw erinquote:Op zondag 16 augustus 2009 11:22 schreef D. het volgende:
[..]
Da's het slechtste? wat je ooit gehoord hebt?
Dan heb je nog veel niet gehoord.
Daarbij, dit is toch niet serieus bedoelt maar een caricatuur? Niet echt om aan te horen en daarom wel weer grappig
Die lippenquote:
En zijn nu het onderwerp van gesprek op één of ander Nederlands internetforum.quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:28 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Die gasten hebben wel meer clips met dat achterlijke geschreeuw erin
De zwemleraar uit Den Bosch krijgt ook alle aandacht. Maar of hij er nou blij mee isquote:Op zondag 16 augustus 2009 11:31 schreef D. het volgende:
[..]
En zijn nu het onderwerp van gesprek op één of ander Nederlands internetforum.
Hebben het toch goed gedaan?
Die heeft zijn filmpjes ook niet op YT gezet om andacht te genererenquote:Op zondag 16 augustus 2009 11:34 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
De zwemleraar uit Den Bosch krijgt ook alle aandacht. Maar of hij er nou blij mee is
Wel foto's op limewirequote:Op zondag 16 augustus 2009 11:35 schreef D. het volgende:
[..]
Die heeft zijn filmpjes ook niet op YT gezet om andacht te genereren
Nee ze worden afgezeken op één of ander Nederlands internetforum.quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:31 schreef D. het volgende:
[..]
En zijn nu het onderwerp van gesprek op één of ander Nederlands internetforum.
Hebben het toch goed gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |