Rijp voor de kinderbescherming als dat kind pappa Raiko omarmt want die wordt dan als een bloedvlek tegen het plafond gesmeten.quote:
Via via he. Collega's voornamelijk.quote:Op zondag 16 augustus 2009 00:36 schreef Christiaan het volgende:
Waarom heeft TS zo'n kamper op Hyves?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!!!
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
Yea, gelijk weghalen en aan normale mensen geven, ik ken 2 stellen die geen kinderen kunnen krijgen en dus voor 50k eentje importeren.quote:Op zondag 16 augustus 2009 00:04 schreef Mirjam het volgende:
srsly, dta kind gaat heel veel issues krijgen, die groeit nou niet bepaald in een stabiele omgeving op
Je bedoelt: In d'r buik ?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:59 schreef Mirjam het volgende:
oh noes!
die verdient een paar schoppen onder d'r arrogante reet.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 00:07 schreef Renesite het volgende:
Ik heb op hyves serieus 9 connecties met haar. What the!
Ze heeft ws. een abortus laten plegen vannacht, de slet.quote:Op zondag 16 augustus 2009 10:53 schreef SgtPepper het volgende:
Haar nieuwe WWW op Hyves:
WHAHAH STELLETJE LUTSERS!!!!! Jullie geloven ook alles he??!! Haaaaaaaaaaaaaaaahahahaha.. @ Zo blijkt maar weerrrrrrrr..
vandaag, 10:36 - Reageer
http://chantallllie.hyves.nl/whowhatwhere/
quote:Op zondag 16 augustus 2009 12:23 schreef AncientSound het volgende:
Als die geen borderline heeft dan eet ik de placenta van mijn eerstgeboren kind op.
wil je daar mayo bij?quote:Op zondag 16 augustus 2009 12:23 schreef AncientSound het volgende:
Als die geen borderline heeft dan eet ik de placenta van mijn eerstgeboren kind op.
ik geloof daar niks van.quote:Op zondag 16 augustus 2009 10:53 schreef SgtPepper het volgende:
WHAHAH STELLETJE LUTSERS!!!!! Jullie geloven ook alles he??!! Haaaaaaaaaaaaaaaahahahaha.. @ Zo blijkt maar weerrrrrrrr..
Van de andere kant, in elke uitzending heeft ze een schreeuw om aandacht.quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:38 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik geloof daar niks van.
die heeft de hele nacht in een hoekje liggen janken van alle negatieve reacties, en hoopt het zo over te laten waaien
Nee, baby krijgt baby.quote:Op maandag 17 augustus 2009 08:09 schreef jitzzzze het volgende:
Dit is toch een grapje mag ik hopen?
Pfff, zij is echt zo verknipt. "Ik zie bij elke toren allemaal zelfmoord mogelijkheden"quote:Op maandag 17 augustus 2009 08:16 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Nee, baby krijgt baby.
Hey, ik ruik een nieuw format voor een leuke nieuwe show op tv.
Aan de andere kant kan ze de mensheid wel een plezier doen door idd te springen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 08:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Pfff, zij is echt zo verknipt. "Ik zie bij elke toren allemaal zelfmoord mogelijkheden"
Dan gaat het echt niet goed met je, dan moet je opgenomen worden.
Nou inderdaad. En jaloers op een 12 jarigequote:Op maandag 17 augustus 2009 08:27 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Aan de andere kant kan ze de mensheid wel een plezier doen door idd te springen.
2 pleziertjes zelfs.
1. We zijn er vanaf.
2. Het kan zich niet meer voortplanten.
Kan jij IRL zo kijken?quote:Op maandag 17 augustus 2009 08:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou inderdaad. En jaloers op een 12 jarige_! "BOEHOE, je lacht zo overdreven naar haar
BOEHOE"
Ik kon alleen maar zo kijken:
Uber-geek, hij laat ook lekker over zich heen lopen door dat wijf en probeert haar echt te behandelen als een of ander kind, met als zn strategieen hoe hij ergens boos om gaat zijn en hoe niet 'want anders leert ze er niks van'quote:
Dat is Charlotte manquote:Op maandag 17 augustus 2009 10:28 schreef pisnicht het volgende:
Ik dacht dat dat wijf al 5 maanden zwanger was. Of wil ze beweren dat die pens van haar alleen vet is?
Volgens mij ben jij in de war met die bolle trien. Die Chantal is wel gewoon slank. Eigenlijk al die mokkels wel, op die ene vadsige boerin naquote:Op maandag 17 augustus 2009 10:28 schreef pisnicht het volgende:
Ik dacht dat dat wijf al 5 maanden zwanger was. Of wil ze beweren dat die pens van haar alleen vet is?
Met dat vriendje toen ze spare-ribs aten:quote:
quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:28 schreef pisnicht het volgende:
En maar schransen ondertussen, ook toen kon ik alleen maar zo kijken:quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Met dat vriendje toen ze spare-ribs aten:
"Ja ze ziet er zo gelukkig uit als ze zit te eten, dan zit ze echt te genieten"![]()
![]()
Spuit 11111quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:52 schreef hetismijrobbert het volgende:
" je lacht zo overdreven naar haar. Zo kijk je geeneens meer naar mijhijjjj boeehoee"![]()
Chantal tegen Raiko over hun puber.![]()
![]()
quote:
quote:
Groningen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:54 schreef pisnicht het volgende:
En ik dacht idd dat het die bolle betrof maar die komt uit Drenthe volgens mij. Zie nu dat het dat borderline wijf was.
een 22cm kunstof trillende bezem?quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:43 schreef jitzzzze het volgende:
Die chantal is ook wel een heks denk ik. Misschien heeft haar bezem kuren en reageert ze dat af op Raiko
Zucht, vunzige baviaan.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
een 22cm kunstof trillende bezem?
DAT IS HETquote:Op maandag 17 augustus 2009 11:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zucht, vunzige baviaan.![]()
Nee, een echte heksenbezem. Als een vrouwelijke collega of klasgenoot ofzo te laat is, dan is het echt hilarisch om te roepen: "Hé! Wilde je bezem niet starten?"
quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
DAT IS HET![]()
Raiko zei dat ze te laat was, en toen dacht ze met haar pinda-hersentjes.. Hmm te laat? Te laat? Over de afgesproken tijd? Over de tijd? Over tijd? Overtijd? Hmm geen menstruatie? Hmm kindjes? baby? Zwanger![]()
En toen later bleek dat ze gewoon te laat was met het bier aangeven voor het begin van Popstars
Ik moet mijn frustratie over dat labiele kind toch ergens kwijt.quote:
Ja, mijn excusesquote:Op maandag 17 augustus 2009 12:52 schreef hetismijrobbert het volgende:
[..]
Ik moet mijn frustratie over dat labiele kind toch ergens kwijt.Snap dat iedereen hier harstikke goed op de hoogte is van alles
![]()
Wat zouden ze toch "En dat is voor sommigen raar, want ze zijn niet wit, maar zwart" Zoiets?quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Toen ze in Rotterdam op die 'donkere' school waren
ja dat dat wel 'ff schrikken' was ofzoquote:Op maandag 17 augustus 2009 12:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat zouden ze toch "En dat is voor sommigen raar, want ze zijn niet wit, maar zwart" Zoiets?
quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
een 22cm kunstof trillende bezem?
Oh jaquote:Op maandag 17 augustus 2009 12:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ja dat dat wel 'ff schrikken' was ofzo
Je moeder, dat is een Pokémon.quote:Op maandag 17 augustus 2009 13:04 schreef Id_do_her het volgende:
Raiko, is dat trouwens niet een pokémon?
http://pokebeach.com/scans/ex-unseen-forces/114-raikou-star.jpg
quote:Op maandag 17 augustus 2009 13:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je moeder, dat is een Pokémon.
Raiko is gewoon een vlotte jongenman met een gedegen opleiding en dito vriendin, die aan hoogstaand amusement van kwaliteitszender BNN meedoen
quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:56 schreef S.Seagal het volgende:
Waar zijn alle Falcon Punches![]()
Ik heb er nog maar 1 gezien.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 13:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je moeder, dat is een Pokémon.
Raiko is gewoon een vlotte jongenman met een gedegen opleiding en dito vriendin, die aan hoogstaand amusement van kwaliteitszender BNN meedoen
Haha, meesterlijkquote:Op maandag 17 augustus 2009 10:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Uber-geek, hij laat ook lekker over zich heen lopen door dat wijf en probeert haar echt te behandelen als een of ander kind, met als zn strategieen hoe hij ergens boos om gaat zijn en hoe niet 'want anders leert ze er niks van'
Wat moet sowieso zo'n geek met zo'n chickDie ma van haar in de eerste aflevering 'Ja eerst keer dat ik Gaetan zag was ik wel beetje verrast; ik had een knappere jongen verwacht'
Da's Raichu.quote:Op maandag 17 augustus 2009 13:04 schreef Id_do_her het volgende:
Raiko, is dat trouwens niet een pokémon?
Ze heeft een punt hoor.quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:59 schreef Stekelbees het volgende:
"Chantal, denk je dat je Raiko zover kan krijgen dat hij stopt met blowen, als jullie echt een kindje zouden krijgen? Waarom wel, waarom niet?
Nee, ik denkt het niet. Raiko ziet blowen gewoon net zoals iemand een biertje zou drinken. Het is een gewoonte voor hem. Hij zou denk ik wel minder gaan blowen, maar er niet helemaal mee stoppen."
?!
dude
Ofwel het meest geschikt.quote:Op maandag 17 augustus 2009 13:50 schreef Ritmo het volgende:
Dit meen je niet, echt het minst ongeschikte stel uit die hele serie.
I rest my casequote:Chantal en Raiko (19 jaar) wonen allebei in de Groningse binnenstad en ze volgen allebei de opleiding Multimedia Design. Raiko had nooit gedacht dat Chantal hem ooit zou zien staan. Raiko woont al sinds zijn 16e op zichzelf (begeleid wonen). Chantal woont nog bij haar ouders. Maar Chantal is veel bij Raiko thuis en Raiko maakt altijd alles netjes schoon voordat ze langskomt.
Raiko was door zijn moeilijke thuissituatie het zwarte schaap op school. Zijn vader woonde altijd in kraakpanden en zijn moeder op een kamp. Op het kamp was niet eens een douche en dat maakte het op school niet makkelijk.
Raiko is recht door zee, hard en direct. Hij maakt snel vrienden en durft makkelijk op anderen af te stappen en zich voor te stellen. Chantal durft dit absoluut niet. Zij is meer het serieuze en perfectionistische type. Ze geven allebei toe dat ze erg koppig en jaloers kunnen zijn. Raiko en Chantal zijn wel vechters die echt iets van hun leven willen maken. Wat wel eens voor gezeik zorgt is dat Raiko veel blowt. Kan hun deelname aan Baby te Huur Op Vakantie daar verandering in brengen?
quote:
BNN is geen zender, maar een omroepquote:Op maandag 17 augustus 2009 13:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
die aan hoogstaand amusement van kwaliteitszender BNN meedoen
Pfff de Groningse binnenstad wordt veel te veel vervuild door dit soort ploertenquote:
Hoewel Raiko zo'n achtergrond heeft, vind ik dat hij wel enigszins door heeft hoe het werkt. En niet als een kleuter ligt te huilen in de tent/vakantiehuisje.quote:
Hij doet het iig beter dan dat wijfquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 07:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hoewel Raiko zo'n achtergrond heeft, vind ik dat hij wel enigszins door heeft hoe het werkt. En niet als een kleuter ligt te huilen in de tent/vakantiehuisje.
Maar dat is ook niet echt een uitdagingquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 08:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hij doet het iig beter dan dat wijf
"Je geeft me geen aaaandacht!!!"quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:14 schreef Sapstengel het volgende:
Wat is die gast voor dode vogel man. Iets minder jonko's klappen.
Oh het is nog echt zo ook. Had de rest van het topic niet gelezen, alleen ff het filmpje gecheckt. Wat een sjakie.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 08:33 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb een uur lang zo '' gezeten, maar dat at en dronk toch wat moeilijk
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:40 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik ben benieuwd wat ze bij de opa's en oma's gaat zeggen... "Raiko, kijk eens niet steeds naar die uitgelebberde reet van die mevrouw!111!1, dat doe je zelfs bij de mijne niet meer![]()
".
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:40 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik ben benieuwd wat ze bij de opa's en oma's gaat zeggen... "Raiko, kijk eens niet steeds naar die uitgelebberde reet van die mevrouw!111!1, dat doe je zelfs bij de mijne niet meer![]()
".
quote:Op zondag 16 augustus 2009 10:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je bedoelt: In d'r buik ?
Schrikbarend om te zien dat dit soort volk kinderen mag krijgen. Dat kind zal lid worden van sportvereniging Galg en Rad...... Treurig.
QFTquote:Op zondag 16 augustus 2009 12:23 schreef AncientSound het volgende:
True that.quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:00 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zou haar wel geven. Die Proshat.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:00 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zou haar wel geven. Die Proshat.
Ze is 17. Je mag haar nog niet geven.quote:
Je mocht haar al geven toen ze 16 was hoor. We zitten niet in amerika.quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:11 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
[..]
Ze is 17. Je mag haar nog niet geven.
Ik vond haar juist bij de oudjes wel redelijk overkomen, integenstelling tot die muts die geen zin had om dr schoenen uit te doen op het strandquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:40 schreef wikwakka2 het volgende:
".
Dit dus.quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:38 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik geloof daar niks van.
die heeft de hele nacht in een hoekje liggen janken van alle negatieve reacties, en hoopt het zo over te laten waaien
Oh jesisquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:45 schreef devl1nsect het volgende:
Proshat is een pubermeisje van 17.
"Nee ik blijf hier aan de rand van het strand staan, want ik heb niet de juiste schoenen aan. En om ze uit te trekken is zo'n gedoe".
Wat een muts zeg. Die komt er wel.
Ik denk dat ik niet de enige ben die geen hyves heeft. Een copy-paste van wat er speelt zou wel leuk zijn dan ipv een link. Als je je niet aanmeld kun je niet zien wat er te lezen valt.quote:Op zondag 16 augustus 2009 10:53 schreef SgtPepper het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |