quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:26 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Hier was de klacht al terecht
En ditquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:26 schreef Kaasstengel het volgende:
En dat eindeloos door blijven zeuren.. Je moet het verhaal wel tig keer horen
Maar moet dat dan perse met de stem van je collega waarmee ik bewijs van spreken vorige week mee gezoend heb. Weet je hoe confronterend dat isquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:27 schreef Linlinlin het volgende:
Onterechte klacht!
We moeten gewoon onze emoties kwijt
TS is verkapt homo?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:31 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Maar moet dat dan perse met de stem van je collega waarmee ik bewijs van spreken vorige week mee gezoend heb. Weet je hoe confronterend dat is
Sukkel, vul t dan ook goed inquote:
quote:geslacht: Vrouw
jaja als vrouwen hun emoties kwijt moeten dan is hetquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:27 schreef Linlinlin het volgende:
Onterechte klacht!
Vieze gaylord.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:26 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Inderdaad. Mannen die vrouwen slaan.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:53 schreef HeldenHart het volgende:
[..]
jaja als vrouwen hun emoties kwijt moeten dan is het![]()
maar als je als man dan eens je emoties kwijt wilt en je geeft zo'n vrouwtje een pets dan ben je weer een eikel.![]()
nou het is goed met jullie hoor
Ik!quote:
Dit dus.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:26 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
nee, er is gewoon veel te klagen over vrouwenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:25 schreef Daniane het volgende:
Ik heb dit topic al eens gelezen.
Heb je 'm dubbel gemaakt?
Nee hoor.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:26 schreef delano.888 het volgende:
[..]
nee, er is gewoon veel te klagen over vrouwen![]()
Maar andersom kan het wel?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:17 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Inderdaad. Mannen die vrouwen slaan.!
Kan ze je niet helpen met fappenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:25 schreef Remsjo het volgende:
Dit is af en toe wel leuk maar om nou dit elke dag aan te horen hoeft van mij niet perse en al helemaal niet als ik druk in mijn element zit en met mijn hobby bezig ben terwijl ik geen tijd heb om te luisteren laat staan haar apenrij aan te horen![]()
gefeliciteerd broquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:29 schreef Kaasstengel het volgende:
[..]
Ik kan niezen met mijn ogen half open!
dan ga je maar jengelmuziek luisteren of sportenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:27 schreef Linlinlin het volgende:
Onterechte klacht!
Dat bij een opblaaspop de mond open staat wil nog niet zeggen dat er geluid uit gaat komen.quote:
Waar heb je het overquote:
Sinds de emancipatie mag dat.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:17 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Inderdaad. Mannen die vrouwen slaan.!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |