quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:26 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Hier was de klacht al terecht
En ditquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:26 schreef Kaasstengel het volgende:
En dat eindeloos door blijven zeuren.. Je moet het verhaal wel tig keer horen
Maar moet dat dan perse met de stem van je collega waarmee ik bewijs van spreken vorige week mee gezoend heb. Weet je hoe confronterend dat isquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:27 schreef Linlinlin het volgende:
Onterechte klacht!
We moeten gewoon onze emoties kwijt
TS is verkapt homo?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:31 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Maar moet dat dan perse met de stem van je collega waarmee ik bewijs van spreken vorige week mee gezoend heb. Weet je hoe confronterend dat is
Sukkel, vul t dan ook goed inquote:
quote:geslacht: Vrouw
jaja als vrouwen hun emoties kwijt moeten dan is hetquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:27 schreef Linlinlin het volgende:
Onterechte klacht!
Vieze gaylord.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:26 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Inderdaad. Mannen die vrouwen slaan.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:53 schreef HeldenHart het volgende:
[..]
jaja als vrouwen hun emoties kwijt moeten dan is het![]()
maar als je als man dan eens je emoties kwijt wilt en je geeft zo'n vrouwtje een pets dan ben je weer een eikel.![]()
nou het is goed met jullie hoor
Ik!quote:
Dit dus.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:26 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
nee, er is gewoon veel te klagen over vrouwenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:25 schreef Daniane het volgende:
Ik heb dit topic al eens gelezen.
Heb je 'm dubbel gemaakt?
Nee hoor.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:26 schreef delano.888 het volgende:
[..]
nee, er is gewoon veel te klagen over vrouwen![]()
Maar andersom kan het wel?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:17 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Inderdaad. Mannen die vrouwen slaan.!
Kan ze je niet helpen met fappenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:25 schreef Remsjo het volgende:
Dit is af en toe wel leuk maar om nou dit elke dag aan te horen hoeft van mij niet perse en al helemaal niet als ik druk in mijn element zit en met mijn hobby bezig ben terwijl ik geen tijd heb om te luisteren laat staan haar apenrij aan te horen![]()
gefeliciteerd broquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:29 schreef Kaasstengel het volgende:
[..]
Ik kan niezen met mijn ogen half open!
dan ga je maar jengelmuziek luisteren of sportenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:27 schreef Linlinlin het volgende:
Onterechte klacht!
Dat bij een opblaaspop de mond open staat wil nog niet zeggen dat er geluid uit gaat komen.quote:
Waar heb je het overquote:
Sinds de emancipatie mag dat.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:17 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Inderdaad. Mannen die vrouwen slaan.!
Mannen die een griepje hebben: huil, krijs, ellendequote:Op zondag 16 augustus 2009 01:54 schreef Lub_ya het volgende:
Nouu! Hou op over vrouwen. Mannen zijn erger.
Mannen.!!
Ja maar dan gaan we ook echt bijna doodquote:Op zondag 16 augustus 2009 09:07 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Mannen die een griepje hebben: huil, krijs, ellende
Dat doen we zodat jullie ons kunnen verzorgen, en daar krijgen jullie dan weer een goed gevoel van en dan kunnen der moederinstincten weer even worden afgestofd.quote:Op zondag 16 augustus 2009 09:07 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Lig je zwaar onder de medicatie op de bank omdat je door je rug gegaan bent en niet kunt lopen, hoor je uit de slaapkamer gekrijs en gegil "AUWAUWAUW AUW! HELP! KOM ALSJEBLIEFT!"quote:Op zondag 16 augustus 2009 09:07 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
waarmee moest je helpen dan?quote:Op zondag 16 augustus 2009 10:49 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Lig je zwaar onder de medicatie op de bank omdat je door je rug gegaan bent en niet kunt lopen, hoor je uit de slaapkamer gekrijs en gegil "AUWAUWAUW AUW! HELP! KOM ALSJEBLIEFT!"
Denk je dat hij half dood gaat dus je kruipt van de bank en kruipt naar de slaapkamer om te vragen wat er aan de hand is zegt hij: "Ik heb kramp in mijn kuit en ik heb mijn teen gestoten"
En nu weet je het, Dat is schijtirritant. En dan niet Alleen voor mannen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:38 schreef leipeshitouwess het volgende:
Haha, sorry doe ik ook altijd
Tenen achterover drukken.quote:Op zondag 16 augustus 2009 10:51 schreef HeldenHart het volgende:
[..]
waarmee moest je helpen dan?
das niet kleinzerig, het slaat gewoon nergens op.
Ik heb nog nooit een vrouw gezien die graag sportquote:Op zondag 16 augustus 2009 01:32 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
dan ga je maar jengelmuziek luisteren of sporten
okquote:
Pffff, wil jij persé opvallen of zo? Ik kan jouw bijdragen doorgaans niet zo waarderen. Bij deze de uitnodiging om geen aandachttrekkende posts te plaatsenquote:
Hahahahahahahaaa! Echt wel!quote:Op zondag 16 augustus 2009 10:49 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Lig je zwaar onder de medicatie op de bank omdat je door je rug gegaan bent en niet kunt lopen, hoor je uit de slaapkamer gekrijs en gegil "AUWAUWAUW AUW! HELP! KOM ALSJEBLIEFT!"
Denk je dat hij half dood gaat dus je kruipt van de bank en kruipt naar de slaapkamer om te vragen wat er aan de hand is zegt hij: "Ik heb kramp in mijn kuit en ik heb mijn teen gestoten"
Ja, voor wie er intraptquote:Op zondag 16 augustus 2009 09:23 schreef HeldenHart het volgende:
[..]
Dat doen we zodat jullie ons kunnen verzorgen, en daar krijgen jullie dan weer een goed gevoel van en dan kunnen der moederinstincten weer even worden afgestofd.
Dat is dus eigenlijk een gunst van ons aan jullie.
Lol que?quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:43 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Pffff, wil jij persé opvallen of zo? Ik kan jouw bijdragen doorgaans niet zo waarderen. Bij deze de uitnodiging om geen aandachttrekkende posts te plaatsen
en na deze post mocht er al een slotje opquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:26 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Voor jou is het wellicht vanzelfsprekend dat je seks hebt met een opblaaspop, en ik snap dat het raar klinkt maar er bestaan echt wel mensen die een echte vriendin hebben hoorquote:Op zondag 16 augustus 2009 01:38 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dat bij een opblaaspop de mond open staat wil nog niet zeggen dat er geluid uit gaat komen.
RTFM
So truequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |