OMG !quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 07:19 schreef Pheno het volgende:
Gisteren al op het forum te vinden, maar nu dan officieel op het sitenieuws:
[Sitenieuws] PC tong80 doet het niet meer
Noem jij tong zoquote:
Nee hoor .quote:
Dat mocht die pinguin willen ....quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 08:21 schreef OA het volgende:
[..]
Dus in plaats van vozen in bed met Muck in een Parijs achterbuurtmotel, beheert hij jouw klonen en post daarmee in OUD
Er zitten wat insiderjokes in, zoals je zult zienquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:46 schreef Sjowhan het volgende:
Grappige OP. Leuk filmpje (so far). Nog niet gezien
gebouw opblazenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:53 schreef Pheno het volgende:
He, de zon gaat achter een gebouw. Kom terug!
Ik stink niet meer naar lush-winkel .quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:13 schreef DaMart het volgende:
Als MPG weer terug is van vakantie moeten we allemaal even zeggen dat de KSC ineens naar bloemetjes ruikt, trouwens. Hij schijnt een Lush in gesleept te zijn .
quote:
heb jij dat gefixt?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er zitten wat insiderjokes in, zoals je zult zien
De 5 uur klok van OA is niet te begrijpen voor buitenstaanders.
Wat de neuk is er nou interessants te lezen hier . Vooral 'moggeuh', " " , " " enzovoortsquote:
Alle ansichtkaarten zijn door mij gefixed. Ok, niet alle plaatjes, maar bv de spoilertags op de vrouw wel. De ansichtkaart zelf (postzegelruimte 4 lijnen en tussenlijn) is zelfs een template die ik even snel gemaakt hebquote:
Daar scroll ik doorheen, en zo af en toe kom ik geroddel over mij en muck tegen .quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:20 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Wat de neuk is er nou interessants te lezen hier . Vooral 'moggeuh', " " , " " enzovoorts
En het antwoord op de vraag: waar is jjquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:20 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Wat de neuk is er nou interessants te lezen hier . Vooral 'moggeuh', " " , " " enzovoorts
er zijn topics dat dat het hoogte punt is hequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:20 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
En het antwoord op de vraag: waar is jj
Oh nee, toch niet.
Mja.. Vind je 't gek dat het topic dan zo vol isquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
er zijn topics dat dat het hoogte punt is he
quote:
En niet eens een reactie op mijn OPquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:24 schreef MPG het volgende:
Bijgelezen.
Je filmpje is echt een heldenidee . En bijzonder treffend ook, die persoonlijke plaatjes bij de verschillende users.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
En niet eens een reactie op mijn OP
Ondankbare.
Jazeker. Parijs is een mooie stad, alleen jammer dat er zoveel Fransen zijn.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:03 schreef marcb1974 het volgende:
MPG
Die vieze stinkfransen weer overleefd dus
Ik zeg het niet, echt niet, ik doe het niet, ik hou me inquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:05 schreef Pheno het volgende:
Die is zijn koffiezaad al aan het verspreiden denk ik. Maar muck is al naar huis, dus een typische mosterd -> maaltijd.
Van mijn psych moest ik gewoon alles laten gaan. Ze was er niet blij mee.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zeg het niet, echt niet, ik doe het niet, ik hou me in
Toen kon ze de vlekken uit haar stoel halen?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Van mijn psych moest ik gewoon alles laten gaan. Ze was er niet blij mee.
Prima! Trouwens... live vanuit Portugal?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Signature.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:07 schreef eer-ik het volgende:
Nee.
Opa overleden van de week, dus ben niet gegaan.Ah, kut man. Sterkte!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Zo beter?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |