OMG !quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 07:19 schreef Pheno het volgende:
Gisteren al op het forum te vinden, maar nu dan officieel op het sitenieuws:
[Sitenieuws] PC tong80 doet het niet meer
Noem jij tong zoquote:
Nee hoor .quote:
Dat mocht die pinguin willen ....quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 08:21 schreef OA het volgende:
[..]
Dus in plaats van vozen in bed met Muck in een Parijs achterbuurtmotel, beheert hij jouw klonen en post daarmee in OUD
Er zitten wat insiderjokes in, zoals je zult zienquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:46 schreef Sjowhan het volgende:
Grappige OP. Leuk filmpje (so far). Nog niet gezien
gebouw opblazenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:53 schreef Pheno het volgende:
He, de zon gaat achter een gebouw. Kom terug!
Ik stink niet meer naar lush-winkel .quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:13 schreef DaMart het volgende:
Als MPG weer terug is van vakantie moeten we allemaal even zeggen dat de KSC ineens naar bloemetjes ruikt, trouwens. Hij schijnt een Lush in gesleept te zijn .
quote:
heb jij dat gefixt?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er zitten wat insiderjokes in, zoals je zult zien
De 5 uur klok van OA is niet te begrijpen voor buitenstaanders.
Wat de neuk is er nou interessants te lezen hier . Vooral 'moggeuh', " " , " " enzovoortsquote:
Alle ansichtkaarten zijn door mij gefixed. Ok, niet alle plaatjes, maar bv de spoilertags op de vrouw wel. De ansichtkaart zelf (postzegelruimte 4 lijnen en tussenlijn) is zelfs een template die ik even snel gemaakt hebquote:
Daar scroll ik doorheen, en zo af en toe kom ik geroddel over mij en muck tegen .quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:20 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Wat de neuk is er nou interessants te lezen hier . Vooral 'moggeuh', " " , " " enzovoorts
En het antwoord op de vraag: waar is jjquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:20 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Wat de neuk is er nou interessants te lezen hier . Vooral 'moggeuh', " " , " " enzovoorts
er zijn topics dat dat het hoogte punt is hequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:20 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
En het antwoord op de vraag: waar is jj
Oh nee, toch niet.
Mja.. Vind je 't gek dat het topic dan zo vol isquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
er zijn topics dat dat het hoogte punt is he
quote:
En niet eens een reactie op mijn OPquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:24 schreef MPG het volgende:
Bijgelezen.
Je filmpje is echt een heldenidee . En bijzonder treffend ook, die persoonlijke plaatjes bij de verschillende users.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
En niet eens een reactie op mijn OP
Ondankbare.
Jazeker. Parijs is een mooie stad, alleen jammer dat er zoveel Fransen zijn.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:03 schreef marcb1974 het volgende:
MPG
Die vieze stinkfransen weer overleefd dus
Ik zeg het niet, echt niet, ik doe het niet, ik hou me inquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:05 schreef Pheno het volgende:
Die is zijn koffiezaad al aan het verspreiden denk ik. Maar muck is al naar huis, dus een typische mosterd -> maaltijd.
Van mijn psych moest ik gewoon alles laten gaan. Ze was er niet blij mee.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zeg het niet, echt niet, ik doe het niet, ik hou me in
Toen kon ze de vlekken uit haar stoel halen?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Van mijn psych moest ik gewoon alles laten gaan. Ze was er niet blij mee.
Prima! Trouwens... live vanuit Portugal?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Signature.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:07 schreef eer-ik het volgende:
Nee.
Opa overleden van de week, dus ben niet gegaan.Ah, kut man. Sterkte!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Zo beter?quote:
Ja, zoiets kan er best inhakken en dan is het ook niets om 'gezellig' op vakantie te zijn.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:10 schreef eer-ik het volgende:
Cheers.
Komt wel goed.
Had niet verwacht dat het zo zwaar was allemaal, heb nog nooit eerder een begrafenis meegemaakt.
Van vakantie is jammer, maar de gesteldheid van mijn familie vind ik belangrijker dan vakantie.
Nou ga ik wel in oktober 3 weken naar portugal dus ik moet ook niet klagen wat dat betreft, maar ik mis het wel stiekem. Mis vooral vrienden om me heen nu, maar goed.
Ja, uiteraard. Geode OP. Pheno heeft een youtube gemaakt met alle UI's en wat uitleg.quote:
Mja, wat dat betreft is het een beetje dubbel denk ik.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:13 schreef eer-ik het volgende:
klopt, maar ik heb juist nu wel behoefte aan gezelligheid en niet-nadenk-tijden.
Tot gisteren nog wel, maar volgens mij niet in de YT...quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:14 schreef eer-ik het volgende:
HAha, echt?
Staat mijn UI er ook nog steeds bij?
Of sterker nog, mijn 2 UI's?
Zit wat in.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:15 schreef OA het volgende:
[..]
Mja, wat dat betreft is het een beetje dubbel denk ik.
Haha, fair enough.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:16 schreef OA het volgende:
[..]
Tot gisteren nog wel, maar volgens mij niet in de YT...
Ik ken het wel een beetje van toen mijn oma overleed. De rest van de familie trok het niet zo en dat is erg vermoeiend.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zit wat in.
Het is al met al ook niet echt prettig, al moet ik zeggen dat het me meer zeer deed om m'n moeder, oom en oma verdrietig te zien, dan het me zelf wat deed. Nou had ik ook niet echt een intense band met de beste man maar toch is het allemaal niet voor de poes. Vandaar dat ik ook niet had verwacht dat het zo'n impact zou hebben. Ik was echt gesloopt aan het eind van de dag. Enorme kutnacht gehad, want hitte, zoals al een week of 2, (dus ook 2 weken slechte nachten qua slaap) en vrijdag ben ik eerder weggegaan van werk omdat ik het niet meer trok. Doe ik echt nooit, blijf altijd gewoon doorwerken, wat er ook gebeurt. Was nu echter té gesloopt om te blijven werken.
Hehe, toch 3 stuks!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:19 schreef eer-ik het volgende:
3, tot nu toe.
Maar door enkele omstandigheden ben ik niet echt toegekomen aan verkopen ervan.
Er zijn wel wat mensen die er een wilde hebben maar zie regel hierboven.
Neequote:Weet je overigens al wat ik ga doen in de toekomst?
Dan is het niet een beetje, maar 100% overeenkomstig.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:20 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ken het wel een beetje van toen mijn oma overleed. De rest van de familie trok het niet zo en dat is erg vermoeiend.
Sowieso, toch leuk mee verdiend 55 euro 't stukquote:
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Sowieso, toch leuk mee verdiend 55 euro 't stuk
Ik ga straks eerst deze besturen:
[ afbeelding ]
dan deze:
[ afbeelding ]
en dan deze (hopelijk)
[ afbeelding ]
Ik hoop voor je dat het lukt!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:27 schreef eer-ik het volgende:
De brief ligt bij NLS, wacht op antwoord.
Krijg binnen nu en 2 weken te horen wanneer ik op gesprek mag komen.
Selecties ben ik niet bang voor, medisch zit ik goed in elkaar (handig, artsen in de familie en vrindenkring) en qua motoriek zit het ook wel goed.
Ben enkelt wat ongerust voor het gesprek, daar ik moet gaan vertellen waarom ik tot nu toe elke opleiding die ik gedaan heb vernacheld heb, maar daar zal ik ze wel van trachten te overtuigen.
Lelijk.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:32 schreef OA het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat het lukt!
Ik ben ooit gestruikeld over 1 deel van een toets die uit 7 delen bestond. Direct einde verhaal. Kom volgend jaar nog een. We geven je minder dan 1% kans...
Nee, dat was bij http://www.epst.nl/quote:
Dat weet ik niet meer precies. Een deel van de opleiding zou in ieder geval wel in Engeland zijn... Oxford had ik wel onthouden, dus het zal iets anders zijn.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
EPST, toemaar.
Zou je op oxford gaan dan ook?
De opleiding zit in Oxford.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:38 schreef OA het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meer precies. Een deel van de opleiding zou in ieder geval wel in Engeland zijn... Oxford had ik wel onthouden, dus het zal iets anders zijn.
Zoals gezegd hoop ik dat je er door komt!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
De opleiding zit in Oxford.
Heb de site niet gelezen maar ken de opleiding wel.
KLS en EPST kan ik niet doen, daar ben ik teveel fuckup voor geweest in het verleden qua opleidingen, daar kan ik het niet goedpraten, bij NLS gelukkig wel.
Hmmm, Portugal... vervelendquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:48 schreef eer-ik het volgende:
Ik hoop het ook van harte, ben wel weer een keer toe aan iets wat me wél lukt.
Als ik het haal, mag je mee
Moet dan 9 maanden 'intern' in portugal ook, kom daar maar een keer buurten, mag je eerst een keer mee in zo'n klein ding, daarna mag het wel (mits de rest van de crew toestemt, dat is de policy tegenwoordig) in zo'n joekel.
Daar heb ik ook wel zin in, maar vanavond lukt het niet meer vermoed ik zo.. morgen dan maar eens..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |