heb je eigenlijk nog reactie gehad van die gast uit Popo?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:52 schreef betty_sue het volgende:
konijnen op het strand?
mijn nijntje zou dat wel hip vinden dus ik ga eens even teruglezen.
thanks ! Ik ga daar even snuffelen (dat ik ern iet aangedacht heb dat er hier vast wel legofielen komenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:58 schreef Ynske het volgende:
Stout, misschien dat er mensen in het Blokje voor Blokje topic in V&A t weten
[LEGO] Blokje voor blokje
[GEZ] [LEGO] blokje voor blokje 2
Nope.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb je eigenlijk nog reactie gehad van die gast uit Popo?
amsterdams loket zegt:quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:00 schreef miss_sly het volgende:
Iemand een idee hoe het zit met een paspoort voor een baby?
Ik wil liever een paspoort voor Senna dan laten bijschrijven. Nu lees ik een paar dingen als ik google, zoals dat een paspoort maar 2 jaar geldig zou zijn voor een baby (erwijl je net zovel betaalt als voor je eigen paspoort), je pas een paspoort kan aanvragen als er een foto gemaakt kan worden als de baby zelfstandig kan zitten (maar voor bijschrijven is toch ook een pasfoto nodig? hoeft de baby dan niet zelfstandig te kunnen zitten?) of dat je een nieuw paspoort aan moet vragen als de baby niet meer lijkt op de pasfoto....duh, dat is al vrij snel, hoor...
iemand enig idee hoe het werkelijk allemaal in elkaar zit of een goede site waar daarover meer te vinden is?
hmz.. ik moet een nieuw paspoort, maar ik laat de kinderen maar mooi ff zitten qua bijschrijven. Ik zie ons niet op korte termijn naar het buitenland gaan met kinderen, dus 20 euro per kind voor niks uitgeven is dan ook wel zonde.quote:
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:39 schreef huuphuup het volgende:
omg
hier ging net de *ping* van de oven, wij helemaal blij, yay pizza!![]()
kijk ik op het aanrecht, staat daar nog een bevroren pizza op het ovenrekje... mn allerliefste lief is nog nie helemaal wakker![]()
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:53 schreef Lois het volgende:
Vicky hoe doe je dat, groente bij Amber?Iris heeft afgelopen week wel 5 doperwten op
en dat was het qua groentes
Eva moest ook een ID kaart, niet omdat ze de grens overgaat, maar omdat ze zich moet identificeren bij het zorgkantoor die voor ons een gastouder zoekt.
Een ID moet niet zo'n probleem zijn maar een pasfoto maken was dat dus wel, Eva vond een fotograaf helemaal niks. Uiteindelijk heeft Jeroen net zo lang foto's van haar gemaakt tot we een pasfoto hadden die aan de eisen voldeed![]()
hoop dat het bij jullie ook werkt!quote:
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:26 schreef Brighteyes het volgende:
Ik wil iets zeggen, maar ik weet niet wat, maar gewoon iets doms wil ik ook weer niet, en hallo mag niet van Lois, dus ja... wat blijft er dan nog over?
Oh wacht... we zijn vanmiddag naar het zwembad geweest!Lekker!
![]()
Wij hebben ook een paspoort voor het kind laten maken. Was nog een giller, want papa had niet zo goed opgelet bij het maken van de pasfoto. De foto was leuk, maar het natgekwijlde shirt trok gek genoeg alle aandachtquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:49 schreef miss_sly het volgende:
nog even wachten dus op je pizza, huup
thnks Ynske en de rest. Wij willen misschien in oktober naar Turkije en ik vind het gewoon prettiger als ze een eigen paspoort heeft. Kan ze altijd reizen, ook als er iets met ons gebeurt ofzo. Maar het lijkt er dus op dat het gewoon 5 jaar geldig is, ook al is de foto dan niet meer echt gelijkend.
Voor de zekerheid zal ik hier het stadsdeel nog eens bellen volgende week om het na te vragen.
zand tussen je billen!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:33 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Sorry hoor, maar ik krijg steeds allemaal visioenen van die TTEn zeker nu met dit warme weer
Smeerpijpquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:33 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Sorry hoor, maar ik krijg steeds allemaal visioenen van die TTEn zeker nu met dit warme weer
Mijn ligstoel ligt vol as en staat in een rookwolkquote:
das ook een soort van zand tussen je billen!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:39 schreef snoopy het volgende:
[..]
Mijn ligstoel ligt vol as en staat in een rookwolk
Er is niet genoeg ruimte voor 'als de konijnen op het strand zijn gaan de muizen te keer op tafel'.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:48 schreef Spuuglokje het volgende:
Die topictitel!Nou waren mijn kinderen vanmiddag met opa en oma naar het strandje, en wij tweetjes lekker alleen thuis. Er klopt dus iets niet helemaal aan de topictitel dus, wat mij betreft.
oooooh spuug heeft thuis gekonijnt!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:48 schreef Spuuglokje het volgende:
Die topictitel!Nou waren mijn kinderen vanmiddag met opa en oma naar het strandje, en wij tweetjes lekker alleen thuis. Er klopt dus iets niet helemaal aan de topictitel dus, wat mij betreft.
[OUD SC] Als konijnen tekeer gaan terwijl je kinderen op het strand zijnquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:48 schreef Spuuglokje het volgende:
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:50 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Er is niet genoeg ruimte voor 'als de konijnen op het strand zijn gaan de muizen te keer op tafel'.
F5'dquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:50 schreef snoopy het volgende:
[..]
[OUD SC] Als konijnen tekeer gaan terwijl je kinderen op het strand zijn
Lois? Rocka? BE?
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:50 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Er is niet genoeg ruimte voor 'als de konijnen op het strand zijn gaan de muizen te keer op tafel'.
pardon?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:57 schreef Brighteyes het volgende:
Argh! Net die Piet Paulusma heel blij vertellen dat het mss wel 30-32 graden gaat worden.
Ik WIL dat NIET!![]()
![]()
Whehehehehe.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:08 schreef Lois het volgende:
En yvonne maar pinnig zeggen, van de TT blijf je af als je mod bent
jaaa daarom durfde jij zeker niet he, nou nou NOU?quote:
Da's wel een goeie tt voor het volgende bankjequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:08 schreef Lois het volgende:
En yvonne maar pinnig zeggen, van de TT blijf je af als je mod bent
Lois, wie was dat ook weer? Oja die jubileummod die net de 10 jaar modzijn niet gehaald heeft wegens lekkenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:12 schreef snoopy het volgende:
[..]
Da's wel een goeie tt voor het volgende bankje
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:14 schreef Lois het volgende:
[..]
Lois, wie was dat ook weer? Oja die jubileummod die net de 10 jaar modzijn niet gehaald heeft wegens lekken
klinkt bekendquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:23 schreef Brighteyes het volgende:
Godallemachtig wat is het heet... Ik zit gewoon echt te zweten achter de laptop, en dat met de ventilator aan.
Ik ga maar eens onder een lauwe douche zitten en dan heeeeeeel stil in mijn bedje liggen ofzo.
Op dezelfde dag!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:31 schreef Ssserpente het volgende:
Zijn ze rond dezelfde tijd jarig?
hihiquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:35 schreef Spuuglokje het volgende:
Okee okee, *burp* ik zal het niet meer doen.
Woont Saffier bij jou in de buurt?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:38 schreef E.T. het volgende:
appelflappen eten bij Saffier?? Das hier in de buurt![]()
Doe er nog maar 5 extra in de oven
lang leve googlequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:36 schreef Saffier het volgende:
Nog ff het suiker eraf soepen Huupselen je kan niet meer stuk bij me
Hier ook in de buurtquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:44 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Woont Saffier bij jou in de buurt?![]()
Dat gaat 'm niet worden...
ja, je moet deze kant op verhuizenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:44 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Woont Saffier bij jou in de buurt?![]()
Dat gaat 'm niet worden...
E-C? Wat is dat?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:47 schreef Saffier het volgende:
Spuug, sorry, ET en ik wonen in hetzelfde postcodegebied. Ik ga komend weekend wel weer naar E-C, dat is dichter bij jou in de buurt toch?
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:49 schreef E.T. het volgende:
Ja, Spuugje hiernaartoe verhuizen![]()
Ik stem voor![]()
hihi kan ik delegerenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:49 schreef Saffier het volgende:
Krijgt iedereen een paar dozen en een kast toegewezen, ben ik binnen een uur ingepakt hierHuup jij mag toezicht komen houden dan, jij kan niet meer stuk met je flap
Mijn moeder heeft zo'n jurk voor Lis meegenomen van vakantie maar ze weigert hem aan te trekkenquote:
Je bedoelt Drouwenerzand?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:54 schreef Saffier het volgende:
En we gaan naar het Robin Hood pretpark een half uur ervandaan, ken jij het?
Ik geloof het wel ja!quote:
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:57 schreef Saffier het volgende:
Gaan we de 'Spuuglokje-fanclub' oprichten?
een spuuglokje hyvesquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:57 schreef Saffier het volgende:
Gaan we de 'Spuuglokje-fanclub' oprichten?
Drouwenerzand is bij mijn kinderen een groot succes Saffier! Tristan had dit jaar zijn schoolreisje er naartoe, en mijn kinderen zijn alledrie nog een keer met opa en oma daar geweest deze vakantie. Echt een aanrader hoor.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:06 schreef Saffier het volgende:
Maar Spuug, ken je Drouwenerzand? Vertel eens please???
Die van mij net ookquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:52 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Damn..het kind ligt weer te huuu'en
quote:Op zondag 16 augustus 2009 00:17 schreef k_i_m het volgende:
Je moet er ook niet zelf in gaan liggen he?.
Beetje azijn of amonia erop doen (wel met een doekje natuurlijk)quote:Op zondag 16 augustus 2009 07:51 schreef MamsX het volgende:
Ik heb een mega muggenbult en hij jeukt... zoo irritant
Mag ik er bij komen liggen?quote:Op zondag 16 augustus 2009 08:11 schreef Brighteyes het volgende:
Donderdag als het zo warm wordt zit Sasha op de creche gelukkig. Kan ik de hele dag met een handdoekje in de gang op de granieten vloer gaan liggen.![]()
Whehequote:Op zondag 16 augustus 2009 08:22 schreef Stout het volgende:
Lekker Freecell !
Hier zit er een aan een broodjes vruchtenhagel en de ander hangt als dweil op de bank.
Die laatste zal wel weer de hele dag roepen : wat moet ik nu doen ? Ik verveel me ? Weet jij nog wat ?
Wij gaan ff ontbijten
Een jochiequote:Op zondag 16 augustus 2009 08:36 schreef Rewimo het volgende:
Gefeliciteerd, freecellSnelle bevalling zeg! Welk merk baby is het?
quote:Op zondag 16 augustus 2009 08:11 schreef Brighteyes het volgende:
Donderdag als het zo warm wordt zit Sasha op de creche gelukkig. Kan ik de hele dag met een handdoekje in de gang op de granieten vloer gaan liggen.![]()
thanx!! Ga de tip met sudo maar eens proberen.quote:
Oh dat is zo fijn, een vaatwasser! Ik vond het nooit nodig maar ik kreeg er ineens een van mijn moedertje, en toen bleek het toch wel hééérlijk tijdbesparend!quote:Op zondag 16 augustus 2009 09:31 schreef _evenstar_ het volgende:
:w , na vandaag " nooit" meer afwassenme vaatwasser wordt eindelijk aangesloten
en na een rotweek met slapen ook eindelijk bij kunnen tanken.
Freecell gefeliciteerd.
Vaatwasser yay!quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:18 schreef _evenstar_ het volgende:
ik vind het ook heerlijkvind dat de keuken dn ook gewoon opgeruimder blijft geen vieze afwas op de aanrecht ( heb geen keukenkastje vrij om het zolang in te leggen)
En dan kan ik de laatste hand aan de keuken leggen en dan kan ik mijn gepimpte keukentje eens laten zien, krijg best veel complimentjes![]()
En volgende week verder met de tuin een beetje, en zo langzaam aan wordt mijn huisje echt een huisje met sfeer![]()
Blij is ^^
Klopt dat ze er niet van verdwijnen maar je voorkomt verdere uitbraak zegt men.quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:24 schreef livelink het volgende:
Betadine heeft bij ons niet geholpen. Feitelijk verdwijnt elk wratje apart na zo'n 2 maanden, maar de totale uitbraak heeft bij Katja wel 2 jaar geduurd. Job heeft ze nu ook, maar veel minder. Bij ons kwam het duidelijk van de zwemles.
Een vaatwas moet er bij ons ook direct in. We hebben een open keuken en zo graag was ik nu ook niet af dat ik 's morgens, 's middags en 's avonds zou afwassen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:23 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Vaatwasser yay!![]()
Ziet ook opgeruimder uit als je geen vieze afwas op de aanrecht hebt staan![]()
kijkt met schuin oog naar keuken en doet dan deur naar keuken dicht![]()
combinatie van al die dingen denk ik!quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:19 schreef _evenstar_ het volgende:
oei TF slaapt ze slecht omdat ze ziekig is of de warmte of de speen weg? sterkte iig ook voor morgen
quote:Op zondag 16 augustus 2009 10:59 schreef Spuuglokje het volgende:
Zullen we binnenkort een fanclubdag houden?In mijn achtertuin lijkt me een uitstekende lokatie!
quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:09 schreef Vivi het volgende:
Oh en Kim, ik heb over jou gedroomd, we hadden afgesproken ergens in een illustere kroeg en toen kwam je niet opdagen en bleek dat je was ontvoerd door een vrouwenhandelaar! En ik moest het tegen je wederhelft gaan vertellen
.
Sugar, wat omschrijf je dat mooi! Ik kan me die dagen van vroeger nog herinneren. Kon me uren vermaken door met een stokje tussen de stoeptegels te peuren, terwijl m'n moeder rond het huis aan het keuvelen was. De zon scheen, duifjes koerden op de achtergrond en de dagen leken eeuwig te duren!quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:27 schreef Sugar het volgende:
Oh, Vivi, zo'n dag!![]()
-knip-
Echt, die staat op mijn lijstje met de allermooiste, fijnste dagen. Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
quote:Op zondag 16 augustus 2009 12:37 schreef Lois het volgende:
[..]
Het feit dat ik geen uitnodiging heb voor die fanclubhyves, is dat een stille hint?
quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:27 schreef Sugar het volgende:
Oh, Vivi, zo'n dag!![]()
Ik heb er ook nog steeds zo eentje vers in mijn herinnering, van toch al 4 jaar geleden bijna. Een mooie, zonnige oktoberdag met fietsen naar een dierentuintje, pannenkoek eten bij een restaurantje daar, terugfietsen met een slapend Mariaatje voorop, thuis aanrommelen met haar (Storm was er nog niet) en gewoon lekker strijken voor de tv (
) en fiets maken in de tuin.
![]()
Echt, die staat op mijn lijstje met de allermooiste, fijnste dagen. Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
Ik heb 5 grote broers en daarboven nog een zusquote:Op zondag 16 augustus 2009 10:28 schreef leonieke het volgende:
Freecell proficiat! Voor de 18e keer al?Nu ben ik natuurlijk nieuwsgierig, maar hoeveel broers en zussen heb je dan?
Moet ik hiervoor teruglezen of ga je het nu uit de doeken doen?quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:11 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik heb vandaag duidelijk niet zo'n dag
hier ook nietquote:Op zondag 16 augustus 2009 13:11 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik heb vandaag duidelijk niet zo'n dag
quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:27 schreef Sugar het volgende:
Oh, Vivi, zo'n dag!![]()
Ik heb er ook nog steeds zo eentje vers in mijn herinnering, van toch al 4 jaar geleden bijna. Een mooie, zonnige oktoberdag met fietsen naar een dierentuintje, pannenkoek eten bij een restaurantje daar, terugfietsen met een slapend Mariaatje voorop, thuis aanrommelen met haar (Storm was er nog niet) en gewoon lekker strijken voor de tv (
) en fiets maken in de tuin.
![]()
Nee, hij werd heel boos op mij omdat ik je in verkeerde kringen had gebrachtquote:Op zondag 16 augustus 2009 12:37 schreef k_i_m het volgende:
[..].
Vroeg ie niet of je geld toe had gegeven?.
Wij hebben dus geen vaatwasserquote:Op zondag 16 augustus 2009 11:31 schreef leonieke het volgende:
[..]
Een vaatwas moet er bij ons ook direct in. We hebben een open keuken en zo graag was ik nu ook niet af dat ik 's morgens, 's middags en 's avonds zou afwassen.
Heerlijk gewoon om alles direct in de vaatwas te kunnen steken en je er helemaal niets meer van aan te trekken
Op het gevaar af een spuit 11 reactie te geven wegens niet verder lezen:quote:Op zondag 16 augustus 2009 09:57 schreef livelink het volgende:
Waterwratjes helpen niks tegen is mijn ervaring![]()
Katja zat helemaal onder en ook in haar gezicht. We hebben een doorverwijzing gekregen naar de dermatoloog en die heeft er een paar bij haar ogen weggehaald en wat hele grote over de rest van haar lichaam weggelepeld.
Dat weglepelen ging nog wel, maar Katja heeft echt een trauma opgelopen van het weghalen bij haar ogen met stikstof. Daarna was de dermatoloog geen optie meer, hoewel ze hadden gezegd dat ze altijd mocht komen zonder doorverwijzing van de huisarts voor de wratjes in haar gezicht.
Maar nu zijn ze allemaal wegHet heeft bij elkaar zeker 2 jaar geduurd.
Echt... als ik één iets kan aanraden (naast een droogkast) die het huishouden zoveel vergemakkelijkt dan is het een vaatwas.quote:
jij bent geen hyves-vriendje van mij *pruillipje*quote:
en dan ken ik nog mensen die langs de vaatwasser lopen om hun vuile was op t aanrecht te zettenquote:Op zondag 16 augustus 2009 11:31 schreef leonieke het volgende:
[..]
Een vaatwas moet er bij ons ook direct in. We hebben een open keuken en zo graag was ik nu ook niet af dat ik 's morgens, 's middags en 's avonds zou afwassen.
Heerlijk gewoon om alles direct in de vaatwas te kunnen steken en je er helemaal niets meer van aan te trekken
quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
en dan ken ik nog mensen die langs de vaatwasser lopen om hun vuile was op t aanrecht te zetten
Mijn schoonouders hebben er één en wat er in gaat wordt zo grondig voorgespoeld dat je het beter meteen af kan wassen en 50% van hun spul doen ze er niet in omdat het er lelijk van wordtquote:Op zondag 16 augustus 2009 13:44 schreef leonieke het volgende:
[..]![]()
Mijn ma heeft een vaatwas en gebruikt hem zo goed als nooit... vind ik ook
ditoquote:Op zondag 16 augustus 2009 13:48 schreef E.T. het volgende:
ik wil ook een vaatwasser![]()
maar dan moet er eerst een aansluiting in de keuken komen..
quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:18 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nee, hij werd heel boos op mij omdat ik je in verkeerde kringen had gebracht.
En hoe ging het gisteravond?quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:56 schreef miss_sly het volgende:
Zo, kind ligt lag eindelijk weer te slapen.
Hier ook geen uitnodiging voor de Spuuglokjefanhyves
Ik zag mooie tassen!
En een goede dag voor viefen een hele leuke droom
tsk... doe maar stoerquote:Op zondag 16 augustus 2009 14:08 schreef k_i_m het volgende:
Ik zou niet eens meer weten hoe dat moet, afwassen.
Da's FLY-lady toch? Anti -procrastinationday!quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:22 schreef k_i_m het volgende:
[oprah mode] DE-CLUTTER!!!! [/oprah mode]
Handig met voorspoelenquote:Op zondag 16 augustus 2009 14:24 schreef freecell het volgende:
Onze vaatwasser staat in de doucheWerkt ook wel
Die ken ik niet?quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Da's FLY-lady toch? Anti -procrastinationday!
quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:21 schreef k_i_m het volgende:
Ik ben ook stoer. Ik heb net 5 vuilniszakken kleding uit mijn kast in de container gemikt.
ohja dat klinkt ook bekendquote:Op zondag 16 augustus 2009 14:35 schreef k_i_m het volgende:
Jajoh. Er lag nog allemaal kleding in maatje XS in. XS.
.
.
http://www.flylady.net/quote:
quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:41 schreef k_i_m het volgende:
Ja, dat roep ik nou onderhand ook al 5 jaar. En het wordt er allemaal niet modieuzer op.
Badkamer grenst aan de keukenquote:Op zondag 16 augustus 2009 14:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Handig met voorspoelenAlleen die restjes door de afvoer prakken is misschien wat minder
ik ken ze idd, maar ik heb geen frituurpanquote:Op zondag 16 augustus 2009 14:51 schreef k_i_m het volgende:
Volgens mij zit het in een zwarte zak van McCain. Bij de Appie iig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |